Gestemd! #kristofquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef jadria96 het volgende:
Er kan eindelijk gestemd worden:
https://www.bigbrotherupdate.nl/stemmen/
Ze heeft buikpijn. Meer details weet ik ook niet.quote:
Over beide valt wat te zeggen... Sercan kan voor vuurwerk zorgen met Kitty. Kristof is echt wel een toevoeging voor de groep en heeft nog wel wat in z'n marsquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Ireth het volgende:
Shit, kan ik mijn stem nog wijzigen??? Sercan zegt net "het moet niet de kittyshow gaan worden!!" Daarmee scoort ie weer bij mij [ afbeelding ]
Ok, misschien ook door de spanning van het geheim wat zij en Salar bij zich dragen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft buikpijn. Meer details weet ik ook niet.
en het etenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, misschien ook door de spanning van het geheim wat zij en Salar bij zich dragen.
Hier spreken mensen zijn naam gelukkig goed uit, op FEESTBOEK is het steeds Secran🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]daarom stem in dus net op Sercan
preciesquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je weer gaat kletsen moet je je mic omdoen.
Heb je de reacties van de andere bewoners al gemerkt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Maar volgende week zijn het niet Nawel en Salar die beslissen dus dat is niet zo relevant. Nieuwe week, nieuwe situatie.
En hij is grappig, erg belangrijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Over beide valt wat te zeggen... Sercan kan voor vuurwerk zorgen met Kitty. Kristof is echt wel een toevoeging voor de groep en heeft nog wel wat in z'n mars
verstopfung zei zijquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft buikpijn. Meer details weet ik ook niet.
- en kan niet naar de wc
Aanname.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Heb je de reacties van de andere bewoners al gemerkt?
Kitty heeft sowieso de stem van
Nawal, Salar, Tobias, en Vera dat is al meer dan genoeg voor een nominatie, waarschijnlijk krijgt ze ook nog die van Grace en Dimitri. Geen enkele van de bewoners, op Nouchine na, kan haar nog goed hebben
Ja. Hij heeft bijzondere dilemma'squote:Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En hij is grappig, erg belangrijk
Dat is wat anders, maar maakt niet gelijk uit dat je gelijk krijgt....quote:
Haha gaf voor mij ook de doorslagquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb voor sercan gestemd. Omdat hij net op tv Kitty aansprak dat ze zich niet overal in moest mengen
Salar is daar veel te tactisch voor ... gaat echt niet Kitty er uit stemmen, is geen bedreiging.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nawal, Salar, Tobias, en Vera dat is al meer dan genoeg voor een nominatie, waarschijnlijk krijgt ze ook nog die van Grace en Dimitri. Geen enkele van de bewoners, op Nouchine na, kan haar nog goed hebben
Niet echt. Ik mis veel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat, hij wil eerst de sterkste er uit hebben. Kitty gaat vanzelf wel een keer weg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Salar is daar veel te tactisch voor ... gaat echt niet Kitty er uit stemmen, is geen bedreiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |