deze man moet je ook nog alles leren hequote:Op donderdag 6 januari 2022 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ouderwets paard he! Echt, in 3000BC waren die zo hoor!
Deze potjes duren een stuk korterquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al spelen ze de ultra-lite versie... het weerwolven interesseert me geen reet.
Na de reclame gaan ze nog even door hierover..quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
Ze maken er geen zoetsappige uitzending met de culinaire hoogstandjes van kitty als hoogtepunt van![]()
Heerlijk!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Na de reclame gaan ze nog even door hierover..
ik snap niet dat BB niet iets verzint voor dit soort momentenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
Dat downiewolven is wel echt kut. Hebben ze vorig seizoen niet gekeken en gemerkt dat iedereen echt he-le-maal klaar was met dat weerwolven? En dan nu de debielere versie er van gaan doen
Kitty zou het moeten weten. Kitty weet sowieso alles maar ze zat ook in BB facebookgroepen en daar zal het toch ook wel besproken zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
Dat downiewolven is wel echt kut. Hebben ze vorig seizoen niet gekeken en gemerkt dat iedereen echt he-le-maal klaar was met dat weerwolven? En dan nu de debielere versie er van gaan doen
Ja laat zr op 1 been in de tuin staan met 'n ei op hun hoofd, kijken wie het 't langst vol houdquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet dat BB niet iets verzint voor dit soort momenten
ze weten dat dit killing is
Hoop snel een 24 uurs opdracht. Of meerdere dagen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is wel heel toevallig dat er iedere avond met de groep iets gedaan wordt. Lijkt haast ingefluisterd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mja, weet niet of Kitty alles van BB2021 bewust heeft meegekregen. Ik kan me voorstellen dat ze op veel momenten te druk was met broccoli koken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Kitty zou het moeten weten. Kitty weet sowieso alles maar ze zat ook in BB facebookgroepen en daar zal het toch ook wel besproken zijn neem ik aan.
echt verzin iets maar doe ietsquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja laat zr op 1 been in de tuin staan met 'n ei op hun hoofd, kijken wie het 't langst vol houd
Ja goed, daar gaat ook best wel wat tijd in zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mja, weet of Kitty alles van BB2021 bewust heeft meegekregen. Ik kan me voorstellen dat ze op veel momenten te druk was met broccoli koken.
Moeten ze wel voorzichtig zijn met de casting, en leeftijden. Ik hoef geen Borsato te zien die als een soort Bambi achter Maan huppelt🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is dit een test voor videoland/rtl of ze er een versie van moeten maken met BNers?
Ik hoop het niet. Vond het bij andere edities ook nooit een succes.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is dit een test voor videoland/rtl of ze er een versie van moeten maken met BNers?
Na Big Brother komt ze uit met een kookboek. 1001 ideeën voor kip en broccoli.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mja, weet niet of Kitty alles van BB2021 bewust heeft meegekregen. Ik kan me voorstellen dat ze op veel momenten te druk was met broccoli koken.
Dit hebben ze al in een soort Weerwolven-achtige versie en dat is De Verraders. Wat overigens wél leuk is...quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Het probleem is meer wat ik in Sercan zie. En dat staat me niet aan, dus dan maar op Kristof stemmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |