Teveel negatieve energiequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan haar hele houding
IRL was ik heel snel pleite, ver weg van zo iemand.
Staart tussen de benen en omdraaien.
Daar naar toe waar het weer fijn voelt
Maar wel redelijk representatief voor hoe ze is in het huis.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze werd niet heel positief weggezet
Kloptquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar wel redelijk representatief hoe ze is in het huis.
Kan Klitty niet eens een dag positief zijn? Dat ze geniet van wat ze allemaal heeft ipv klagen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Kitty klagen dat zij er echt het slechtst uitziet.. de rest heeft geen wallen etc alleen zij
Heb ik nu ook.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:30 schreef Poeziewoes het volgende:
Merk wel dat ik nog niet helemaal in het spel zit, moet soms nog op foto;s kijken hoe ze heten, goede morgen trouwens!
Hier ook wel, jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:30 schreef Poeziewoes het volgende:
Merk wel dat ik nog niet helemaal in het spel zit, moet soms nog op foto;s kijken hoe ze heten, goede morgen trouwens!
Ja, dat kan niet nee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kan Klitty niet eens een dag positief zijn? Dat ze geniet van wat ze allemaal heeft ipv klagen.
Dat heb ik ook hoor, en herken de stemmen ook nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:30 schreef Poeziewoes het volgende:
En zo ontbijten zequote:
Niet echtquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Heeft iemand al een favoriet hier?
Meerdere iemanden hier hebben al een favorietquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Vind ze wel te pruimen behalve Grees.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Neen..Ben al blij dat ik ze uit elkaar kan houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Nouchinequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Maar nu is de stem niet tequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:36 schreef Poeziewoes het volgende:
In ieder geval kun je deze Belgen wel beter verstaan.
Kapitein vieze onderbroek-Matt natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Vond ik gister al wel beter...quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar nu is de stem niet teverstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |