SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
was te horen hequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft het niet zo op joden ... is (achtergrond) Iranier ... maar nog steeds...
ok baasquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij had een hotel in de Diamantbuurt... Ik denk dat het gevoel wederzijds was![]()
Hij bedoelde het niet verkeerd. Niet te spastisch over doen.
misschien ook wel voor "Ik vertrek"quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Kitty heeft zich opgegeven voor alle tv programma's
Ik wil haar anders wel in expeditie robinson zien, dat zou echt voor hilarische tv zorgen. "Ik doe dat niet"quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Wat???? Je wilt nuance in CoS ..... ????quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij had een hotel in de Diamantbuurt... Ik denk dat het gevoel wederzijds was![]()
Hij bedoelde het niet verkeerd. Niet te spastisch over doen.
gemiste kans van de casting daarquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
misschien ook wel voor "Ik vertrek"
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat???? Je wilt nuance in CoS ..... ????
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
misschien ook wel voor "Ik vertrek"
Dat denk ik dus ook, hij heeft zich compleet gefocust op Sercan , en dat kan niet van die paar dagen zijn .quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
echt geen flauw idee
misschien(dikke aanname cultureel dingetje)
gewat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
Vera heeft met al haar vriendinnen getongworsteld
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Mannen zoenen slechter dan vrouwen volgens Grace en Vera
liefde in luchtquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : alle meisjes waren ik mee gezoend heb, konden goed zoenen... het waren de mannen waarbij er een heleboel niet konden zoenen.
Tobias : Ja, met welke mannen zoen je dan ook..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan ik het nog net aan
Goedenavond, bedankt voor de vermeldingen, maakt het terugzoeken een stuk eenvoudiger ....quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas : 19:25 stream 1 .. gesprek Nawel en Salar over het geheimpje van de nominaties
Het was meer een conclusie toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?
staat je vrij om dat te doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?
Nouchine heeft een vriend.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nouchine ziet Salar wel zitten volgens mij
Nouchine heeft een vriend .. dus wellicht, maar denk niet dat ze actie gaat ondernemen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nouchine ziet Salar wel zitten volgens mij
nou , als die niet een kerel overhoudt na dit spel, dan weet ik het ook niet meerquote:
en een eigen reallifesoapquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou , als die niet een kerel overhoudt na dit spel, dan weet ik het ook niet meer
Dat heeft hij eerder al verteld. Lijkt wel of hij daar trots op is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan vertelde gister dat hij een paar jaar terug op wereldreis is geweest. Hij had toen een vriendin. Hij vertelde, zijn woorden, dat hij tijdens die reis z'n vriendin op een verschrikkelijke manier bedrogen heeft. En haar daarna op alle manieren geblokkeerd heeft, want ze kwam er achter en wou verhaal halen....
Dus
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan vertelde gister dat hij een paar jaar terug op wereldreis is geweest. Hij had toen een vriendin. Hij vertelde, zijn woorden, dat hij tijdens die reis z'n vriendin op een verschrikkelijke manier bedrogen heeft. En haar daarna op alle manieren geblokkeerd heeft, want ze kwam er achter en wou verhaal halen....
Dus
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:59 schreef Kinga het volgende:
[..]Dimitri is volgens mij ook zo'n type. Mooi ook hoe Kristof net erop inging op dat sekverhaal van hem net. Dat hij zelf toch iets had kunnen doen..
Seksverhaal? Vertel?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:59 schreef Kinga het volgende:
[..]Dimitri is volgens mij ook zo'n type. Mooi ook hoe Kristof net erop inging op dat sekverhaal van hem net. Dat hij zelf toch iets had kunnen doen..
Dan kun je fijn je aandacht bij de streams houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dat roze huispak heeft mijn libido inmiddels begraven
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:07 schreef just me het volgende:
Mannen zitten toch ook wel eens of meerdere malen aan hun piemel
Volgens mij zit hij nog in de kastquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
ZIjn worst sex ever, met een meid die als een plank ging liggen en zei: Oke, doe maar.
Precies en dan mag Kitty toch ook iets recht trekkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat ding ,moeten we af en toe ff recht leggen.
Die lijken idd op elkaar, ik vond die van Toby mooierquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:09 schreef zodeju het volgende:
Delen Salan en Tobias hun kleren, want gister had volgens mij Salan die broek aan.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Precies en dan mag Kitty toch ook iets recht trekken
ik ga geen sorry zeggenquote:
ze denken nog steeds misschien een live showquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben in de woonkamer wel het oog op de tv in beeld?? Er lijkt dus wel iets te gaan gebeuren...
uitzendingen belgie/nl lopen niet sync, lijkt me lastigquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben in de woonkamer wel het oog op de tv in beeld?? Er lijkt dus wel iets te gaan gebeuren...
Zometeen krijgt ze een slokjequote:Op donderdag 6 januari 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
Nouchie en Mama Klitty , krijg er jeuk van
Vind ik zielig voor Michel, als die haar dan bij moet brengen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:45 schreef odie22 het volgende:
geef klittykuttie maar op voor Special Forces Vips
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zometeen krijgt ze een slokje
[ afbeelding ]
bij kitty aan de tittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kitty heeft gedoucht en roze huispak aan gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:17 schreef GayGuy het volgende:
Is er nog wat bijzonders gebeurd vandaag?
Liveshow is een uurtje inderdaad. Vorig jaar 1,5 toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
De liveshow op zaterdag is veel korter. 20.00 - 20.55 denk ik. Je kunt stemmen tot 20.45. Wel fijn dat het wat compacter is.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij van half 9 tot 10 ja.Waar om 2 voor 10 de bekend making wasquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Liveshow is een uurtje inderdaad. Vorig jaar 1,5 toch?
Ik hoop dan dat ze bezuinigd hebben op de deskundigen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
De liveshow op zaterdag is veel korter. 20.00 - 20.55 denk ik. Je kunt stemmen tot 20.45. Wel fijn dat het wat compacter is.
Klinkt sensationeel🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
kitty heeft gedoucht en roze huispak aan gedaan
Viel mij ook op jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grace is echt een aanraker, knuffelaar... maar Tobias moet er niets van hebben en nokt hem.
Ik snap hem welquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grace is echt een aanraker, knuffelaar... maar Tobias moet er niets van hebben en nokt hem.
Vorig jaar was de live van 21:30 - 23:00 lees ik net.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:20 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Volgens mij van half 9 tot 10 ja.Waar om 2 voor 10 de bekend making was
[..]
[ afbeelding ]
Slokje? Maak er maar een krat melk van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
minimaal karnemelkquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Slokje? Maak er maar een krat melk van.
ouwe zure melkquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Slokje? Maak er maar een krat melk van.
Zou mss leuk zijn als die ex eens haar verhalen komg vertellen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus
Oja klopt,koekoek vergeetmutsquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar was de live van 21:30 - 23:00 lees ik net.
Ik heb een cartier bril gekocht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:17 schreef GayGuy het volgende:
Is er nog wat bijzonders gebeurd vandaag?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een cartier bril gekocht.Ow wacht je bedoeld in het huis
soort stoelendans met die ringenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
ik snap het spel niet, maar alles beter dan weerwolven
Kijk, DAT willen we zien. Jij begrijpt het, pik🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een cartier bril gekocht.Ow wacht je bedoeld in het huis
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kijk, DAT willen we zien. Jij begrijpt het, pik🤣
Van jou altijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
soort stoelendans met die ringen
met allerlei opdrachten?
Ze mag blij zijn als ze op de set van een Meiden van holland "film" na een "spannende" scene de " rommel" van de "acteurs" mag opruimen🤣🤣🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
wulpse oma zoekt vlotte mooiboy kan niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn als ze op de set van een Meiden van holland "film" na een "spannende" scene de " rommel" van de "acteurs" mag opruimen🤣🤣🤣
Waarom ben ik het daar nou NIET mee eens?😉quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Mannen zoenen slechter dan vrouwen volgens Grace en Vera
heb je wel met vrouwen gezoend?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waarom ben ik het daar nou NIET mee eens?😉
clitty hollandquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wulpse oma zoekt vlotte mooiboy kan niet?
Weer beeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je op wie Kristof een beetje lijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel met vrouwen gezoend?
hoe stem je? ik zie nergens een knopquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je op wie Kristof een beetje lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt?
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
wat wat wat???quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Tobias lost het netjes op eigenlijk. Al snap ik haar emotie ook wel.
Oww, dan is het goedquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nie goed?
knappe man
leuk grappig
Klitty's flippen over slapen/snurken/wie-op-welke-kamerquote:
Whuzz kerel ik zou je doen 100%quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:36 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb met Utopia2.0 gezoend. Kan hij goed! 9/10 would do again!
Mag je niet in de woonkamer slapen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klitty's flippen over slapen/snurken/wie-op-welke-kamer
https://www.rtlxl.nl/big-brother-votingquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hoe stem je? ik zie nergens een knop
ow uitzendingquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klitty's flippen over slapen/snurken/wie-op-welke-kamer
Naja, vind het beeld wel redelijk overeenkomen met wat ik op de streams zie.quote:
tv afleveringquote:
Inloggen en dan zie je 2 foto's waar uit te kiezen..quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hoe stem je? ik zie nergens een knop
vreemd, maar bedankt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, vind het beeld wel redelijk overeenkomen met wat ik op de streams zie.
Ze kwam juist wel menselijk over. Verdrietig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, vind het beeld wel redelijk overeenkomen met wat ik op de streams zie.
Neej joh. Beetje om elkaar heendraaien.quote:
Vanuits Vera's kant ja.. dat merkte ik al eerder vandaag .quote:
Gauw eruitwerken die trut.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef odie22 het volgende:
streams, kitty
TV kitty
FB kitty
Twitter kitty
Insta kitty
Vind je? Ik vind het echt enorm dramaqueen en aandacht zoeken door extreem zielig te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ze kwam juist wel menselijk over. Verdrietig.
klinkt als een standaard vrouwquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt enorm dramaqueen en aandacht zoeken door extreem zielig te doen.
We gaan met zijn 3en trouwen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ik wel bloemenmeisje zijn @:Suzi1
tja ik ben niet zo van het delenquote:
Dat dus. Drama om de drama!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt enorm dramaqueen en aandacht zoeken door extreem zielig te doen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
klinkt als een standaard vrouw
met mond dicht houden en nominerenquote:
Ach doe eens gekquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja ik ben niet zo van het delen![]()
en ik gun Suzi ook een BV
A okay. Daarom hebben die twee het er nog niet over gehadquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
met mond dicht houden en nomineren
tv uitzending
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij denkt dat ik op een arabier val
ze hadden het vanavond in de badkamer er al over dat het morgen bekend wordt gemaakt dat zij hebben moeten nominerenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay. Daarom hebben die twee het er nog niet over gehad
quote:
Benieuwd wat de reacties dan zullen zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het vanavond in de badkamer er al over dat het morgen bekend wordt gemaakt dat zij hebben moeten nomineren
Ouderwets paard voor Greysquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar dan liever de echte ouderwetse
en niet die doorgefokte van nu
tja als ze 2500 kunnen verdienenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wat de reacties dan zullen zijn.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ouderwets paard voor Greys
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar ze gaan zeker vragen, waarom wij?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja als ze 2500 kunnen verdienen
dan wordt het al snel vergeten
Zoals altijd zeker. "Oh nee !, Asjemenou ! ..."quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wat de reacties dan zullen zijn.
uhmmmm paard ???quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*pakt ff een teiltje* ja dat kan🤣 (glad I'm gay, though🤣)quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ouderwets paard he! Echt, in 3000BC waren die zo hoor!quote:
Nopequote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel met vrouwen gezoend?
Brijstolliquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
Ze maken er geen zoetsappige uitzending met de culinaire hoogstandjes van kitty als hoogtepunt van![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze man moet je ook nog alles leren hequote:Op donderdag 6 januari 2022 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ouderwets paard he! Echt, in 3000BC waren die zo hoor!
Deze potjes duren een stuk korterquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al spelen ze de ultra-lite versie... het weerwolven interesseert me geen reet.
Na de reclame gaan ze nog even door hierover..quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
Ze maken er geen zoetsappige uitzending met de culinaire hoogstandjes van kitty als hoogtepunt van![]()
Heerlijk!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Na de reclame gaan ze nog even door hierover..
ik snap niet dat BB niet iets verzint voor dit soort momentenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
Dat downiewolven is wel echt kut. Hebben ze vorig seizoen niet gekeken en gemerkt dat iedereen echt he-le-maal klaar was met dat weerwolven? En dan nu de debielere versie er van gaan doen
Kitty zou het moeten weten. Kitty weet sowieso alles maar ze zat ook in BB facebookgroepen en daar zal het toch ook wel besproken zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
Dat downiewolven is wel echt kut. Hebben ze vorig seizoen niet gekeken en gemerkt dat iedereen echt he-le-maal klaar was met dat weerwolven? En dan nu de debielere versie er van gaan doen
Ja laat zr op 1 been in de tuin staan met 'n ei op hun hoofd, kijken wie het 't langst vol houdquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet dat BB niet iets verzint voor dit soort momenten
ze weten dat dit killing is
Hoop snel een 24 uurs opdracht. Of meerdere dagen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is wel heel toevallig dat er iedere avond met de groep iets gedaan wordt. Lijkt haast ingefluisterd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mja, weet niet of Kitty alles van BB2021 bewust heeft meegekregen. Ik kan me voorstellen dat ze op veel momenten te druk was met broccoli koken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Kitty zou het moeten weten. Kitty weet sowieso alles maar ze zat ook in BB facebookgroepen en daar zal het toch ook wel besproken zijn neem ik aan.
echt verzin iets maar doe ietsquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja laat zr op 1 been in de tuin staan met 'n ei op hun hoofd, kijken wie het 't langst vol houd
Ja goed, daar gaat ook best wel wat tijd in zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mja, weet of Kitty alles van BB2021 bewust heeft meegekregen. Ik kan me voorstellen dat ze op veel momenten te druk was met broccoli koken.
Moeten ze wel voorzichtig zijn met de casting, en leeftijden. Ik hoef geen Borsato te zien die als een soort Bambi achter Maan huppelt🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is dit een test voor videoland/rtl of ze er een versie van moeten maken met BNers?
Ik hoop het niet. Vond het bij andere edities ook nooit een succes.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is dit een test voor videoland/rtl of ze er een versie van moeten maken met BNers?
Na Big Brother komt ze uit met een kookboek. 1001 ideeën voor kip en broccoli.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mja, weet niet of Kitty alles van BB2021 bewust heeft meegekregen. Ik kan me voorstellen dat ze op veel momenten te druk was met broccoli koken.
Dit hebben ze al in een soort Weerwolven-achtige versie en dat is De Verraders. Wat overigens wél leuk is...quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Het probleem is meer wat ik in Sercan zie. En dat staat me niet aan, dus dan maar op Kristof stemmenquote:
quote:Van BN'er door Big Brother naar kluizenaar in Kamperland
Vandaag, 08:13
•
2 minuten leestijd
Het televisieprogramma Big Brother is deze week van start gegaan met Zeeuw Vera Dijkstra, maar het is niet de eerste keer dat er een Zeeuw meedoet aan het programma waar constant de camera's op je gericht zijn. In het eerste seizoen, in 1999, zat Bianca Plune uit Kamperland in de show. Een ervaring waar ze nog steeds de gevolgen van ziet.
Bianca met een van haar ezels bij het ezelhuis
Bianca met een van haar ezels bij het ezelhuis
© Het Ezelhuis
"Omdat ik meedeed aan het eerste seizoen van de show, wisten we echt nog niet wat het teweeg ging brengen, hoe populair de show zou worden", vertelt Bianca. "Ik deed mee omdat ik toen ter tijd in de gevangenis werkte en wilde weten hoe het voelt als je geen privacy hebt. Maar nu ik terugdenk is dat een hele naïeve gedachte geweest."
Luister hieronder het gesprek met Bianca terug:
Bianca vertelt over haar nieuwe teruggetrokken leven
De show sloeg namelijk aan en werd enorm populair. Bianca merkte dat vooral toen ze uit het Big Brotherhuis kwam. "Iedereen wil wat van je, denken je te kennen. dat vond ik leuk op m'n 25e, maar een jaar daarna dacht ik: jeetje wat vermoeiend." Bianca kwam erachter dat ze veel liever op zichzelf is en niet in het middelpunt van de belangstelling staat.
Ze verhuisde daarom naar Zeeland en startte het Ezelhuis in Kamperland. "Toen kon ik pas echt compleet mezelf zijn", zegt Bianca. "Heerlijk op mezelf, met acht ezels, twee oude opvangpaarden en een grote tuin."
Da's gewoon copy paste van verleden jaar. Kan niet moeilijk zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja laat zr op 1 been in de tuin staan met 'n ei op hun hoofd, kijken wie het 't langst vol houd
Vind ik te moeilijk. Kunnen we ook downiewolven?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zullen we even gaan weerwolven?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind ik te moeilijk. Kunnen we ook downiewolven?
Mjah, het is hangen, lulluh of spelletjesquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:57 schreef IkFok het volgende:
Elke keer als ik 's avond wil kijken zijn ze een spel aan het spelen. Zo boeit deze BB me weinig. Elke avond saaie streams zo. Hoop dat er snel verandering in komt.
Kwam Bart tegen een paar jaar geleden in zijn Bar aan de andere kant van Nederland (voor mij).. hij zag mij kijken met een blik van "hey, ik ken jou ergens van".. maar ik denk dat hij dat 30x per dag heeftquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef GayGuy het volgende:
Interview Bianca uit Big brother 1
[..]
Je bedoelt een soort Kitty?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Kunnen ze niet Angela uit Australie halen "Its MY house, Big Brother" en "I want my thea" wijf met ballen🤣
Ok. Het is donker op kasteel Cosfokkerdam. Iedereen slaapt, behalve de keukenmeid, die nog de resten van het avondmaal aan het opruimen is. Wanneer ze een pan op de grond laat vallen, schrikken @utopia2.0 en @suzi1 wakker. In het donker sluipen ze gang op. Wanneer Utopia een kaars aansteekt om wat hoognodig licht te laten schijnen ziet hij Suzi1 nog net ineenzakken....quote:
Bij Grace hoop ik dat ze ook zo kan zijn. Angela was wel echt grappigquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Kunnen ze niet Angela uit Australie halen "Its MY house, Big Brother" en "I want my thea" wijf met ballen🤣
er moet drank invoor fittiesquote:
Jij hebt duidelijk nooit een foto van Angela gezienquote:
Ik weet wie het heeft gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Het is donker op kasteel Cosfokkerdam. Iedereen slaapt, behalve de keukenmeid, die nog de resten van het avondmaal aan het opruimen is. Wanneer ze een pan op de grond laat vallen, schrikken @:Utopia2.0 en @:Suzi1 wakker. In het donker sluipen ze gang op. Wanneer Utopia een kaars aansteekt om wat hoognodig licht te laten schijnen ziet hij Suzi1 nog net ineenzakken....
Er is een moordenaar op Kasteel Cosfokkerdam!
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Het is donker op kasteel Cosfokkerdam. Iedereen slaapt, behalve de keukenmeid, die nog de resten van het avondmaal aan het opruimen is. Wanneer ze een pan op de grond laat vallen, schrikken @:Utopia2.0 en @:Suzi1 wakker. In het donker sluipen ze gang op. Wanneer Utopia een kaars aansteekt om wat hoognodig licht te laten schijnen ziet hij Suzi1 nog net ineenzakken....
Er is een moordenaar op Kasteel Cosfokkerdam!
Ik heb dat seizoen ook gevolgdquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit een foto van Angela gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |