Avondeten wel. Ontbijt en lunch was volgens mij meer "ieder voor zich".quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gingen ze vorig jaar ook echt 3x per dag met z'n allen aan tafel om ontbijt/lunch/avondeten te eten. Kan me dat niet zo herinneren..
Nee, alleen avondeten. Voor de rest vrat Michel alles op en gaf dan anderen de schuldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Gingen ze vorig jaar ook echt 3x per dag met z'n allen aan tafel om ontbijt/lunch/avondeten te eten. Kan me dat niet zo herinneren..
's middags rond 2-3 uur was spelletjes-/knutseltijd. 's avonds was bommetjes tijd. Meestal rond 7-8 uurquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jup, de hele dag niks en dan savonds laat een bommetje droppen, was dat niet vaak vorig jaar ook zo ?
zo lang mogelijk uitmelken zodat mensen aan de streams blijven hangen
Met hoe lang ze er al mee bezig zijn verwacht ik dat de volgende opdracht de bestorming van Omaha Beach is, inclusief echte duitsers, mijnen, mitrailleurs en 80 oorlogsschepen voor de kust....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
De opdrachten die ze nu gehad hebben zijn op 1 hand te tellen, dat brood of iets uit de koffer dilemma, dat balspel, reality soap maken en dan een lopende secret mission waar geld voor de pot te verdienen valt. Ik denk dat de opdrachten misschien grootser worden dan vorig seizoen wat veel tijd vergt om ze op te bouwen. Misschien duurt het daarom nu langer voor de volgende opdracht komt.
Of het lampje van Thomas wil maar niet branden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
De opdrachten die ze nu gehad hebben zijn op 1 hand te tellen, dat brood of iets uit de koffer dilemma, dat balspel, reality soap maken en dan een lopende secret mission waar geld voor de pot te verdienen valt. Ik denk dat de opdrachten misschien grootser worden dan vorig seizoen wat veel tijd vergt om ze op te bouwen. Misschien duurt het daarom nu langer voor de volgende opdracht komt.
ik kan nog niet echt iets vinden over Kristof op twitter?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef Benny het volgende:
[..]
's middags rond 2-3 uur was spelletjes-/knutseltijd. 's avonds was bommetjes tijd. Meestal rond 7-8 uur
aan de andere kant wil ik ook gewoon reuring in het huis. fitties, enz.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Pak gewoon een willekeurig seizoen "Dream School" en flikker die in het huis. Je hoeft niet eens stemrondes te doen, alleen één keer per week de lijken opruimen tot er een winnaar is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
aan de andere kant wil ik ook gewoon reuring in het huis. fitties, enz.
het lijkt wel alsof big brother de afgelopen seizoenen bewust cast op een vredige saaie samenleving.
sorrry, maar daar kijk ik niet voor.
Twitter is de pisbak van de samenleving, dat was al wel bekend tochquote:
Twitter zit vol met aandachtsgeille mensen (daarom zit ik er ook op😉)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:22 schreef greysbones het volgende:
wel opvallend dat mensen op twitter echt een wansmaak hebben![]()
me2quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:24 schreef GayGuy het volgende:
Tw
[..]
Twitter zit vol met aandachtsgeille mensen (daarom zit ik er ook op😉)
Ik vergeet het steeds dat het bestaatquote:
Nou echt hè. Wat een zeikerds posten daar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Twitter is de pisbak van de samenleving, dat was al wel bekend toch
yep ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:55 schreef GayGuy het volgende:
Hebben meer mensen last van haperende streams op videoland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |