nou , als die niet een kerel overhoudt na dit spel, dan weet ik het ook niet meerquote:
en een eigen reallifesoapquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou , als die niet een kerel overhoudt na dit spel, dan weet ik het ook niet meer
Dat heeft hij eerder al verteld. Lijkt wel of hij daar trots op is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan vertelde gister dat hij een paar jaar terug op wereldreis is geweest. Hij had toen een vriendin. Hij vertelde, zijn woorden, dat hij tijdens die reis z'n vriendin op een verschrikkelijke manier bedrogen heeft. En haar daarna op alle manieren geblokkeerd heeft, want ze kwam er achter en wou verhaal halen....
Dus
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan vertelde gister dat hij een paar jaar terug op wereldreis is geweest. Hij had toen een vriendin. Hij vertelde, zijn woorden, dat hij tijdens die reis z'n vriendin op een verschrikkelijke manier bedrogen heeft. En haar daarna op alle manieren geblokkeerd heeft, want ze kwam er achter en wou verhaal halen....
Dus
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:59 schreef Kinga het volgende:
[..]Dimitri is volgens mij ook zo'n type. Mooi ook hoe Kristof net erop inging op dat sekverhaal van hem net. Dat hij zelf toch iets had kunnen doen..
Seksverhaal? Vertel?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:59 schreef Kinga het volgende:
[..]Dimitri is volgens mij ook zo'n type. Mooi ook hoe Kristof net erop inging op dat sekverhaal van hem net. Dat hij zelf toch iets had kunnen doen..
Dan kun je fijn je aandacht bij de streams houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dat roze huispak heeft mijn libido inmiddels begraven
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:07 schreef just me het volgende:
Mannen zitten toch ook wel eens of meerdere malen aan hun piemel
Volgens mij zit hij nog in de kastquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
ZIjn worst sex ever, met een meid die als een plank ging liggen en zei: Oke, doe maar.
Precies en dan mag Kitty toch ook iets recht trekkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat ding ,moeten we af en toe ff recht leggen.
Die lijken idd op elkaar, ik vond die van Toby mooierquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:09 schreef zodeju het volgende:
Delen Salan en Tobias hun kleren, want gister had volgens mij Salan die broek aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |