SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vind het onfris ogen ook.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Geef die Dimitri toch een lading shirts .. ziet er niet uit
Ja das een goeie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand die terugdenkt aan 'En ... hebben jullie een goed beeld gekregen van de bewoners?'
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand die terugdenkt aan 'En ... hebben jullie een goed beeld gekregen van de bewoners?'
Maar die laatste 2 heeft Dimi niet...quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het onfris ogen ook.
Net als van die kerels die zo bij de bbq staan, het liefst nog met een volle bierbuik en een vacht
Lijk wel wat op behangplakselquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:56 schreef Ebinas het volgende:
Zit er niet echt uit die zeep of shampoo.
Maar goed, als het maar werkt
Het ziet er niet zo uitquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:56 schreef Ebinas het volgende:
Zit er niet echt uit die zeep of shampoo.
Maar goed, als het maar werkt
Da's waar, zal zo is ff cappen voor jequote:Op donderdag 6 januari 2022 08:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die laatste 2 heeft Dimi niet...
Cold turkey gestopt na 45 jaar zware shag te hebben gerookt...zal wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook geen (echte/zware) roker in zit. Die had al lang de boel kort en klein geslagen
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
De heren hebben vannacht ook weer gedoneerd
Ik denk ik zeg niets, maar ben dus niet de enige die hier aan denkquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was alleen Dimitriquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik dus niet zeggen, ik hield het netjes bij behangplakselquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg niets, maar ben dus niet de enige die hier aan denk
quote:
Was jij vannacht stiekem in het huisquote:
Geen nickskensquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Ebinas het volgende:
Hoor tot nu toe geen smerige eetgeluiden.
Deze lijken behoorlijk fatsoenlijk het eten weg te krijgen
Ja, ik was in het huis vannacht en nu eten ze allemaal "kwark"quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was jij vannacht stiekem in het huis![]()
Allemaal aan de kwark Wat zulllen ze afvallen daar en de meeste zijn al niet zo dik
Omg ja. Als Zoey ging eten moest ik altijd direct het geluid uitzetten. Dat was echt niet normaalquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik was in het huis vannacht en nu eten ze allemaal "kwark"
Het lijken mij ook stuk voor stuk nette mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef Ebinas het volgende:
En was dat nu maar het enige smerige wat ik me van haar herinner.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omg ja. Als Zoey ging eten moest ik altijd direct het geluid uitzetten. Dat was echt niet normaal
Mee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijken mij ook stuk voor stuk nette mensen.
ZIt ook niet iets 'raar' bij alleen Kitty is een beetje storend ( vind ik)
Kreeg mee dat ze om halal had moeten vragen, maar dat ze dat niet durfde.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
Nawel is niet zo blij met het eten??
Ja, dat hoop ik met je mee, er mag wel iets meer in zitten dan tot nu toe.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens.
Al hoop ik wel dat het tamme er nog af gaat.
Op zo'n manier dat het mooie streams geeft, maar niet vol van Kitty.
Za gisteren iemand pindakaas bij zijn vruchtjes doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:09 schreef Hunter het volgende:
Er staat pindakaas op tafel. Maar er is volgens mij geen brood.
Dat vind ik toch raar.. als je halal eet.. geef je dat toch aanquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kreeg mee dat ze om halal had moeten vragen, maar dat ze dat niet durfde.
Als het goed is zou ze in dbk om halal gaan vragen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:13 schreef Ireth het volgende:
Grace poetst haar tanden...
* Ireth schuift broodje opzij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |