SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
was te horen hequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft het niet zo op joden ... is (achtergrond) Iranier ... maar nog steeds...
ok baasquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij had een hotel in de Diamantbuurt... Ik denk dat het gevoel wederzijds was![]()
Hij bedoelde het niet verkeerd. Niet te spastisch over doen.
misschien ook wel voor "Ik vertrek"quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Kitty heeft zich opgegeven voor alle tv programma's
Ik wil haar anders wel in expeditie robinson zien, dat zou echt voor hilarische tv zorgen. "Ik doe dat niet"quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Kitty heeft zich opgegeven voor alle tv programma's
Wat???? Je wilt nuance in CoS ..... ????quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij had een hotel in de Diamantbuurt... Ik denk dat het gevoel wederzijds was![]()
Hij bedoelde het niet verkeerd. Niet te spastisch over doen.
gemiste kans van de casting daarquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
misschien ook wel voor "Ik vertrek"
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat???? Je wilt nuance in CoS ..... ????
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
misschien ook wel voor "Ik vertrek"
Dat denk ik dus ook, hij heeft zich compleet gefocust op Sercan , en dat kan niet van die paar dagen zijn .quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
echt geen flauw idee
misschien(dikke aanname cultureel dingetje)
gewat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
Vera heeft met al haar vriendinnen getongworsteld
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Mannen zoenen slechter dan vrouwen volgens Grace en Vera
liefde in luchtquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : alle meisjes waren ik mee gezoend heb, konden goed zoenen... het waren de mannen waarbij er een heleboel niet konden zoenen.
Tobias : Ja, met welke mannen zoen je dan ook..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan ik het nog net aan
Goedenavond, bedankt voor de vermeldingen, maakt het terugzoeken een stuk eenvoudiger ....quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas : 19:25 stream 1 .. gesprek Nawel en Salar over het geheimpje van de nominaties
Het was meer een conclusie toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?
staat je vrij om dat te doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?
Nouchine heeft een vriend.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nouchine ziet Salar wel zitten volgens mij
Nouchine heeft een vriend .. dus wellicht, maar denk niet dat ze actie gaat ondernemen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nouchine ziet Salar wel zitten volgens mij
nou , als die niet een kerel overhoudt na dit spel, dan weet ik het ook niet meerquote:
en een eigen reallifesoapquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou , als die niet een kerel overhoudt na dit spel, dan weet ik het ook niet meer
Dat heeft hij eerder al verteld. Lijkt wel of hij daar trots op is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan vertelde gister dat hij een paar jaar terug op wereldreis is geweest. Hij had toen een vriendin. Hij vertelde, zijn woorden, dat hij tijdens die reis z'n vriendin op een verschrikkelijke manier bedrogen heeft. En haar daarna op alle manieren geblokkeerd heeft, want ze kwam er achter en wou verhaal halen....
Dus
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan vertelde gister dat hij een paar jaar terug op wereldreis is geweest. Hij had toen een vriendin. Hij vertelde, zijn woorden, dat hij tijdens die reis z'n vriendin op een verschrikkelijke manier bedrogen heeft. En haar daarna op alle manieren geblokkeerd heeft, want ze kwam er achter en wou verhaal halen....
Dus
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:59 schreef Kinga het volgende:
[..]Dimitri is volgens mij ook zo'n type. Mooi ook hoe Kristof net erop inging op dat sekverhaal van hem net. Dat hij zelf toch iets had kunnen doen..
Seksverhaal? Vertel?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:59 schreef Kinga het volgende:
[..]Dimitri is volgens mij ook zo'n type. Mooi ook hoe Kristof net erop inging op dat sekverhaal van hem net. Dat hij zelf toch iets had kunnen doen..
Dan kun je fijn je aandacht bij de streams houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dat roze huispak heeft mijn libido inmiddels begraven
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:07 schreef just me het volgende:
Mannen zitten toch ook wel eens of meerdere malen aan hun piemel
Volgens mij zit hij nog in de kastquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
ZIjn worst sex ever, met een meid die als een plank ging liggen en zei: Oke, doe maar.
Precies en dan mag Kitty toch ook iets recht trekkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat ding ,moeten we af en toe ff recht leggen.
Die lijken idd op elkaar, ik vond die van Toby mooierquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:09 schreef zodeju het volgende:
Delen Salan en Tobias hun kleren, want gister had volgens mij Salan die broek aan.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Precies en dan mag Kitty toch ook iets recht trekken
ik ga geen sorry zeggenquote:
ze denken nog steeds misschien een live showquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben in de woonkamer wel het oog op de tv in beeld?? Er lijkt dus wel iets te gaan gebeuren...
uitzendingen belgie/nl lopen niet sync, lijkt me lastigquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben in de woonkamer wel het oog op de tv in beeld?? Er lijkt dus wel iets te gaan gebeuren...
Zometeen krijgt ze een slokjequote:Op donderdag 6 januari 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
Nouchie en Mama Klitty , krijg er jeuk van
Vind ik zielig voor Michel, als die haar dan bij moet brengen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:45 schreef odie22 het volgende:
geef klittykuttie maar op voor Special Forces Vips
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zometeen krijgt ze een slokje
[ afbeelding ]
bij kitty aan de tittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kitty heeft gedoucht en roze huispak aan gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:17 schreef GayGuy het volgende:
Is er nog wat bijzonders gebeurd vandaag?
Liveshow is een uurtje inderdaad. Vorig jaar 1,5 toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
De liveshow op zaterdag is veel korter. 20.00 - 20.55 denk ik. Je kunt stemmen tot 20.45. Wel fijn dat het wat compacter is.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij van half 9 tot 10 ja.Waar om 2 voor 10 de bekend making wasquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Liveshow is een uurtje inderdaad. Vorig jaar 1,5 toch?
Ik hoop dan dat ze bezuinigd hebben op de deskundigen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
De liveshow op zaterdag is veel korter. 20.00 - 20.55 denk ik. Je kunt stemmen tot 20.45. Wel fijn dat het wat compacter is.
Klinkt sensationeel🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
kitty heeft gedoucht en roze huispak aan gedaan
Viel mij ook op jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grace is echt een aanraker, knuffelaar... maar Tobias moet er niets van hebben en nokt hem.
Ik snap hem welquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grace is echt een aanraker, knuffelaar... maar Tobias moet er niets van hebben en nokt hem.
Vorig jaar was de live van 21:30 - 23:00 lees ik net.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:20 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Volgens mij van half 9 tot 10 ja.Waar om 2 voor 10 de bekend making was
[..]
[ afbeelding ]
Slokje? Maak er maar een krat melk van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
minimaal karnemelkquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Slokje? Maak er maar een krat melk van.
ouwe zure melkquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Slokje? Maak er maar een krat melk van.
Zou mss leuk zijn als die ex eens haar verhalen komg vertellen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus
Oja klopt,koekoek vergeetmutsquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar was de live van 21:30 - 23:00 lees ik net.
Ik heb een cartier bril gekocht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:17 schreef GayGuy het volgende:
Is er nog wat bijzonders gebeurd vandaag?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een cartier bril gekocht.Ow wacht je bedoeld in het huis
soort stoelendans met die ringenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
ik snap het spel niet, maar alles beter dan weerwolven
Kijk, DAT willen we zien. Jij begrijpt het, pik🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een cartier bril gekocht.Ow wacht je bedoeld in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |