Op dit moment niks. Ze hebben er al een paar keer ingekekenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat zou hier in zitten?
[ afbeelding ]
Oh okquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Op dit moment niks. Ze hebben er al een paar keer ingekeken
Wat een idiote gedachtengang.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoezo lopt zij dann niet nu
halfnaakt herom als zij zich
dann in bed rollen gaa??
Nu ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:10 schreef mario390 het volgende:
ze sporten
ik geloof ik beginn met de
aflev.van gisteren
Denk t wel, ze wassen wel dusquote:
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱 klitty kookt🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog iets schokkends gebeurt? Denk dat ik het antwoord al weet
Ik vroeg het mij net af, want als ze niet gewassen, dan wil ik het roze stijve pak van Kitty niet ruikenquote:
Zoiets had ik al verwacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱 klitty kookt🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij net af, want als ze niet gewassen, dan wil ik het roze stijve pak van Kitty niet ruiken
de andere kleren zijn misschien wel gewassen, er heeft het een en ander op een rek gehangen, Maar het pak van Kitte niet.....dat heeft ze nog steeds dag en nacht aangehadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij net af, want als ze niet gewassen, dan wil ik het roze stijve pak van Kitty niet ruiken
Die is idd nog niet gewassen, en ik snap dat niet.. gewoon even een dagje in badjas rondlopen en hup kan ze weer schoon haar roze pak aan doenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gerucht, of jouw vermoedens?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen met de livestream mss nieuwe bewoners
nee maar jill is niet in lange broekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een idiote gedachtengang.
Dus als zij niet uitsluit dat ze ergens in de komende maanden misschien met iemand het bed zal delen moet ze nu vast als voorbereiding halfnaakt rond gaan lopen?
vermoedenquote:
Dan zal dat behoorlijk stinkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
de andere kleren zijn misschien wel gewassen, er heeft het een en ander op een rek gehangen, Maar het pak van Kitte niet.....dat heeft ze nog steeds dag en nacht aangehad
Wat heeft Jill hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar jill is niet in lange broek
in de douche gegangen
staat op een andere plek volgens mijquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
oh zie nu pas dat de sauna weg is, was ook kutgeluid
De sauna staat aan de andere kant nu, om het hoekjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
oh zie nu pas dat de sauna weg is, was ook kutgeluid
Sommige mensen zijn gewoon zo, die weten niet beter. Kitty heeft de uitstraling van een vies mens.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is idd nog niet gewassen, en ik snap dat niet.. gewoon even een dagje in badjas rondlopen en hup kan ze weer schoon haar roze pak aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |