Dat aannemen in BB is best eeen beetje domquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze had niet gedacht dat er zo weinig te eten zou zijn.
Meer keus dan nu.
En dat ze het in de groep had aan kunnen geven, maar ze krijgen niets of nou ja nauwelijks iets
Volgens mij niet, ze hebben niks gezegdquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogen ze het wel zeggen dat hun moesten nomineren???
Vond het ook raar hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat aannemen in BB is best eeen beetje dom
Klopt. Ze ziet er het slecht uitquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Kitty klagen dat zij er echt het slechtst uitziet.. de rest heeft geen wallen etc alleen zij
Dat is wel leuk als er nieuwe komen, sijpelt er toch steeds wat info binnenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zodra er een nieuwe bewoner komt, komt het sowieso uit.
Hij had weinig keus toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:18 schreef Stargazing het volgende:
Zodra het uitkomt dat Nawel en Salar hun hebben genomineerd kan het beginnen. Salar gooit zijn kaarten te vroeg op tafel en dat kan hem nog serieus de kop kosten volgens mij
Ik heb een hekel aan dat geklaag.. zij heeft het slechter bla blaquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt. Ze ziet er het slecht uit
Nee, zij kan dat hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Ebinas het volgende:
Vraag me eik af hoe Kitty zal reageren als ze genomineerd is.
Krijgen we dan drama?
ik hoop het, eindelijk wat actiequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Ebinas het volgende:
Vraag me eik af hoe Kitty zal reageren als ze genomineerd is.
Krijgen we dan drama?
Voor nu heeft ze niet een enorme hoofdrol meer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef Stargazing het volgende:
ik bekijk de aflevering van gisteren nu en ben eigenlijk echt geneigd om m gewoon weer af te zetten door da gezeur en die krokodillentranen van Kitty. " dat is niet voor mij"
Tis gewoon een zeikwijf. En dat heeft niets met leeftijd ofzo te maken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat geklaag.. zij heeft het slechter bla bla
Ze werd niet heel positief weggezetquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor nu heeft ze niet een enorme hoofdrol meer.
Ze is erg aanwezig, maar het gezeik is ff over.
Dus wellicht wat minder Kitty in de afleveringen
Da's niet eerlijk, zij zag er vooraf al met afstand het slechts uitquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
Kitty klagen dat zij er echt het slechtst uitziet.. de rest heeft geen wallen etc alleen zij
Ik heb een hekel aan haar hele houdingquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat geklaag.. zij heeft het slechter bla bla
En grees begint een heel verhaal over schaamhaarquote:
dat wel, het valt me gewoon op dat het weer 2 Belgen zijn en die " sterkste van de mannen" zit me ook wat dwars want dat klinkt mij al eerder als seksisme en "het sterke geslacht" praatquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hij had weinig keus toch?
Vind hem tactisch sterk overkomen juist.
Laat mij er buitenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, zij zag er vooraf al met afstand het slechts uit
Da's mooiquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze werd niet heel positief weggezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |