SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Kousenband.quote:
nopequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Goedemiddag allemaal, weten ze al wie er genomineerd is. Heb niets meer kunnen kijken sinds gisteren.
Sercan en Kristof, je mag stemmenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Goedemiddag allemaal, weten ze al wie er genomineerd is. Heb niets meer kunnen kijken sinds gisteren.
Als je honger of dorst hebt eet/ drink je alles.quote:
Ze weten het al, maar nog niet door wie...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:55 schreef GayGuy het volgende:
Hebben meer mensen last van haperende streams op videoland?
Ja, weten ze. Alleen nog niet door wie dat is gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:55 schreef GayGuy het volgende:
ik heb niets meer dankzij Videolandquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:55 schreef GayGuy het volgende:
Wel dat Grace een opmerking over moslims maakte maar niet in goede aarde viel bij de tere woke mensjes...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:56 schreef Benny het volgende:
Volgens diverse mensen op Twitter zou Kristof zich soms nogal racistisch hebben uitgelaten. Ik heb hier nog niks van mee gekregen. Iemand?
tegenactie om te voorkomen dat mensen op hem stemmen om te blijven ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:56 schreef Benny het volgende:
Volgens diverse mensen op Twitter zou Kristof zich soms nogal racistisch hebben uitgelaten. Ik heb hier nog niks van mee gekregen. Iemand?
Nee. Wel sexistisch.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:56 schreef Benny het volgende:
Ze weten het al sinds woensdagavond.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
nee nog niets gezien ohhh wacht dat waren paar Marokkaanse woorden die hiij uitspraak en aan Nawal vroeg of de uitspraak goed was, dat zullen hun wel weer als racistisch bestempeld hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:56 schreef Benny het volgende:
Morgen in de live uitzending.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:01 schreef MacDeMarco het volgende:
wanneer moet een van de twee genomineerden weg? vandaag of morgen?
dat waren de woorden Inshalla en Hamdullahquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:56 schreef Benny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kitty wilt geen rijst,.... die korrels gaan ophopen onder haar plaatje
Nog niets, maar het gerucht gaat dat ze bezig is het voorbereiden van een ongebruikelijk gerecht, maar eerst moet Hans nog in de oven, zodra Grietje klaar is met hem vet te mesten in zijn kooi🤣quote:
Dat zal het scenario wel worden bij downiewolven vanavondquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nog niets, maar het gerucht gaat dat ze bezig is het voorbereiden van een ongebruikelijk gerecht, maar eerst moet Hans nog in de oven, zodra Grietje klaar is met hem vet te mesten in zijn kooi🤣
En aangezien hij de opdrachten verzonnen heeft...tot nu toe weinig van te merken...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
Het wordt echt tijd voor wat actie.
Zoals Thomas zou zeggen: kapot saai!
Je eigen rijstewafel kwekenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kitty wilt geen rijst,.... die korrels gaan ophopen onder haar plaatje
Hij heeft misschien mogen meehelpen bij het verzinnen van de opdrachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En aangezien hij de opdrachten verzonnen heeft...tot nu toe weinig van te merken...
Downiewolven🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zal het scenario wel worden bij downiewolven vanavond
Denk het ook dat het na de uitzending komt, lekker strategisch om veel streamviews te krijgen, met een melding op Instagram vooraf.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:06 schreef Flow3r het volgende:
wanneer gaan ze het bekend maken ? Laat in de avond zeker zodat er weinig tijd over is om erover te praten en er gefluisterd moet worden omdat anderen willen slapen, weinig mensen bij de regie dus streamlocks ?
Liever zo vroeg mogelijk, laat ze de rest van de dag maar kibbelen, maar zal wel niet
jup, de hele dag niks en dan savonds laat een bommetje droppen, was dat niet vaak vorig jaar ook zo ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het ook dat het na de uitzending komt, lekker strategisch om veel streamviews te krijgen, met een melding op Instagram vooraf.
nee eerder Saralquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:56 schreef Benny het volgende:
Nee. Zeker niet. In het begin werd er ook continu gesnoept. Alleen het avondeten was gezamenlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gingen ze vorig jaar ook echt 3x per dag met z'n allen aan tafel om ontbijt/lunch/avondeten te eten. Kan me dat niet zo herinneren..
Ik verlang bijna naar "hottub Els"🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
Het wordt echt tijd voor wat actie.
Zoals Thomas zou zeggen: kapot saai!
Avondeten wel. Ontbijt en lunch was volgens mij meer "ieder voor zich".quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gingen ze vorig jaar ook echt 3x per dag met z'n allen aan tafel om ontbijt/lunch/avondeten te eten. Kan me dat niet zo herinneren..
Nee, alleen avondeten. Voor de rest vrat Michel alles op en gaf dan anderen de schuldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
's middags rond 2-3 uur was spelletjes-/knutseltijd. 's avonds was bommetjes tijd. Meestal rond 7-8 uurquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jup, de hele dag niks en dan savonds laat een bommetje droppen, was dat niet vaak vorig jaar ook zo ?
zo lang mogelijk uitmelken zodat mensen aan de streams blijven hangen
Met hoe lang ze er al mee bezig zijn verwacht ik dat de volgende opdracht de bestorming van Omaha Beach is, inclusief echte duitsers, mijnen, mitrailleurs en 80 oorlogsschepen voor de kust....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
De opdrachten die ze nu gehad hebben zijn op 1 hand te tellen, dat brood of iets uit de koffer dilemma, dat balspel, reality soap maken en dan een lopende secret mission waar geld voor de pot te verdienen valt. Ik denk dat de opdrachten misschien grootser worden dan vorig seizoen wat veel tijd vergt om ze op te bouwen. Misschien duurt het daarom nu langer voor de volgende opdracht komt.
Of het lampje van Thomas wil maar niet branden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
De opdrachten die ze nu gehad hebben zijn op 1 hand te tellen, dat brood of iets uit de koffer dilemma, dat balspel, reality soap maken en dan een lopende secret mission waar geld voor de pot te verdienen valt. Ik denk dat de opdrachten misschien grootser worden dan vorig seizoen wat veel tijd vergt om ze op te bouwen. Misschien duurt het daarom nu langer voor de volgende opdracht komt.
ik kan nog niet echt iets vinden over Kristof op twitter?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef Benny het volgende:
[..]
's middags rond 2-3 uur was spelletjes-/knutseltijd. 's avonds was bommetjes tijd. Meestal rond 7-8 uur
aan de andere kant wil ik ook gewoon reuring in het huis. fitties, enz.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Pak gewoon een willekeurig seizoen "Dream School" en flikker die in het huis. Je hoeft niet eens stemrondes te doen, alleen één keer per week de lijken opruimen tot er een winnaar is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
aan de andere kant wil ik ook gewoon reuring in het huis. fitties, enz.
het lijkt wel alsof big brother de afgelopen seizoenen bewust cast op een vredige saaie samenleving.
sorrry, maar daar kijk ik niet voor.
Twitter is de pisbak van de samenleving, dat was al wel bekend tochquote:
Twitter zit vol met aandachtsgeille mensen (daarom zit ik er ook op😉)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:22 schreef greysbones het volgende:
wel opvallend dat mensen op twitter echt een wansmaak hebben![]()
me2quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:24 schreef GayGuy het volgende:
Tw
[..]
Twitter zit vol met aandachtsgeille mensen (daarom zit ik er ook op😉)
Ik vergeet het steeds dat het bestaatquote:
Nou echt hè. Wat een zeikerds posten daar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Twitter is de pisbak van de samenleving, dat was al wel bekend toch
yep ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:55 schreef GayGuy het volgende:
Vechtende huisvrouwen uit de provincie met boodschappen trolleysquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:28 schreef GayGuy het volgende:
Maa on toppic, op dit moment lijkt een livestream van de huishoudbeurs sensationeler te zijn dan BB🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
O man het bloed spuit er uit johquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft zich toch gesneden bij het scheren
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
echte mannen dragen baarden.ik had vor kerst nog vollbaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alle Karens bijelkaar, vechten om de nieuwste ultralight tampon, en supergladde d*ldo😅quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vechtende huisvrouwen uit de provincie met boodschappen trolleys
Nee, ze had wat anders aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
is kitty ook bij de binnenkomst
in deze pak gewezen?
zit nog een zeef tussen geloof ik in die panquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:31 schreef Rhosyn het volgende:
Bij die appelsap zitten ook huidschilfers, nagellak, zweet en vuil onder nagels.
Was ook van eerder deze weekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
@:Benny
ik heb even zitten zoeken, maar kan enkel vinden dat de feministen Kristof vrouwonvriendelijke uitspraken heeft zien doen
ik zou niet weten welke
maar zal zijn humor zijn die wel eens op het randje kan zijn
volgens mij ook nog soep van gister ... maar op zich is koude platte wel normaal in in ieder geval Nederland.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:36 schreef mario390 het volgende:
ze hebben middag nur koude platte
gegeten? pindadingsbrodje
Wat is dat? bedoel je gewoon koud voedsel opeten?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
volgens mij ook nog soep van gister ... maar op zich is koude platte wel normaal in in ieder geval Nederland.
Kringgesprekken, tikkertje, K3 liedjes, stoelendansquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimitri stelt voor om stoelendans te gaan doen ...
Ik denk dat hij bedoelt .. niet warm eten (brood en zo) ... dus dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is dat? bedoel je gewoon koud voedsel opeten?
En roze is de themaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Kringgesprekken, tikkertje, K3 liedjes, stoelendans
Kitty: Me, me, me
BIG BROTHER 2022 IS DE 100 DAGEN DURENDE VERJAARDAG VAN KITTY!
ik ben net aan het etenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is dat pak nou werkelijk nog steeds niet gewassen?
ja dat wat je in de bergenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is dat? bedoel je gewoon koud voedsel opeten?
van die zweetgeur gemengd met een beetje strontgeur en een vleugje ongewassen-oude-kut-geurquote:
Vanavond Kitty soep uit (roze) pakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is dat pak nou werkelijk nog steeds niet gewassen?
misschien is het wel een mini truman show en zijn alle kandidaten acteurs, behalve kittyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Kringgesprekken, tikkertje, K3 liedjes, stoelendans
Kitty: Me, me, me
BIG BROTHER 2022 IS DE 100 DAGEN DURENDE VERJAARDAG VAN KITTY!
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3412]
[..]
van die zweetgeur gemengd met een beetje strontgeur en een vleugje ongewassen-oude-kut-geur
Hij doet dat niet alleen maar in team.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:42 schreef einzeinz het volgende:
Thomas Nagels verzint de opdrachten.
De opdrachten blinken niet bepaald uit in creativiteit!
Gelukkig zeiken de cossers helemaal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou echt hè. Wat een zeikerds posten daar.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Gelukkig zeiken de cossers helemaal niet
je kennt oude Kut-geur?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3412]
[..]
van die zweetgeur gemengd met een beetje strontgeur en een vleugje ongewassen-oude-kut-geur
Nee, toen droeg ze een zwarte glitterjurk volgens mij…dat roze pak heeft ze met een spel uit haar koffer mogen halenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
is kitty ook bij de binnenkomst
in deze pak gewezen?
Ben toch wel benieuwd naar de 12 kilo aan gel, deo, etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is weer een uur voorbij... Salar moet z'n kapsel weer fixen .. hij is ijdeler dan Ronaldo..
persoonlijk vind ik dat ook foeilelijk, maar is in de mode of zo. helemaal opgeschoren en dan een plukje haarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:44 schreef Flow3r het volgende:
Die rare kale kop en dan zo'n toefje haar er op![]()
[ afbeelding ]
Klinkt haast alsof ze ervoor open staatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera over als ze HET zou doen op tv:
"Mijn moeder zou zo staan [handen in de zij] en zeggen: en je zei dat je dat niet zou doen! En dan zou ze lachen.
Die uitstraling heeft ze natuurlijk ook welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Klinkt haast alsof ze ervoor open staat
dann word zij ook in bikini inquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Klinkt haast alsof ze ervoor open staat
ze gaan zo goed als beginnenquote:
het zijn volgens mequote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen met de livestream mss nieuwe bewoners
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn volgens me
23 meiden te weinig
Op basis van..?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik bedoel gewoon "misschien" . je weet nooit met BBquote:
Let's see...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann word zij ook in bikini in
bad herom lopen,doet zij ook
niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik ben voor. Ik zou het goed met Baudet kunnen vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:47 schreef GayGuy het volgende:
Kunnen ze niet wat vaxers en antivaxers in het huis doen? En om het af te maken Martijn Konings en Thiery Boudetje erbij?🤣
wat een onzinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet
Jerrel was meer een valse nicht. Peter is veel serieuzer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had van peter meer een Jerrel verwacht.
Maar het valt enorm mee,
Peter is volwassener ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jerrel was meer een valse nicht. Peter is veel serieuzer.
Je hoeft toch niet continu half naakt rond te lopen om een keer het bed in te duiken met een kerel?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoezo lopt zij dann niet nu
halfnaakt herom als zij zich
dann in bed rollen gaa??
Dat eerste klopt, dat tweede was helaas een faal, omdat de redactie te preuts is/wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:02 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Peter is volwassener ook.
Maar laat Jerrel er maar inkomen hoor, zorgt wel voor wat opschudding.
nee maar nu heeft zij misschien schamtequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet continu half naakt rond te lopen om een keer het bed in te duiken met een kerel?
Nieuw jaar, nieuwe bewoners, nieuwe meningen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet dat er vroeger nog ruzie was in de COS omdat ik jerrel teveel "relnicht noemde"
vonden sommigen niet leuk
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar nu heeft zij misschien schamte
klopt, dit jaar zijn we het ook vaker met elkaar eensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuwe bewoners, nieuwe meningen.
Als er zoveel camera's op je snufferd staan is dat natuurlijk ook logisch. Afwachten maar Marioquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar nu heeft zij misschien schamte
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
klopt, dit jaar zijn we het ook vaker met elkaar eens
Wat een onzinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
klopt, dit jaar zijn we het ook vaker met elkaar eens
Mee eensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
De tuin van vorig jaar vond ik wel mooier.
Op dit moment niks. Ze hebben er al een paar keer ingekekenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat zou hier in zitten?
[ afbeelding ]
Oh okquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Op dit moment niks. Ze hebben er al een paar keer ingekeken
Wat een idiote gedachtengang.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoezo lopt zij dann niet nu
halfnaakt herom als zij zich
dann in bed rollen gaa??
Nu ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:10 schreef mario390 het volgende:
ze sporten
ik geloof ik beginn met de
aflev.van gisteren
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱 klitty kookt🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog iets schokkends gebeurt? Denk dat ik het antwoord al weet
Ik vroeg het mij net af, want als ze niet gewassen, dan wil ik het roze stijve pak van Kitty niet ruikenquote:
Zoiets had ik al verwacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱 klitty kookt🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij net af, want als ze niet gewassen, dan wil ik het roze stijve pak van Kitty niet ruiken
de andere kleren zijn misschien wel gewassen, er heeft het een en ander op een rek gehangen, Maar het pak van Kitte niet.....dat heeft ze nog steeds dag en nacht aangehadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij net af, want als ze niet gewassen, dan wil ik het roze stijve pak van Kitty niet ruiken
Die is idd nog niet gewassen, en ik snap dat niet.. gewoon even een dagje in badjas rondlopen en hup kan ze weer schoon haar roze pak aan doenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gerucht, of jouw vermoedens?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
nee maar jill is niet in lange broekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een idiote gedachtengang.
Dus als zij niet uitsluit dat ze ergens in de komende maanden misschien met iemand het bed zal delen moet ze nu vast als voorbereiding halfnaakt rond gaan lopen?
vermoedenquote:
Dan zal dat behoorlijk stinkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
de andere kleren zijn misschien wel gewassen, er heeft het een en ander op een rek gehangen, Maar het pak van Kitte niet.....dat heeft ze nog steeds dag en nacht aangehad
Wat heeft Jill hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar jill is niet in lange broek
in de douche gegangen
staat op een andere plek volgens mijquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
oh zie nu pas dat de sauna weg is, was ook kutgeluid
De sauna staat aan de andere kant nu, om het hoekjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon zo, die weten niet beter. Kitty heeft de uitstraling van een vies mens.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is idd nog niet gewassen, en ik snap dat niet.. gewoon even een dagje in badjas rondlopen en hup kan ze weer schoon haar roze pak aan doen
Nu wel ja, dat idee had ik niet toen ik haar in intro filmpje zag..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon zo, die weten niet beter. Kitty heeft de uitstraling van een vies mens.
Staaat waar vroeger die smalle gang wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Nee hoor, is er nogquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Smaakt nog wel, proef jij datquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kennt oude Kut-geur?![]()
![]()
smakt nach vis
Eensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu wel ja, dat idee had ik niet toen ik haar in intro filmpje zag..
dat zij en jong meisje is dequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft Jill hier nu weer mee te maken?
Daarom dat ik vind dat ze hun koffer moeten krijgen (na een 24u opdracht ofzo)quote:
Aardrijkskunde leraar. Maar oud Judo international.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristof was toch ook gymleerkracht
Eerst maar eens een fatsoenlijke opdracht erin. Tot nu hebben ze de kijkers bedonderd, want het zou anders zijn dan de vorige editie. Ik heb het nog niet waar kunnen nemen. Spel word tot nu toe soft gespeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat ik vind dat ze hun koffer moeten krijgen (na een 24u opdracht ofzo)
Klopt, het huis zou zich aanpassen aan de situatie, enzo. Al is dat nog wel gelukt, het huis slaapt ook lekker uit🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een fatsoenlijke opdracht erin. Tot nu hebben ze de kijkers bedonderd, want het zou anders zijn dan de vorige editie. Ik heb het nog niet waar kunnen nemen. Spel word tot nu toe soft gespeeld.
er hebben meer jonge meisjes ingezetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zij en jong meisje is de
met bikini soms was
Vind het erg saai tot nu.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Klopt, het huis zou zich aanpassen aan de situatie, enzo. Al is dat nog wel gelukt, het huis slaapt ook lekker uit🤣
dat kann zijn yepquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
er hebben meer jonge meisjes ingezeten
en die hadden allemaal badkleding mee voor in de hottub e.d. En ze hebben nog niet alle kleren, dus ook nog niet hun eventuele badkleding
Ja,. Maar er zit wel een scheidslijn die dwars door het huis loopt. Daar gaan ze echt nog wel wat mee doen, denk ikquote:
Echt he...speelt alsof die van niks weet..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Salar doet alsof zijn neus bloedt. wat een klootzak
Lekker toch, des te erger wordt the aftermath als het vandaag bekend wordt...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Echt he...speelt alsof die van niks weet..
Mwa, het is ook niet dat hij een keus heeft. Er staat ¤ 2500 op het spel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja even nuquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zag je ook in haar introfilmpje.
Hij heeft geen keuze , dat is de geheime opdracht van BBquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan meot je niet zeggen tegen hem dat hij hoopt dat hij er niet uit gaat. Hij heeft hem zelf genomineerd lol....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mwa, het is ook niet dat hij een keus heeft. Er staat ¤ 2500 op het spel.
Ja nu gaan ze in de middag ook al sporten.quote:
Hij heeft Sercan genomineerd, Nawel Kristof.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan meot je niet zeggen tegen hem dat hij hoopt dat hij er niet uit gaat. Hij heeft hem zelf genomineerd lol....
Nawal heeft Kristof genomineerdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan meot je niet zeggen tegen hem dat hij hoopt dat hij er niet uit gaat. Hij heeft hem zelf genomineerd lol....
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft Sercan genomineerd, Nawel Kristof.
Ze hadden dat toch samen beslist?quote:
Niet echt, ze hebben beslist allebei er 1 te kiezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden dat toch samen beslist?
misschien moet je je visvijver maar streamenquote:
het is winter, maar de vissen zijn nog actiever dan BBquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
misschien moet je je visvijver maar streamen:p
Kan zijn dat hij daar nu spijt van heeft/het oprecht meent? Ik denk dat Kristoff het wel begrijpt, zeker irt het geld. Je moet toch iemand kiezen en sterke spelers zsm nomineren klinkt logisch.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Big Sister, speciaal voor mario een editie met alleen maar vrouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet
dat overleeft Mario nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:48 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Big Sister, speciaal voor mario een editie met alleen maar vrouwen
Das niet spannend😉quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:48 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Big Sister, speciaal voor mario een editie met alleen maar vrouwen
Neee geen snottalkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:49 schreef GayGuy het volgende:
Nu hebben ze het over neuspeuteren. This is teevee, men🤣
dann moet je BB Brasilquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:51 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ook weer waar, teveel van het goede 😂
zijn bij BB Brasil soms 1-2 Modelsquote:
2 is niet echt veel hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn bij BB Brasil soms 1-2 Models
bij en daar is de douche altijd op
de fixe stream ,en ze douchen in
Bikini
jij ziet liever modellen in BB?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nog steeds meer dan hier, dat wel
jij denkt dat de modellen dan overblijven?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nee dat niet perse, dan is het te voorspelbaar wie er als laatste overblijven
je mag hier ook niet klagen hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in gezamt zijn
het zo 5 -7 mooie meiden
in brasil was laatste jaar en blonde Model Kerline Cardosoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat de modellen dan overblijven?
ik denk dat als er niet veel niveau in zit dat ze het niet lang volhouden
ik hoop je bedoelt dequote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
Nous heeft een mooie poep volgens Nawel
Heeft ze wel gelijk in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
Nous heeft een mooie poep volgens Nawel
Vanaf maanda teruglezen tot nu, ben je in 5 minuten klaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Het heeft ook zo zijn voordelen dat er niets gebeurd.
Teruglezen is een eitje
een mooie poepquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hoop je bedoelt de
belgse poep??
als we het over echt topmodellen hebben dan ja, mensen stemmen in het algemeen sneller op die mooie gezichten omdat die aangenamer zijn om naar te kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat de modellen dan overblijven?
ik denk dat als er niet veel niveau in zit dat ze het niet lang volhouden
als het mooie gezicht geen inhoud heeft of een rot karakter is het snel klaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als we het over echt topmodellen hebben dan ja, mensen stemmen in het algemeen sneller op die mooie gezichten omdat die aangenamer zijn om naar te kijken.
ik probeer niet rude of discriminerend te zijn maar dat is gewoon zo
Het is wat en ze zitten er nu bijna 1 week in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vanaf maanda teruglezen tot nu, ben je in 5 minuten klaar
ja dat moet je in en ned.forum bijzeggenquote:
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisarts en mis niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Het heeft ook zo zijn voordelen dat er niets gebeurd.
Teruglezen is een eitje
als in brasil in erste week de housebass en mannquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als we het over echt topmodellen hebben dan ja, mensen stemmen in het algemeen sneller op die mooie gezichten omdat die aangenamer zijn om naar te kijken.
ik probeer niet rude of discriminerend te zijn maar dat is gewoon zo
daar ben ik het dan ook weer mee eens, maar die buitenlandse BB hechten wel meer belang aan datgene waar ze hier blijkbaar minder belang aan hechten: interessante types en karaktersquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het mooie gezicht geen inhoud heeft of een rot karakter is het snel klaar
beauty is maar voor even
Dat scheelt ook weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisarts en mis niks
ze begrijpen me hier wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat moet je in en ned.forum bijzeggen
je zou ook niet zeggen kitty heeft in bed
gepoept en dann weet niemand wat bedoelt
is
dit zegt meer over jou dan over de rest van NLquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
daar ben ik het dan ook weer mee eens, maar die buitenlandse BB hechten wel meer belang aan datgene waar ze hier blijkbaar minder belang aan hechten: interessante types en karakters
ja poepen in belgs is maar neukenquote:
maar iedereen hier weet dat Marioquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja poepen in belgs is maar neuken
en poepen in nederlans is schijten
is wel en verschill van 100
Vorige BB waren Jill en Thomas het populairstquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
daar ben ik het dan ook weer mee eens, maar die buitenlandse BB hechten wel meer belang aan datgene waar ze hier blijkbaar minder belang aan hechten: interessante types en karakters
ja misschien wegen laatste jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar iedereen hier weet dat Mario
Zo'n type zou wel voor wat reuring kunnen zorgen. "Joey doesn't share food!"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geeft mij maar Matt Le Blanc. Ik kan wel een "How ya doing" pickup lijntje gebruiken🤣
Salar komt bij mij niet eerlijk en oprecht over.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Echt he...speelt alsof die van niks weet..
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh mislukt, nou ja niet de pannenkoek dan
muffins??quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Gaat ook iets in een muffinbakblik.
Ze maken wel van weinig iets.
Onderleiding van miss piggy
Kitty neemt de rol van moeder op zich. Ook wel weer liefquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Gaat ook iets in een muffinbakblik.
Ze maken wel van weinig iets.
Onderleiding van miss piggy
Lief bij haar krijg ik nog niet mijn strot uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:16 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Kitty neemt de rol van moeder op zich. Ook wel weer lief
Zwartje mag niet, Miss Piggy mag wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:17 schreef mario390 het volgende:
ruzie in scanman topic
om dat jemand Grace
met dat Zwartje bedoelte
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lief bij haar krijg ik nog niet mijn strot uit.![]()
Maar Nouche ervaart het wellicht wel zo.
Ze luisterde goed naar Kitty
wel op vorm niet op kleurquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Zwartje mag niet, Miss Piggy mag wel.
Check
Kitty zit daar niet op haar plek, maar het maakt haar niet meteen een rottig persoonquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lief bij haar krijg ik nog niet mijn strot uit.![]()
Maar Nouche ervaart het wellicht wel zo.
Ze luisterde goed naar Kitty
Hij is sneaky, de ijdeltuitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Salar komt bij mij niet eerlijk en oprecht over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |