SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vind het onfris ogen ook.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Geef die Dimitri toch een lading shirts .. ziet er niet uit
Ja das een goeie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand die terugdenkt aan 'En ... hebben jullie een goed beeld gekregen van de bewoners?'
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand die terugdenkt aan 'En ... hebben jullie een goed beeld gekregen van de bewoners?'
Maar die laatste 2 heeft Dimi niet...quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het onfris ogen ook.
Net als van die kerels die zo bij de bbq staan, het liefst nog met een volle bierbuik en een vacht
Lijk wel wat op behangplakselquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:56 schreef Ebinas het volgende:
Zit er niet echt uit die zeep of shampoo.
Maar goed, als het maar werkt
Het ziet er niet zo uitquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:56 schreef Ebinas het volgende:
Zit er niet echt uit die zeep of shampoo.
Maar goed, als het maar werkt
Da's waar, zal zo is ff cappen voor jequote:Op donderdag 6 januari 2022 08:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die laatste 2 heeft Dimi niet...
Cold turkey gestopt na 45 jaar zware shag te hebben gerookt...zal wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook geen (echte/zware) roker in zit. Die had al lang de boel kort en klein geslagen
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
De heren hebben vannacht ook weer gedoneerd
Ik denk ik zeg niets, maar ben dus niet de enige die hier aan denkquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was alleen Dimitriquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik dus niet zeggen, ik hield het netjes bij behangplakselquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg niets, maar ben dus niet de enige die hier aan denk
quote:
Was jij vannacht stiekem in het huisquote:
Geen nickskensquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Ebinas het volgende:
Hoor tot nu toe geen smerige eetgeluiden.
Deze lijken behoorlijk fatsoenlijk het eten weg te krijgen
Ja, ik was in het huis vannacht en nu eten ze allemaal "kwark"quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was jij vannacht stiekem in het huis![]()
Allemaal aan de kwark Wat zulllen ze afvallen daar en de meeste zijn al niet zo dik
Omg ja. Als Zoey ging eten moest ik altijd direct het geluid uitzetten. Dat was echt niet normaalquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik was in het huis vannacht en nu eten ze allemaal "kwark"
Het lijken mij ook stuk voor stuk nette mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Ebinas het volgende:
En was dat nu maar het enige smerige wat ik me van haar herinner.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omg ja. Als Zoey ging eten moest ik altijd direct het geluid uitzetten. Dat was echt niet normaal
Mee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijken mij ook stuk voor stuk nette mensen.
ZIt ook niet iets 'raar' bij alleen Kitty is een beetje storend ( vind ik)
Kreeg mee dat ze om halal had moeten vragen, maar dat ze dat niet durfde.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
Nawel is niet zo blij met het eten??
Ja, dat hoop ik met je mee, er mag wel iets meer in zitten dan tot nu toe.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens.
Al hoop ik wel dat het tamme er nog af gaat.
Op zo'n manier dat het mooie streams geeft, maar niet vol van Kitty.
Za gisteren iemand pindakaas bij zijn vruchtjes doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:09 schreef Hunter het volgende:
Er staat pindakaas op tafel. Maar er is volgens mij geen brood.
Dat vind ik toch raar.. als je halal eet.. geef je dat toch aanquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kreeg mee dat ze om halal had moeten vragen, maar dat ze dat niet durfde.
Als het goed is zou ze in dbk om halal gaan vragen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:13 schreef Ireth het volgende:
Grace poetst haar tanden...
* Ireth schuift broodje opzij...
Kitty bakt elke dag broodquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:09 schreef Hunter het volgende:
Omdat ze nooit te horen is.......... ahumquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet die mic van kitty nu harder
"Maar je moet niet gaan speculeren he! Maar wat IK toestraks dus zei....."quote:
Kitty bakt elke dag broodquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:09 schreef Hunter het volgende:
Ik had haar allang een keer in ducttape gepaktquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:15 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Omdat ze nooit te horen is.......... ahum![]()
![]()
![]()
Met een paar man, midden in de nacht, als een mob-hitquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had haar allang een keer in ducttape gepakt
Maar gaat zich wel herpakken als hij mag blijvenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Hunter het volgende:
Sercan baalt als hij weg moet, maar is wel blij dat hij zichzelf is gebleven.
Nochtans staat er geen brood op tafelquote:
En dat siert hemquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Hunter het volgende:
Dat weten we niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogen ze het wel zeggen dat hun moesten nomineren???
Daarom moet ie ook wegquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Hunter het volgende:
Ik hoop voor ze van niet.......quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze had niet gedacht dat er zo weinig te eten zou zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik toch raar.. als je halal eet.. geef je dat toch aan
Dat is niet duidelijk. Mogelijk was het een opdracht om het stil te houden. Of anders zijn het angsthazen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat aannemen in BB is best eeen beetje domquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze had niet gedacht dat er zo weinig te eten zou zijn.
Meer keus dan nu.
En dat ze het in de groep had aan kunnen geven, maar ze krijgen niets of nou ja nauwelijks iets
Volgens mij niet, ze hebben niks gezegdquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vond het ook raar hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat aannemen in BB is best eeen beetje dom
Klopt. Ze ziet er het slecht uitquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Kitty klagen dat zij er echt het slechtst uitziet.. de rest heeft geen wallen etc alleen zij
Dat is wel leuk als er nieuwe komen, sijpelt er toch steeds wat info binnenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zodra er een nieuwe bewoner komt, komt het sowieso uit.
Hij had weinig keus toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:18 schreef Stargazing het volgende:
Zodra het uitkomt dat Nawel en Salar hun hebben genomineerd kan het beginnen. Salar gooit zijn kaarten te vroeg op tafel en dat kan hem nog serieus de kop kosten volgens mij
Ik heb een hekel aan dat geklaag.. zij heeft het slechter bla blaquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt. Ze ziet er het slecht uit
Nee, zij kan dat hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Ebinas het volgende:
Vraag me eik af hoe Kitty zal reageren als ze genomineerd is.
Krijgen we dan drama?
ik hoop het, eindelijk wat actiequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Ebinas het volgende:
Vraag me eik af hoe Kitty zal reageren als ze genomineerd is.
Krijgen we dan drama?
Voor nu heeft ze niet een enorme hoofdrol meer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Stargazing het volgende:
ik bekijk de aflevering van gisteren nu en ben eigenlijk echt geneigd om m gewoon weer af te zetten door da gezeur en die krokodillentranen van Kitty. " dat is niet voor mij"
Tis gewoon een zeikwijf. En dat heeft niets met leeftijd ofzo te maken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat geklaag.. zij heeft het slechter bla bla
Ze werd niet heel positief weggezetquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor nu heeft ze niet een enorme hoofdrol meer.
Ze is erg aanwezig, maar het gezeik is ff over.
Dus wellicht wat minder Kitty in de afleveringen
Da's niet eerlijk, zij zag er vooraf al met afstand het slechts uitquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Kitty klagen dat zij er echt het slechtst uitziet.. de rest heeft geen wallen etc alleen zij
Ik heb een hekel aan haar hele houdingquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat geklaag.. zij heeft het slechter bla bla
En grees begint een heel verhaal over schaamhaarquote:
dat wel, het valt me gewoon op dat het weer 2 Belgen zijn en die " sterkste van de mannen" zit me ook wat dwars want dat klinkt mij al eerder als seksisme en "het sterke geslacht" praatquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hij had weinig keus toch?
Vind hem tactisch sterk overkomen juist.
Laat mij er buitenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, zij zag er vooraf al met afstand het slechts uit
Da's mooiquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze werd niet heel positief weggezet
Teveel negatieve energiequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan haar hele houding
IRL was ik heel snel pleite, ver weg van zo iemand.
Staart tussen de benen en omdraaien.
Daar naar toe waar het weer fijn voelt
Maar wel redelijk representatief voor hoe ze is in het huis.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze werd niet heel positief weggezet
Kloptquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar wel redelijk representatief hoe ze is in het huis.
Kan Klitty niet eens een dag positief zijn? Dat ze geniet van wat ze allemaal heeft ipv klagen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Heb ik nu ook.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:30 schreef Poeziewoes het volgende:
Merk wel dat ik nog niet helemaal in het spel zit, moet soms nog op foto;s kijken hoe ze heten, goede morgen trouwens!
Hier ook wel, jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:30 schreef Poeziewoes het volgende:
Merk wel dat ik nog niet helemaal in het spel zit, moet soms nog op foto;s kijken hoe ze heten, goede morgen trouwens!
Ja, dat kan niet nee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan Klitty niet eens een dag positief zijn? Dat ze geniet van wat ze allemaal heeft ipv klagen.
Dat heb ik ook hoor, en herken de stemmen ook nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:30 schreef Poeziewoes het volgende:
En zo ontbijten zequote:
Niet echtquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Heeft iemand al een favoriet hier?
Meerdere iemanden hier hebben al een favorietquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Vind ze wel te pruimen behalve Grees.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Neen..Ben al blij dat ik ze uit elkaar kan houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Nouchinequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Maar nu is de stem niet tequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:36 schreef Poeziewoes het volgende:
In ieder geval kun je deze Belgen wel beter verstaan.
Kapitein vieze onderbroek-Matt natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Vond ik gister al wel beter...quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar nu is de stem niet teverstaan
In Belgie heet het anders en is het percentage aanzienlijk lager, zo ontdekte we vorig jaarquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
'winstbelasting'
is kansspel jongens
Ik begrijp het wel, maar puur vanwege ervaring. Mijn man eet halal en vraagt er zelf (bijvoorbeeld op werk of tijdens het uit eten gaan) ook nooit om. Hij wil andere niet tot last zijn. Kiest dan zelf wel iets “veiligs”. Ik vind dat je zoiets gewoon mag vragen of aangeven, maar blijkbaar is het voor sommige toch een dingetje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik toch raar.. als je halal eet.. geef je dat toch aan
Bedankt .. veel beter nu.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:38 schreef Whuzz het volgende:
Hulpje voor de namen:
Mooiboy: Tobias
Hertje: Vera
Bleektand: Nawel
Plofkip: Grace
Naakte deukbuik: Dimitri
Rose wauweltrut: Kitty
Droopy vogelnest: Sercan
Olijke homo: Peter
Olijke hetero: Kristof
Knus muisje: Nouchine
Gladde gluiperd: Salar
Nee.. Salar is droeftoeterquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:38 schreef Whuzz het volgende:
Hulpje voor de namen:
Mooiboy: Tobias
Hertje: Vera
Bleektand: Nawel
Plofkip: Grace
Naakte deukbuik: Dimitri
Rose wauweltrut: Kitty
Droopy vogelnest: Sercan
Olijke homo: Peter
Olijke hetero: Kristof
Knus muisje: Nouchine
Gladde gluiperd: Salar
De uitzending van vandaag gaat de dinsdag laten zien ...quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Als je alleen de videloand afleveringen kijkt, hoe ver ligt de livestream (en dus dit topic) dan voor? (of andersom, hoe ver lopen de videoland afleveringen achter).
Ik ben nu pas afl 2 aan t kijken, maar vond t vorig jaar wel gezellig hier
https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/posts/646568779721471quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
Saral? En Nawel..die 2 heb ik moeite mee
2 dagen dacht ik ongeveerquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Als je alleen de videloand afleveringen kijkt, hoe ver ligt de livestream (en dus dit topic) dan voor? (of andersom, hoe ver lopen de videoland afleveringen achter).
Ik ben nu pas afl 2 aan t kijken, maar vond t vorig jaar wel gezellig hier
Wat actreede ze danquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:41 schreef Stargazing het volgende:
Iemand anders het gevoel dat Nawels introductie echt een van de slechtste acteerprestaties (in een big brother) ooit was?
en dat zegt al veel
Ok, dan moet ik ff ergens een tijdsprong maken. Zie hier boven al namen staan waarvan ik denk: Wie?quote:
Wanneer zijn de twee nieuwe in het huis gekomen dan, want gisteren in de tv uitzending zag je nog dat in een andere kamer zatenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De uitzending van vandaag gaat de dinsdag laten zien ...
dinsdagquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wanneer zijn de twee nieuwe in het huis gekomen dan, want gisteren in de tv uitzending zag je nog dat in een andere kamer zaten
Word dit weer (met de loop van de tijd) “ingehaald”?quote:
Dinsdagochtend geloof ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wanneer zijn de twee nieuwe in het huis gekomen dan, want gisteren in de tv uitzending zag je nog dat in een andere kamer zaten
Anders even in de OP kijken, daar staan foto's en namen van de bewonersquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ff ergens een tijdsprong maken. Zie hier boven al namen staan waarvan ik denk: Wie?
Straks, als ik afl 2 klaar heb
Ja, was vorig jaar ook zo. Na een poosje gaat de aflevering over wat gisteren (en een beetje eergister) gebeurde.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Word dit weer (met de loop van de tijd) “ingehaald”?
Ik kan mij dat niet meer herinneren van vorig jaar. Lijkt mij toch wel?
Heb geen flauw idee, denk dat tv uitzending sowieso wel achter looptquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ja, maar op zondag geen uitzending, dus ze hebben elke week wat in te halen... aan het einde van de week weer ongeveer bij.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dit vind ik nou de tip van de eeuwquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Anders even in de OP kijken, daar staan foto's en namen van de bewoners
Jawel, in de control roomquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit vind ik nou de tip van de eeuw
Voor mij zijn Salar en Nawel dus nieuw. Die zijn nog niet in de videoland afleveringen voorbij gekomen.
Die komen in afl. 3quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit vind ik nou de tip van de eeuw
Voor mij zijn Salar en Nawel dus nieuw. Die zijn nog niet in de videoland afleveringen voorbij gekomen.
Nee hoor. Ik zit nu te kijkenquote:
Dat kan nog. Liever op een tactisch moment, voor maximaal rel-effectquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het een gemiste kans dat ze niet in de groep hebben gegooid dat die twee hebben genomineerd. Had leuke streams gegeven
Komen ze vast nog wel achter, of zal er niet een iemand bij zitten die even goed gaat denken van huh wie heeft er gestemd etcquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het een gemiste kans dat ze niet in de groep hebben gegooid dat die twee hebben genomineerd. Had leuke streams gegeven
Eerst even stofzuigenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:55 schreef Burner82 het volgende:
Kitty gaat meedoen met yoga... Ow help
Goed excuus om eronderuit te komenquote:
Zou je bijna wel gaan denken jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed excuus om eronderuit te komen
Die meid met dat lange grijze haarquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Veraquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Die meid met dat lange grijze haar
vind ze allemaal wel leuk , behalve gracequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Ja leuke loop is datquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Als ik op stem mee klik in Videoland moet ik inloggen, terwijl al ingelogd ben
Mag hopen dat ze dat nog gaan maken..quote:
Komt zeker omdat ze nu wel goed geslapen heeftquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:04 schreef Burner82 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Kutty doet wel gewoon mee.
Leuke meid is datquote:
Gewoon in weken in een sopjequote:Op donderdag 6 januari 2022 10:05 schreef Moonlight het volgende:
Dat pak van Kitty mag straks ook bij het vuilnis jeeusss
Heb het idee dat dat nog wel komt met de liveshow.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ja, vrolijk, gezellig, leuk, lenig, wat willen we nog meerquote:
FTFYquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon in 5 weken in een sopje
Lijkt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:09 schreef TheLuckyman het volgende:
Kristof lijkt wel veel beter om te gaan met zijn nominatie als Sercan.
Niet zo over Vera!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.![]()
Veel gebeurd toen ik sliep.![]()
Nu yoga. Ik wilde mee doenmaar ik word onpasselijk van de stem van Vera
. Mute dus.
En snel weg zappen bij het tanden poetsen van Grace.Helaas is videoband via tv niet zo heel snel.
Door wie? Ik ga ze klappen!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera werd gepest tijden het balletten....
Begrijp ik wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera werd gepest tijden het balletten....
Door Salar en Nawelquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:16 schreef RobjeGeus het volgende:
Gistere helemaal gemist, sercan en kristof genomineerd ?
Is er door de bewoners genomineerd of door de kijkers ?
Is door Salar en Nawel gedaan, in opdracht van BB. De bewoners weten dit niet en denken dat het door de kijker is gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:16 schreef RobjeGeus het volgende:
Gistere helemaal gemist, sercan en kristof genomineerd ?
Is er door de bewoners genomineerd of door de kijkers ?
Is wat ze zou willen he... niet wat ze kan betalen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:18 schreef Cargamelk het volgende:
Die tiktokkers verdienen zeker goed... een penthouse in Amsterdam.?
100k volgers op TikTok is echt niet genoeg om een penthouse in Adam mee te betalenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:18 schreef Cargamelk het volgende:
Die tiktokkers verdienen zeker goed... een penthouse in Amsterdam.?
Geen probleem meequote:Op donderdag 6 januari 2022 10:21 schreef suzi1 het volgende:
maar nouch was toch op de hoogte dat die 2 moesten nomineren? het is heel zeldzaam dat mensen iets geheim kunnen houden
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nouch: Heb ik niet een te dikke buik?
Vera: Wij hebben misschien een plattere buik, maar jij hebt de curves, laten we wel zijn.
Zit aan haar vast geplaktquote:
Goed is ze hèquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tactisch, diplomatisch noem maar op![]()
Nee die heeft ze nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo'n trainingsbroek en sportbeha
Het is toch gewoon waar?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tactisch, diplomatisch noem maar op![]()
best oplettende deelnemers van de eerste lichtingquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Waarom mochten alleen hun 2 stemmen ? Geheime opdracht ofzo?
Ja, zij zijn het meest opmerkzaam .. mochten daarom in de controlroom en gister 2 bewoners nomineren. Het is niet perse geheim volgens mij.. maar ze hebben geen zin om het te vertellen, bang voor wraakquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Waarom mochten alleen hun 2 stemmen ? Geheime opdracht ofzo?
Echt dom.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, zij zijn het meest opmerkzaam .. mochten daarom in de controlroom en gister 2 bewoners nomineren. Het is niet perse geheim volgens mij.. maar ze hebben geen zin om het te vertellen, bang voor wraak
Nee, gewoon zoals het is, of vind jij Nouch wel dik?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze omschrijft het wel heel tactisch, niet?
Nee, maar zo had ze het dus kunnen zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals het is, of vind jij Nouch wel dik?
Sercan lijkt me wel een figuur voor wraak.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, zij zijn het meest opmerkzaam .. mochten daarom in de controlroom en gister 2 bewoners nomineren. Het is niet perse geheim volgens mij.. maar ze hebben geen zin om het te vertellen, bang voor wraak
Nouch is niet dik, en ze heeft curves, dus Vera zij het precies zoals het wasquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar zo had ze het dus kunnen zeggen
Ik snap jouquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nouch is niet dik, en ze heeft curves, dus Vera zij het precies zoals het was
Kan me voorstellen dat Vera zelfs wat jaloers is
Nou maar echtquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
gauw gauw voordat iemand anders wil koken
Yup. Die's dik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals het is, of vind jij Nouch wel dik?
Aanstellerquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Die's dik.
BMI zit zeker boven de 25.
Ik lag schijnbaar 2 hele afleveringen achterquote:
Hoezo? Zeg toch niet dat ik d'r lelijk vind, of dat ze obesitas heeft? Ze is dik. Maar zo'n 60% van de bevolking is tegenwoordig dik. Dus ja.quote:
Wel heerlijk rustig beeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:30 schreef Moonlight het volgende:
Zit k naar een appel schillende stink Klitty te kijken
Eensquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doen het wel leuk. Best fanatiek ook.
En watquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel heerlijk rustig beeld![]()
Ow God het begint te zingen
Dat is niet dikquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo? Zeg toch niet dat ik d'r lelijk vind, of dat ze obesitas heeft? Ze is dik. Maar zo'n 60% van de bevolking is tegenwoordig dik. Dus ja.
Zal van je definitie van dik afhangen dan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is niet dik
Maar nu snap ik jouw opmerking over de opmerking van Vera
Gelukkig kunnen ze dat nog doen anders moeten ze de hele dag hangenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doen het wel leuk. Best fanatiek ook.
Thomas was dik. Nouch ziet er goed uitquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal van je definitie van dik afhangen dan.
De mijne: Iedereen met overgewicht = dik
Thomas had obesitas, neigend naar extreme obesitas. Noes is dik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Thomas was dik. Nouch ziet er goed uit
maar het komt toch wel uit. De volgende bewoners die het huis in komen hebben waarschijnlijk toch wel alles gezien, dus ook dat Salar en Nawel genomineerd hebben en er keihard over liegen. Dat liegen vooral zal hen nog zuur opbrekenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar het komt toch wel uit. De volgende bewoners die het huis in komen hebben waarschijnlijk toch wel alles gezien, dus ook dat Salar en Nawel genomineerd hebben en er keihard over liegen. Dat liegen vooral zal hen nog zuur opbreken
Ja beter wel, voor hun, maar ook als streamer vind ikquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze dat nog doen anders moeten ze de hele dag hangen
klopt, ze hebben appels, kisten vol, ze hebben 3 kisten vol broccoli, en ze hebben kilo's kip, verder niets. oh ja melk en kwark, bloem en zout.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:32 schreef spapaars het volgende:
Dagelijks appels vermalen tot pulp, hebben ze niets anders?
Ze heeft geen overgewicht, ze heeft wat meer vormenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal van je definitie van dik afhangen dan.
De mijne: Iedereen met overgewicht = dik
is ook haar bouw, tis een klein propjequote:Op donderdag 6 januari 2022 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft geen overgewicht, ze heeft wat meer vormen
Vormen
Tuurlijk heeft die overgweicht. Ik schat haar BMI op 28. Da's gewoon overgewicht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Vormen
Rond is ook een vorm .. wie zei dat toen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Vormen
BMI zeg helemaal nietsquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft die overgweicht. Ik schat haar BMI op 28. Da's gewoon overgewicht.
Nogmaals: Ik vind d'r niet lelijk hoor. Ik houd ook wel wat van curves. Maar het blijft overgewicht.
Ik doe ook meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe ook mee
Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zelf ben niet zo van de sportstreams.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja beter wel, voor hun, maar ook als streamer vind ik
Ik zou mijn koffer al gepakt hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap best dat hij baalt om nu al genomineerd te zijn
als je die al had...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |