SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
O man het bloed spuit er uit johquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft zich toch gesneden bij het scheren
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
echte mannen dragen baarden.ik had vor kerst nog vollbaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alle Karens bijelkaar, vechten om de nieuwste ultralight tampon, en supergladde d*ldo😅quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vechtende huisvrouwen uit de provincie met boodschappen trolleys
Nee, ze had wat anders aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
is kitty ook bij de binnenkomst
in deze pak gewezen?
zit nog een zeef tussen geloof ik in die panquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:31 schreef Rhosyn het volgende:
Bij die appelsap zitten ook huidschilfers, nagellak, zweet en vuil onder nagels.
Was ook van eerder deze weekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
@:Benny
ik heb even zitten zoeken, maar kan enkel vinden dat de feministen Kristof vrouwonvriendelijke uitspraken heeft zien doen
ik zou niet weten welke
maar zal zijn humor zijn die wel eens op het randje kan zijn
volgens mij ook nog soep van gister ... maar op zich is koude platte wel normaal in in ieder geval Nederland.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:36 schreef mario390 het volgende:
ze hebben middag nur koude platte
gegeten? pindadingsbrodje
Wat is dat? bedoel je gewoon koud voedsel opeten?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
volgens mij ook nog soep van gister ... maar op zich is koude platte wel normaal in in ieder geval Nederland.
Kringgesprekken, tikkertje, K3 liedjes, stoelendansquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimitri stelt voor om stoelendans te gaan doen ...
Ik denk dat hij bedoelt .. niet warm eten (brood en zo) ... dus dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is dat? bedoel je gewoon koud voedsel opeten?
En roze is de themaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Kringgesprekken, tikkertje, K3 liedjes, stoelendans
Kitty: Me, me, me
BIG BROTHER 2022 IS DE 100 DAGEN DURENDE VERJAARDAG VAN KITTY!
ik ben net aan het etenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is dat pak nou werkelijk nog steeds niet gewassen?
ja dat wat je in de bergenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is dat? bedoel je gewoon koud voedsel opeten?
van die zweetgeur gemengd met een beetje strontgeur en een vleugje ongewassen-oude-kut-geurquote:
Vanavond Kitty soep uit (roze) pakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is dat pak nou werkelijk nog steeds niet gewassen?
misschien is het wel een mini truman show en zijn alle kandidaten acteurs, behalve kittyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Kringgesprekken, tikkertje, K3 liedjes, stoelendans
Kitty: Me, me, me
BIG BROTHER 2022 IS DE 100 DAGEN DURENDE VERJAARDAG VAN KITTY!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |