quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kijk, DAT willen we zien. Jij begrijpt het, pik🤣
Van jou altijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
soort stoelendans met die ringen
met allerlei opdrachten?
Ze mag blij zijn als ze op de set van een Meiden van holland "film" na een "spannende" scene de " rommel" van de "acteurs" mag opruimen🤣🤣🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Kitty heeft zich opgegeven voor alle tv programma's
wulpse oma zoekt vlotte mooiboy kan niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn als ze op de set van een Meiden van holland "film" na een "spannende" scene de " rommel" van de "acteurs" mag opruimen🤣🤣🤣
Waarom ben ik het daar nou NIET mee eens?😉quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Mannen zoenen slechter dan vrouwen volgens Grace en Vera
heb je wel met vrouwen gezoend?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waarom ben ik het daar nou NIET mee eens?😉
clitty hollandquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wulpse oma zoekt vlotte mooiboy kan niet?
Weer beeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wulpse oma zoekt vlotte mooiboy kan niet?
weet je op wie Kristof een beetje lijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel met vrouwen gezoend?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je op wie Kristof een beetje lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt?
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
nie goed?quote:
wat wat wat???quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Tobias lost het netjes op eigenlijk. Al snap ik haar emotie ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |