Verandering van omgeving en ander voedsel kunnen daar debet aan zijnquote:
Moet niet perse, maar ik dacht eraanquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, kan ik inderdaad wel weer doen. Behoefte aan?
Kan handig zijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, kan ik inderdaad wel weer doen. Behoefte aan?
Die inderdaad ook. Huismeester, vertrokken en genomineerd werden aangegevenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Moet niet perse, maar ik dacht eraan. Twijfelde of t genomineerden of huismeester was.
Ja ja ik weet het nu wel. Je laat mij liggenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het nu wel. Je laat mij liggen
ze is toch vegan ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef Flow3r het volgende:
Nawel heeft aangegeven geen varkensvlees te eten, nu kan ze alleen rijst en broccoli eten, volgende week komt er vleesvervanger voor haar
Ik snap het niet ? Ze hebben toch kipOf moet het perse halal zijn, maar dan nog, waarom heeft ze het over varkensvlees dat ze niet eet dan ?
Ze is toch moslimaquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef Flow3r het volgende:
Nawel heeft aangegeven geen varkensvlees te eten, nu kan ze alleen rijst en broccoli eten, volgende week komt er vleesvervanger voor haar
Ik snap het niet ? Ze hebben toch kipOf moet het perse halal zijn, maar dan nog, waarom heeft ze het over varkensvlees dat ze niet eet dan ?
en ze durft niet op de plee te gaan zitten met al die camera's , dat zei ze van de week al een keerquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verandering van omgeving en ander voedsel kunnen daar debet aan zijn
Toen kitty die bakken meekreeg was er toch sprake van vleesvervangers?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef Flow3r het volgende:
Ja. En Kitty heeft last van obstinatiequote:
nee was kip,rijst ,broccoliquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Toen kitty die bakken meekreeg was er toch sprake van vleesvervangers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |