quote:Van BN'er door Big Brother naar kluizenaar in Kamperland
Vandaag, 08:13
•
2 minuten leestijd
Het televisieprogramma Big Brother is deze week van start gegaan met Zeeuw Vera Dijkstra, maar het is niet de eerste keer dat er een Zeeuw meedoet aan het programma waar constant de camera's op je gericht zijn. In het eerste seizoen, in 1999, zat Bianca Plune uit Kamperland in de show. Een ervaring waar ze nog steeds de gevolgen van ziet.
Bianca met een van haar ezels bij het ezelhuis
Bianca met een van haar ezels bij het ezelhuis
© Het Ezelhuis
"Omdat ik meedeed aan het eerste seizoen van de show, wisten we echt nog niet wat het teweeg ging brengen, hoe populair de show zou worden", vertelt Bianca. "Ik deed mee omdat ik toen ter tijd in de gevangenis werkte en wilde weten hoe het voelt als je geen privacy hebt. Maar nu ik terugdenk is dat een hele naïeve gedachte geweest."
Luister hieronder het gesprek met Bianca terug:
Bianca vertelt over haar nieuwe teruggetrokken leven
De show sloeg namelijk aan en werd enorm populair. Bianca merkte dat vooral toen ze uit het Big Brotherhuis kwam. "Iedereen wil wat van je, denken je te kennen. dat vond ik leuk op m'n 25e, maar een jaar daarna dacht ik: jeetje wat vermoeiend." Bianca kwam erachter dat ze veel liever op zichzelf is en niet in het middelpunt van de belangstelling staat.
Ze verhuisde daarom naar Zeeland en startte het Ezelhuis in Kamperland. "Toen kon ik pas echt compleet mezelf zijn", zegt Bianca. "Heerlijk op mezelf, met acht ezels, twee oude opvangpaarden en een grote tuin."
zullen we even gaan weerwolven?quote:
Da's gewoon copy paste van verleden jaar. Kan niet moeilijk zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja laat zr op 1 been in de tuin staan met 'n ei op hun hoofd, kijken wie het 't langst vol houd
Vind ik te moeilijk. Kunnen we ook downiewolven?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zullen we even gaan weerwolven?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind ik te moeilijk. Kunnen we ook downiewolven?
Mjah, het is hangen, lulluh of spelletjesquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:57 schreef IkFok het volgende:
Elke keer als ik 's avond wil kijken zijn ze een spel aan het spelen. Zo boeit deze BB me weinig. Elke avond saaie streams zo. Hoop dat er snel verandering in komt.
Kwam Bart tegen een paar jaar geleden in zijn Bar aan de andere kant van Nederland (voor mij).. hij zag mij kijken met een blik van "hey, ik ken jou ergens van".. maar ik denk dat hij dat 30x per dag heeftquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef GayGuy het volgende:
Interview Bianca uit Big brother 1
[..]
Je bedoelt een soort Kitty?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Kunnen ze niet Angela uit Australie halen "Its MY house, Big Brother" en "I want my thea" wijf met ballen🤣
Ok. Het is donker op kasteel Cosfokkerdam. Iedereen slaapt, behalve de keukenmeid, die nog de resten van het avondmaal aan het opruimen is. Wanneer ze een pan op de grond laat vallen, schrikken @utopia2.0 en @suzi1 wakker. In het donker sluipen ze gang op. Wanneer Utopia een kaars aansteekt om wat hoognodig licht te laten schijnen ziet hij Suzi1 nog net ineenzakken....quote:
Bij Grace hoop ik dat ze ook zo kan zijn. Angela was wel echt grappigquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Kunnen ze niet Angela uit Australie halen "Its MY house, Big Brother" en "I want my thea" wijf met ballen🤣
Jij hebt duidelijk nooit een foto van Angela gezienquote:
Ik weet wie het heeft gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Het is donker op kasteel Cosfokkerdam. Iedereen slaapt, behalve de keukenmeid, die nog de resten van het avondmaal aan het opruimen is. Wanneer ze een pan op de grond laat vallen, schrikken @:Utopia2.0 en @:Suzi1 wakker. In het donker sluipen ze gang op. Wanneer Utopia een kaars aansteekt om wat hoognodig licht te laten schijnen ziet hij Suzi1 nog net ineenzakken....
Er is een moordenaar op Kasteel Cosfokkerdam!
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Het is donker op kasteel Cosfokkerdam. Iedereen slaapt, behalve de keukenmeid, die nog de resten van het avondmaal aan het opruimen is. Wanneer ze een pan op de grond laat vallen, schrikken @:Utopia2.0 en @:Suzi1 wakker. In het donker sluipen ze gang op. Wanneer Utopia een kaars aansteekt om wat hoognodig licht te laten schijnen ziet hij Suzi1 nog net ineenzakken....
Er is een moordenaar op Kasteel Cosfokkerdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |