best oplettende deelnemers van de eerste lichtingquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Waarom mochten alleen hun 2 stemmen ? Geheime opdracht ofzo?
Ja, zij zijn het meest opmerkzaam .. mochten daarom in de controlroom en gister 2 bewoners nomineren. Het is niet perse geheim volgens mij.. maar ze hebben geen zin om het te vertellen, bang voor wraakquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Waarom mochten alleen hun 2 stemmen ? Geheime opdracht ofzo?
Echt dom.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, zij zijn het meest opmerkzaam .. mochten daarom in de controlroom en gister 2 bewoners nomineren. Het is niet perse geheim volgens mij.. maar ze hebben geen zin om het te vertellen, bang voor wraak
Nee, gewoon zoals het is, of vind jij Nouch wel dik?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze omschrijft het wel heel tactisch, niet?
Nee, maar zo had ze het dus kunnen zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals het is, of vind jij Nouch wel dik?
Sercan lijkt me wel een figuur voor wraak.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, zij zijn het meest opmerkzaam .. mochten daarom in de controlroom en gister 2 bewoners nomineren. Het is niet perse geheim volgens mij.. maar ze hebben geen zin om het te vertellen, bang voor wraak
Nouch is niet dik, en ze heeft curves, dus Vera zij het precies zoals het wasquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar zo had ze het dus kunnen zeggen
Ik snap jouquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nouch is niet dik, en ze heeft curves, dus Vera zij het precies zoals het was
Kan me voorstellen dat Vera zelfs wat jaloers is
Nou maar echtquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
gauw gauw voordat iemand anders wil koken
Yup. Die's dik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals het is, of vind jij Nouch wel dik?
Aanstellerquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Die's dik.
BMI zit zeker boven de 25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |