SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ja Ang was/is leuk, met d'r Earl Grey thee, en leuke opdrachten in die serie!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Kunnen ze niet Angela uit Australie halen "Its MY house, Big Brother" en "I want my thea" wijf met ballen🤣
ben vooral benieuwd naar de reactie van Kitty als ze beseft dat het publiek niet heeft gestemd om te nomineren. Gelijk weer van haar voetstukquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:48 schreef engine het volgende: Ah we krijgen vandaag ook de volgende nacht te zien. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Je vergeet alle TikTok-ers en ander media-geil volkquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:06 schreef Jockari het volgende:
Ik vind dat BB nog even zacht is als verleden jaar. Misschien nog zachter...
Waar is de BB van de eerste reeksen eigenlijk gebleve?
Nu is het gewoon een experiment voor de droeftuiten van assistent-psychologen van de unief in vlaanderen en nederland..
precies dat gaat haar zo tegenvallenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar de reactie van Kitty als ze beseft dat het publiek niet heeft gestemd om te nomineren. Gelijk weer van haar voetstuk
Al op Kristof gestemd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef jadria96 het volgende:
Er kan eindelijk gestemd worden:
https://www.bigbrotherupdate.nl/stemmen/
De enige vrouw op wie ik zou kunnen vallen😅quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Ang was/is leuk, met d'r Earl Grey thee, en leuke opdrachten in die serie!
dacht ik alquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef Jockari het volgende:
Oeps! Wist niet dat ik de laatste topic-deur had dichtgedaan. Dus niks kaping.
Oh my gawd!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De enige vrouw op wie ik zou kunnen vallen😅
Geweldige speler was dat. Top casting.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Kunnen ze niet Angela uit Australie halen "Its MY house, Big Brother" en "I want my thea" wijf met ballen🤣
Dat zal haar wel een beetje tegenvallen. Maar alsnog is ze niet als eerste genomineerd en dat is toch het belangrijkste.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar de reactie van Kitty als ze beseft dat het publiek niet heeft gestemd om te nomineren. Gelijk weer van haar voetstuk
Spammertquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef jadria96 het volgende:
Dat begon al op haar 14dequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
Grace zoekt wel heel veel lichamelijk contact
Dramaquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:10 schreef Ireth het volgende:
Denk je van de broccoli af te zijn, komt er een krat vol in beeld op tv [ afbeelding ]
allang gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef jadria96 het volgende:
oh nee, de enige waar ik heel misschien iets zou willen, heel misschien is Mariska m'n surinaamse verzorgsterquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De enige vrouw op wie ik zou kunnen vallen😅
https://www.rtlxl.nl/big-brother-votingquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
allang gedaan
wat voor een rare site is dat
preciesquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Gewoon rechtstreeks.
Ze jankt wel veel op tvquote:
Ja maar dan kan hij zijn site niet spammenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon rechtstreeks.
tip als je videoland hebt: daar de uitzending kijken, hoef je niet te wachten op reclame en heb je 40min uitzendingquote:
Yuuupquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:14 schreef Whuzz het volgende:
Dus 2500 voor de groepspot als Navel en Droef niet zelf verklappen dat zij genomineerd hebben
ik kijk ook livestream dus verveel me nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:15 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
tip als je videoland hebt: daar de uitzending kijken, hoef je niet te wachten op reclame en heb je 40min uitzending
Denk dat ze na een bepaalde tijd best op bed mogen gaan liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:15 schreef engine het volgende:
Nawel de eerste die balsturig naar bed gaat.....eens zien of BB dat accepteert.
Heb voor sercan gestemd. Omdat hij net op tv Kitty aansprak dat ze zich niet overal in moest mengenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon rechtstreeks.
Ze staat er alleen niet op omdat Nawal en Salar beseffen dat Kitty er volgende week toch opstaat. Ze maakten het vrij duidelijk dat geen van beide lang met kitty opgescheept wil zittenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal haar wel een beetje tegenvallen. Maar alsnog is ze niet als eerste genomineerd en dat is toch het belangrijkste.
Ja vast wel. Het zal nu ook wel mogen gezien haar situatie maar denk niet dat ze met de hele groep om kwart over negen mogen gaan pittenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze na een bepaalde tijd best op bed mogen gaan liggen.
Maar volgende week zijn het niet Nawel en Salar die beslissen dus dat is niet zo relevant. Nieuwe week, nieuwe situatie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze staat er alleen niet op omdat Nawal en Salar beseffen dat Kitty er volgende week toch opstaat. Ze maakten het vrij duidelijk dat geen van beide lang met kitty opgescheept wil zitten
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Ireth het volgende:
Shit, kan ik mijn stem nog wijzigen??? Sercan zegt net "het moet niet de kittyshow gaan worden!!" Daarmee scoort ie weer bij mij [ afbeelding ]
Weet niet wat haar situatie is?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast wel. Het zal nu ook wel mogen gezien haar situatie maar denk niet dat ze met de hele groep om kwart over negen mogen gaan pitten
Gestemd! #kristofquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef jadria96 het volgende:
Ze heeft buikpijn. Meer details weet ik ook niet.quote:
Over beide valt wat te zeggen... Sercan kan voor vuurwerk zorgen met Kitty. Kristof is echt wel een toevoeging voor de groep en heeft nog wel wat in z'n marsquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Ireth het volgende:
Shit, kan ik mijn stem nog wijzigen??? Sercan zegt net "het moet niet de kittyshow gaan worden!!" Daarmee scoort ie weer bij mij [ afbeelding ]
Ok, misschien ook door de spanning van het geheim wat zij en Salar bij zich dragen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft buikpijn. Meer details weet ik ook niet.
en het etenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, misschien ook door de spanning van het geheim wat zij en Salar bij zich dragen.
Hier spreken mensen zijn naam gelukkig goed uit, op FEESTBOEK is het steeds Secran🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]daarom stem in dus net op Sercan
preciesquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je weer gaat kletsen moet je je mic omdoen.
Heb je de reacties van de andere bewoners al gemerkt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Maar volgende week zijn het niet Nawel en Salar die beslissen dus dat is niet zo relevant. Nieuwe week, nieuwe situatie.
En hij is grappig, erg belangrijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Over beide valt wat te zeggen... Sercan kan voor vuurwerk zorgen met Kitty. Kristof is echt wel een toevoeging voor de groep en heeft nog wel wat in z'n mars
verstopfung zei zijquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft buikpijn. Meer details weet ik ook niet.
- en kan niet naar de wc
Aanname.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Heb je de reacties van de andere bewoners al gemerkt?
Kitty heeft sowieso de stem van
Nawal, Salar, Tobias, en Vera dat is al meer dan genoeg voor een nominatie, waarschijnlijk krijgt ze ook nog die van Grace en Dimitri. Geen enkele van de bewoners, op Nouchine na, kan haar nog goed hebben
Ja. Hij heeft bijzondere dilemma'squote:Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En hij is grappig, erg belangrijk
Dat is wat anders, maar maakt niet gelijk uit dat je gelijk krijgt....quote:
Haha gaf voor mij ook de doorslagquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb voor sercan gestemd. Omdat hij net op tv Kitty aansprak dat ze zich niet overal in moest mengen
Salar is daar veel te tactisch voor ... gaat echt niet Kitty er uit stemmen, is geen bedreiging.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nawal, Salar, Tobias, en Vera dat is al meer dan genoeg voor een nominatie, waarschijnlijk krijgt ze ook nog die van Grace en Dimitri. Geen enkele van de bewoners, op Nouchine na, kan haar nog goed hebben
Niet echt. Ik mis veel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat, hij wil eerst de sterkste er uit hebben. Kitty gaat vanzelf wel een keer weg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Salar is daar veel te tactisch voor ... gaat echt niet Kitty er uit stemmen, is geen bedreiging.
zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar maakt niet gelijk uit dat je gelijk krijgt....
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter ... schoenverkoper annex medicijnman
Even testen dan maarquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
influencert in de spotlight, is ziek
Het is sowieso een Brabander.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
zou Matt de stem zijn ofzo
(zo slecht)![]()
![]()
gewoon weer stagiaires aan de knoppenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:30 schreef GayGuy het volgende:
Ik krijg het idee dat ze nog gewoon camerastandpunten aan het testen zijn, joh. Het echte Big brother begint pas op oudjaarsavond in 2030🤣
Al bundyquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter ... schoenverkoper annex medicijnman
Ik word af en toe helemaal simpel van dat wisselen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:30 schreef GayGuy het volgende:
Ik krijg het idee dat ze nog gewoon camerastandpunten aan het testen zijn, joh. Het echte Big brother begint pas op oudjaarsavond in 2030🤣
wat is dat ijeren railing?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nawal stuiterde met haar flamoes op die ijzeren railing : Auwwww
Flirt flirtquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Het is donker op kasteel Cosfokkerdam. Iedereen slaapt, behalve de keukenmeid, die nog de resten van het avondmaal aan het opruimen is. Wanneer ze een pan op de grond laat vallen, schrikken @:Utopia2.0 en @:Suzi1 wakker. In het donker sluipen ze gang op. Wanneer Utopia een kaars aansteekt om wat hoognodig licht te laten schijnen ziet hij Suzi1 nog net ineenzakken....
Er is een moordenaar op Kasteel Cosfokkerdam!
binnenkort vast op SBS, Het eerste seizoen van de spannende reallife soapquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Op zich wel interessant om live te zien hoe snel omikron verspreidt
Zondag niks geloof ik...quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:37 schreef Stargazing het volgende:
Dus maandag weekendoverzicht
dinsdag-vrijdag gewoon de week
zaterdag liveshow
zondag volledige weekoverzicht toch?
wel al een verbetering op vorig jaar
Om 17:00 een momentje op de livestream. Al ging dat woensdag ook niet door.quote:
Hij heeft ook al zelf gezegd dat hij de volgende keer genomineerd wordt en hoopt dan naast Kitty te staan. Dan maakt hij een kans om te blijven. Want het komt natuurlijk uit dat hun samen de nominaties gedaan hebben. En dat ze het hem kwalijk nemen en niet zo erg haar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Salar is daar veel te tactisch voor ... gaat echt niet Kitty er uit stemmen, is geen bedreiging.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
binnenkort vast op SBS, Het eerste seizoen van de spannende reallife soap
"Big omikron". Kijk live mee naar 12 coronapatienten in een huis. Er word niet gestemd, omikron bepaalt wanneer het tijd is, voor een kandidaat, om "te gaan". Gooi Johm De Bever erbij, laat Wendy Van Dansmarathondijk het presenteren, laat haar tegen halfdode kandidaten zeggen dat ze "niet op moeten geven" en John De Mol is weer blij🤣🤣🤣
Feestje 3. Dan hebben we hier dikke lol. Mark my words...quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:22 schreef Lillfex het volgende:
De vonken springen ervan af tussen Vera en Tobias. Het is warm an het worden tussen die 2
had somige zorten van pijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Faketand ligt al plat. Die heb ik alleen nog maar plat zien liggen, terwijl ik de streams aan had.
Kan ik mij voorstellen met al die ingrepen. Klaagde gisteren ook al; over hoofdpijn. Eergisteren ook al trouwensquote:
rood randje ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Was er vorig jaar niet zo'n oog bij de genomineerden?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar ik zou noooooooit @:Suzi1 vermoorden
Oh, kan ik inderdaad wel weer doen. Behoefte aan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Was er vorig jaar niet zo'n oog bij de genomineerden?
Verandering van omgeving en ander voedsel kunnen daar debet aan zijnquote:
Moet niet perse, maar ik dacht eraanquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, kan ik inderdaad wel weer doen. Behoefte aan?
Kan handig zijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, kan ik inderdaad wel weer doen. Behoefte aan?
Die inderdaad ook. Huismeester, vertrokken en genomineerd werden aangegevenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Moet niet perse, maar ik dacht eraan. Twijfelde of t genomineerden of huismeester was.
Ja ja ik weet het nu wel. Je laat mij liggenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het nu wel. Je laat mij liggen
ze is toch vegan ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef Flow3r het volgende:
Nawel heeft aangegeven geen varkensvlees te eten, nu kan ze alleen rijst en broccoli eten, volgende week komt er vleesvervanger voor haar
Ik snap het niet ? Ze hebben toch kipOf moet het perse halal zijn, maar dan nog, waarom heeft ze het over varkensvlees dat ze niet eet dan ?
Ze is toch moslimaquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef Flow3r het volgende:
Nawel heeft aangegeven geen varkensvlees te eten, nu kan ze alleen rijst en broccoli eten, volgende week komt er vleesvervanger voor haar
Ik snap het niet ? Ze hebben toch kipOf moet het perse halal zijn, maar dan nog, waarom heeft ze het over varkensvlees dat ze niet eet dan ?
en ze durft niet op de plee te gaan zitten met al die camera's , dat zei ze van de week al een keerquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verandering van omgeving en ander voedsel kunnen daar debet aan zijn
Toen kitty die bakken meekreeg was er toch sprake van vleesvervangers?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef Flow3r het volgende:
Ja. En Kitty heeft last van obstinatiequote:
nee was kip,rijst ,broccoliquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Toen kitty die bakken meekreeg was er toch sprake van vleesvervangers?
Dat kan dus ook al een reden zijn. Maar goed, dat wist ze ook voordat ze dat huis inging.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
en ze durft niet op de plee te gaan zitten met al die camera's , dat zei ze van de week al een keer
Ja, maar als je kip weg laat, dan is de rest dus een vleesvervangerquote:
ja dan moet ze dus zeggen dat ze halal vlees wil, niet toespitsen op varkensvlees want er is wel kipquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En Kitty heeft last van obstinatie
ja dann heeft zij somige problemenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
en ze durft niet op de plee te gaan zitten met al die camera's , dat zei ze van de week al een keer
ik snap de meeste veganisten ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vegan ? Dan snap ik helemaal niet waarom ze aangeeft geen varkensvlees te eten
Kip mogen ze wel hebben. Als ze dat ook niet eet zou ze vegan kunnen zijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dan moet ze dus zeggen dat ze halal vlees wil, niet toespitsen op varkensvlees want er is wel kip
waar je mee omgaat ..........quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hoeveel Mario's zitten er in dit topic
@FreshFruit Uto doet gemeen tegen mijquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Whuzz helpen we ook.
onmens jij
was niet halalquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kip mogen ze wel hebben. Als ze dat ook niet eet zou ze vegan kunnen zijn
Krijgt dadelijk ook een privétoilet net als Jerrel vorig jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
Die laten we liggenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:FreshFruit Uto doet gemeen tegen mij![]()
![]()
Heeft ze geen huis? (hypotheek)rente schijnt ook niet halal te zijn.quote:
Gisteren zei ze dat ze vegetarisch is, volgens mij weet ze het verschil tussen vegan en vegetarisch nietquote:
ik krijg een Jill flashbackquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef mijntjexx het volgende:
3 dagen in BB zitten en ziek in bed liggen = hop naar huis! Kan toch niet zo zijn dat sercan of kristoff moet gaan
Zijn houding over het genomineerd zijn bevalt mij wel. Lekker nuchter.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
Kristoff
slimme man
dat wij de hele tijd niks doen is voor de kijkers ook niks aan
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn houding over het genomineerd zijn bevalt mij wel. Lekker nuchter.
dat is schlecht als zij dat niet weetquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dat ze vegetarisch is, volgens mij weet ze het verschil tussen vegan en vegetarisch niet
Hij neemt het goed en sportief op, mag daarom blijven van mij.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn houding over het genomineerd zijn bevalt mij wel. Lekker nuchter.
en tis een leuke ventquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij neemt het goed en sportief op, mag daarom blijven van mij.
Mijntje meid je bent wat opstandig vanavondquote:
Ik vind haar erg onduidelijk wat dat betreftquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is schlecht als zij dat niet weet
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en tis een leuke vent
lekker nuchter
beetje gek
hou ik wel van
Zonder make up zoals hier, vind ik haar mooier, dan met.quote:
met haar echte haarkleur is ze mooierquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zonder make up zoals hier, vind ik haar mooier, dan met.
Eensquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
met haar echte haarkleur is ze mooier
gesprek buiten is een leuk gesprekquote:
neequote:
Ja hij voegt ook zo weinig toe. Al is het wel iemand die boos kan worden denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
ze hebben best een serieus gesprek
en Sercan gooit elke keer informatie in een gesprek die nergens over gaat
preciesquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hij voegt ook zo weinig toe. Al is het wel iemand die boos kan worden denk ik.
die had in quarantaine hoop ik wel haar andere klerenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:06 schreef odie22 het volgende:
maar als ik het dus goed las zijn alle deelnemers 10 dagen in quarantaine geweest voordat het begon, dus kitty loopt al veel langer in dat roze pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:07 schreef Ireth het volgende:
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediënten en heel erg actief is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
tjeezzzzz
is dit de kitty -10.0 die we in BB zienThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediënten en heel erg actief is.Tokkie alerttttttt, Corryyy KoningssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediënten en heel erg actief is.ik geloof niks wat er op fb staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Daarom wacht ik tot zaterdag met stemmen. Morgen krijgen ze (waarschijnlijk) nog te horen dat ze door Salar en Nawel genomineerd zijn. Wie weet gebeurd er daarna nog iets.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het een lastige keuze. Heb tegen geen van beiden iets.
Kristof is nog erg op de vlakte, dus ken hem nog niet echt.
Wat ik in Sercan waardeer is dat hij de confrontatie niet uit de weg gaat.
Heb dus daarom een lichte voorkeur voor Sercan.
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediënten en heel erg actief is.had ook al even gekeken, idd, wereld van verschil. door de actie met de koffers, geeft BB wel een stempel op het spel, denk dat we een heel andere kitty hadden gezien , als ze elke dag haar eigen kleding had gedragen. ze word nu als een tokkie weggezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
had ook al even gekeken, idd, wereld van verschil. door de actie met de koffers, geeft BB wel een stempel op het spel, denk dat we een heel andere kitty hadden gezien , als ze elke dag haar eigen kleding had gedragen. ze word nu als een tokkie weggezetNou ik vind haar op de foto ook een grote tokkie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dan goed uit, want het is mijn observatie nav haar foto's en die observatie staat niet op fb maar hierquote:
jou geloof ik natuurlijk welquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt dan goed uit, want het is mijn observatie nav haar foto's en die observatie staat niet op fb maar hier
Neequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
waarom moet ik inloggen op rtl om te stemmen ? dat kan toch via videoland?
Maar wel een verzorgd en vrolijk persoon met een hele andere uitstraling.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nou ik vind haar op de foto ook een grote tokkie hoor
inloggen met je videoland accountquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
Ik vind dat stemmen ook erg verwarrend, vorig jaar ook al. Ik moet altijd zoeken..moet je niet willen als je als programmamaker veel stemmen wilquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
go play moet je een account aanmakenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:14 schreef odie22 het volgende:
oke thx, dan via goplay en rtl dan maar stemmen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
go play moet je een account aanmaken
En een vrouw die al flink met BB bezig was en Jill allerlei berichtjes stuurde op fb vorig jaar en nu een roze pak net zoals Jill aanheeft..quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wel een verzorgd en vrolijk persoon met een hele andere uitstraling.
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediënten en heel erg actief is.Wacht even, zeg je nu dat je op social media een plaatje van iemand ziet dat niet strookt met hoe je die persoon in het echt ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik moet kiezen wat ik vertrouw:
a) Hoe iemand zich voordoet op FB/Insta/TikTok
b) Hoe iemand overkomt op een livestream
dan weet ik wel waar ik op vertrouw.
Als jij voor (a) kiest, dan geef ik je graag mijn Insta en laat ik je kennis maken met Lord Commander Whuzz, Ruler of FoK, Emperor of Europe, Grand Wizard Supreme. Is ekt! Staat op insta!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ze was een giga Jill fan. Heeft ook een of andere blacklist gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En een vrouw die al flink met BB bezig was en Jill allerlei berichtjes stuurde op fb vorig jaar en nu een roze pak net zoals Jill aanheeft..
Echt???quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En een vrouw die al flink met BB bezig was en Jill allerlei berichtjes stuurde op fb vorig jaar en nu een roze pak net zoals Jill aanheeft..
Ja vreselijk, en dan zelf mee willen gaan doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze was een giga Jill fan. Heeft ook een of andere blacklist gemaakt.
zat vera toch wel even te staren naar Kristofquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF Rambo, opzouten bij Veraatje
Sssssssst. Als je héél stil bent, hoor zelfs jij Kitty op de achtergrondquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
en welke stem hoor je over boven uit???
Kittyyyyyy
In het echt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht even, zeg je nu dat je op social media een plaatje van iemand ziet dat niet strookt met hoe je die persoon in het echt ziet?
Als ik moet kiezen wat ik vertrouw:
a) Hoe iemand zich voordoet op FB/Insta/TikTok
b) Hoe iemand overkomt op een livestream
dan weet ik wel waar ik op vertrouw.
Als jij voor (a) kiest, dan geef ik je graag mijn Insta en laat ik je kennis maken met Lord Commander Whuzz, Ruler of FoK, Emperor of Europe, Grand Wizard Supreme. Is ekt! Staat op insta!
Wat spreek jij mij tegen? BUIG VOOR JOUW GRAND WIZARD SUPREME!quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
In het echt?
Haar facebook profiel is net zo betrouwbaar als een paar dagen livestream.
Had Nawel niet al iets tegen een van de meiden gezegd dat ze niet op diegene gestemd heeft. (dus die weet er iets meer van) In feite is de opdracht dan eigenlijk al mislukt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
waarom mogen Nawel en Nouchine zonder mic kletsen
Hmm, niet gehoord. Voor zover ik weet hebben ze er nog niets over gezegd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had Nawel niet al iets tegen een van de meiden gezegd dat ze niet op diegene gestemd heeft. (dus die weet er iets meer van) In feite is de opdracht dan eigenlijk al mislukt.
Zat net op stream 1, toen riep BB het ook al om, ging daarna naar stream 2, en toen werd hetzelfde haperende bericht nog eens omgeroepen. Lol. En nu sluit Videoland zichzelf af, en val ik middenin Beau. Wat een geklungel🤣🤣quote:
Ik zei het de hele dag al... Tobias is Historiequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
begint ernstige vormen aan te nemen dit
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat spreek jij mij tegen? BUIG VOOR JOUW GRAND WIZARD SUPREME!![]()
![]()
![]()
(Is ekt. Net zo betrouwbaar als 20 jaar FoK-en!)
dat was gisteravond tochquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had Nawel niet al iets tegen een van de meiden gezegd dat ze niet op diegene gestemd heeft. (dus die weet er iets meer van) In feite is de opdracht dan eigenlijk al mislukt.
Veertje flirt met iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zei het de hele dag al... Tobias is HistorieAnd he knows it
Ja las de berichtjes, heel lief, Thomas was ook al jaren met BB bezig geweest, leuk is dat he, als je zo een Fan bent, en er dan ook nog inkomt .quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
jij bent ook zoquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof me nou maar.. ik heb daar oog voor
Ik weet niet of ik het gelezen had of gezien op de streams....maar het schiet me in ene binnen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was gisteravond toch
net niet gevolgd
maar niet helemaal duidelijk wat ze gezegd heeft
ik krijg zo'n Jill Vibe hierbijquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Flashback met vorig jaar. Gebeurde toen ook nogal eens.
Misschien krijgen we nog een leuke strijd tussen de heren. Tobias lijkt haar ook wel leuk te vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof me nou maar.. ik heb daar oog voor
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze was een giga Jill fan. Heeft ook een of andere blacklist gemaakt.
Ik stel voor jijquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
Tijd om een Big Fokker editie te maken met 12 hitsige Fokkers, joh. Wij zorgen wel voor "actie"🤣
Top ideequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari
ik doe de regie
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari
ik doe de regie
ik heb nu al buikpijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari