Ze kwam juist wel menselijk over. Verdrietig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, vind het beeld wel redelijk overeenkomen met wat ik op de streams zie.
Neej joh. Beetje om elkaar heendraaien.quote:
Vanuits Vera's kant ja.. dat merkte ik al eerder vandaag .quote:
Gauw eruitwerken die trut.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:38 schreef odie22 het volgende:
streams, kitty
TV kitty
FB kitty
Twitter kitty
Insta kitty
Vind je? Ik vind het echt enorm dramaqueen en aandacht zoeken door extreem zielig te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ze kwam juist wel menselijk over. Verdrietig.
klinkt als een standaard vrouwquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt enorm dramaqueen en aandacht zoeken door extreem zielig te doen.
We gaan met zijn 3en trouwen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ik wel bloemenmeisje zijn @:Suzi1
tja ik ben niet zo van het delenquote:
Dat dus. Drama om de drama!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt enorm dramaqueen en aandacht zoeken door extreem zielig te doen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
klinkt als een standaard vrouw
met mond dicht houden en nominerenquote:
Ach doe eens gekquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja ik ben niet zo van het delen![]()
en ik gun Suzi ook een BV
A okay. Daarom hebben die twee het er nog niet over gehadquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
met mond dicht houden en nomineren
tv uitzending
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij denkt dat ik op een arabier val
ze hadden het vanavond in de badkamer er al over dat het morgen bekend wordt gemaakt dat zij hebben moeten nominerenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay. Daarom hebben die twee het er nog niet over gehad
quote:
Benieuwd wat de reacties dan zullen zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het vanavond in de badkamer er al over dat het morgen bekend wordt gemaakt dat zij hebben moeten nomineren
Ouderwets paard voor Greysquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar dan liever de echte ouderwetse
en niet die doorgefokte van nu
tja als ze 2500 kunnen verdienenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wat de reacties dan zullen zijn.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ouderwets paard voor Greys
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar ze gaan zeker vragen, waarom wij?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja als ze 2500 kunnen verdienen
dan wordt het al snel vergeten
Zoals altijd zeker. "Oh nee !, Asjemenou ! ..."quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wat de reacties dan zullen zijn.
uhmmmm paard ???quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*pakt ff een teiltje* ja dat kan🤣 (glad I'm gay, though🤣)quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wulpse oma zoekt vlotte mooiboy kan niet?
Ouderwets paard he! Echt, in 3000BC waren die zo hoor!quote:
Nopequote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel met vrouwen gezoend?
Brijstolliquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
Ze maken er geen zoetsappige uitzending met de culinaire hoogstandjes van kitty als hoogtepunt van![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |