Kitty bakt elke dag broodquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:09 schreef Hunter het volgende:
Er staat pindakaas op tafel. Maar er is volgens mij geen brood.
Omdat ze nooit te horen is.......... ahumquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet die mic van kitty nu harder
"Maar je moet niet gaan speculeren he! Maar wat IK toestraks dus zei....."quote:
Kitty bakt elke dag broodquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:09 schreef Hunter het volgende:
Er staat pindakaas op tafel. Maar er is volgens mij geen brood.
Ik had haar allang een keer in ducttape gepaktquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:15 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Omdat ze nooit te horen is.......... ahum![]()
![]()
![]()
Met een paar man, midden in de nacht, als een mob-hitquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had haar allang een keer in ducttape gepakt
Maar gaat zich wel herpakken als hij mag blijvenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Hunter het volgende:
Sercan baalt als hij weg moet, maar is wel blij dat hij zichzelf is gebleven.
Nochtans staat er geen brood op tafelquote:
En dat siert hemquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Hunter het volgende:
Dat weten we niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogen ze het wel zeggen dat hun moesten nomineren???
Daarom moet ie ook wegquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Hunter het volgende:
Ik hoop voor ze van niet.......quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze had niet gedacht dat er zo weinig te eten zou zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik toch raar.. als je halal eet.. geef je dat toch aan
Dat is niet duidelijk. Mogelijk was het een opdracht om het stil te houden. Of anders zijn het angsthazen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |