Rond is ook een vorm .. wie zei dat toen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft geen overgewicht, ze heeft wat meer vormen
Vormen
BMI zeg helemaal nietsquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft die overgweicht. Ik schat haar BMI op 28. Da's gewoon overgewicht.
Nogmaals: Ik vind d'r niet lelijk hoor. Ik houd ook wel wat van curves. Maar het blijft overgewicht.
Ik doe ook meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe ook mee
Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zelf ben niet zo van de sportstreams.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja beter wel, voor hun, maar ook als streamer vind ik
Ik zou mijn koffer al gepakt hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap best dat hij baalt om nu al genomineerd te zijn
als je die al had...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |