SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
was te horen hequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft het niet zo op joden ... is (achtergrond) Iranier ... maar nog steeds...
ok baasquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij had een hotel in de Diamantbuurt... Ik denk dat het gevoel wederzijds was![]()
Hij bedoelde het niet verkeerd. Niet te spastisch over doen.
misschien ook wel voor "Ik vertrek"quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Kitty heeft zich opgegeven voor alle tv programma's
Ik wil haar anders wel in expeditie robinson zien, dat zou echt voor hilarische tv zorgen. "Ik doe dat niet"quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Kitty heeft zich opgegeven voor alle tv programma's
Wat???? Je wilt nuance in CoS ..... ????quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij had een hotel in de Diamantbuurt... Ik denk dat het gevoel wederzijds was![]()
Hij bedoelde het niet verkeerd. Niet te spastisch over doen.
gemiste kans van de casting daarquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
misschien ook wel voor "Ik vertrek"
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat???? Je wilt nuance in CoS ..... ????
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
misschien ook wel voor "Ik vertrek"
Dat denk ik dus ook, hij heeft zich compleet gefocust op Sercan , en dat kan niet van die paar dagen zijn .quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
echt geen flauw idee
misschien(dikke aanname cultureel dingetje)
gewat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
Vera heeft met al haar vriendinnen getongworsteld
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Mannen zoenen slechter dan vrouwen volgens Grace en Vera
liefde in luchtquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : alle meisjes waren ik mee gezoend heb, konden goed zoenen... het waren de mannen waarbij er een heleboel niet konden zoenen.
Tobias : Ja, met welke mannen zoen je dan ook..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan ik het nog net aan
Goedenavond, bedankt voor de vermeldingen, maakt het terugzoeken een stuk eenvoudiger ....quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas : 19:25 stream 1 .. gesprek Nawel en Salar over het geheimpje van de nominaties
Het was meer een conclusie toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?
staat je vrij om dat te doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?
Nouchine heeft een vriend.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nouchine ziet Salar wel zitten volgens mij
Nouchine heeft een vriend .. dus wellicht, maar denk niet dat ze actie gaat ondernemen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nouchine ziet Salar wel zitten volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |