snap ik mopquote:
Ja hij voegt ook zo weinig toe. Al is het wel iemand die boos kan worden denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
ze hebben best een serieus gesprek
en Sercan gooit elke keer informatie in een gesprek die nergens over gaat
preciesquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hij voegt ook zo weinig toe. Al is het wel iemand die boos kan worden denk ik.
die had in quarantaine hoop ik wel haar andere klerenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:06 schreef odie22 het volgende:
maar als ik het dus goed las zijn alle deelnemers 10 dagen in quarantaine geweest voordat het begon, dus kitty loopt al veel langer in dat roze pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:07 schreef Ireth het volgende:
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediėnten en heel erg actief is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
tjeezzzzz
is dit de kitty -10.0 die we in BB zienDM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediėnten en heel erg actief is.Tokkie alerttttttt, Corryyy KoningssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediėnten en heel erg actief is.ik geloof niks wat er op fb staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Daarom wacht ik tot zaterdag met stemmen. Morgen krijgen ze (waarschijnlijk) nog te horen dat ze door Salar en Nawel genomineerd zijn. Wie weet gebeurd er daarna nog iets.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het een lastige keuze. Heb tegen geen van beiden iets.
Kristof is nog erg op de vlakte, dus ken hem nog niet echt.
Wat ik in Sercan waardeer is dat hij de confrontatie niet uit de weg gaat.
Heb dus daarom een lichte voorkeur voor Sercan.
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediėnten en heel erg actief is.had ook al even gekeken, idd, wereld van verschil. door de actie met de koffers, geeft BB wel een stempel op het spel, denk dat we een heel andere kitty hadden gezien , als ze elke dag haar eigen kleding had gedragen. ze word nu als een tokkie weggezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
had ook al even gekeken, idd, wereld van verschil. door de actie met de koffers, geeft BB wel een stempel op het spel, denk dat we een heel andere kitty hadden gezien , als ze elke dag haar eigen kleding had gedragen. ze word nu als een tokkie weggezetNou ik vind haar op de foto ook een grote tokkie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dan goed uit, want het is mijn observatie nav haar foto's en die observatie staat niet op fb maar hierquote:
jou geloof ik natuurlijk welquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt dan goed uit, want het is mijn observatie nav haar foto's en die observatie staat niet op fb maar hier
Neequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
waarom moet ik inloggen op rtl om te stemmen ? dat kan toch via videoland?
Maar wel een verzorgd en vrolijk persoon met een hele andere uitstraling.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nou ik vind haar op de foto ook een grote tokkie hoor
inloggen met je videoland accountquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
Ik vind dat stemmen ook erg verwarrend, vorig jaar ook al. Ik moet altijd zoeken..moet je niet willen als je als programmamaker veel stemmen wilquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
go play moet je een account aanmakenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:14 schreef odie22 het volgende:
oke thx, dan via goplay en rtl dan maar stemmen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
go play moet je een account aanmaken
En een vrouw die al flink met BB bezig was en Jill allerlei berichtjes stuurde op fb vorig jaar en nu een roze pak net zoals Jill aanheeft..quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wel een verzorgd en vrolijk persoon met een hele andere uitstraling.
Ik zit trouwens ff te spieken op het fb-account van kitty, maar geloof dat de hele situatie (kleding, snurken, weinig vreten, slecht slapen) zwaar van invloed zijn op de vrouw die we te zien krijgen. Op haar fb zie ik een hele andere (bijna mooie) actieve vrouw die idd erg graag kookt met veel verse ingrediėnten en heel erg actief is.Wacht even, zeg je nu dat je op social media een plaatje van iemand ziet dat niet strookt met hoe je die persoon in het echt ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik moet kiezen wat ik vertrouw:
a) Hoe iemand zich voordoet op FB/Insta/TikTok
b) Hoe iemand overkomt op een livestream
dan weet ik wel waar ik op vertrouw.
Als jij voor (a) kiest, dan geef ik je graag mijn Insta en laat ik je kennis maken met Lord Commander Whuzz, Ruler of FoK, Emperor of Europe, Grand Wizard Supreme. Is ekt! Staat op insta!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ze was een giga Jill fan. Heeft ook een of andere blacklist gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En een vrouw die al flink met BB bezig was en Jill allerlei berichtjes stuurde op fb vorig jaar en nu een roze pak net zoals Jill aanheeft..
Echt???quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En een vrouw die al flink met BB bezig was en Jill allerlei berichtjes stuurde op fb vorig jaar en nu een roze pak net zoals Jill aanheeft..
Ja vreselijk, en dan zelf mee willen gaan doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze was een giga Jill fan. Heeft ook een of andere blacklist gemaakt.
zat vera toch wel even te staren naar Kristofquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
WTF Rambo, opzouten bij Veraatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |