ik krijg een Jill flashbackquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef mijntjexx het volgende:
3 dagen in BB zitten en ziek in bed liggen = hop naar huis! Kan toch niet zo zijn dat sercan of kristoff moet gaan
Zijn houding over het genomineerd zijn bevalt mij wel. Lekker nuchter.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
Kristoff
slimme man
dat wij de hele tijd niks doen is voor de kijkers ook niks aan
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn houding over het genomineerd zijn bevalt mij wel. Lekker nuchter.
dat is schlecht als zij dat niet weetquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dat ze vegetarisch is, volgens mij weet ze het verschil tussen vegan en vegetarisch niet
Hij neemt het goed en sportief op, mag daarom blijven van mij.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn houding over het genomineerd zijn bevalt mij wel. Lekker nuchter.
en tis een leuke ventquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij neemt het goed en sportief op, mag daarom blijven van mij.
Mijntje meid je bent wat opstandig vanavondquote:
Ik vind haar erg onduidelijk wat dat betreftquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is schlecht als zij dat niet weet
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en tis een leuke vent
lekker nuchter
beetje gek
hou ik wel van
Zonder make up zoals hier, vind ik haar mooier, dan met.quote:
met haar echte haarkleur is ze mooierquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zonder make up zoals hier, vind ik haar mooier, dan met.
Eensquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
met haar echte haarkleur is ze mooier
gesprek buiten is een leuk gesprekquote:
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |