Ja, maar op zondag geen uitzending, dus ze hebben elke week wat in te halen... aan het einde van de week weer ongeveer bij.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Word dit weer (met de loop van de tijd) “ingehaald”?
Ik kan mij dat niet meer herinneren van vorig jaar. Lijkt mij toch wel?
Dit vind ik nou de tip van de eeuwquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Anders even in de OP kijken, daar staan foto's en namen van de bewoners
Jawel, in de control roomquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit vind ik nou de tip van de eeuw
Voor mij zijn Salar en Nawel dus nieuw. Die zijn nog niet in de videoland afleveringen voorbij gekomen.
Die komen in afl. 3quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit vind ik nou de tip van de eeuw
Voor mij zijn Salar en Nawel dus nieuw. Die zijn nog niet in de videoland afleveringen voorbij gekomen.
Nee hoor. Ik zit nu te kijkenquote:
Dat kan nog. Liever op een tactisch moment, voor maximaal rel-effectquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het een gemiste kans dat ze niet in de groep hebben gegooid dat die twee hebben genomineerd. Had leuke streams gegeven
Komen ze vast nog wel achter, of zal er niet een iemand bij zitten die even goed gaat denken van huh wie heeft er gestemd etcquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het een gemiste kans dat ze niet in de groep hebben gegooid dat die twee hebben genomineerd. Had leuke streams gegeven
Eerst even stofzuigenquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:55 schreef Burner82 het volgende:
Kitty gaat meedoen met yoga... Ow help
Goed excuus om eronderuit te komenquote:
Zou je bijna wel gaan denken jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed excuus om eronderuit te komen
Die meid met dat lange grijze haarquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Heeft iemand al een favoriet hier?
Veraquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Die meid met dat lange grijze haar
vind ze allemaal wel leuk , behalve gracequote:Op donderdag 6 januari 2022 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Heeft iemand al een favoriet hier?
Ja leuke loop is datquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Als ik op stem mee klik in Videoland moet ik inloggen, terwijl al ingelogd ben
Mag hopen dat ze dat nog gaan maken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |