Veertje flirt met iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zei het de hele dag al... Tobias is HistorieAnd he knows it
Ja las de berichtjes, heel lief, Thomas was ook al jaren met BB bezig geweest, leuk is dat he, als je zo een Fan bent, en er dan ook nog inkomt .quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En een vrouw die al flink met BB bezig was en Jill allerlei berichtjes stuurde op fb vorig jaar en nu een roze pak net zoals Jill aanheeft..
jij bent ook zoquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof me nou maar.. ik heb daar oog voor
Ik weet niet of ik het gelezen had of gezien op de streams....maar het schiet me in ene binnen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was gisteravond toch
net niet gevolgd
maar niet helemaal duidelijk wat ze gezegd heeft
ik krijg zo'n Jill Vibe hierbijquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Flashback met vorig jaar. Gebeurde toen ook nogal eens.
Misschien krijgen we nog een leuke strijd tussen de heren. Tobias lijkt haar ook wel leuk te vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof me nou maar.. ik heb daar oog voor
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze was een giga Jill fan. Heeft ook een of andere blacklist gemaakt.
Ik stel voor jijquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
Tijd om een Big Fokker editie te maken met 12 hitsige Fokkers, joh. Wij zorgen wel voor "actie"🤣
Top ideequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari
ik doe de regie
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari
ik doe de regie
ik heb nu al buikpijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel voor jij
Uto
Whuzz
Ireth
Joyce
Odie
Suzi
Bennie
Mario
CP
Jockari