Dan zal dat behoorlijk stinkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
de andere kleren zijn misschien wel gewassen, er heeft het een en ander op een rek gehangen, Maar het pak van Kitte niet.....dat heeft ze nog steeds dag en nacht aangehad
Wat heeft Jill hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar jill is niet in lange broek
in de douche gegangen
staat op een andere plek volgens mijquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
oh zie nu pas dat de sauna weg is, was ook kutgeluid
De sauna staat aan de andere kant nu, om het hoekjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon zo, die weten niet beter. Kitty heeft de uitstraling van een vies mens.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is idd nog niet gewassen, en ik snap dat niet.. gewoon even een dagje in badjas rondlopen en hup kan ze weer schoon haar roze pak aan doen
Nu wel ja, dat idee had ik niet toen ik haar in intro filmpje zag..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon zo, die weten niet beter. Kitty heeft de uitstraling van een vies mens.
Staaat waar vroeger die smalle gang wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Nee hoor, is er nogquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Smaakt nog wel, proef jij datquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kennt oude Kut-geur?![]()
![]()
smakt nach vis
Eensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu wel ja, dat idee had ik niet toen ik haar in intro filmpje zag..
dat zij en jong meisje is dequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft Jill hier nu weer mee te maken?
Daarom dat ik vind dat ze hun koffer moeten krijgen (na een 24u opdracht ofzo)quote:
Aardrijkskunde leraar. Maar oud Judo international.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristof was toch ook gymleerkracht
Eerst maar eens een fatsoenlijke opdracht erin. Tot nu hebben ze de kijkers bedonderd, want het zou anders zijn dan de vorige editie. Ik heb het nog niet waar kunnen nemen. Spel word tot nu toe soft gespeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat ik vind dat ze hun koffer moeten krijgen (na een 24u opdracht ofzo)
Klopt, het huis zou zich aanpassen aan de situatie, enzo. Al is dat nog wel gelukt, het huis slaapt ook lekker uit🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een fatsoenlijke opdracht erin. Tot nu hebben ze de kijkers bedonderd, want het zou anders zijn dan de vorige editie. Ik heb het nog niet waar kunnen nemen. Spel word tot nu toe soft gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |