Dat kan dus ook al een reden zijn. Maar goed, dat wist ze ook voordat ze dat huis inging.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
en ze durft niet op de plee te gaan zitten met al die camera's , dat zei ze van de week al een keer
Ja, maar als je kip weg laat, dan is de rest dus een vleesvervangerquote:
ja dan moet ze dus zeggen dat ze halal vlees wil, niet toespitsen op varkensvlees want er is wel kipquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En Kitty heeft last van obstinatie
ja dann heeft zij somige problemenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
en ze durft niet op de plee te gaan zitten met al die camera's , dat zei ze van de week al een keer
ik snap de meeste veganisten ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vegan ? Dan snap ik helemaal niet waarom ze aangeeft geen varkensvlees te eten
Kip mogen ze wel hebben. Als ze dat ook niet eet zou ze vegan kunnen zijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dan moet ze dus zeggen dat ze halal vlees wil, niet toespitsen op varkensvlees want er is wel kip
waar je mee omgaat ..........quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hoeveel Mario's zitten er in dit topic
@FreshFruit Uto doet gemeen tegen mijquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Whuzz helpen we ook.
onmens jij
was niet halalquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kip mogen ze wel hebben. Als ze dat ook niet eet zou ze vegan kunnen zijn
Krijgt dadelijk ook een privétoilet net als Jerrel vorig jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
Die laten we liggenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:FreshFruit Uto doet gemeen tegen mij![]()
![]()
Heeft ze geen huis? (hypotheek)rente schijnt ook niet halal te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |