quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3412]
[..]
van die zweetgeur gemengd met een beetje strontgeur en een vleugje ongewassen-oude-kut-geur
Hij doet dat niet alleen maar in team.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:42 schreef einzeinz het volgende:
Thomas Nagels verzint de opdrachten.
De opdrachten blinken niet bepaald uit in creativiteit!
Gelukkig zeiken de cossers helemaal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou echt hè. Wat een zeikerds posten daar.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Gelukkig zeiken de cossers helemaal niet
je kennt oude Kut-geur?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3412]
[..]
van die zweetgeur gemengd met een beetje strontgeur en een vleugje ongewassen-oude-kut-geur
Nee, toen droeg ze een zwarte glitterjurk volgens mij…dat roze pak heeft ze met een spel uit haar koffer mogen halenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
is kitty ook bij de binnenkomst
in deze pak gewezen?
Ben toch wel benieuwd naar de 12 kilo aan gel, deo, etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is weer een uur voorbij... Salar moet z'n kapsel weer fixen .. hij is ijdeler dan Ronaldo..
persoonlijk vind ik dat ook foeilelijk, maar is in de mode of zo. helemaal opgeschoren en dan een plukje haarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:44 schreef Flow3r het volgende:
Die rare kale kop en dan zo'n toefje haar er op![]()
[ afbeelding ]
Klinkt haast alsof ze ervoor open staatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera over als ze HET zou doen op tv:
"Mijn moeder zou zo staan [handen in de zij] en zeggen: en je zei dat je dat niet zou doen! En dan zou ze lachen.
Die uitstraling heeft ze natuurlijk ook welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Klinkt haast alsof ze ervoor open staat
dann word zij ook in bikini inquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Klinkt haast alsof ze ervoor open staat
ze gaan zo goed als beginnenquote:
het zijn volgens mequote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen met de livestream mss nieuwe bewoners
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn volgens me
23 meiden te weinig
Op basis van..?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen met de livestream mss nieuwe bewoners
ik bedoel gewoon "misschien" . je weet nooit met BBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |