Was jij vannacht stiekem in het huisquote:
Geen nickskensquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Ebinas het volgende:
Hoor tot nu toe geen smerige eetgeluiden.
Deze lijken behoorlijk fatsoenlijk het eten weg te krijgen
Ja, ik was in het huis vannacht en nu eten ze allemaal "kwark"quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was jij vannacht stiekem in het huis![]()
Allemaal aan de kwark Wat zulllen ze afvallen daar en de meeste zijn al niet zo dik
Omg ja. Als Zoey ging eten moest ik altijd direct het geluid uitzetten. Dat was echt niet normaalquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik was in het huis vannacht en nu eten ze allemaal "kwark"
Het lijken mij ook stuk voor stuk nette mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Ebinas het volgende:
En was dat nu maar het enige smerige wat ik me van haar herinner.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omg ja. Als Zoey ging eten moest ik altijd direct het geluid uitzetten. Dat was echt niet normaal
Mee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijken mij ook stuk voor stuk nette mensen.
ZIt ook niet iets 'raar' bij alleen Kitty is een beetje storend ( vind ik)
Kreeg mee dat ze om halal had moeten vragen, maar dat ze dat niet durfde.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
Nawel is niet zo blij met het eten??
Ja, dat hoop ik met je mee, er mag wel iets meer in zitten dan tot nu toe.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens.
Al hoop ik wel dat het tamme er nog af gaat.
Op zo'n manier dat het mooie streams geeft, maar niet vol van Kitty.
Za gisteren iemand pindakaas bij zijn vruchtjes doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:09 schreef Hunter het volgende:
Er staat pindakaas op tafel. Maar er is volgens mij geen brood.
Dat vind ik toch raar.. als je halal eet.. geef je dat toch aanquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kreeg mee dat ze om halal had moeten vragen, maar dat ze dat niet durfde.
Als het goed is zou ze in dbk om halal gaan vragen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:13 schreef Ireth het volgende:
Grace poetst haar tanden...
* Ireth schuift broodje opzij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |