abonnement Unibet Coolblue
pi_203048394
Mijn man en ik sporten en dansen samen en ik draag graag strakke modieuze gym kleding in de sportschool en dansschool. Strakke leggings en korte topjes.

Mijn man gaf heel serieus aan dat hij de (vooral gekleurde) sportleggings strak vindt en dat veel van mijn lichaam te zien is (spieren etc). Wanneer ik aangeef dat ik best een vestje om mijn middel wil doen als hij het storend vindt, dan geeft hij aan dat hij het niet “storend” vindt maar dat het opvalt en dat hij mij niet wil beperken. De korte (crop) tops lijkt hij niet zo erg te vinden want soms plaagt hij me met zijn koude vingers over mijn middel.

Ik concludeer zijn reactie toch wel als mijn kleding storend vinden en dat vind ik jammer, want ik vind het mooi.

Nu wil ik een jurkje bestellen met een erg open rug en vraag ik me af of hij dat ook vervelend gaat vinden. Wil namelijk rekening met hem houden, maar weet niet waar dit gevoel bij hem vandaan komt (hij geeft het niet aan want hij wil me niet beperken).

Herkennen jullie mannen/ vrouwen dit en snappen jullie waarom?
pi_203048504
Koop een burka.
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:00:56 #3
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203048505
Je man is onzeker en bang dat andere mannen je lekker vinden
pi_203048595
Mijn vrouw is stylish, en ze vraagt naar mijn mening.

Geen last van, dus.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 5 januari 2022 @ 16:08:40 #5
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203048642
Nooit meegemaakt want niet nodig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203048829
Mijn man vind het niet leuk als ik andere mannen bewust opgeil met mijn ronde kont.

waarom draag je dan niet iets normaals?
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:20:24 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203048847
Is dit het ‘kijk mij een een getrouwd geil wijf zijn’-topic?
The love you take is equal to the love you make.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 5 januari 2022 @ 16:26:33 #8
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203048961
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Is dit het ‘kijk mij een een getrouwd geil wijf zijn’-topic?
Ja.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:28:33 #9
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203048998
Ah, met je man dansen in een gym.

Veelal een prelude tot een swingersleven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203049122
Hij is jaloers en wil liever niet dat mannen zich onder de douche aftrekken op jou..moeilijk hey

Mand
Ik zwaai naar dieren.
pi_203049129
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef jigggy het volgende:
Je man is onzeker en bang dat andere mannen je lekker vinden
Of de man is niet wereldvreemd en beseft dat zijn zelfvertrouwen niets zegt over de potentiële sletterigheid van z'n vrouw.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203049138
Mijn vrouw is een hoer.
Zal mij een zorg zijn hoer ze zich kleed
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:40:33 #13
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203049184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Of de man is niet wereldvreemd en beseft dat zijn zelfvertrouwen niets zegt over de potentiële sletterigheid van z'n vrouw.
Hierom jaloers worden :')

Dan ben je wel een behoorlijke beta hoor
pi_203049185
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef Geerd het volgende:
Mand
@TheInnocent

Innocent?

jajaja
afspraak tandarts verzetten
pi_203049189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Of de man is niet wereldvreemd en beseft dat zijn zelfvertrouwen niets zegt over de potentiële sletterigheid van z'n vrouw.
Dit.
pi_203049194
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef TheInnocent het volgende:
Herkennen jullie mannen/ vrouwen dit en snappen jullie waarom?
Je man bakent zijn territorium af, dit kan verschillende redenen hebben:
- hij is onzeker, ziet jou als kern van zijn hele bestaan en wil jou voor hem alleen
- hij ziet anderen naar jou staren en wil zijn wereldje (en dus jou) beschermen tegen de buitenwereld
- hij probeert zich in te leven in jouw situatie om zo nafluiten of andere ergernissen van anderen voor te zijn

Een combinatie is ook goed mogelijk.
Google is your friend, abuse your friends
pi_203049226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef jigggy het volgende:

[..]
Hierom jaloers worden :')

Dan ben je wel een behoorlijke beta hoor
Je vrouw er als een raamwerkster bij laten lopen op het tennisveld getuigd daarentegen inderdaad van 'Alphaness'. Leren de Youtubuguru's de kinderen dat these days?

Geloof het of niet: ook zonder jaloezie is er afdoende reden om dergelijk gedrag af te keuren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203049301
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:41 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Je man bakent zijn territorium af, dit kan verschillende redenen hebben:
- hij is onzeker, ziet jou als kern van zijn hele bestaan en wil jou voor hem alleen
- hij ziet anderen naar jou staren en wil zijn wereldje (en dus jou) beschermen tegen de buitenwereld
- hij probeert zich in te leven in jouw situatie om zo nafluiten of andere ergernissen van anderen voor te zijn

Een combinatie is ook goed mogelijk.
Jezelf met sexy kledij etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent. Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven. Het getuigd van weinig respect voor de man en de relatie, of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203049348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Jezelf met sexy kledij etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent. Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven. Het getuigt van weinig respect voor de man en de relatie, of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
Jij bent dan ook een wappie doei!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_203049456
Onzekerheid en daaruit vloeiende een controledrang.
pi_203049632
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Jezelf op zodanige wijze etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent.
Ik kan me best voorstellen dat als je jarenlang dik bent geweest en jezelf moest afschermen om niet uitgelachen te worden, er nu geshowd kan worden met hetgeen je nu voorstelt.
quote:
Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven.
Mwoah, goed uitziende vrouwen (lees: slanke- en atletische vrouwen) zijn het meest opvallend in een situatie waar het mannelijk geslacht zijn spieren wenst te kweken. Men kleedt zich vaak naar gelang de situatie ernaar vraagt. Een driedelig pak tijdens naar een internationale meeting, galakledij naar de opera, en gemakkelijk zittende kleding naar een sport- of danscentrum.
quote:
Het getuigt van weinig respect voor de relatie
Het respect voor de relatie. Aangezien TS goed is voor de helft daarvan, en haar man de andere helft, moet dit dan gelezen worden als 'respect voor haar man' ?
quote:
of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
De eigen rol van een vrouw binnen een huwelijk.
De jaren '50 van de vorige eeuw belde, ze willen hun onderwerp terug.
Google is your friend, abuse your friends
pi_203049743
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Metalfrost het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat als je jarenlang dik bent geweest en jezelf moest afschermen om niet uitgelachen te worden, er nu geshowd kan worden met hetgeen je nu voorstelt.
In dat geval zal de drang best te verklaren vallen, maar het signaal blijft voor de buitenwereld wat het is.

quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Metalfrost het volgende:
Mwoah, goed uitziende vrouwen (lees: slanke- en atletische vrouwen) zijn het meest opvallend in een situatie waar het mannelijk geslacht zijn spieren wenst te kweken. Men kleedt zich vaak naar gelang de situatie ernaar vraagt. Een driedelig pak tijdens naar een internationale meeting, galakledij naar de opera, en gemakkelijk zittende kleding naar een sport- of danscentrum.
Mwoa, ik heb in de sportschool vrouwen in zeer wijde kleding van dikke stoffen gezien en bij wie je letterlijk alles kon zien met het squatten. De omschrijving zoals in de OP voldoet niet aan het situationele aspect, en dat doet het meestal niet vanaf een bepaald punt.

quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Metalfrost het volgende:
Het respect voor de relatie. Aangezien TS goed is voor de helft daarvan, en haar man de andere helft, moet dit dan gelezen worden als 'respect voor haar man' ?
Ik had 'm al ge-edit; het gaat om respect voor beide.

quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Metalfrost het volgende:
De eigen rol van een vrouw binnen een huwelijk.
De jaren '50 van de vorige eeuw belde, ze willen hun onderwerp terug.
Want we zijn tegenwoordig zo goed met het in stand houden van relaties/het huwelijk?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 5 januari 2022 @ 17:38:36 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203050222
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Jezelf met sexy kledij etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent. Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven. Het getuigd van weinig respect voor de man en de relatie, of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
@TheInnocent
Best kans dat je man er zo over denkt, al kiest hij ervoor om dit nog niet zo tegen je te zeggen.

Hij is Turks, toch?
The love you take is equal to the love you make.
pi_203050468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Jezelf met sexy kledij etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent. Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven. Het getuigd van weinig respect voor de man en de relatie, of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
Dus een vrouw in een relatie zou geen sportlegging moeten willen aantrekken, want dat zou getuigen van weinig respect voor haar partner?

Wat heeft dit in hemelsnaam met respect voor elkaar te maken?

Doet me denken aan die mannen die hun vrouw van alles verbieden en vervolgens naar andere vrouwen kijken.
pi_203050531
ff serieus... wat een onzekere tjap :')
pi_203050572
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:41 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Je man bakent zijn territorium af, dit kan verschillende redenen hebben:
- hij is onzeker, ziet jou als kern van zijn hele bestaan en wil jou voor hem alleen
- hij ziet anderen naar jou staren en wil zijn wereldje (en dus jou) beschermen tegen de buitenwereld
- hij probeert zich in te leven in jouw situatie om zo nafluiten of andere ergernissen van anderen voor te zijn

Een combinatie is ook goed mogelijk.
Is het normaal dat dit zo ver gaat dat de man zich gaat ergeren aan de sportlegging van zijn vrouw? Iedereen op locatie ziet dat we samen zijn, er valt niks te vrezen.
pi_203050672
Ten eerste is deze man gewoon een individu en is het natuurlijk niet zo dat 'mannen' zich per definitie bezigen met de kleding van vrouwen.

Ten tweede is het jaloezie

Ten derde is het ook nog een mogelijkheid dat hij van mening is dat het je niet goed staat of dat je het, met oog op jouw eventuele lichaam, niet zo goed kan hebben.

Ten vierde is dit een vraag die je aan hem moet stellen. Internetvreemden kunnen natuurlijk alleen maar speculeren wat de beweegredenen van dit figuur zijn.
Conscience do cost.
pi_203050795
Pics van TS in een strakke sportlegging. :9~
pi_203050886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Is het normaal dat dit zo ver gaat dat de man zich gaat ergeren aan de sportlegging van zijn vrouw? Iedereen op locatie ziet dat we samen zijn, er valt niks te vrezen.
Alles is breekbaar in de ogen van een man die commentaar geeft op je kleding - hetzij positief of negatief. En dus ook jouw relatie.
Kleding dragen waarmee bepaalde lichaamsdelen extra benadrukt worden helpt daarbij niet.
In de ogen van jouw man is een manspersoon die je een complimentje geeft over je kleding, uit op seks met jou, en dat is een directe bedreiging op je man zijn relatie (met jou).
Naar je staren heeft voor je man een milder effect dan een complimentje, maar is net zo ongewenst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Metalfrost op 05-01-2022 18:59:08 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_203051168
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:56 schreef TheInnocent het volgende:
Dus een vrouw in een relatie zou geen sportlegging moeten willen aantrekken, want dat zou getuigen van weinig respect voor haar partner?

Wat heeft dit in hemelsnaam met respect voor elkaar te maken?

Doet me denken aan die mannen die hun vrouw van alles verbieden en vervolgens naar andere vrouwen kijken.
Dat laatste bewijst natuurlijk zijn punt maar als het uitsluitend of primair functioneel is zal ik er niet veel op tegen hebben. Is het evident dat iets gedragen wordt om koppen te draaien dan kan je er imo best kanttekeningen bij plaatsen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 5 januari 2022 @ 19:11:27 #31
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203051769
Draag wat je leuk vind, ts.
soooo, da's mooi!
  woensdag 5 januari 2022 @ 19:15:14 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203051830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Is het normaal dat dit zo ver gaat dat de man zich gaat ergeren aan de sportlegging van zijn vrouw? Iedereen op locatie ziet dat we samen zijn, er valt niks te vrezen.
Is dit serieus? Je bent met die man getrouwd/verloofd en je gaat hier vragen waarom hij zich bemoeit met je kleding?

Geloof je zijn antwoord soms niet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_203051858
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:22 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Alles is breekbaar in de ogen van een man die commentaar geeft op je kleding - hetzij positief of negatief. En dus ook jouw relatie.
Kleding dragen waardoor bepaalde lichaamsdelen extra benadrukt worden helpt daarbij niet.
In de ogen van jouw man is een manspersoon die je een complimentje geeft over je kleding, uit op seks met jou, en dat is een directe bedreiging op je man zijn relatie (met jou).
Naar je staren heeft voor je man een milder effect dan een complimentje, maar is net zo ongewenst.
Ik krijg trouwens geen complimentjes over mijn uiterlijk waar mijn man bij is, hij vindt het zelfs grappig als mannen een poging wagen (zegt hij) en hij vertrouwt mij volledig.

Kan het er mee te maken hebben dat hij slecht tegen het idee kan dat mannen over mij zouden fantaseren en dat hij mij daarvoor wil beschermen? Dus mij beschermen voor de situatie dat ik als een “geil wijf” zou worden gezien, want dat is niet respectvol voor de relatie (voor mij en voor hem)? Is dat ook wat je bedoelde met mij beschermen?
pi_203051900
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:40 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat laatste bewijst natuurlijk zijn punt maar als het uitsluitend of primair functioneel is zal ik er niet veel op tegen hebben. Is het evident dat iets gedragen wordt om koppen te draaien dan kan je er imo best kanttekeningen bij plaatsen.
https://nl.gymshark.com/p(...)grey-marl-white-logo

primair functioneel?
pi_203052120
Waarom stel je al die vragen niet gewoon aan je man?
pi_203052156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 19:17 schreef TheInnocent het volgende:
Ik krijg trouwens geen complimentjes over mijn uiterlijk waar mijn man bij is, hij vindt het zelfs grappig als mannen een poging wagen (zegt hij)
Als ik dit zo lees, staat die kerel van jou in de sportzaal op 110% defensieve stand wanneer hij met jou aan het sporten is. Of dansen.
quote:
en hij vertrouwt mij volledig.
Ga je wel eens alleen sporten? Zo ja, hoe reageert hij daarop?

quote:
Kan het er mee te maken hebben dat hij slecht tegen het idee kan dat mannen over mij zouden fantaseren en dat hij mij daarvoor wil beschermen?
Fantaseren doe je niks aan, ook al zou je het willen. Je man heeft daar geen zaak in.
quote:
Dus mij beschermen voor de situatie dat ik als een “geil wijf” zou worden gezien, want dat is niet respectvol voor de relatie (voor mij en voor hem)?
Alleen als het uitgesproken zou worden. Te lang staren naar de lichaamsdelen die door de kledij extra benadrukt worden zou eveneens een reactie van hem kunnen uitlokken naar degene die staart.
quote:
Is dat ook wat je bedoelde met mij beschermen?
Ja, want jij bent de spil in zijn relatie.
Google is your friend, abuse your friends
pi_203052218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 19:31 schreef Thaddeus het volgende:
Waarom stel je al die vragen niet gewoon aan je man?
Ze wil hier jullie aandacht door jullie te vertellen dat ze zich sexy kleedt. Op de sportschool is het niet genoeg. :P
pi_203052268
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 19:38 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Ze wil hier jullie aandacht door jullie te vertellen dat ze zich sexy kleedt. Op de sportschool is het niet genoeg. :P
Blijkbaar ja..
pi_203053699
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Als ik dit zo lees, staat die kerel van jou in de sportzaal op 110% defensieve stand wanneer hij met jou aan het sporten is. Of dansen.
[..]
Ga je wel eens alleen sporten? Zo ja, hoe reageert hij daarop?
[..]
Fantaseren doe je niks aan, ook al zou je het willen. Je man heeft daar geen zaak in.
[..]
Alleen als het uitgesproken zou worden. Te lang staren naar de lichaamsdelen die door de kledij extra benadrukt worden zou eveneens een reactie van hem kunnen uitlokken naar degene die staart.
[..]
Ja, want jij bent de spil in zijn relatie.
Wanneer ik alleen sport, dan is dat hot yoga of een bbb training waar geen heteroseksuele man te spotten is. Vindt mijn man alleen maar leuk, want billen worden instant groter na het sporten.

Je hebt gelijk denk ik, man gaf al aan dat hij het vervelend vindt dat hij de hele tijd alert moet zijn (en daar kan hij niets aan doen). Dit was dan op een dansfeest en niet in de sportschool of dansschool. Sindsdien gaan we zelden naar feestjes… zoals je ziet beperkt het wel ergens ons leven. Nu gaat het over de sportlegging, maar morgen misschien over de korte topjes en overmorgen mag de skinnyjeans in de kast blijven.. waar gaat het ophouden? Andere mannen kijken toch wel ongeacht wat je aan hebt getrokken en vrouwen gaan toch wel vreemd als ze dat zouden willen ongeacht wat zij aan hebben. Waarom zou je je dan toch ergeren aan een sportlegging bij het sporten? Ik probeer het te begrijpen…
  Vis een optie? woensdag 5 januari 2022 @ 21:10:15 #40
70532 loveli
N
pi_203053997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wanneer ik alleen sport, dan is dat hot yoga of een bbb training waar geen heteroseksuele man te spotten is. Vindt mijn man alleen maar leuk, want billen worden instant groter na het sporten.
Ga je man vervelen, of post foto's als je zo graag aandacht krijgt.
crap in = crap out
pi_203054483
quote:
5s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef Socios het volgende:
Pics van TS in een strakke sportlegging. :9~
Dit dus, deze draad is waardeloos zonder foto's.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203055114
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit dus, deze draad is waardeloos zonder foto's.
Jeetje, wat klinkt dit slap in het Nederlands :D
  woensdag 5 januari 2022 @ 22:07:26 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203055124
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wanneer ik alleen sport, dan is dat hot yoga of een bbb training waar geen heteroseksuele man te spotten is. Vindt mijn man alleen maar leuk, want billen worden instant groter na het sporten.

Je hebt gelijk denk ik, man gaf al aan dat hij het vervelend vindt dat hij de hele tijd alert moet zijn (en daar kan hij niets aan doen). Dit was dan op een dansfeest en niet in de sportschool of dansschool. Sindsdien gaan we zelden naar feestjes… zoals je ziet beperkt het wel ergens ons leven. Nu gaat het over de sportlegging, maar morgen misschien over de korte topjes en overmorgen mag de skinnyjeans in de kast blijven.. waar gaat het ophouden? Andere mannen kijken toch wel ongeacht wat je aan hebt getrokken en vrouwen gaan toch wel vreemd als ze dat zouden willen ongeacht wat zij aan hebben. Waarom zou je je dan toch ergeren aan een sportlegging bij het sporten? Ik probeer het te begrijpen…
Je gaat me waarschijnlijk weer negeren, maar vind je het niet zorgelijk wat je hierboven zelf schetst? Is dat echt een man waarmee je je toekomst wil plannen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_203055389
Na
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je gaat me waarschijnlijk weer negeren, maar vind je het niet zorgelijk wat je hierboven zelf schetst? Is dat echt een man waarmee je je toekomst wil plannen?
Natuurlijk, verder is hij perfect voor mij. :)
  woensdag 5 januari 2022 @ 22:20:53 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203055431
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:18 schreef TheInnocent het volgende:
Na
[..]
Natuurlijk, verder is hij perfect voor mij. :)
Dus hij beperkt je in je doen en laten, maar dat vind je prima. Ondanks dat je je nu al afvraagt waar dit (controlegedrag) eindigt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203055758
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dus hij beperkt je in je doen en laten, maar dat vind je prima. Ondanks dat je je nu al afvraagt waar dit (controlegedrag) eindigt.
Hij zegt dat hij me niets verbiedt, omdat hij me niet wil beperken. Alleen zie ik een heel geīrriteerde man die het niet naar zijn zin heeft op een feest en dat heeft effect op mijn mood (want ik wil ook dat hij een leuke tijd heeft), om die reden gaan we zelden naar dansfeestjes. Die beperking in mijn leven vind ik niet erg, want ik zie dat hij ook zijn best doet: Als ik naar een feestje wil, dan gaan we samen en blijven we niet lang. Zo hebben we een compromis gesloten.

Met kleding heeft hij dus laatst deze opmerking gemaakt, waardoor ik een flashback krijg en weer voel opkomen dat ik een compromis moet sluiten over wat ik zou moeten dragen. Daar heb ik nu moeite mee omdat ik niet helemaal snap waar het vandaan komt en ik me afvraag of het een vervolg zal krijgen.
  woensdag 5 januari 2022 @ 22:37:47 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203055793
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Hij zegt dat hij me niets verbiedt, omdat hij me niet wil beperken. Alleen zie ik een heel geīrriteerde man die het niet naar zijn zin heeft op een feest en dat heeft effect op mijn mood (want ik wil ook dat hij een leuke tijd heeft), om die reden gaan we zelden naar dansfeestjes. Die beperking in mijn leven vind ik niet erg, want ik zie dat hij ook zijn best doet: Als ik naar een feestje wil, dan gaan we samen en blijven we niet lang. Zo hebben we een compromis gesloten.

Met kleding heeft hij dus laatst deze opmerking gemaakt, waardoor ik een flashback krijg en weer voel opkomen dat ik een compromis moet sluiten over wat ik zou moeten dragen. Daar heb ik nu moeite mee omdat ik niet helemaal snap waar het vandaan komt en ik me afvraag of het een vervolg zal krijgen.
Dus je vindt het niet prima.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203055884
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dus je vindt het niet prima.
ik vind het niet prima, maar ik vind het ook niet erg om een compromis te sluiten mits goede reden
  woensdag 5 januari 2022 @ 22:46:42 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203055952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
ik vind het niet prima, maar ik vind het ook niet erg om een compromis te sluiten mits goede reden
Is zijn familie conservatief?
The love you take is equal to the love you make.
pi_203056479
Ik bemoei me niet met de kledingkeuze van mijn vriendin. Nou scheelt het ook dat ze niet echt een extreme smaak heeft. Indien gewenst geef ik wel mijn mening als ze iets gekocht heeft en die mening valt niet altijd even goed :D
pi_203058571
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Is zijn familie conservatief?
Ja, heel nette mensen. Hij is zelf ook heel netjes opgevoed.
pi_203058598
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 23:31 schreef NightDancert het volgende:
Ik bemoei me niet met de kledingkeuze van mijn vriendin. Nou scheelt het ook dat ze niet echt een extreme smaak heeft. Indien gewenst geef ik wel mijn mening als ze iets gekocht heeft en die mening valt niet altijd even goed :D
En wat als ze een sportlegging heeft gekocht en niet om jouw advies vraagt?
  donderdag 6 januari 2022 @ 09:42:01 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203058836
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ja, heel nette mensen. Hij is zelf ook heel netjes opgevoed.
En vanuit hun ‘netheid’ gaat hij van jou verwachten dat jij je ook ‘netjes’ gedraagt. Dus hij gaat ook bepalen wat jij kunt dragen qua kleding. Alles wat ‘niet netjes’ is, mag niet meer. Hij zegt wel dat hij je niet wil beperken, maar hij hoopt dat je zelf de ‘nette’ conclusies trekt.

Als je dit acceptabel vindt: veel geluk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203058943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
En wat als ze een sportlegging heeft gekocht en niet om jouw advies vraagt?
Eerlijk gezegd zal het tot op zekere hoogte aan mn reet roesten wat ze tijdens het sporten aan heeft. Uiteraard moet het wel binnen de normen van sportkleding vallen. Als ze alleen in het haar string gaat sporten is dat natuurlijk niet de bedoeling, maar ik geloof ook niet dat dat bij haar sportschool heel gangbaar is :P

Zelf draag ik tijdens het hardlopen ook vrijwel altijd tights, dat is ook niet de meest subtiele kleding. Maar het gaat er om dat je tijdens het sporten kleding draagt waar je je lekker in voelt.
  donderdag 6 januari 2022 @ 10:06:39 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203059174
Omdat vrouwen dat ook bij hun vent doen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203059794
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:48 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd zal het tot op zekere hoogte aan mn reet roesten wat ze tijdens het sporten aan heeft. Uiteraard moet het wel binnen de normen van sportkleding vallen. Als ze alleen in het haar string gaat sporten is dat natuurlijk niet de bedoeling, maar ik geloof ook niet dat dat bij haar sportschool heel gangbaar is :P

Zelf draag ik tijdens het hardlopen ook vrijwel altijd tights, dat is ook niet de meest subtiele kleding. Maar het gaat er om dat je tijdens het sporten kleding draagt waar je je lekker in voelt.
Nu concreet: Als jouw vriendin in dit outfit naar de gym gaat, wat zou je dan denken en evt zeggen?

https://nl.gymshark.com/p(...)grey-marl-white-logo
pi_203059796
Hé wat "leuk", het soort topic waarvan je al wist dat het er bij deze TS een keer zou komen!
Tails tell tales
pi_203060880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Nu concreet: Als jouw vriendin in dit outfit naar de gym gaat, wat zou je dan denken en evt zeggen?

https://nl.gymshark.com/p(...)grey-marl-white-logo
Oh, zulke dingen draagt mn vriendin naar de sportschool. Niks mis mee.
  donderdag 6 januari 2022 @ 13:08:08 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203061869
Even een post van je uit een ander topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Dat is dan jouw perspectief als totaal niet jaloerse man. Mijn man is dus wel jaloers en daar komen dit soort situaties uit voort. Natuurlijk vindt hij het ook leuk om mij te “showen” buiten, maar meer trots als kijk eens wat een mooie elegante vrouw ik heb en niet kijk wat een “geil wijf”/ “hoerig” geklede vrouw ik aan de haak heb geslagen.
Je weet dus (allang) het antwoord op de vraag waarom je man zich met je kledingkeuze bemoeit: hij is jaloers.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203061926
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef TheInnocent het volgende:
.... dan geeft hij aan dat hij het niet “storend” vindt maar dat het opvalt en dat hij mij niet wil beperken. (...)

Ik concludeer zijn reactie toch wel als mijn kleding storend vinden en dat vind ik jammer, want ik vind het mooi.
ik lees dat hij gewoon zijn mening geeft, maar je verder niet wil beperken en dat je moet dragen wat jij prettig vind...

waarom blijf je daarover klagen?
inclusief zelf dat jij iets van hem vind, waar hij letterlijk van afgeeeft dat dat voor hem niet storend is.

_moet_ hij soms hetzelfde mooi vinden wat jij zelf mooi vind?
juist als je zelf aangeeft dat te dragen omdat jij het wil moet je ook ophouden de hele tijd naar bevestiging bij je partner te gaan hengelen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203062149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Nu concreet: Als jouw vriendin in dit outfit naar de gym gaat, wat zou je dan denken en evt zeggen?

https://nl.gymshark.com/p(...)grey-marl-white-logo
Wat een lelijke sportleggings, is mijn eerste gedachte :D Niks mis met (strakke) sportleggings/yogapants/etc. maar koop dan een beetje fatsoenlijke waarbij je niet zo'n cameltoe krijgt (zie de squattende dame linksboven in de roze broek).
pi_203062196
Veel mannen hechten te veel waarde aan hun status en hoe mensen hem zien. En een vrouw moet aan een bepaald ideaalbeeld voldoen. Je moet "deftig" gekleed zijn, sexy wordt misschien als sletterig aanschouwd. Of ze moet slank zijn, terwijl op seksueel vlak net veel mannen voor vollere figuren gaan. Of zoals in een vorige discussie hier weer het aantal sekspartners ervoor zorgt of je "relatiemateriaal" bent of gewoon voor het plezier. Heb vooral de indruk dat mannen sneller in die conservatieve gedachten verzeild geraken.
pi_203062320
Wat is dit voor een onzin?

Anders vraag je hem dit gedoe gewoon zelf?
"Pools are perfect for holding water"
pi_203062363
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:30 schreef anoniemV het volgende:
Veel mannen hechten te veel waarde aan hun status en hoe mensen hem zien. En een vrouw moet aan een bepaald ideaalbeeld voldoen. Je moet "deftig" gekleed zijn, sexy wordt misschien als sletterig aanschouwd. Of ze moet slank zijn, terwijl op seksueel vlak net veel mannen voor vollere figuren gaan. Of zoals in een vorige discussie hier weer het aantal sekspartners ervoor zorgt of je "relatiemateriaal" bent of gewoon voor het plezier. Heb vooral de indruk dat mannen sneller in die conservatieve gedachten verzeild geraken.
Ik vind je opmerking wel wat generaliserend. Echt niet alle mannen zijn zo. Tuurlijk het komt vast meer voor bij een man dan een vrouw. Ik ben zelf ook op een aantal vlakken wat meer “gereserveerd” maar mijn vriendin draagt maar wat ze wil maar ik zou natuurlijk wel vragen stellen als ze in een string de supermarkt in wandelt.
pi_203062639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Ik vind je opmerking wel wat generaliserend. Echt niet alle mannen zijn zo. Tuurlijk het komt vast meer voor bij een man dan een vrouw. Ik ben zelf ook op een aantal vlakken wat meer “gereserveerd” maar mijn vriendin draagt maar wat ze wil maar ik zou natuurlijk wel vragen stellen als ze in een string de supermarkt in wandelt.
Ik zeg veel mannen, toch niet alle mannen? En je bevestigt toch ook dat het meer bij mannen zo is dan bij vrouwen?
pi_203062670
Je kan de tt beter aanpassen waarom doet mijn man dit. Net of alle mannen dit doen :') De meerderheid kan het waarschijnlijk geen kut schelen wat jij aandoet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203062733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:30 schreef anoniemV het volgende:
Veel mannen hechten te veel waarde aan hun status en hoe mensen hem zien
Ik denk dat je 2 geslachten door elkaar haalt nu. Een grote reden waarom vrouwen zich kleden op de manier dat ze zich kleden is voor andere vrouwen.

Oh nee ik heb dit jurkje al een keer aan gehad! Kan ik echt niet nog een keer aan! Terwijl geen 1 man. Maar dan ook echt geen 1 het iets kan schelen of je een jurkje 2x aan hebt

Ik heb nog nooit kleding aangedaan en dan gedacht oh shit wat zouden mijn vrienden hier van vinden

En ja er is een ideaalbeeld. Maar dat is andersom natuurlijk precies zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203064277
Hoe loopt jouw vriend er zelf bij TS?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_203075820
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik denk dat je 2 geslachten door elkaar haalt nu. Een grote reden waarom vrouwen zich kleden op de manier dat ze zich kleden is voor andere vrouwen.

Oh nee ik heb dit jurkje al een keer aan gehad! Kan ik echt niet nog een keer aan! Terwijl geen 1 man. Maar dan ook echt geen 1 het iets kan schelen of je een jurkje 2x aan hebt

Ik heb nog nooit kleding aangedaan en dan gedacht oh shit wat zouden mijn vrienden hier van vinden

En ja er is een ideaalbeeld. Maar dat is andersom natuurlijk precies zo.
Ja want we kunnen dat niet mogelijk voor onszelf doen, onze outfit kiezen?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:32:27 #70
189961 ex
aperture science
pi_203075857
Goh, hier gaat het juist andersom. Ik vraag me vrouw bijna dagelijks of m'n sokken en schoenen niet vloeken met de rest van me outfit. Volgens mij ben ik kleurenblind voor sommige combi's.

Mij kan de outfit van m'n vrouw niet zoveel schelen trouwens, ze is voor mij namelijk altijd sexy :9~ *;
The cake is a lie!
  FOK!fotograaf vrijdag 7 januari 2022 @ 12:06:10 #71
364681 over_hedge
pi_203076355
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:29 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Ja want we kunnen dat niet mogelijk voor onszelf doen, onze outfit kiezen?
he wat? Ik reageer op het status stuk waar jij het over hebt. Dus snap je vraag niet zo goed.

Maar ja ik ga er vanuit dat je dat zelf wel kan. Mocht dat antwoord op je vraag zijn
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203076357
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef TheInnocent het volgende:
Nu wil ik een jurkje bestellen met een erg open rug en vraag ik me af of hij dat ook vervelend gaat vinden.
Vraag het aan je man. |:(
pi_203076540
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef HSG het volgende:
Hoe loopt jouw vriend er zelf bij TS?
pi_203076800
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
he wat? Ik reageer op het status stuk waar jij het over hebt. Dus snap je vraag niet zo goed.

Maar ja ik ga er vanuit dat je dat zelf wel kan. Mocht dat antwoord op je vraag zijn
Nee, dat we er misschien voor onszelf leuk willen uitzien ipv voor mannen of andere vrouwen. Gewoon om je goed te voelen. Meestal doe je kleed je je om je goed te voelen, soms ook voor mannen ja. Ik ken er weinig die dat doen voor status tov andere vrouwen alleszins.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 januari 2022 @ 12:39:30 #75
364681 over_hedge
pi_203076945
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:32 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Nee, dat we er misschien voor onszelf leuk willen uitzien ipv voor mannen of andere vrouwen. Gewoon om je goed te voelen. Meestal doe je kleed je je om je goed te voelen, soms ook voor mannen ja. Ik ken er weinig die dat doen voor status tov andere vrouwen alleszins.
En jij kent wel veel mannen die zich kleden voor status ipv kleding waar ze zich goed in voelen? :?
Enige wat ik kan bedenken zouden misschien horloges zijn. En bepaalde types die alleen merk kleding kopen. Maar die heb je bij alle 2 de groepen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203077018
Nee j
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
En jij kent wel veel mannen die zich kleden voor status ipv kleding waar ze zich goed in voelen? :?
Enige wat ik kan bedenken zouden misschien horloges zijn. En bepaalde types die alleen merk kleding kopen. Maar die heb je bij alle 2 de groepen.
Nee joh, het voorkomen van hun vrouw voor hun status. Zo ken ik heel veel mannen eigenlijk.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 januari 2022 @ 12:45:58 #77
364681 over_hedge
pi_203077060
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:43 schreef anoniemV het volgende:
Nee j
[..]
Nee joh, het voorkomen van hun vrouw voor hun status. Zo ken ik heel veel mannen eigenlijk.
Nou dan zullen wij uit een ander milieu komen. Want ik ken er geen 1.

Wat kan natuurlijk. Er is ook niet echt een goed of fout antwoord hier. Meer andere ervaringen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203077119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wanneer ik alleen sport, dan is dat hot yoga of een bbb training waar geen heteroseksuele man te spotten is. Vindt mijn man alleen maar leuk, want billen worden instant groter na het sporten.

Je hebt gelijk denk ik, man gaf al aan dat hij het vervelend vindt dat hij de hele tijd alert moet zijn (en daar kan hij niets aan doen). Dit was dan op een dansfeest en niet in de sportschool of dansschool. Sindsdien gaan we zelden naar feestjes… zoals je ziet beperkt het wel ergens ons leven. Nu gaat het over de sportlegging, maar morgen misschien over de korte topjes en overmorgen mag de skinnyjeans in de kast blijven.. waar gaat het ophouden? Andere mannen kijken toch wel ongeacht wat je aan hebt getrokken en vrouwen gaan toch wel vreemd als ze dat zouden willen ongeacht wat zij aan hebben. Waarom zou je je dan toch ergeren aan een sportlegging bij het sporten? Ik probeer het te begrijpen…
Het gaat niet ophouden. Jij wilde zo graag een orthodox achterlijke kerel. Dat had je moeten bedenke voordat je ging trouwen. En je had misschien in de topics van jaren geleden hier wat beter moeten lezen wat er gezegd werd.

Nu zit je eraan vast. En het gaat niet minder worden, daar geloof ik niets van. Ik hoop het trouwensn wel voor je. Want het klinkt als een kerel die je nu stapje voor stapje je vrijheden afneemt onder het mom van cultuur en misschien religie.
Whatever...
pi_203077307
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ja, heel nette mensen. Hij is zelf ook heel netjes opgevoed.
Religieus zeker.
pi_203085956
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Religieus zeker.
Wollah
Whatever...
  vrijdag 7 januari 2022 @ 22:52:59 #81
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203086729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Hij zegt dat hij me niets verbiedt, omdat hij me niet wil beperken. Alleen zie ik een heel geīrriteerde man die het niet naar zijn zin heeft op een feest en dat heeft effect op mijn mood (want ik wil ook dat hij een leuke tijd heeft), om die reden gaan we zelden naar dansfeestjes. Die beperking in mijn leven vind ik niet erg, want ik zie dat hij ook zijn best doet: Als ik naar een feestje wil, dan gaan we samen en blijven we niet lang. Zo hebben we een compromis gesloten.

Met kleding heeft hij dus laatst deze opmerking gemaakt, waardoor ik een flashback krijg en weer voel opkomen dat ik een compromis moet sluiten over wat ik zou moeten dragen. Daar heb ik nu moeite mee omdat ik niet helemaal snap waar het vandaan komt en ik me afvraag of het een vervolg zal krijgen.
Als je dit soort bullshit gelooft roep je het ook wel een beetje over jezelf af.

Partner van TS: "Ik vind het echt niet erg hoor schatje en ik wil je niet beperken!"
- Ook partner van TS: hele avond chagrijnig omdat hij zijn zin niet krijgt.

:')
pi_203087620
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Het gaat niet ophouden. Jij wilde zo graag een orthodox achterlijke kerel. Dat had je moeten bedenke voordat je ging trouwen. En je had misschien in de topics van jaren geleden hier wat beter moeten lezen wat er gezegd werd.

Nu zit je eraan vast. En het gaat niet minder worden, daar geloof ik niets van. Ik hoop het trouwensn wel voor je. Want het klinkt als een kerel die je nu stapje voor stapje je vrijheden afneemt onder het mom van cultuur en misschien religie.
Waar heb ik gezegd dat ik een orthodox achterlijk kerel wilde? Wat een onzin. Heb altijd een lieve, charmante, zorgzame man gewild die bij mij past qua normen en waarden en heb die ook gevonden. Deze post ziet op bemoeienis van mijn man uit bescherming/ jaloezie. Het is niet iemand die mijn telefoon checkt, constant belt waar ik ben, mij continu in de gaten houdt etc dat in de gaten houden gebeurt zelden en alleen op feestjes voor het geval een andere man te ver gaat bij mij. En verder is er voorzichtige bemoeienis met kledingkeuze wanneer ik me met hem in openbare ruimtes bevind. En nu wordt hij bestempeld als achterlijk orthodoxe kerel?

Hij is trouwens niet religieus, maar gelovig (net als ik).
pi_203087814
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Wollah
Aanvullend hierop en offtopic: dat “wollah” gebeuren ziet meer op cultuur/opvoeding dan religie. Een religie zegt eigenlijk niks meer dan “ik geloof in god en de profeten (Jezus, Mohamed, etc) en zijn er kernwaarden zoals dat je als een goed mens moet leven, dankbaar zijn, vasten, nuchter leven (volgens mij). De rest is bijzaak en aangeleerd in mijn ogen, die invulling is verzonnen door mensen die toentertijd leefden en zijn zo doorgegeven. Dus cultureel bepaald. Afhankelijk van opleidingsniveau, omgeving en IQ zien we hier verschillen in NL en zo krijgen we de “wollah” generatie en de extremisten. Dit heeft dus niks met religie of een geloof in een god te maken, maar opvoeding/ extreme gedachten/ omgeving/ IQ.

Gelovig zijn geeft aan dat je gelooft in een god/ energie of hoe je het ook wil noemen. Agnosten weten het niet en atheīsten zijn tegen het bestaan van een god/energie. That’s it.
pi_203087832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat ik een orthodox achterlijk kerel wilde? Wat een onzin. Heb altijd een lieve, charmante, zorgzame man gewild die bij mij past qua normen en waarden en heb die ook gevonden. Deze post ziet op bemoeienis van mijn man uit bescherming/ jaloezie. Het is niet iemand die mijn telefoon checkt, constant belt waar ik ben, mij continu in de gaten houdt etc dat in de gaten houden gebeurt zelden en alleen op feestjes voor het geval een andere man te ver gaat bij mij. En verder is er voorzichtige bemoeienis met kledingkeuze wanneer ik me met hem in openbare ruimtes bevind. En nu wordt hij bestempeld als achterlijk orthodoxe kerel?

Hij is trouwens niet religieus, maar gelovig (net als ik).
Schattig naīeve post.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 januari 2022 @ 23:56:27 #85
364681 over_hedge
pi_203087841
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef TheInnocent het volgende:
atheīsten
Wat? zijn tegen het bestaan? Zijn nergens tegen. Geloven alleen niet in sprookjes is wat anders.

Al als god bestaat zou ik idd best tegen hem zijn. Hoe debiel moet je zijn om een wereld te maken waar zoiets als kinderkanker bestaat om maar wat te noemen. :r God is meer de duivel dan de duivel zelf is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203088262
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat? zijn tegen het bestaan? Zijn nergens tegen. Geloven alleen niet in sprookjes is wat anders.

Al als god bestaat zou ik idd best tegen hem zijn. Hoe debiel moet je zijn om een wereld te maken waar zoiets als kinderkanker bestaat om maar wat te noemen. :r God is meer de duivel dan de duivel zelf is
Dat iemand ergens anders over denkt en iets anders voelt dan jij, bepaalt niet wat wel en geen sprookje is of wat goed en fout is. Jij gelooft in wat jij wil of niet wil, dat boeit niemand een reet. Leer respect te hebben voor mensen die niet JOUW waarheid delen en zo werken we naar een betere samenleving toe.
pi_203088330
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 00:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Dat iemand ergens anders over denkt en iets anders voelt dan jij, bepaalt niet wat wel en geen sprookje is of wat goed en fout is. Jij gelooft in wat jij wil of niet wil, dat boeit niemand een reet. Leer respect te hebben voor mensen die niet JOUW waarheid delen en zo werken we naar een betere samenleving toe.
Goed verhaal. En nu het 2e gedeelte. Wil je echt een god die zo'n verrotte wereld gemaakt heeft :r

oh en ik bepaal zeker wel wat ik wel of niet een sprookje vind. Dat jij het geen sprookje vind moet jij weten. Maar als jij roodkapje geen sprookje vind dan blijft het als nog een sprookje

Ik heb best respect voor mensen die geloven hoor. Kan me weinig schelen in welk sprookje je gelooft. Mag ik het nog wel apart vinden dat je hele leven in het teken staat er van. En al helemaal dat die er zo puinhoop van gemaakt heeft als deze wereld.

Respect voor mensen die geloven prima. Respect voor god. Nee dankjewel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Vis een optie? zaterdag 8 januari 2022 @ 01:45:34 #88
70532 loveli
N
pi_203088785
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 00:37 schreef over_hedge het volgende:
En al helemaal dat die er zo puinhoop van gemaakt heeft als deze wereld.
"Er is geen God, maar het is zijn schuld dat de wereld een puinhoop is."
Ik zou nog even aan m'n argumenten werken.
crap in = crap out
pi_203088787
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 00:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Goed verhaal. En nu het 2e gedeelte. Wil je echt een god die zo'n verrotte wereld gemaakt heeft :r

oh en ik bepaal zeker wel wat ik wel of niet een sprookje vind. Dat jij het geen sprookje vind moet jij weten. Maar als jij roodkapje geen sprookje vind dan blijft het als nog een sprookje

Ik heb best respect voor mensen die geloven hoor. Kan me weinig schelen in welk sprookje je gelooft. Mag ik het nog wel apart vinden dat je hele leven in het teken staat er van. En al helemaal dat die er zo puinhoop van gemaakt heeft als deze wereld.

Respect voor mensen die geloven prima. Respect voor god. Nee dankjewel.
Als je respect wil tonen voor gelovige mensen, dan ga je niet stellig beweren dat ze in een sprookje geloven. Anders probeer je mensen voor blok te zetten (zo komt dat over), tenzij je zelf ook beweert in een (ander) sprookje te geloven door te denken dat het leven geen energie of god kent. Je denkt, gelooft en voelt gewoon iets anders dan anderen en het komt respectvoller over om het ook op die manier uit te spreken.

Een kennis heeft zo ook nooit verliefdheid gevoeld/ gezien/ gekend, laat staan het vasthouden aan het idee van monogamie en de “ware” liefde, maar dat wil niet zeggen dat verliefdheid niet bestaat en de verliefde mensen maar waanideeën hebben.

Mensen geloven/ voelen en dat werkt eenmaal voor hen. Het is fijn en het geeft betekenis aan hun bestaan, dus extra fijn als ze dat kunnen.
pi_203088790
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 01:45 schreef loveli het volgende:

[..]
"Er is geen God, maar het is zijn schuld dat de wereld een puinhoop is."
Ik zou nog even aan m'n argumenten werken.
:') De tering. Moet ik hier nu echt op in gaan _O- Er staat letterlijk; ALS. Geloof ik er in nee. Maar ALS. Dan: zie de rest
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Vis een optie? zaterdag 8 januari 2022 @ 01:48:49 #91
70532 loveli
N
pi_203088801
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef TheInnocent het volgende:
Zo hebben we een compromis gesloten.
Een compromis is in de regel een win-lose of een lose-lose. Op de lange duur gaat dat wringen. Zoek de oplossing waar het win-win is, die is voor de lange termijn.
crap in = crap out
pi_203088810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 01:45 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Als je respect wil tonen voor gelovige mensen, dan ga je niet stellig beweren dat ze in een sprookje geloven. Anders probeer je mensen voor blok te zetten (zo komt dat over), tenzij je zelf ook beweert in een (ander) sprookje te geloven door te denken dat het leven geen energie of god kent. Je denkt, gelooft en voelt gewoon iets anders dan anderen en het komt respectvoller over om het ook op die manier uit te spreken.

Een kennis heeft zo ook nooit verliefdheid gevoeld/ gezien/ gekend, laat staan het vasthouden aan het idee van monogamie en de “ware” liefde, maar dat wil niet zeggen dat verliefdheid niet bestaat en de verliefde mensen maar waanideeën hebben.

Mensen geloven/ voelen en dat werkt eenmaal voor hen. Het is fijn en het geeft betekenis aan hun bestaan, dus extra fijn als ze dat kunnen.
Nu heb je het alleen over of ik respectvol ben of niet. Maar de rest vergeet je even :P En dat van die kennis daar heeft de wetenschap wel een antwoord op waarom hij dat heeft.

anyway. Laten we of een ander topic openen of er over stoppen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203088865
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Nu concreet: Als jouw vriendin in dit outfit naar de gym gaat, wat zou je dan denken en evt zeggen?

https://nl.gymshark.com/p(...)grey-marl-white-logo
Ik draag dit soort shizzle en m'n vriend boeit het geen flikker. Of ja, hij waardeert m'n billen als ik het nog aan heb na het sporten, want goed uitzicht ditdat.

Er zit weinig geheims achter: in de sportschool kom ik om te sporten en hij weet dit. Boeiend dat anderen misschien kijken, want hij weet dat het míj niet interesseert. Communicatie yo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203089028
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik sporten en dansen samen en ik draag graag strakke modieuze gym kleding in de sportschool en dansschool. Strakke leggings en korte topjes.

Mijn man gaf heel serieus aan dat hij de (vooral gekleurde) sportleggings strak vindt en dat veel van mijn lichaam te zien is (spieren etc). Wanneer ik aangeef dat ik best een vestje om mijn middel wil doen als hij het storend vindt, dan geeft hij aan dat hij het niet “storend” vindt maar dat het opvalt en dat hij mij niet wil beperken. De korte (crop) tops lijkt hij niet zo erg te vinden want soms plaagt hij me met zijn koude vingers over mijn middel.

Ik concludeer zijn reactie toch wel als mijn kleding storend vinden en dat vind ik jammer, want ik vind het mooi.

Nu wil ik een jurkje bestellen met een erg open rug en vraag ik me af of hij dat ook vervelend gaat vinden. Wil namelijk rekening met hem houden, maar weet niet waar dit gevoel bij hem vandaan komt (hij geeft het niet aan want hij wil me niet beperken).

Herkennen jullie mannen/ vrouwen dit en snappen jullie waarom?
Wat je man doet is juist een teken van goedheid en mannelijkheid. Als jij er zo bijloopt, dat geeft aan dat je je man niet echt respecteert. Je bent ondanks je relatie jezelf nog steeds in de etalage aan het zetten voor andere mannen (misschien ben je daar moet bewust van). Zijn protectie en jaloezie zijn juist prijzenswaardige eigenschappen.
pi_203089055
Dat zou mijn vriend eens moeten durven ^^
pi_203089056
Maar het antwoord op de vraag is jaloezie/controle.
pi_203089635
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 02:56 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Wat je man doet is juist een teken van goedheid en mannelijkheid. Als jij er zo bijloopt, dat geeft aan dat je je man niet echt respecteert. Je bent ondanks je relatie jezelf nog steeds in de etalage aan het zetten voor andere mannen (misschien ben je daar moet bewust van). Zijn protectie en jaloezie zijn juist prijzenswaardige eigenschappen.
Weet je wat ik denk dat er gebeurt met mannen die zo denken? Hun vrouw gaan ze dan helemaal bedekken, om vervolgens naar andere vrouwen te kijken die wel in die sportlegging mogen sporten. Denk je niet?

Het is niet zo dat ik in mijn hotpants en sport BH naar de gym ga, ben eigenlijk bijna helemaal bedekt maar dan strak.

Mijn compromis gaat waarschijnlijk zijn: zwarte leggings in plaats van lichtgekleurde leggings. Ik snap dat die billen dan erg opvallen, maar ik vertik het om iets om mijn middel te doen. Die billen horen bij mij. Zo vertik ik het ook om mijn borsten helemaal te verbergen.

Waarom kunnen dit soort mannen niet gewoon trots zijn op wat voor aantrekkelijke vrouw ze hebben in plaats van de boel in de gaten houden en bemoeien? Zo zonde, want dat kan later problemen opleveren.
pi_203089666
Het simpele antwoord is gewoon dat je er vandaag de dag als man vanuit moet gaan dat je vrouw zich 24 uur per dag etaleert en simpelweg altijd beschikbaar is voor betere opties, en dit wil afschuiven op de onzekere man.

Het is de tijdsgeest en het resultaat van een zeer oud probleem van liefdeloosheid tussen man en vrouw.
pi_203089678
weet je wat ik nu denk: die bemoeienis van die man komt uit bezitterigheid.

Ik kwam een oude post tegen van iemand anders die ook dit probleem had: in jeans met kort topje naar een feest met vriend en vriend geniet totaal niet van het feest met haar omdat hij constant alert moet zijn op andere mannen. In haar geval wel erg want haar vriend schold haar ook uit en haalde haar neer, mijn man is dan weer heel netjes (hij wordt alleen stil, raakt geirriteerd, het zit hem wel diep hoe andere mannen naar mij kijken).

R&P / Is dit TE jaloers?

Het probleem is dus niet alleen kleding, maar het feit dat de kans groter wordt dat andere mannen denken dat ik beschikbaar ben of mij benaderen/ mij willen aanraken (alsof ik niet voor mijzelf kan opkomen). Mijn man wil dat waarschijnlijk ook gewoon uitsluiten voor de veiligheid van onze relatie. Zo gaan we nu allebei niet meer afzonderlijk naar dansfeesten, maar samen en dan ook niet lang (en dan zijn we de hele avond ook met elkaar aan het dansen etc). Meer kan ik er niet uit halen, dansen is onze passie en ik wil dat we daar niet allebei mee stoppen. Dan maar zo, hebben we allebei nog een leuke avond.

[ Bericht 13% gewijzigd door TheInnocent op 08-01-2022 08:27:59 ]
pi_203089714


[ Bericht 100% gewijzigd door TheInnocent op 08-01-2022 08:27:29 (dubbel) ]
pi_203090416
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Aanvullend hierop en offtopic: dat “wollah” gebeuren ziet meer op cultuur/opvoeding dan religie. Een religie zegt eigenlijk niks meer dan “ik geloof in god en de profeten (Jezus, Mohamed, etc) en zijn er kernwaarden zoals dat je als een goed mens moet leven, dankbaar zijn, vasten, nuchter leven (volgens mij). De rest is bijzaak en aangeleerd in mijn ogen, die invulling is verzonnen door mensen die toentertijd leefden en zijn zo doorgegeven. Dus cultureel bepaald. Afhankelijk van opleidingsniveau, omgeving en IQ zien we hier verschillen in NL en zo krijgen we de “wollah” generatie en de extremisten. Dit heeft dus niks met religie of een geloof in een god te maken, maar opvoeding/ extreme gedachten/ omgeving/ IQ.

Gelovig zijn geeft aan dat je gelooft in een god/ energie of hoe je het ook wil noemen. Agnosten weten het niet en atheīsten zijn tegen het bestaan van een god/energie. That’s it.
Ik vind dat echt helemaal prima. Alleen vind ik het jammer dat jij niet blijkt te zien dat niet het stuk geloof, maar de cultuur ( van de sterke man) hetgeen is waar je al een paar jaar geleden tegen gewaarschuwd bent. Juist omdat jij zelf misschien wel veel ‘liberaler’ bent n je kernwaarden.

Toen kon je ook geen leuke gast vinden. Dat kwam omdat je een eisenlijstje had. Je bent er nu met een getrouwd en ben bang dat je het nu te doen hebt met mores en culturele waarden waar jij niet blij van wordt.

Als jij op de manier waarop jij het zegt hierboven gelooft, dan kan ik niet anders dan daar respect voor opbrengen. Alsnog ben ik bang dat je je leven lang de slaaf van een vrouwenonderdrukkende cultuur zult zijn. Niet alle vrouwen in die cultuur zullen dat vinden maar voor jou geldt dat denk ik. . Jouw kernwaarden komen niet overeen met een man waarvan je geen ‘sexy’ kleding aan mag.

Ik heb eigenlijk medelijden met je. Want je lijkt me een intelligente vrouw. Zonde als je straks achter de dichte gordijnen verdwijnt omdat je man dat nu eenmaal wil.

[ Bericht 2% gewijzigd door Spanky78 op 08-01-2022 10:46:37 ]
Whatever...
pi_203090456
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 02:56 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Wat je man doet is juist een teken van goedheid en mannelijkheid. Als jij er zo bijloopt, dat geeft aan dat je je man niet echt respecteert. Je bent ondanks je relatie jezelf nog steeds in de etalage aan het zetten voor andere mannen (misschien ben je daar moet bewust van). Zijn protectie en jaloezie zijn juist prijzenswaardige eigenschappen.
Kolere, ga lekker in Iran wonen ofzo.
Whatever...
pi_203090509
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat ik een orthodox achterlijk kerel wilde? Wat een onzin. Heb altijd een lieve, charmante, zorgzame man gewild die bij mij past qua normen en waarden en heb die ook gevonden. Deze post ziet op bemoeienis van mijn man uit bescherming/ jaloezie. Het is niet iemand die mijn telefoon checkt, constant belt waar ik ben, mij continu in de gaten houdt etc dat in de gaten houden gebeurt zelden en alleen op feestjes voor het geval een andere man te ver gaat bij mij. En verder is er voorzichtige bemoeienis met kledingkeuze wanneer ik me met hem in openbare ruimtes bevind. En nu wordt hij bestempeld als achterlijk orthodoxe kerel?

Hij is trouwens niet religieus, maar gelovig (net als ik).
Haha moslim of kerkgemeenschap achtergrond dus.
pi_203091058
Heb je het boek van Lale Gul gelezen ts? Misschien moet jij ook gaan leven.
Whatever...
pi_203091404
Ik bemoei mij niet met de outfit van mijn vrouw.

Zij draagt ook nog eens vaak van die strakke yoga/stretchbroeken.

Is altijd geinig als mannen langs ons lopen en haar begroeten en mij niet aankijken.
pi_203091831
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:47 schreef Spanky78 het volgende:
Heb je het boek van Lale Gul gelezen ts? Misschien moet jij ook gaan leven.
Grappig om met iemand vergeleken te worden met andere normen en waarden dan ik. Heb je haar interview gezien? Zo niet, bij deze:

https://www.ad.nl/gezond/(...)oezie-niet~a16984b2/

Ik was afgehaakt na een paar minuten, alsof een Turkse MBO scholiere werd geīnterviewd. Totaal ander spreekniveau dan schrijfniveau, dat je gaat twijfelen aan het feit of zij het boek wel heeft geschreven.. “weetjewel” “ofsow” “gewoon” zo erg is het.

Het is echter een slimme zet, want dit is wat het volk wil horen, dit is wat lezers en media-aandacht trekt. Zo word je verkozen tot Nederlander van het jaar en niet Max Verstappen.

En ik ga niet herhalen wat ik je eerder heb uitgelegd: dit is haar opvoeding, IQ van ouders die een strenge opvoeding meegeven, haar omgeving die haar situatie schetsen (en heeft niets met geloof of religie te maken). Het is een situatie die totaal niet van toepassing op mijn situatie. Ik voel me niet onderdrukt oid.

Zie het jaloezie topic van een andere TS, dit heeft vrij weinig met cultuur te maken, maar puur met de instelling van sommige mannen. Dus allemaal met de persoon zelf te maken en niet omdat het eenmaal een “man” is of afkomstig van “abrahamitische” volkeren.
pi_203091936
Ik hoop het voor je. Maar ik geloof wel dat achtergrond hier een rol speelt. Jij bent Nederlandser dan je soms zelf zou willen, heb ik vaak bij jouw topics gedacht.

Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. Jij zult hem duidelijk moeten maken dat je zelf je keuzes maakt en hij jou niet kan dwingen tot het dragen van bepaalde kleding. Of het niet doen van bepaalde zaken.

Als jij niet een avondje weg kan omdat hij ziekelijk jaloers is en je niet kan vertrouwen (of dat komt door zijn achtergrond of iets anders) dan heb je een probleem. Of hij. Het is aan jou om het probleem meer te leggen waar het hoort: bij hem.

Succes er mee. Zal niet makkelijk zijn. En als je zelf niet helder de keuze maakt voor jezelf, dan gaat dit nog heel lang duren en niet minder worden.
Whatever...
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:14:19 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203091948
Dus ‘puur de instelling van sommige mannen’. En het heeft verder niks te maken met zijn ‘nette’ opvoeding? Zijn familie bemoeit zich ook niet met wat je schoonzussen dragen of doen?

Je zei zelf ‘waar eindigt dit’. En dat vind ik heel veelzeggend. Je bent er zelf ook niet gerust op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203093651
Omdat je met een traditionele man getrouwd bent die graag de controle wil over zijn vrouw.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:27:23 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203093694
Tjah als je als een hoertje naar de gym wil gaan had je beter een anabolenhenkie kunnen trouwen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203093750
Plaatst even wat foto's van jou en jouw outfit. Kunnen wij meeoordelen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_203094367
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 08:18 schreef TheInnocent het volgende:
weet je wat ik nu denk: die bemoeienis van die man komt uit bezitterigheid
Wees blij dat je man nog enigzins over je bemoeit. Een man is een leider en hoort zich te bemoeien over zijn gezinsleden. Een man die zijn vrouw en dochters maar laat doen waar ze lekker zin in hebben (en zo dus prooi laten worden voor mannen) is geen man maar een zwakke bediende.


quote:
Het probleem is dus niet alleen kleding, maar het feit dat de kans groter wordt dat andere mannen denken dat ik beschikbaar ben
Ja duh, jezelf uitdagend strak kleden, je opmaken, enz....hoort allemaal bij het uitnodigen en verleiden van mannen.

quote:
Mijn man wil dat waarschijnlijk ook gewoon uitsluiten voor de veiligheid van onze relatie. Zo gaan we nu allebei niet meer afzonderlijk naar dansfeesten, maar samen en dan ook niet lang (en dan zijn we de hele avond ook met elkaar aan het dansen etc). Meer kan ik er niet uit halen, dansen is onze passie en ik wil dat we daar niet allebei mee stoppen. Dan maar zo, hebben we allebei nog een leuke avond.
Ik heb medelijden met hem. Majah, tis zijn eigen fout om een relatie aan te gaan met zo'n feminist als jou die mannen niet respecteren.
pi_203094650
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 08:15 schreef Greenbird999 het volgende:
Het simpele antwoord is gewoon dat je er vandaag de dag als man vanuit moet gaan dat je vrouw zich 24 uur per dag etaleert en simpelweg altijd beschikbaar is voor betere opties, en dit wil afschuiven op de onzekere man.
Precies, een vrouw blijft altijd een hypergaam wezen. Kunst voor de man om haar hypergamie drang te vervullen en goed te kanaliseren.
pi_203095236
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:29 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Precies, een vrouw blijft altijd een hypergaam wezen. Kunst voor de man om haar hypergamie drang te vervullen en goed te kanaliseren.
Nope, zij heeft een pact met de duivel gesloten die haar de macht gegeven heeft om te kunnen verleiden en domineren, maar dat komt haar uiteindelijk duur te staan...

Vergeet nooit dat de vrouw jouw ter wereld heeft gebracht...

Dat gegeven zou jouw aan het denken moeten zetten,.
pi_203097573
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef jigggy het volgende:

[..]
Hierom jaloers worden :')

Dan ben je wel een behoorlijke beta hoor
Ligt inderdaad allemaal aan je eigen mindset. Die vent kan het ook opvatten als 'wat heb ik toch een geluk met mijn vrouwtje, aangezien andere mannen haar ook aantrekkelijk vinden.'
pi_203097709
Ben geneigd om te zeggen dat je partner zich niet zo godsgruwelijk moet laten leiden door zijn eigen onzekerheid en dat jij lekker moet dragen wat je wilt.

Vanuit mijn persoonlijke mening en referentiekader kan ik daar nog aan toevoegen dat ik het zelf niet (en mijn man later denk ik ook niet) zie zitten om me zodanig te kleden dat het (overmatige) aandacht zou trekken van andere mannen, máár dat moet ik nog altijd zelf weten en dat bepaalt hij niet per definitie.
  Vis een optie? zaterdag 8 januari 2022 @ 19:36:54 #117
70532 loveli
N
pi_203097872
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:07 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]
Nope, zij heeft een pact met de duivel gesloten die haar de macht gegeven heeft om te kunnen verleiden en domineren, maar dat komt haar uiteindelijk duur te staan...

Vergeet nooit dat de vrouw jouw ter wereld heeft gebracht...

Dat gegeven zou jouw aan het denken moeten zetten,.
jou x2
crap in = crap out
pi_203099078
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Wees blij dat je man nog enigzins over je bemoeit. Een man is een leider en hoort zich te bemoeien over zijn gezinsleden. Een man die zijn vrouw en dochters maar laat doen waar ze lekker zin in hebben (en zo dus prooi laten worden voor mannen) is geen man maar een zwakke bediende.
[..]
Ja duh, jezelf uitdagend strak kleden, je opmaken, enz....hoort allemaal bij het uitnodigen en verleiden van mannen.
[..]
Ik heb medelijden met hem. Majah, tis zijn eigen fout om een relatie aan te gaan met zo'n feminist als jou die mannen niet respecteren.
Dus een vrouw die gelijke rechten wil als een man, vraagt teveel en moet zich terugtrekken want anders is zij feministisch ongehoorzaam en respectloos tegenover de man. Heb even hardop gelachen.

Ik verdien bijna evenveel als mijn man, beiden universitair opgeleid met goede baan, huis 50/50 gekocht en er gelden gelijke regels. Dat is soms win-win en soms lose-lose, hetzij zo, maar we zijn beide leider van onze relatie. Ik maak mij elke dag op, zie er op en top vrouwelijk uit en dat is voor mij (mijn vrouwelijkheid), zo voel ik me beter. Voor mijn man zijn dat dan zijn brede schouders en armen die hij traint. Dat hoort bij jezelf goed voelen, daarvoor dien je elkaar die ruimte ook te geven.

Succes met je importbruid.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 22:38:25 #119
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203101943
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ligt inderdaad allemaal aan je eigen mindset. Die vent kan het ook opvatten als 'wat heb ik toch een geluk met mijn vrouwtje, aangezien andere mannen haar ook aantrekkelijk vinden.'
Amen
pi_203101957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Wees blij dat je man nog enigzins over je bemoeit. Een man is een leider en hoort zich te bemoeien over zijn gezinsleden. Een man die zijn vrouw en dochters maar laat doen waar ze lekker zin in hebben (en zo dus prooi laten worden voor mannen) is geen man maar een zwakke bediende.
En wie heeft op jouw zolderkamer de touwtjes in handen?
pi_203104504
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:35 schreef TheInnocent het volgende:
Ik verdien bijna evenveel als mijn man, beiden universitair opgeleid met goede baan, huis 50/50 gekocht en er gelden gelijke regels. Dat is soms win-win en soms lose-lose, hetzij zo, maar we zijn beide leider van onze relatie.
Al deze punten over jezelf zijn mannelijke punten en geen pluspunten maar juist minpunten voor een vrouw. Veel plezier met je onderdanige beta man (die je eigenlijk veel liever inruilt voor een alpha man, maar die willen jou niet) voorlopig en veel succes in de toekomst oud worden met je kat.

quote:
zie er op en top vrouwelijk uit en dat is voor mij (mijn vrouwelijkheid), zo voel ik me beter
Dit is het enige punt van vrouwelijkheid die je opnoemt. Je enige pluspunt. Met dit alleen ga je een ongelukkig leven leiden zonder je begeerde man. De meest begeerde mannen willen hooguit in the best case scenario best nog gratus sex met je, meer niet.
pi_203104993
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 03:24 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Al deze punten over jezelf zijn mannelijke punten en geen pluspunten maar juist minpunten voor een vrouw. Veel plezier met je onderdanige beta man (die je eigenlijk veel liever inruilt voor een alpha man, maar die willen jou niet) voorlopig en veel succes in de toekomst oud worden met je kat.
[..]
Dit is het enige punt van vrouwelijkheid die je opnoemt. Je enige pluspunt. Met dit alleen ga je een ongelukkig leven leiden zonder je begeerde man. De meest begeerde mannen willen hooguit in the best case scenario best nog gratus sex met je, meer niet.
In welke sekte leef jij?
pi_203105678
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 03:24 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Al deze punten over jezelf zijn mannelijke punten en geen pluspunten maar juist minpunten voor een vrouw. Veel plezier met je onderdanige beta man (die je eigenlijk veel liever inruilt voor een alpha man, maar die willen jou niet) voorlopig en veel succes in de toekomst oud worden met je kat.
[..]
Dit is het enige punt van vrouwelijkheid die je opnoemt. Je enige pluspunt. Met dit alleen ga je een ongelukkig leven leiden zonder je begeerde man. De meest begeerde mannen willen hooguit in the best case scenario best nog gratus sex met je, meer niet.
Mijn man is een mannelijke man en valt ook op een vrouwelijke vrouw (lief, zorgzaam, bedachtzaam, verzorgd, sexy etc), maar in zijn ogen heeft die ideale vrouwelijke vrouw OOK een goed stel hersens en kan ze haar eigen boontjes doppen. Een ontwikkelde vrouw die OOK blij is met haar leven en energiek is. Dat vindt hij superaantrekkelijk. Aangezien we OOK nog dezelfde normen en waarden delen en het belangrijkste nog van elkaar houden, wilde hij ook zijn leven met mij delen.

Jij kan dat gewoon niet begrijpen, omdat jij alleen in je eigen waarheid kan geloven en er niet buitenom kan denken. Uiteindelijk zou je toch een blije energieke vrouw moeten willen, want anders wordt ze depressief en kan je al helemaal fluiten naar je “gratis” sex (want dit lijk jij het belangrijkst te vinden). Op een gegeven moment wordt ze ook oud en esthetisch minder mooi, en is er voor jou reden om buiten de relatie te kijken want mogelijk is jouw relatie hier op gebaseerd.

[ Bericht 15% gewijzigd door TheInnocent op 09-01-2022 09:59:07 ]
pi_203105876


[ Bericht 100% gewijzigd door TheInnocent op 09-01-2022 09:58:14 (dubbel) ]
pi_203106492
Ik heb nog nooit een man ontmoet die zich met m'n outfit bemoeide. Sterker nog, de meeste mannen vinden het vervelend als je ze lastig valt met de vraag of een bepaalde outfit wel kan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203106761
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog nooit een man ontmoet die zich met m'n outfit bemoeide. Sterker nog, de meeste mannen vinden het vervelend als je ze lastig valt met de vraag of een bepaalde outfit wel kan.
Haha, klinkt logischer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203106826
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 07:59 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
In welke sekte leef jij?
Waarschijnlijk een gewone moslim jongen, waarom denk je dat die meisjes uiteindelijk allemaal onderdrukt worden?

Je hoort de religieuze praat wel terug. Ze hebben hem goed geīndoctrineerd.
Whatever...
pi_203107077
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:02 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk een gewone moslim jongen, waarom denk je dat die meisjes uiteindelijk allemaal onderdrukt worden?

Je hoort de religieuze praat wel terug. Ze hebben hem goed geīndoctrineerd.
Waarschijnlijk. Toch wil ik hier wel bij zeggen dat dit niet bij religie hoort maar enkel door opvoeding, IQ, persoonlijkheid en omgeving komt.

Vrouwenonderdrukking en andere extreme ideeën zijn juist geen kernwaarden van religie en dus compleet verzonnen door de mensen van vroeger.. en sommige mensen zijn nog in het verleden blijven hangen en blijven geloven dat dit hoort. Helaas veel abrahamitische volkeren die hun extreme opvattingen onder t mom van religie met de buitenwereld delen.
pi_203112708
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Waarschijnlijk. Toch wil ik hier wel bij zeggen dat dit niet bij religie hoort maar enkel door opvoeding, IQ, persoonlijkheid en omgeving komt.

Vrouwenonderdrukking en andere extreme ideeën zijn juist geen kernwaarden van religie en dus compleet verzonnen door de mensen van vroeger.. en sommige mensen zijn nog in het verleden blijven hangen en blijven geloven dat dit hoort. Helaas veel abrahamitische volkeren die hun extreme opvattingen onder t mom van religie met de buitenwereld delen.
Voor jou wel. Maar helaas belijden veel moslims hun geloof behoorlijk orthodox. En ze vermengen achterlijke gebruiken uit lang vergane tijden met hun religie (ze gebruiken soera’s en Hadith om ze goed te praten en elk heilig boek bevat nogal veel tekst, dus het us makkelijk iets te vinden dat je lekker zelf kunt interpreteren zoals jij wilt). Denk aan vrouwenbesnijdenis bij Somalische meisjes. Vreselijk.

Maar goed. Heb je er met je man over gepraat en aangegeven dat hij je zal moeten vertrouwen en je als volwaardig mens zal moeten behandelen om je huwelijk goed te houden?

Hoe reageert hij als je hem op dit gedrag aanspreekt en hem laat weten hoe het jou doet voelen?
Whatever...
pi_203112863
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Nu concreet: Als jouw vriendin in dit outfit naar de gym gaat, wat zou je dan denken en evt zeggen?

https://nl.gymshark.com/p(...)grey-marl-white-logo
Ik ben vrouw, en conservatief opgevoed, en hier zou ik ook niet in lopen. En als ik andere vrouwen hierin zie lopen, dan denk ik : waar ben je op uit? Ben je mannen aan her (uit)lokken? Had je niet een iets minder opzichtige legging kunnen kiezen, eentje die meer sport en minder sexy uitstraalt? (die bestaan ook).
Somebody that I used to know
pi_203119877
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik ben vrouw, en conservatief opgevoed, en hier zou ik ook niet in lopen. En als ik andere vrouwen hierin zie lopen, dan denk ik : waar ben je op uit? Ben je mannen aan her (uit)lokken? Had je niet een iets minder opzichtige legging kunnen kiezen, eentje die meer sport en minder sexy uitstraalt? (die bestaan ook).
Types als jij zijn meer van: “ik kan het niet, dus ik gun het jou ook niet”. Doet me denken aan mijn moeder.
In dit geval gun jij het de andere vrouw niet om zich vrouwelijk te voelen. Er is helaas altijd wel een strijd door jaloezie tussen vrouwen. Je zou maar als vrouw mooi en sexy gevonden worden en sommige andere vrouwen beginnen zich aan je te ergeren. Zonde, want vrouwen zouden elkaar juist meer moeten steunen.

Ik heb een erg conservatieve moeder, korte topjes, strings, strakke skinny broeken en tops, ze had overal opmerkingen op vroeger, alsof fysieke vrouwelijkheid tonen en voelen een doodzonde is. Onderhandelen over salaris vindt ze ook al vreemd, ik mocht blij zijn met mijn baan. Toenmalig buurmeisje was jong getrouwd en had zich met mbo niveau omhoog gewerkt en dat had ik beter ook kunnen doen dan een universitaire opleiding volgen en manloos blijven. Ik kon daadwerkelijk helemaal niks met haar bespreken, want we dachten anders over ALLES.

Ben helemaal klaar met figuren die hun denkwijze op de ander proberen op te leggen over hoe iemand zich zou moeten kleden of wat dan ook. Mijn man weet dit ook en daarom is hij heel voorzichtig met zijn uitspraken.
pi_203119883
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik ben vrouw, en conservatief opgevoed, en hier zou ik ook niet in lopen. En als ik andere vrouwen hierin zie lopen, dan denk ik : waar ben je op uit? Ben je mannen aan her (uit)lokken? Had je niet een iets minder opzichtige legging kunnen kiezen, eentje die meer sport en minder sexy uitstraalt? (die bestaan ook).
De legging is onflatteus en alleen daarom zou ik 'em niet dragen. Verder geen problemen mee. Sporters hebben nu eenmaal vaak nauwsluitende kleding aan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203119970
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Types als jij zijn meer van: “ik kan het niet, dus ik gun het jou ook niet”. Doet me denken aan mijn moeder.
In dit geval gun jij het de andere vrouw niet om zich vrouwelijk te voelen. Er is helaas altijd wel een strijd door jaloezie tussen vrouwen. Je zou maar als vrouw mooi en sexy gevonden worden en sommige andere vrouwen beginnen zich aan je te ergeren. Zonde, want vrouwen zouden elkaar juist meer moeten steunen.
Dit is wat jij in de posting van @Postbus100 legt. Ze zegt niet dat ze het niet kan, ze zegt niet dat ze jaloers is. Jij impliceert hier daarentegen nogal wat niet al te fraaie zaken. Wie zit hier nu wie onderuit te halen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203121137
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Types als jij zijn meer van: “ik kan het niet, dus ik gun het jou ook niet”. Doet me denken aan mijn moeder.
In dit geval gun jij het de andere vrouw niet om zich vrouwelijk te voelen. Er is helaas altijd wel een strijd door jaloezie tussen vrouwen. Je zou maar als vrouw mooi en sexy gevonden worden en sommige andere vrouwen beginnen zich aan je te ergeren. Zonde, want vrouwen zouden elkaar juist meer moeten steunen.

Ik heb een erg conservatieve moeder, korte topjes, strings, strakke skinny broeken en tops, ze had overal opmerkingen op vroeger, alsof fysieke vrouwelijkheid tonen en voelen een doodzonde is. Onderhandelen over salaris vindt ze ook al vreemd, ik mocht blij zijn met mijn baan. Toenmalig buurmeisje was jong getrouwd en had zich met mbo niveau omhoog gewerkt en dat had ik beter ook kunnen doen dan een universitaire opleiding volgen en manloos blijven. Ik kon daadwerkelijk helemaal niks met haar bespreken, want we dachten anders over ALLES.

Ben helemaal klaar met figuren die hun denkwijze op de ander proberen op te leggen over hoe iemand zich zou moeten kleden of wat dan ook. Mijn man weet dit ook en daarom is hij heel voorzichtig met zijn uitspraken.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik vind niet dat ik deze rant verdiend heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Postbus100 op 10-01-2022 10:42:12 ]
Somebody that I used to know
pi_203121317
je vent wilt niet dat je er bij loopt als een hoer en als je enigszins respect had zou je luisteren naar hem

Is dit nou zo moeilijk te bevatten?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_203121323
Je moet gewoon lekker dragen waar je zin in hebt. Als je vriend je vertrouwt dan zou hij ook begrijpen dat jij gewoon in staat bent om mannen nee te verkopen als ze je zouden proberen te versieren o.i.d , mocht het al zover komen. Je bent toch geen weerloos wezen dat bij iedere avance direct ten prooi valt aan een andere gast? Als je gewoon een beetje gezonde relatie hebt weet je van elkaar hoe je erin zit.
pi_203121382
Laten we het anders op een ander manier bespreken:

Als leonardo di caprio tegen je zegt dat je er niet bij moet lopen als een hoer, dan zou je dat hoogstwaarschijnlijk gewoon doen voor hem.

Waarom doe je het niet voor je vent? Geen respect?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  maandag 10 januari 2022 @ 10:50:20 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203121407
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik ben vrouw, en conservatief opgevoed, en hier zou ik ook niet in lopen. En als ik andere vrouwen hierin zie lopen, dan denk ik : waar ben je op uit? Ben je mannen aan her (uit)lokken? Had je niet een iets minder opzichtige legging kunnen kiezen, eentje die meer sport en minder sexy uitstraalt? (die bestaan ook).
Wat maakt deze reactie nou anders dan een oordeel van een man over wat een vrouw wel of niet zou mogen dragen? Als een man zou zeggen wat jij hierboven zegt, zou ik dat scharen in de hoek van mannen die vinden dat een vrouw in een kort rokje ‘erom vraagt’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203121631
quote:
2s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:35 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik vind niet dat ik deze rant verdiend heb.
Laat ik het zo zeggen: het komt op mij over alsof je vrouwen veroordeeld (“waar ben je op uit? uitlokking, ja had je dat maar niet moeten dragen”). Waarom denk je dit?

Ik denk juist van: oh dat staat haar mooi, haar figuur komt mooi er mooi in uit in deze legging, ik wil dit ook kopen, zouden er andere kleuren beschikbaar zijn? Dat een andere vrouw er goed uit ziet en zich er goed in voelt, doet me ook goed eigenlijk. Vandaar dat ik het jammer vind dat andere vrouwen dit afkeuren omdat het “mannen lokt” oid. Die associatie maak ik zelf niet op zo’n moment.
  Vis een optie? maandag 10 januari 2022 @ 11:08:03 #140
70532 loveli
N
pi_203121729
Anderen gaan squatten en denken "is m'n houding goed" of "zou ik er meer gewicht bij doen".
crap in = crap out
pi_203122001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Dus een vrouw in een relatie zou geen sportlegging moeten willen aantrekken, want dat zou getuigen van weinig respect voor haar partner?

Wat heeft dit in hemelsnaam met respect voor elkaar te maken?

Doet me denken aan die mannen die hun vrouw van alles verbieden en vervolgens naar andere vrouwen kijken.
Nee nee nee.

Generaliseer jouw gedoe niet op de rest.

Jouw man doet moeilijk. Niet 'mannen'. Jouw man wil blijkbaar stiekem dat zijn vrouw geen legging draagt. Niet 'vrouwen mogen geen legging dragen'.

Houd die shit gewoon bij jezelf aub.
"Pools are perfect for holding water"
pi_203122040
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Voor jou wel. Maar helaas belijden veel moslims hun geloof behoorlijk orthodox. En ze vermengen achterlijke gebruiken uit lang vergane tijden met hun religie (ze gebruiken soera’s en Hadith om ze goed te praten en elk heilig boek bevat nogal veel tekst, dus het us makkelijk iets te vinden dat je lekker zelf kunt interpreteren zoals jij wilt). Denk aan vrouwenbesnijdenis bij Somalische meisjes. Vreselijk.

Maar goed. Heb je er met je man over gepraat en aangegeven dat hij je zal moeten vertrouwen en je als volwaardig mens zal moeten behandelen om je huwelijk goed te houden?

Hoe reageert hij als je hem op dit gedrag aanspreekt en hem laat weten hoe het jou doet voelen?
Slechts 10% van de besneden vrouwen zijn moslim. De meesten christelijk of komen uit kleinere ongekende godsdiensten. Ben er vroeger een keer voor naar Nigeria geweest met een project.

Verder ben ik het er wel mee eens dat er bij helaas te veel moslim mannen een slechte attitude heerst naar vrouwen toe. Hoewel dat slutshamen hier in Europa ook veel harder ingeburgerd blijft dan sommigen willen toegeven.
pi_203122064
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik ben vrouw, en conservatief opgevoed, en hier zou ik ook niet in lopen. En als ik andere vrouwen hierin zie lopen, dan denk ik : waar ben je op uit? Ben je mannen aan her (uit)lokken? Had je niet een iets minder opzichtige legging kunnen kiezen, eentje die meer sport en minder sexy uitstraalt? (die bestaan ook).
Ugh.

Ik ga maar gewoon bot zijn; bemoei je met je eigen onzin.

Eerbied, respect voor vreemden, en niet oordelen waren blijkbaar geen onderdelen van je conservatieve opvoeding. Dus eigenlijk ben je op dit aspect gewoon nogal bekrompen.

Fucking hell, met dit soort vrouwen heb je mannen helemaal niet nodig om vrouwen als ondergeschikt aan mannen te behandelen.

Doe je dat vaker, bij het zien van een andere vrouw je meteen afvragen wat haar waarde voor mannen is?

[ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 10-01-2022 11:39:07 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_203122228
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen: het komt op mij over alsof je vrouwen veroordeeld (“waar ben je op uit? uitlokking, ja had je dat maar niet moeten dragen”). Waarom denk je dit?

Ik denk juist van: oh dat staat haar mooi, haar figuur komt mooi er mooi in uit in deze legging, ik wil dit ook kopen, zouden er andere kleuren beschikbaar zijn? Dat een andere vrouw er goed uit ziet en zich er goed in voelt, doet me ook goed eigenlijk. Vandaar dat ik het jammer vind dat andere vrouwen dit afkeuren omdat het “mannen lokt” oid. Die associatie maak ik zelf niet op zo’n moment.
Ik denk dat eerste bij veel (strakke) sportleggings, maar niet bij die imho lelijke gedrochten die jij draagt :D
  maandag 10 januari 2022 @ 11:46:30 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203122336
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik denk dat eerste bij veel (strakke) sportleggings, maar niet bij die imho lelijke gedrochten die jij draagt :D
Ja, je hebt nu twee keer gepost dat je het lelijke leggings vindt. Heeft echter weinig te maken met waar de discussie over gaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203122484
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, je hebt nu twee keer gepost dat je het lelijke leggings vindt. Heeft echter weinig te maken met waar de discussie over gaat.
Ja ik reageerde nog even een keer omdat TS zelf 2x de vraag stelt wat we van die fantastische leggings vinden, en ze mijn eerdere reactie negeerde. (Mag best, maar dan reageer ik gerust nog een keer).

Maar ik zal het anders/meer on topic verwoorden: als TS zich wil laten beperken in haar kledingkeuze doordat haar vriend conservatieve/orthodoxe/onzekere/weetikveel (want ik heb geen glazen bol, niemand hier...) ideeën er op na houdt, dan is er sowieso geen land mee te bezeilen vrees ik.
Als het is omdat het leggings zijn die de vorm van je schaamlippen door de stof laat zien (wat mogelijk als niet zo flatteus wordt ervaren), dan zou je nog een compromis kunnen zoeken; een iets dikkere stof kiezen. (Dus niet per se meer bedekt, dat is dan weer heel het andere uiterste).

Maar als ze zich wel prettig voelt in zo'n legging en dat wil blijven dragen, dan moet ze dat duidelijk maken naar haar vriend dat het letterlijk haar pakkie an is.

Voor de rest is denk ik het meeste wel gezegd door anderen.
pi_203122526
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:22 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee nee nee.

Generaliseer jouw gedoe niet op de rest.

Jouw man doet moeilijk. Niet 'mannen'. Jouw man wil blijkbaar stiekem dat zijn vrouw geen legging draagt. Niet 'vrouwen mogen geen legging dragen'.

Houd die shit gewoon bij jezelf aub.
Ik heb het over DIE mannen, dus niet mannen iha.
  Vis een optie? maandag 10 januari 2022 @ 12:34:18 #148
70532 loveli
N
pi_203123129
Terug on topic dan maar.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef TheInnocent het volgende:
Herkennen jullie mannen/ vrouwen dit en snappen jullie waarom?
Wat wil je bereiken met de discussie? Het lost jouw probleem niet op. Als je dat wilt oplossen, zul je met je man om tafel moeten en kijken hoe je er samen uitkomt. Dat is zo ongeveer wat een huwelijk inhoudt. 2 mensen met hun eigen gewoontes en wensen moeten samen een vorm vinden waarin ze rekening met elkaar houden en dat het niet ten koste van 1 van de 2 gaat.

Het leuke van Fok is dat je oeverloos met vreemden in discussie kunt, zonder aan je problemen te werken. De bioscopen zijn dicht, wij pakken de popcorn wel.
crap in = crap out
  maandag 10 januari 2022 @ 12:43:50 #149
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_203123282
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ja, heel nette mensen. Hij is zelf ook heel netjes opgevoed.
Netjes als in "islamitisch" of netjes als in "hogere middenklasse met een huis in een dure buitenwijk / rijden rond in een oude saab"?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_203123379
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik ben vrouw, en conservatief opgevoed, en hier zou ik ook niet in lopen. En als ik andere vrouwen hierin zie lopen, dan denk ik : waar ben je op uit? Ben je mannen aan her (uit)lokken? Had je niet een iets minder opzichtige legging kunnen kiezen, eentje die meer sport en minder sexy uitstraalt? (die bestaan ook).
Uitlokken? Wij willen met zoiets helemaal niks uitlokken. Vind jij ook mss dat een verkrachting de fout is van het slachtoffer omdat ze het "uitlokte"? Wat is er mis met "sexy" te willen uitstralen? Mag het niet van je kerkgemeenschap?
  maandag 10 januari 2022 @ 12:56:16 #151
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_203123491
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:13 schreef Spanky78 het volgende:
Ik hoop het voor je. Maar ik geloof wel dat achtergrond hier een rol speelt. Jij bent Nederlandser dan je soms zelf zou willen, heb ik vaak bij jouw topics gedacht.

Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. Jij zult hem duidelijk moeten maken dat je zelf je keuzes maakt en hij jou niet kan dwingen tot het dragen van bepaalde kleding. Of het niet doen van bepaalde zaken.

Als jij niet een avondje weg kan omdat hij ziekelijk jaloers is en je niet kan vertrouwen (of dat komt door zijn achtergrond of iets anders) dan heb je een probleem. Of hij. Het is aan jou om het probleem meer te leggen waar het hoort: bij hem.

Succes er mee. Zal niet makkelijk zijn. En als je zelf niet helder de keuze maakt voor jezelf, dan gaat dit nog heel lang duren en niet minder worden.
Dat wordt lachen gieren brullen als er ooit kinderen komen.. dochters misschien wel..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_203123502
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Types als jij zijn meer van: “ik kan het niet, dus ik gun het jou ook niet”. Doet me denken aan mijn moeder.
In dit geval gun jij het de andere vrouw niet om zich vrouwelijk te voelen. Er is helaas altijd wel een strijd door jaloezie tussen vrouwen. Je zou maar als vrouw mooi en sexy gevonden worden en sommige andere vrouwen beginnen zich aan je te ergeren. Zonde, want vrouwen zouden elkaar juist meer moeten steunen.

Ik heb een erg conservatieve moeder, korte topjes, strings, strakke skinny broeken en tops, ze had overal opmerkingen op vroeger, alsof fysieke vrouwelijkheid tonen en voelen een doodzonde is. Onderhandelen over salaris vindt ze ook al vreemd, ik mocht blij zijn met mijn baan. Toenmalig buurmeisje was jong getrouwd en had zich met mbo niveau omhoog gewerkt en dat had ik beter ook kunnen doen dan een universitaire opleiding volgen en manloos blijven. Ik kon daadwerkelijk helemaal niks met haar bespreken, want we dachten anders over ALLES.

Ben helemaal klaar met figuren die hun denkwijze op de ander proberen op te leggen over hoe iemand zich zou moeten kleden of wat dan ook. Mijn man weet dit ook en daarom is hij heel voorzichtig met zijn uitspraken.
Inderdaad en wat haalt dat uit zo een conservatieve mening op je kinderen forceren? Het omgekeerde.
Ik had een heel conservatieve vader en een zeer losbandige moeder. Ik mocht geen tattoo's, onmiddelijk een laten zetten. Ik mocht geen string aan, ik droeg er elke dag een liefst met een te lage broek. Ik mocht zeker niet drinken, roken of drugs proberen, ben onmiddellijk iets te hard gegaan met alle 3. Mijn moeder deed gewoon haar ding, loog erover tegen hem en mijn vader deed of hij van niets wist. Mijn moeder deed een strinkg aan als ze buitenkwam of ging werken en thuis wisselde ze die snel weer om voor mijn vader. Hoe hard faal je dan als man.
pi_203123723
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:02 schreef TheInnocent het volgende:

Ik denk juist van: oh dat staat haar mooi, haar figuur komt mooi er mooi in uit in deze legging, ik wil dit ook kopen, zouden er andere kleuren beschikbaar zijn? Dat een andere vrouw er goed uit ziet en zich er goed in voelt, doet me ook goed eigenlijk. Vandaar dat ik het jammer vind dat andere vrouwen dit afkeuren omdat het “mannen lokt” oid. Die associatie maak ik zelf niet op zo’n moment.
Voor wie dragen vrouwen make up buitenshuis? Voor zichzelf?

[ Bericht 0% gewijzigd door BookFreak op 10-01-2022 13:50:32 ]
pi_203123759
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 09:57 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Kolere, ga lekker in Iran wonen ofzo.
Vroeger zou dit nog als een belediging worden beschouwd.

:T
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_203123836
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:56 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Inderdaad en wat haalt dat uit zo een conservatieve mening op je kinderen forceren? Het omgekeerde.
Ik had een heel conservatieve vader en een zeer losbandige moeder. Ik mocht geen tattoo's, onmiddelijk een laten zetten. Ik mocht geen string aan, ik droeg er elke dag een liefst met een te lage broek. Ik mocht zeker niet drinken, roken of drugs proberen, ben onmiddellijk iets te hard gegaan met alle 3. Mijn moeder deed gewoon haar ding, loog erover tegen hem en mijn vader deed of hij van niets wist. Mijn moeder deed een strinkg aan als ze buitenkwam of ging werken en thuis wisselde ze die snel weer om voor mijn vader. Hoe hard faal je dan als man.
Rebelleren tegen conservatisme, kijk dat snap ik nog. Top gedaan.

Maar je er als dochter zodanig aan conformeren dat het er zelfs op lijkt dat ze er misogynie door ontwikkelt, dat is werkelijk gewoon dieptriest.

Ik zou me als vader kapotschamen wanneer mijn dochter over andere vrouwen beredeneert dat ze het allemaal doen om de aandacht van mannen.

Met wat voor een eng minderwaardigheidcomplex (over zichzelf en andere vrouwen) heb je die meid dan opgezadeld zeg?
"Pools are perfect for holding water"
pi_203124008
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:11 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Voor dragen vrouwen make up buitenshuis? Voor zichzelf?
Ik kleed me op een bepaalde manier op de eerste plaats voor mezelf. Omdat ik vind dat ik er in mijn grijs-bruine pantalon met bruin-rode kashmier trui (de outfit van vandaag) verdomde goed uit zie. Wat anderen daar van vinden is zeer secundair aan wat ik er zelf van vind.

Dus ja, ook voor jou; mensen uiten zich veelal op een bepaalde manier, omdat ze zich daar primair zelf prettig bij voelen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_203124016
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:56 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Inderdaad en wat haalt dat uit zo een conservatieve mening op je kinderen forceren? Het omgekeerde.
Ik had een heel conservatieve vader en een zeer losbandige moeder. Ik mocht geen tattoo's, onmiddelijk een laten zetten. Ik mocht geen string aan, ik droeg er elke dag een liefst met een te lage broek. Ik mocht zeker niet drinken, roken of drugs proberen, ben onmiddellijk iets te hard gegaan met alle 3. Mijn moeder deed gewoon haar ding, loog erover tegen hem en mijn vader deed of hij van niets wist. Mijn moeder deed een strinkg aan als ze buitenkwam of ging werken en thuis wisselde ze die snel weer om voor mijn vader. Hoe hard faal je dan als man.
In psychologie heet dit gedrag: inverse projectie
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_203124038
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:13 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Vroeger zou dit nog als een belediging worden beschouwd.

:T
Vroeger kon je in Iran nog prima jezelf uiten dmv kleding of uiterlijk.

En toen kwamen de conservatieven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_203124359
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:30 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik kleed me op een bepaalde manier op de eerste plaats voor mezelf. Omdat ik vind dat ik er in mijn grijs-bruine pantalon met bruin-rode kashmier trui (de outfit van vandaag) verdomde goed uit zie. Wat anderen daar van vinden is zeer secundair aan wat ik er zelf van vind.

Dus ja, ook voor jou; mensen uiten zich veelal op een bepaalde manier, omdat ze zich daar primair zelf prettig bij voelen.
Maar jullie kleden je anders thuis en maken je niet op thuis.....waarom is dat?
  maandag 10 januari 2022 @ 13:55:07 #160
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203124413
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:52 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Maar jullie kleden je anders thuis en maken je niet op thuis.....waarom is dat?
Hoe kom je daarbij?

Thuis maak ik me ook op en trek ook dat jurkje aan. Ook als ik helemaal alleen thuis ben en nergens heen ga.
Natuurlijk heb ik ook wel eens een joggingbroek dag, maar dan ga ik daarmee ook naar buiten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203124620
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij?

Thuis maak ik me ook op en trek ook dat jurkje aan. Ook als ik helemaal alleen thuis ben en nergens heen ga.
Nee sorry. Niemand gelooft je.
pi_203124675
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:11 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Voor wie dragen vrouwen make up buitenshuis? Voor zichzelf?
Volmondig ja.

Zij doen dat omdat zij zich er goed bij voelen. Mensen doen eenmaal dingen wat hen een goed gevoel geeft.

Sommigen doen het make-uppen thuis, sommigen wanneer ze bij vriendinnen langsgaan, sommigen wanneer ze uit eten gaan, etc etc zoveel verschillende mensen en zoveel verschillende redenen.
  maandag 10 januari 2022 @ 14:15:43 #163
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203124704
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Nee sorry. Niemand gelooft je.
Leuk voor jou dat je het niet geloofd. Toch is het zo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203124882
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Volmondig ja.

Zij doen dat omdat zij zich er goed bij voelen. Mensen doen eenmaal dingen wat hen een goed gevoel geeft.

Sommigen doen het make-uppen thuis, sommigen wanneer ze bij vriendinnen langsgaan, sommigen wanneer ze uit eten gaan, etc etc zoveel verschillende mensen en zoveel verschillende redenen.
Waarom liegen? Niemand draagt make up als ze weten dat ze thuis alleen blijven.
pi_203124975
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Waarom liegen? Niemand draagt make up als ze weten dat ze thuis alleen blijven.
Laten we het omkeren: die broek en trui waarin je er goed uitziet trek jij in eerste instantie niet aan omdat jij je er goed bij voelt?
pi_203125033
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:32 schreef probeer het volgende:

[..]
Vroeger kon je in Iran nog prima jezelf uiten dmv kleding of uiterlijk.

En toen kwamen de conservatieven.
Heel goed ook. Een paar rijke elitairen die de bevolking onderdrukken moet gauw de kop in gejaagd worden.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_203125042
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:52 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Maar jullie kleden je anders thuis en maken je niet op thuis.....waarom is dat?
Ik ben een man, en draag meestal dezelfde kleding ook gewoon binnenshuis. Mocht ik toch eens een joggingbroek aan doen, dan is dat puur omwille van mijn comfort. Heeft nog steeds niets met de mening van anderen te maken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_203125055
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Laten we het omkeren: die broek en trui waarin je er goed uitziet trek jij in eerste instantie niet aan omdat jij je er goed bij voelt?
ontopic: ga je nog luisteren naar je vent of blijf je de powervrouw spelen?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  maandag 10 januari 2022 @ 14:47:36 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203125213
Al die achterlijke mannelijke FOK!kers komen zich hier melden. Zo’n man wens ik geen enkele vrouw toe.
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? maandag 10 januari 2022 @ 15:01:08 #170
70532 loveli
N
pi_203125418
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Laten we het omkeren: die broek en trui waarin je er goed uitziet trek jij in eerste instantie niet aan omdat jij je er goed bij voelt?
Als ik kijk op wie en hoe je reageert, vraag ik me af of je een serieus topic wilt om een probleem te begrijpen/op te lossen, of aandacht.
crap in = crap out
  maandag 10 januari 2022 @ 15:25:58 #171
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203125836
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Waarom liegen? Niemand draagt make up als ze weten dat ze thuis alleen blijven.
Zeer zeker wel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 16:07:08 #172
441859 crew  Lenny77
pi_203126400
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Waarom liegen? Niemand draagt make up als ze weten dat ze thuis alleen blijven.
Tuurlijk wel! Ik start daar in de ochtend mee, of ik nu ga werken of thuis blijf.
Ik doe ook dezelfde soort kleding aan.
Als ik al op stap ga (zelden) dan doe ik zelfs niet eens meer make-up op en zal ik ook dezelfde kledij dragen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 10 januari 2022 @ 16:12:40 #173
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203126483
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tuurlijk wel! Ik start daar in de ochtend mee, of ik nu ga werken of thuis blijf.
Ik doe ook dezelfde soort kleding aan.
Als ik al op stap ga (zelden) dan doe ik zelfs niet eens meer make-up op en zal ik ook dezelfde kledij dragen!
Idd.

Heb een heerlijke luie dag vandaag (gisteren een beetje laat geworden). Maar heb gewoon een zwart jurkje en panty aan en wat make up op (een moisturiser met een beetje gloed, omdat ik anders zo bleek ben in de winter, lijntje boven mijn oog en mascara).
Alleen heb ik dan wel weer fluffy sloffen aan, dat dan weer wel ;)

Op de sloffen na zou ik zo naar een goed restaurant kunnen zonder me om te kleden of meer make up op te doen.
Veel meer make up draag ik verder trouwens maar erg weinig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 10 januari 2022 @ 16:16:38 #174
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203126540
Al met al, ik hou er zelf gewoon van me vrouwelijk te voelen. Dat is toch niet zo raar?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 16:19:04 #175
441859 crew  Lenny77
pi_203126576
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Al met al, ik hou er zelf gewoon van me vrouwelijk te voelen. Dat is toch niet zo raar?
Bij mij gaat het niet eens over vrouwelijkheid, want ik kleed me dus absoluut niet vrouwelijk :D
Het is voor mij een stukje zelfzorg en zelfrespect om het beste van mezelf te zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 10 januari 2022 @ 16:33:30 #176
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203126737
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Bij mij gaat het niet eens over vrouwelijkheid, want ik kleed me dus absoluut niet vrouwelijk :D
Het is voor mij een stukje zelfzorg en zelfrespect om het beste van mezelf te zijn.
Hoe je dat invult is verder persoonlijk.
Het gaat vooral idd om dat stukje zelf zorg en zelfrespect. Dat het gewoon fijn is om goed voor jezelf te zorgen.

Voor mij geld dat ik me beter voel als ik dat doe. Sterker nog, als ik een off day heb en dus helemaal geen behoefte aan flaneren of wat voor onzin dan ook hou ik een Spa dagje voor mezelf en trek ik wat extra leuks aan, doe net wat meer make up op.
Ringen aan, oorbellen in, dat leuke kettinkje erbij. Grote bak dampende thee en een goed boek.
Dan is mijn off day zo weer weg.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203126764
Je stelt je vraag aan de verkeerde personen. Je bent allochtoons en hebt die opvoeding meegekregen en vervolgens vraag je aan mensen die een totaal andere gedachtegang hebben of je man goed bezig is.

Ik vind je man normaal reageren, maar als je je relatie goed wil houden: praat erover.
  maandag 10 januari 2022 @ 16:56:53 #178
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203127034
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:34 schreef Rupibma het volgende:
Je stelt je vraag aan de verkeerde personen. Je bent allochtoons en hebt die opvoeding meegekregen en vervolgens vraag je aan mensen die een totaal andere gedachtegang hebben of je man goed bezig is.

Ik vind je man normaal reageren, maar als je je relatie goed wil houden: praat erover.
Nou ja, hij staat niet te stampvoeten en te verbieden idd.
Persoonlijk zou ik dan zelf kijken of er geen andere kleding is die ik ook echt leuk vind en/of fijn vind zitten bij het sporten en die hij ook leuk vindt.

Ik ga echt niet iets aantrekken dat ik helemaal niks vind om hem te plezieren. Maar iets kiezen uit wat ik leuk vind en waar hij ook blij van wordt vind ik geen enkel probleem, doe ik graag zelfs.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203128343
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nou ja, hij staat niet te stampvoeten en te verbieden idd.
Persoonlijk zou ik dan zelf kijken of er geen andere kleding is die ik ook echt leuk vind en/of fijn vind zitten bij het sporten en die hij ook leuk vindt.

Ik ga echt niet iets aantrekken dat ik helemaal niks vind om hem te plezieren. Maar iets kiezen uit wat ik leuk vind en waar hij ook blij van wordt vind ik geen enkel probleem, doe ik graag zelfs.
Een beetje inleveren is niet heel erg, idd. Zolang het niet tegen je grenzen ingaat. Maar zoals sommigen hier doen alsof ze een extremist getrouwd is: GTFO hoor 🤡
pi_203128401
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Laten we het omkeren: die broek en trui waarin je er goed uitziet trek jij in eerste instantie niet aan omdat jij je er goed bij voelt?
Je ontwijkt gewoon de vraag. Even eerlijk gewoon.

Je make up, hakken, uitdagende kleren.....dit soort dingen hebben puur een speciale functie, en vrouwen weten dat dondersgoed. Deze dingen draagt geen enkele vrouw als ze zeker weten dat ze niemand zullen ontmoeten.

Jullie kunnen wel beweren alsof er totaal niks aan de hand is en geen bedoelingen zijn waarom jullie dit buitenshuis dragen, maar jullie weten dondersgoed dat jullie liegen. Westerse vrouwen blijven hoe dan ook stiekem uit op hypergamie, altijd de deur open houden voor iets beters, de hoogst mogelijke deal bemachtigen.
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 18:57:29 #181
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203128524
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je ontwijkt gewoon de vraag. Even eerlijk gewoon.

Je make up, hakken, uitdagende kleren.....dit soort dingen hebben puur een speciale functie, en vrouwen weten dat dondersgoed. Deze dingen draagt geen enkele vrouw als ze zeker weten dat ze niemand zullen ontmoeten.

Jullie kunnen wel beweren alsof er totaal niks aan de hand is en geen bedoelingen zijn waarom jullie dit buitenshuis dragen, maar jullie weten dondersgoed dat jullie liegen. Westerse vrouwen blijven hoe dan ook stiekem uit op hypergamie, altijd de deur open houden voor iets beters, de hoogst mogelijke deal bemachtigen.
Nou...even heel eerlijk gewoon. Het is niét handig om gewoon iedereen voor leugenaar uit te maken. Je meningen als feiten presenteren ook niet.

Niet als je doel is om mee te (kunnen) discussiëren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_203129067
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou...even heel eerlijk gewoon. Het is niét handig om gewoon iedereen voor leugenaar uit te maken. Je meningen als feiten presenteren ook niet.

Niet als je doel is om mee te (kunnen) discussiëren.
Hij wil helemaal niet discussiëren. Preken. De ‘waarheid’ aan de ongelovigen vertellen, of eerder, de gelovigen drie het ‘juiste’ pad op moeten.

Dit is het gif van religie wat je hier ziet. Georganiseerde dwingelandij. Heeft weinig met geloof te maken.
Whatever...
pi_203130349
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Voor jou wel. Maar helaas belijden veel moslims hun geloof behoorlijk orthodox. En ze vermengen achterlijke gebruiken uit lang vergane tijden met hun religie (ze gebruiken soera’s en Hadith om ze goed te praten en elk heilig boek bevat nogal veel tekst, dus het us makkelijk iets te vinden dat je lekker zelf kunt interpreteren zoals jij wilt). Denk aan vrouwenbesnijdenis bij Somalische meisjes. Vreselijk.

Maar goed. Heb je er met je man over gepraat en aangegeven dat hij je zal moeten vertrouwen en je als volwaardig mens zal moeten behandelen om je huwelijk goed te houden?

Hoe reageert hij als je hem op dit gedrag aanspreekt en hem laat weten hoe het jou doet voelen?
Heb het er nog niet met hem over gehad. Lijkt me een goed idee om het onderwerp aan te knopen de volgende keer dat er een opmerking over mijn outfit gemaakt wordt.
  Vis een optie? maandag 10 januari 2022 @ 20:32:10 #184
70532 loveli
N
pi_203130396
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Heb het er nog niet met hem over gehad. Lijkt me een goed idee om het onderwerp aan te knopen snijden voor de volgende keer dat er een opmerking over mijn outfit gemaakt wordt.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 10 januari 2022 @ 20:44:23 #185
70532 loveli
N
pi_203130660
De beste oplossingen vind je na het eten als je niks moet doen en je bloedsuiker op peil is. Niet om 16 uur als iedereen honger heeft, of na 21 uur als je brein wel klaar is met de dag. In the heat of the moment heb je sneller ruzie dan je zo 3-2-1 kunt aftellen
crap in = crap out
pi_203133192
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Heb het er nog niet met hem over gehad. Lijkt me een goed idee om het onderwerp aan te knopen de volgende keer dat er een opmerking over mijn outfit gemaakt wordt.
De beste manier is erover te praten. Kies een goed moment, misschien niet als hij een opmerking maakt. Je kunt het ook op een andere manier aansnijden als je iets op tv ziet ofzo.
Whatever...
pi_203134221
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je ontwijkt gewoon de vraag. Even eerlijk gewoon.

Je make up, hakken, uitdagende kleren.....dit soort dingen hebben puur een speciale functie, en vrouwen weten dat dondersgoed. Deze dingen draagt geen enkele vrouw als ze zeker weten dat ze niemand zullen ontmoeten.

Jullie kunnen wel beweren alsof er totaal niks aan de hand is en geen bedoelingen zijn waarom jullie dit buitenshuis dragen, maar jullie weten dondersgoed dat jullie liegen. Westerse vrouwen blijven hoe dan ook stiekem uit op hypergamie, altijd de deur open houden voor iets beters, de hoogst mogelijke deal bemachtigen.
Of je bewaart je achterlijke insinuaties gewoon voor je broeders met dezelfde prehistorische denkbeelden.
pi_203134314
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 02:56 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Wat je man doet is juist een teken van goedheid en mannelijkheid. Als jij er zo bijloopt, dat geeft aan dat je je man niet echt respecteert. Je bent ondanks je relatie jezelf nog steeds in de etalage aan het zetten voor andere mannen (misschien ben je daar moet bewust van). Zijn protectie en jaloezie zijn juist prijzenswaardige eigenschappen.
Lol, hoe onzeker ben jij dan?
pi_203134321
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je ontwijkt gewoon de vraag. Even eerlijk gewoon.

Je make up, hakken, uitdagende kleren.....dit soort dingen hebben puur een speciale functie, en vrouwen weten dat dondersgoed. Deze dingen draagt geen enkele vrouw als ze zeker weten dat ze niemand zullen ontmoeten.

Jullie kunnen wel beweren alsof er totaal niks aan de hand is en geen bedoelingen zijn waarom jullie dit buitenshuis dragen, maar jullie weten dondersgoed dat jullie liegen. Westerse vrouwen blijven hoe dan ook stiekem uit op hypergamie, altijd de deur open houden voor iets beters, de hoogst mogelijke deal bemachtigen.
Dus mensen willen alleen maar goed uitzien om te neuken? Got it.
pi_203134584
Als ik heel eerlijk ben kleed ik me om me mooi te voelen, maar ook voor de mensen die naar mij kijken.
Dus thuis heb ik idd nooit make-up en draag gemakkelijker kleding. Als ik naar buiten ga kleed ik me om. Alleen naar feesten zet ik make-up op. Dan zie ik er ook anders uit. Ik vind het leuk om niet altijd en overal hetzelfde uit te zien. Dus ja, ik doe het deels voor mensen die naar mij kijken. Vooral wanneer ze verrast kijken geeft dat een kick :P
pi_203134657
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je ontwijkt gewoon de vraag. Even eerlijk gewoon.

Je make up, hakken, uitdagende kleren.....dit soort dingen hebben puur een speciale functie, en vrouwen weten dat dondersgoed. Deze dingen draagt geen enkele vrouw als ze zeker weten dat ze niemand zullen ontmoeten.

Jullie kunnen wel beweren alsof er totaal niks aan de hand is en geen bedoelingen zijn waarom jullie dit buitenshuis dragen, maar jullie weten dondersgoed dat jullie liegen. Westerse vrouwen blijven hoe dan ook stiekem uit op hypergamie, altijd de deur open houden voor iets beters, de hoogst mogelijke deal bemachtigen.
Ik draag binnenshuis vaak make up. Ik voel mij dan net wat verzorgder. Je punt geldt misschien voor sommige, maar is onnodig generaliserend.
pi_203134700
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:21 schreef Rogue2.0 het volgende:
Als ik heel eerlijk ben kleed ik me om me mooi te voelen, maar ook voor de mensen die naar mij kijken.
Dus thuis heb ik idd nooit make-up en draag gemakkelijker kleding. Als ik naar buiten ga kleed ik me om. Alleen naar feesten zet ik make-up op. Dan zie ik er ook anders uit. Ik vind het leuk om niet altijd en overal hetzelfde uit te zien. Dus ja, ik doe het deels voor mensen die naar mij kijken. Vooral wanneer ze verrast kijken geeft dat een kick :P
Uiteraard! Ik ga ook echt niet verdedigen dat ik me enkel voor mezelf binnenshuis helemaal ga opmaken. Ik doe het ook voor mezelf maar ook zeker voor de mensen rondom mij, zowel voor vrouwen als voor mannen. Als ik single ben of als ik in een relatie ben ga ik daar ook geen verschil in maken. Al ben ik bezet, wat is er mis met nog steeds sexy te willen zijn? Als ik thuis een man zitten heb mogen andere mannen toch nog steeds naar mij kijken en denken van "daaaaamn". Zolang ze me niet aanranden is er toch niets mis? Lijkt mij een veel gezondere manier van leven dan je gaan af te dekken eens je bezet bent voor een jaloerse man met een klein piemeltje.
pi_203134859
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:36 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Uiteraard! Ik ga ook echt niet verdedigen dat ik me enkel voor mezelf binnenshuis helemaal ga opmaken. Ik doe het ook voor mezelf maar ook zeker voor de mensen rondom mij, zowel voor vrouwen als voor mannen. Als ik single ben of als ik in een relatie ben ga ik daar ook geen verschil in maken. Al ben ik bezet, wat is er mis met nog steeds sexy te willen zijn? Als ik thuis een man zitten heb mogen andere mannen toch nog steeds naar mij kijken en denken van "daaaaamn". Zolang ze me niet aanranden is er toch niets mis? Lijkt mij een veel gezondere manier van leven dan je gaan af te dekken eens je bezet bent voor een jaloerse man met een klein piemeltje.
Maar in een relatie zit je niet alleen, dus IK zou wel een beetje rekening houden met de wensen of gevoelens van mijn partner als ik de relatie wil laten slagen. Niet dat je helemaal niet meer jezelf kan zijn. Een relatie is altijd van beide kanten compromissen sluiten.

Maar in het geval van deze TS zou ik misschien kijken naar een wat minder sexy sportkleding. En een korte jurkje met spaghettibandjes is prima, maar hoe bloot is deze jurk van de TS? Te bloot dat het alle contouren laat zien of veel huid? Of gewoon een korte jurk die de billen goed bedekken en een beetje decolleté? Bij die laatste moet die man niet zeuren.

Ook voor een normale man kunnen sommige kleding van zijn partner gewoon storend zijn zonder dat die jaloers is op de blikken van andere mannen.
pi_203134956
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:50 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Maar in een relatie zit je niet alleen, dus IK zou wel een beetje rekening houden met de wensen of gevoelens van mijn partner als ik de relatie wil laten slagen. Niet dat je helemaal niet meer jezelf kan zijn. Een relatie is altijd van beide kanten compromissen sluiten.

Maar in het geval van deze TS zou ik misschien kijken naar een wat minder sexy sportkleding. En een korte jurkje met spaghettibandjes is prima, maar hoe bloot is deze jurk van de TS? Te bloot dat het alle contouren laat zien of veel huid? Of gewoon een korte jurk die de billen goed bedekken en een beetje decolleté? Bij die laatste moet die man niet zeuren.

Ook voor een normale man kunnen sommige kleding van zijn partner gewoon storend zijn zonder dat die jaloers is op de blikken van andere mannen.
Bij mij zal dat wrs gevoeliger liggen. Ik ben wie ik ben en draag wat ik draag en heb dat er wel moeilijk mee als een man me dat gaat verbieden. Ik loop niet naakt rond. Dus als het ok was als hij me leerde kennen moet hij daar ook mee akkoord gaan vind ik eens we een relatie hebben. Als hij nu plots zou klagen over decolte of een string zou ik het omgekeerde doen en net zorgen dat alle mannen het zeker goed gezien hebben...
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:58:36 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203134969
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:50 schreef Rogue2.0 het volgende:
Maar in een relatie zit je niet alleen, dus IK zou wel een beetje rekening houden met de wensen of gevoelens van mijn partner als ik de relatie wil laten slagen. Niet dat je helemaal niet meer jezelf kan zijn. Een relatie is altijd van beide kanten compromissen sluiten.
Even uitgaande van geen enorme stijlwijzigingen: partner heeft voor míj gekozen en m'n kleding/makeup-voorkeur is daar onderdeel van. Tuurlijk mag 'ie voorkeuren hebben en ik hou absoluut rekening met de gelovige kant van z'n familie qua kleding (hoeft 'ie niet eens op te merken), maar verder? Dat wist 'ie vooraf hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203135041
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:57 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Bij mij zal dat wrs gevoeliger liggen. Ik ben wie ik ben en draag wat ik draag en heb dat er wel moeilijk mee als een man me dat gaat verbieden. Ik loop niet naakt rond. Dus als het ok was als hij me leerde kennen moet hij daar ook mee akkoord gaan vind ik eens we een relatie hebben. Als hij nu plots zou klagen over decolte of een string zou ik het omgekeerde doen en net zorgen dat alle mannen het zeker goed gezien hebben...
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Even uitgaande van geen enorme stijlwijzigingen: partner heeft voor míj gekozen en m'n kleding/makeup-voorkeur is daar onderdeel van. Tuurlijk mag 'ie voorkeuren hebben en ik hou absoluut rekening met de gelovige kant van z'n familie qua kleding (hoeft 'ie niet eens op te merken), maar verder? Dat wist 'ie vooraf hoor.
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je niet meer helemaal jezelf kan zijn.
pi_203135189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:03 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je niet meer helemaal jezelf kan zijn.
Ik denk ook dat een mening uitten over hoe je partner zich kleed een normaal onderdeel is binnen veel relaties en juist ook regelmatig door partners gevraagd wordt:

"Hoe vind je dat ik eruit zie?“

Eerlijk gezegd vind ik het ook teken van een onvolwassen relatie als dat gesprek daarover enkel uit complimentjes mag bestaan.

Of dat als je partner een bepaalde look niet bevalt, je je zo niet zou mogen kleden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:18:23 #198
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203135271
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:03 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
[..]
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je niet meer helemaal jezelf kan zijn.
Het is voor mij heel simpel: ik verwacht niet van m'n vriend dat 'ie zijn kleding aanpast aan mijn voorkeuren en hij verwacht dat niet van mij. Hij weet namelijk (want we communiceren) dat "een ander(e partner)" het laatste is waar ik aan denk als ik m'n kleding uitzoek.

Een andere invalshoek qua sportkleding overigens: ik zoek graag een leuk setje bij elkaar omdat dat me vrolijk doet voelen als ik het aantrek en ik m'n workout dus positief begin. Tijdens het sporten zelf moet het gewoon comfortabel zitten en als ik het te warm krijg, ga ik ook echt niet meer kleding aanhouden dan strikt noodzakelijk, dus soms eindig ik in m'n sportbh. Heel sexy, vooral met het "ik ben kapot"-hoofd erbij :% . :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik denk ook dat een mening uitten over hoe je partner zich kleed een normaal onderdeel is binnen veel relaties en juist ook regelmatig door partners gevraagd wordt:

"Hoe vind je dat ik eruit zie?“

Eerlijk gezegd vind ik het ook teken van een onvolwassen relatie als dat gesprek daarover enkel uit complimentjes mag bestaan.

Of dat als je partner een bepaalde look niet bevalt, je je zo niet zou mogen kleden.
Meningen zijn uiteraard welkom ja. :Y Vervolgens aan de drager om te besluiten of ze daar wat mee gaan doen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203135699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het is voor mij heel simpel: ik verwacht niet van m'n vriend dat 'ie zijn kleding aanpast aan mijn voorkeuren en hij verwacht dat niet van mij. Hij weet namelijk (want we communiceren) dat "een ander(e partner)" het laatste is waar ik aan denk als ik m'n kleding uitzoek.

Een andere invalshoek qua sportkleding overigens: ik zoek graag een leuk setje bij elkaar omdat dat me vrolijk doet voelen als ik het aantrek en ik m'n workout dus positief begin. Tijdens het sporten zelf moet het gewoon comfortabel zitten en als ik het te warm krijg, ga ik ook echt niet meer kleding aanhouden dan strikt noodzakelijk, dus soms eindig ik in m'n sportbh. Heel sexy, vooral met het "ik ben kapot"-hoofd erbij :% . :')
[..]
Meningen zijn uiteraard welkom ja. :Y Vervolgens aan de drager om te besluiten of ze daar wat mee gaan doen.
Alles goed en wel, maar het zou wel sneu zijn voor die man als hij zich ongemakkelijk voelt wanneer hij naast je loopt. Je denkt misschien dan dat dat zijn probleem is, maar als dat de houding is in een relatie is dat wel een beetje hard. Of je moet een man nemen die het allemaal geen zak kan schelen.

Maar in het algemeen zijn de westerse mannen niet zo moeilijk over de kleding van hun partners en dat is zeker een pluspunt.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 10:14:13 #200
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203136048
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:48 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Alles goed en wel, maar het zou wel sneu zijn voor die man als hij zich ongemakkelijk voelt wanneer hij naast je loopt. Je denkt misschien dan dat dat zijn probleem is, maar als dat de houding is in een relatie is dat wel een beetje hard. Of je moet een man nemen die het allemaal geen zak kan schelen.

Maar in het algemeen zijn de westerse mannen niet zo moeilijk over de kleding van hun partners en dat is zeker een pluspunt.
Als m'n partner zich ongemakkelijk voelt bij m'n kledingkeuze (wederom, iets wat vooraf bekend was), dan vraag ik me eerlijk gezegd af of het überhaupt wel zo'n goede match is. Want waar komt dat ongemakkelijke gevoel dan vandaan? Is het onzekerheid (valt aan te werken, maar dat moet 'ie wel echt zelf doen, al ondersteun ik uiteraard met liefde)? Een gebrek aan vertrouwen in mij (mja, einde oefening, want hoe fix je dat)? Of gaat het in tegen z'n normen en waarden (iets wat normaliter niet écht verandert, dus accepteren dat dat blijft wringen)?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203136162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Als m'n partner zich ongemakkelijk voelt bij m'n kledingkeuze (wederom, iets wat vooraf bekend was), dan vraag ik me eerlijk gezegd af of het überhaupt wel zo'n goede match is. Want waar komt dat ongemakkelijke gevoel dan vandaan? Is het onzekerheid (valt aan te werken, maar dat moet 'ie wel echt zelf doen, al ondersteun ik uiteraard met liefde)? Een gebrek aan vertrouwen in mij (mja, einde oefening, want hoe fix je dat)? Of gaat het in tegen z'n normen en waarden (iets wat normaliter niet écht verandert, dus accepteren dat dat blijft wringen)?
Maar omgekeerd kan hij zich ook afvragen of jij wel een match is voor hem, ook precies om dezelfde redenen. Maar als hij er verder niet om maalt is er niets aan de hand. Kennelijk maalt die van jou er niet om, dus kun je lekker dragen wat je wil. :)

Verder vind ik het opvallend hoeveel fokkers iedere mening dat maar een beetje anders is, op onzekerheid gooit. Kan iemand niet gewoon iets vinden omdat die dat gewoon zo vindt?
  dinsdag 11 januari 2022 @ 10:32:12 #202
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203136285
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:21 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Maar omgekeerd kan hij zich ook afvragen of jij wel een match is voor hem, ook precies om dezelfde redenen. Maar als hij er verder niet om maalt is er niets aan de hand. Kennelijk maalt die van jou er niet om, dus kun je lekker dragen wat je wil. :)

Verder vind ik het opvallend hoeveel fokkers iedere mening dat maar een beetje anders is, op onzekerheid gooit. Kan iemand niet gewoon iets vinden omdat die dat gewoon zo vindt?
Ik bedoelde de match inderdaad van beide kanten. :)

En het is de manier waarop die de vraag "onzeker?" triggert, denk ik.
Even terug naar de TS:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:56 schreef TheInnocent het volgende:
Je hebt gelijk denk ik, man gaf al aan dat hij het vervelend vindt dat hij de hele tijd alert moet zijn (en daar kan hij niets aan doen).
Het gevoel alert te moeten zijn, dat is (zo als meelezer) heel wat anders dan een "ik vind het niet mooi" of "ik vind het niet gepast voor deze situatie". En mijn eerste aannames zijn dan onzekerheid of controledrang.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 januari 2022 @ 10:38:07 #203
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203136384
Die alertheid kan ook duiden op beschermingsdrang. Het vervelend vinden als hun dame niet met respect bekeken/behandeld wordt. Juist omdat ze je zo hoog hebben zitten en niet vanuit willen controleren of onzekerheid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 11:15:55 #204
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203137046
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Die alertheid kan ook duiden op beschermingsdrang. Het vervelend vinden als hun dame niet met respect bekeken/behandeld wordt. Juist omdat ze je zo hoog hebben zitten en niet vanuit willen controleren of onzekerheid.
Beschermingsdrang kan ik persoonlijk niet zo veel mee, als ik eerlijk ben. Ik ben immers niet verantwoordelijk voor de acties van anderen, dus waarom zou ik/de dame daar dan de last van moeten ondervinden?

Het lijntje tussen oog hebben voor elkaar (en daadwerkelijk beschermen wanneer het helaas nodig blijkt) en controleren is dun.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203137130
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:21 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Maar omgekeerd kan hij zich ook afvragen of jij wel een match is voor hem, ook precies om dezelfde redenen. Maar als hij er verder niet om maalt is er niets aan de hand. Kennelijk maalt die van jou er niet om, dus kun je lekker dragen wat je wil. :)

Verder vind ik het opvallend hoeveel fokkers iedere mening dat maar een beetje anders is, op onzekerheid gooit. Kan iemand niet gewoon iets vinden omdat die dat gewoon zo vindt?
Iets motiveert zijn gedachtes. Bij mensen is dat alsnog vaak angst, lust of gemak.

Die laatste twee zijn het sowieso niet.

Dus angst voor schade aan hemzelf door TS, of schade aan TS zelf (door anderen).
  dinsdag 11 januari 2022 @ 11:26:55 #206
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203137180
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Beschermingsdrang kan ik persoonlijk niet zo veel mee, als ik eerlijk ben. Ik ben immers niet verantwoordelijk voor de acties van anderen, dus waarom zou ik/de dame daar dan de last van moeten ondervinden?

Het lijntje tussen oog hebben voor elkaar (en daadwerkelijk beschermen wanneer het helaas nodig blijkt) en controleren is dun.
Nou ja wat is last?

In dit geval gaat het om iemand die aangeeft een enkel ding wat minder te vinden, maar ook erbij aangeeft dat hij zeker niet van plan is om te proberen iets te verbieden(/controleren).

Dat zie ik dus niet perse als last. Wel een goede reden om eens te praten over het hoe en waarom.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203137341
Je man snapt in ieder geval dat zijn vrouw zich niet te koop hoeft op te stellen. Waarom wil je andere jouw blote lichaamsdelen laten zien?

En als hij 'onzeker' is waar ligt dan de grens? Moet je je vrouw als stripper laten werken of ben je dan al onzeker als de man dat geen goed plan vindt? :')
Je bent juist een onzekere man als je daar niks over durft te zeggen.

Dit is een van de reden waarom 50% van de stellen vreemdgaan. Echte mannen zijn een beetje jaloers als hun vrouw hun lichaam te koop gaat zetten en daar is niks mis mee.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  dinsdag 11 januari 2022 @ 11:42:43 #208
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203137370
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nou ja wat is last?

In dit geval gaat het om iemand die aangeeft een enkel ding wat minder te vinden, maar ook erbij aangeeft dat hij zeker niet van plan is om te proberen iets te verbieden(/controleren).

Dat zie ik dus niet perse als last. Wel een goede reden om eens te praten over het hoe en waarom.
Ik sleur er weer even een quote van de TS bij:
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 08:18 schreef TheInnocent het volgende:
In haar geval wel erg want haar vriend schold haar ook uit en haalde haar neer, mijn man is dan weer heel netjes (hij wordt alleen stil, raakt geirriteerd, het zit hem wel diep hoe andere mannen naar mij kijken).
Zodra iemand aangeeft van "joh, ik ben er niet heel blij mee, maar ik verwacht geen aanpassing" (immers, de insteek was niet controleren/verbieden), verwacht ik ook dat diegene niet stil gaat zitten mokken (mijn interpretatie). Dat heeft ook impact op hoe ik m'n avond ervaar, dus last op z'n breedst. Prima als het een (wen)proces is, maar laat dan ook weten hoe dat proces gaat.

Communicatie is gewoon heel belangrijk. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203139340
dit
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Die alertheid kan ook duiden op beschermingsdrang. Het vervelend vinden als hun dame niet met respect bekeken/behandeld wordt. Juist omdat ze je zo hoog hebben zitten en niet vanuit willen controleren of onzekerheid.
Dit had hij toen gezegd idd.
pi_203139354
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nou ja wat is last?

In dit geval gaat het om iemand die aangeeft een enkel ding wat minder te vinden, maar ook erbij aangeeft dat hij zeker niet van plan is om te proberen iets te verbieden(/controleren).

Dat zie ik dus niet perse als last. Wel een goede reden om eens te praten over het hoe en waarom.
Dit is ook waar.
pi_203140827
I
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:40 schreef KroketBroodje het volgende:
Je man snapt in ieder geval dat zijn vrouw zich niet te koop hoeft op te stellen. Waarom wil je andere jouw blote lichaamsdelen laten zien?

En als hij 'onzeker' is waar ligt dan de grens? Moet je je vrouw als stripper laten werken of ben je dan al onzeker als de man dat geen goed plan vindt? :')
Je bent juist een onzekere man als je daar niks over durft te zeggen.

Dit is een van de reden waarom 50% van de stellen vreemdgaan. Echte mannen zijn een beetje jaloers als hun vrouw hun lichaam te koop gaat zetten en daar is niks mis mee.
Als je stript voor geld snapt iedereen wel wat daar het probleem mee is. Dat is sekswerk. Aan de andere kant is paaldansen als hobby wel een interessant voorbeeld. Als het "sekswerk" element ervan wordt gehaald, is het nog steeds sexy, maar geen probleem meer. Ik heb enkele vriendinnen die het doen en hun mannen zijn daar helemaal ok mee. Ik vind het heel jammer als er daar dan ook weer mee gaan lachen of het hoeren zijn. In mijn ogen toch heel andere werelden.
pi_203142621
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je ontwijkt gewoon de vraag. Even eerlijk gewoon.

Je make up, hakken, uitdagende kleren.....dit soort dingen hebben puur een speciale functie, en vrouwen weten dat dondersgoed. Deze dingen draagt geen enkele vrouw als ze zeker weten dat ze niemand zullen ontmoeten.

Jullie kunnen wel beweren alsof er totaal niks aan de hand is en geen bedoelingen zijn waarom jullie dit buitenshuis dragen, maar jullie weten dondersgoed dat jullie liegen. Westerse vrouwen blijven hoe dan ook stiekem uit op hypergamie, altijd de deur open houden voor iets beters, de hoogst mogelijke deal bemachtigen.
Jij denkt dat al het “moois” wat vrouwen doen voor mannen is, single dan zijn ze op zoek, bezet dan zijn ze ook op zoek. Vrouwen doen dit zoals ik zei in eerste instantie voor henzelf omdat ze zich beter voelen en het kan ook met andere redenen worden omkleed: voor de gelegenheid, voor vriendinnen, voor partner, voor andere mannen.. etc etc dus niet 1 reden te noemen, maar het komt op mij over alsof dat voor jou wel het geval is (vrouw is opgetut, gekleed op bep manier, ze zoekt seks/ mannen/ ze wil vreemdgaan/ etc etc). Je lijkt elke andere mogelijke reden te ontkennen, omdat het niet in jouw belevingswereld past.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 18:47:23 #213
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203143113
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Jij denkt dat al het “moois” wat vrouwen doen voor mannen is, single dan zijn ze op zoek, bezet dan zijn ze ook op zoek. Vrouwen doen dit zoals ik zei in eerste instantie voor henzelf omdat ze zich beter voelen en het kan ook met andere redenen worden omkleed: voor de gelegenheid, voor vriendinnen, voor partner, voor andere mannen.. etc etc dus niet 1 reden te noemen, maar het komt op mij over alsof dat voor jou wel het geval is (vrouw is opgetut, gekleed op bep manier, ze zoekt seks/ mannen/ ze wil vreemdgaan/ etc etc). Je lijkt elke andere mogelijke reden te ontkennen, omdat het niet in jouw belevingswereld past.
Al een goed, rustig gesprek gehad met je vriend inmiddels?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 januari 2022 @ 19:45:39 #214
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203144045
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Jij denkt dat al het “moois” wat vrouwen doen voor mannen is, single dan zijn ze op zoek, bezet dan zijn ze ook op zoek. Vrouwen doen dit zoals ik zei in eerste instantie voor henzelf omdat ze zich beter voelen en het kan ook met andere redenen worden omkleed: voor de gelegenheid, voor vriendinnen, voor partner, voor andere mannen.. etc etc dus niet 1 reden te noemen, maar het komt op mij over alsof dat voor jou wel het geval is (vrouw is opgetut, gekleed op bep manier, ze zoekt seks/ mannen/ ze wil vreemdgaan/ etc etc). Je lijkt elke andere mogelijke reden te ontkennen, omdat het niet in jouw belevingswereld past.
Hier geheel mee eens.
Natuurlijk kleed ik me ook wel naar de gelegenheid. Maar ik kijk in de eerste instantie naar mezelf. Ik wil me goed voelen met mezelf, in elke situatie bij voorkeur.
Hoe ik me kleed en uit gaat veel minder over die ander of de omgeving, maar verteld wat over mijzelf, over hoe ik me voel.

Dat strakke mantelpak, haar strak naar achteren, koele make up. Het is een harnas. Ik wil me sterk voelen.
Dat leuke jurkje, misschien heel aan net iets te bloot, haar losser, make up zachter. Ik voel me vrij, op mijn plek.
Die sportkleding. Sluit goed aan, geen losse fladders, ik ben gedreven.

Mannen denken soms teveel aan hoe anderen het misschien zouden kunnen zien. Maar als ik me kleed en/of opmaak denk ik vooral aan hoe ik me voel en wil voelen. En dat kan mijlenver uit elkaar liggen.
Daarom is het soms goed dat iemand anders zegt goh, wil je dit wel uitstralen? Klopt dit wel met wat je voelt, zien anderen dat ook zo?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203148869
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man gaf heel serieus aan dat hij de (vooral gekleurde) sportleggings strak vindt en dat veel van mijn lichaam te zien is
Zonder pics kan ik dit niet beoordelen. :7
  Vis een optie? woensdag 12 januari 2022 @ 00:56:10 #216
70532 loveli
N
pi_203148915
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 00:45 schreef Werkman het volgende:

[..]
Zonder pics kan ik dit niet beoordelen. :7
Lekker selectief aan het quoten, het gaat om spieren ja.
crap in = crap out
pi_203152820
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 00:56 schreef loveli het volgende:

[..]
Lekker selectief aan het quoten, het gaat om spieren ja.
Aha, Dus de vent van TS word pissig en jaloers omdat zijn vrouw alleen en uitsluitend spieren laat zien?
Vraag ik me serieus af welke lichaamsdelen ze dan traint.
Zal voor mij helemaal nieuw zijn denk ik

Kan ze kokosnoten kraken met haar billen? 🤪
pi_203152877
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je ontwijkt gewoon de vraag. Even eerlijk gewoon.

Je make up, hakken, uitdagende kleren.....dit soort dingen hebben puur een speciale functie, en vrouwen weten dat dondersgoed. Deze dingen draagt geen enkele vrouw als ze zeker weten dat ze niemand zullen ontmoeten.

Jullie kunnen wel beweren alsof er totaal niks aan de hand is en geen bedoelingen zijn waarom jullie dit buitenshuis dragen, maar jullie weten dondersgoed dat jullie liegen. Westerse vrouwen blijven hoe dan ook stiekem uit op hypergamie, altijd de deur open houden voor iets beters, de hoogst mogelijke deal bemachtigen.
Betrek het eens op jezelf. Kam jij nooit je haar ook al ga je de deur niet uit? Trek jij geen goede kleren aan ook al ga je deur niet uit? Dat doe je toch ook voor jezelf?

Wat ben jij een vreselijk conservatieve vrouwen-onderdrukkende man, zeg! Niet veel anders dan de man van TS, eigenlijk.
pi_203153074
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef DjVero het volgende:

[..]
Betrek het eens op jezelf. Kam jij nooit je haar ook al ga je de deur niet uit? Trek jij geen goede kleren aan ook al ga je deur niet uit? Dat doe je toch ook voor jezelf?

Wat ben jij een vreselijk conservatieve vrouwen-onderdrukkende man, zeg! Niet veel anders dan de man van TS, eigenlijk.
Het heeft geen zin om met dat soort types de discussie aan te gaan. Maakt niet uit met welke argumenten je komt.
pi_203154268
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Al een goed, rustig gesprek gehad met je vriend inmiddels?
Nee, op dit moment niet nodig geacht. Gisteravond nog gaan trainen met hem (ja ja als het niet mag van de overheid, dan zijn er gelukkig nog altijd kleine sportclubjes waar het voor een klein groepje stiekem mag maar goed geen anti-covidmaatregelen discussie hier :p). Het was geen lichtgekleurde opvallende legging deze keer, maar een zwarte met een cropped sweater. Enige opmerking die ik heb gekregen over mijn outfit was” je bent wel een echte Gymshark fan”. Dus ja, gaat prima zo denk ik zolang die ene lichtgekleurde legging thuisblijft.
  Vis een optie? woensdag 12 januari 2022 @ 14:44:26 #221
70532 loveli
N
pi_203154698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:22 schreef TheInnocent het volgende:
Nee, op dit moment niet nodig geacht.
Topic openen was nodig, maar met je vriend bespreken niet? Ok.
crap in = crap out
pi_203154963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:44 schreef loveli het volgende:

[..]
Topic openen was nodig, maar met je vriend bespreken niet? Ok.
Ik vind t nu gezeik uit het niks als ik het erover zou hebben, hij heeft immers 1x zijn mening geuit. Ben niet iemand die om alles een discussie wil starten met mijn partner. Gisteren was het bijv prima, kan best dat hij er moeite mee heeft nog steeds, maar hiermee laat hij iig zien dat hij ook zijn best doet om ook niet over alles een discussiepunt te maken.
  woensdag 12 januari 2022 @ 17:37:29 #223
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203157288
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ik vind t nu gezeik uit het niks als ik het erover zou hebben, hij heeft immers 1x zijn mening geuit. Ben niet iemand die om alles een discussie wil starten met mijn partner. Gisteren was het bijv prima, kan best dat hij er moeite mee heeft nog steeds, maar hiermee laat hij iig zien dat hij ook zijn best doet om ook niet over alles een discussiepunt te maken.
Dan laten jullie beiden zien naar elkaar toe te willen komen, gedeelde grond te vinden. En dat is goed.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 18:17:57 #224
441859 crew  Lenny77
pi_203157818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 14:22 schreef TheInnocent het volgende:
Enige opmerking die ik heb gekregen over mijn outfit was” je bent wel een echte Gymshark fan”. Dus ja, gaat prima zo denk ik zolang die ene lichtgekleurde legging thuisblijft.
En die opmerking is eigenlijk toch wel weer een verkapte en 'veilige' opmerking over je outfit :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_203161027
Ik klaag nooit over de outfit van mijn vriendin. :7

pi_203179937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef DjVero het volgende:

[..]
Betrek het eens op jezelf. Kam jij nooit je haar ook al ga je de deur niet uit? Trek jij geen goede kleren aan ook al ga je deur niet uit? Dat doe je toch ook voor jezelf?

Wat ben jij een vreselijk conservatieve vrouwen-onderdrukkende man, zeg! Niet veel anders dan de man van TS, eigenlijk.
Als het gaat om hygiëne dan veranderd er niks zoals tandenpoetsen of douchen.

Als het gaat om bepaalde uiterlijke zaken zoals hoe me haar zit of bepaalde kledij, dan is dat wel afhankelijk of ik mensen ontmoet of niet. Toen ik lang geleden nog alleen woonde en er bv een regenachtige dag was waar ik niemanr zou gaan ontmoeten, waarom zou ik mn haar dan speciaal doen of kleren dragen die ik alleen buiten draag? Ik zoek gwn t meest comfortabele kledij voor thuis uit en laat mn haar wild zoals hij is na de douche. En zo is iedereen.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 07:53:51 #227
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203180505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 01:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Als het gaat om hygiëne dan veranderd er niks zoals tandenpoetsen of douchen.

Als het gaat om bepaalde uiterlijke zaken zoals hoe me haar zit of bepaalde kledij, dan is dat wel afhankelijk of ik mensen ontmoet of niet. Toen ik lang geleden nog alleen woonde en er bv een regenachtige dag was waar ik niemanr zou gaan ontmoeten, waarom zou ik mn haar dan speciaal doen of kleren dragen die ik alleen buiten draag? Ik zoek gwn t meest comfortabele kledij voor thuis uit en laat mn haar wild zoals hij is na de douche. En zo is iedereen.
Als ik mijn haar niet doe wordt het een puinhoop. Leuk met kort haar om niks te doen eraan, maar met lang haar werkt dat toch wat minder.
Zal het toch echt moeten kammen anders wordt het een warboel waar je amper meer doorheen komt. En ik ben zuinig op mijn haar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203180534
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 01:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Als het gaat om hygiëne dan veranderd er niks zoals tandenpoetsen of douchen.

Als het gaat om bepaalde uiterlijke zaken zoals hoe me haar zit of bepaalde kledij, dan is dat wel afhankelijk of ik mensen ontmoet of niet. Toen ik lang geleden nog alleen woonde en er bv een regenachtige dag was waar ik niemanr zou gaan ontmoeten, waarom zou ik mn haar dan speciaal doen of kleren dragen die ik alleen buiten draag? Ik zoek gwn t meest comfortabele kledij voor thuis uit en laat mn haar wild zoals hij is na de douche. En zo is iedereen.
Nee, zo is niet iedereen. Dat jij diep van binnen graag een zwerver wil zijn betekent niet dat iedereen dat wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door NightDancert op 14-01-2022 08:13:20 ]
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:33:35 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203180773
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 01:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Als het gaat om hygiëne dan veranderd er niks zoals tandenpoetsen of douchen.

Als het gaat om bepaalde uiterlijke zaken zoals hoe me haar zit of bepaalde kledij, dan is dat wel afhankelijk of ik mensen ontmoet of niet. Toen ik lang geleden nog alleen woonde en er bv een regenachtige dag was waar ik niemanr zou gaan ontmoeten, waarom zou ik mn haar dan speciaal doen of kleren dragen die ik alleen buiten draag? Ik zoek gwn t meest comfortabele kledij voor thuis uit en laat mn haar wild zoals hij is na de douche. En zo is iedereen.
M'n haar niet kammen na de douche, dan heb ik één grote knoop. :')

En nee, zo is niet iedereen. Veel mensen voelen zich mentaal beter als ze een beetje moeite hebben gedaan voor hun uiterlijk, of dat nou zo simpel is als een kam door je haren halen, een klein beetje mascara of iets anders aantrekken dan een bankhangtenue.

Niks mis met een dagje bankhangtenue (waarin ik overigens ook naar buiten ga als het zo uitkomt), maar een leuke outfit maakt me vrolijk en helpt me met m'n dag-avondritme. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203188619
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hier geheel mee eens.
Natuurlijk kleed ik me ook wel naar de gelegenheid. Maar ik kijk in de eerste instantie naar mezelf. Ik wil me goed voelen met mezelf, in elke situatie bij voorkeur.
Hoe ik me kleed en uit gaat veel minder over die ander of de omgeving, maar verteld wat over mijzelf, over hoe ik me voel.

Dat strakke mantelpak, haar strak naar achteren, koele make up. Het is een harnas. Ik wil me sterk voelen.
Dat leuke jurkje, misschien heel aan net iets te bloot, haar losser, make up zachter. Ik voel me vrij, op mijn plek.
Die sportkleding. Sluit goed aan, geen losse fladders, ik ben gedreven.

Mannen denken soms teveel aan hoe anderen het misschien zouden kunnen zien. Maar als ik me kleed en/of opmaak denk ik vooral aan hoe ik me voel en wil voelen. En dat kan mijlenver uit elkaar liggen.
Daarom is het soms goed dat iemand anders zegt goh, wil je dit wel uitstralen? Klopt dit wel met wat je voelt, zien anderen dat ook zo?
Dit inderdaad. En soms, misschien zelfs vaak, heb ik gewoon zin om me te sexy te voelen. Ik kleed me verder niet ordinair ofzo, maar ik hou er wel van de focus op m'n billen te leggen. Andere vrouwen doen misschien een beetje meer deco, maar daar heb ik dan weer vrij weinig van. En ook dat heeft in essentie weinig met op zoek zijn naar seks/mannen/vreemdgaan te maken. Ik doe het ook niet omdat ik enorm hunker naar aandacht. Als ik wel daadwerkelijk zin in seks heb draag ik misschien wel iets vergelijkbaars, maar er is een verschil tussen het fijn voelen als je je zo kleedt en uit zijn op seks. Het is een stukje vrijheid, een stukje ondeugendheid, een stukje speelsheid, een stukje rebelsheid, het is alles, maar het draait gewoon niet per definitie om seks.

En ik voel me sexy als dans ;)
  vrijdag 14 januari 2022 @ 17:42:15 #231
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203188665
De crux zal wel zijn dat de "alles is voor seks!" roepers het gewoon niet in hun botte kop krijgen dat niet alles om hen draait. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 15 januari 2022 @ 01:16:46 #232
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203197705
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 17:37 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Dit inderdaad. En soms, misschien zelfs vaak, heb ik gewoon zin om me te sexy te voelen. Ik kleed me verder niet ordinair ofzo, maar ik hou er wel van de focus op m'n billen te leggen. Andere vrouwen doen misschien een beetje meer deco, maar daar heb ik dan weer vrij weinig van. En ook dat heeft in essentie weinig met op zoek zijn naar seks/mannen/vreemdgaan te maken. Ik doe het ook niet omdat ik enorm hunker naar aandacht. Als ik wel daadwerkelijk zin in seks heb draag ik misschien wel iets vergelijkbaars, maar er is een verschil tussen het fijn voelen als je je zo kleedt en uit zijn op seks. Het is een stukje vrijheid, een stukje ondeugendheid, een stukje speelsheid, een stukje rebelsheid, het is alles, maar het draait gewoon niet per definitie om seks.

En ik voel me sexy als dans ;)
Ja!

Het is een soort van in je eigen kracht staan.

Heb soms het idee dat sommige mannen (zoals in deze discussie) een stukje kracht af willen nemen. Willen doen alsof dat fout is, enkel voor anderen is. Maar als ik compleet ben voel ik me ook sexy als ik dans.
Meestal tijdens het stofzuigen ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203198502
Omdat vrouwen niet verantwoordelijk genoeg zijn
pi_203201915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:50 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Maar in een relatie zit je niet alleen, dus IK zou wel een beetje rekening houden met de wensen of gevoelens van mijn partner als ik de relatie wil laten slagen. Niet dat je helemaal niet meer jezelf kan zijn. Een relatie is altijd van beide kanten compromissen sluiten.
Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad hoor, maar ik ben het hier ook niet helemaal mee eens. Aan de ene kant snap ik je punt, maar ik zou dit denk ik wel echt een probleem vinden. Ik voel me gewoon goed als ik me sexy, vrouwelijk en soms een klein beetje uitdagend kleed. Misschien is kledingkeuze voor sommigen maar een klein iets, maar bij mij heeft dat gewoon ook met vrijheid en in zekere zin ook met identiteit te maken.
pi_203203192
Mannen die denken dat vrouwen minderwaardige wezens zijn die je moet behandelen als kleuters en daarom ook moet beperken in hun kledingkeuze vind ik nogal triest.

Het is zielig en letterlijk gedrag uit tribale tijden. De tijd van 8000 jaar geleden waar vrouwen ineens handelswaar werden en sterke zonen handig waren in de landbouw. Vrouwen moesten kinderen baren en hun bek houden.

We weten dat er zat mensen graag terug zouden willen naar een tijd van ongeveer 1000 jaar geleden. Zogenaamd makkelijk. Tegelijk zitten de vluchtelingenkampen vol met mensen die dat middeleeuwse gedrag proberen te ontvluchten.
Whatever...
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:25:25 #236
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_203203306
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:57 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad hoor, maar ik ben het hier ook niet helemaal mee eens. Aan de ene kant snap ik je punt, maar ik zou dit denk ik wel echt een probleem vinden. Ik voel me gewoon goed als ik me sexy, vrouwelijk en soms een klein beetje uitdagend kleed. Misschien is kledingkeuze voor sommigen maar een klein iets, maar bij mij heeft dat gewoon ook met vrijheid en in zekere zin ook met identiteit te maken.
Ik denk dat het hem voor TS vooral in het woord uitdagend zit. Ik vond het bij vriendinnen niet erg als ze zich een beetje sexy gingen kleden, maar als haar tieten er voor 2/3 uit hingen was het ook wel klaar.

Sportmode is sowieso compleet oversekst (net als de samenleving in zijn geheel). Mannen met XS shirtjes aan, vrouwen bij wie de string door de legging heen te zien is (mijn zegen hebben ze). Leuk om naar te kijken, maar zie het wel voor wat het is. We leven in een maatschappij die ons heeft wijsgemaakt dat onze seks appeal het ALLER belangrijkste aspect van ons is. Sportmode vloeit daar denk ik uit voort.
Ignorance is bliss
pi_203204162
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:25 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Ik denk dat het hem voor TS vooral in het woord uitdagend zit. Ik vond het bij vriendinnen niet erg als ze zich een beetje sexy gingen kleden, maar als haar tieten er voor 2/3 uit hingen was het ook wel klaar.

Sportmode is sowieso compleet oversekst (net als de samenleving in zijn geheel). Mannen met XS shirtjes aan, vrouwen bij wie de string door de legging heen te zien is (mijn zegen hebben ze). Leuk om naar te kijken, maar zie het wel voor wat het is. We leven in een maatschappij die ons heeft wijsgemaakt dat onze seks appeal het ALLER belangrijkste aspect van ons is. Sportmode vloeit daar denk ik uit voort.
Wat bedoel je met uitdagend?

Ik kleed me niet uitdagend vind ik. Mijn borsten en billen zijn altijd bedekt, maar met strakke kleding omdat ik dat mooi vind staan. Mijn string zie je ook niet door mijn kleding heen. Ik kleed me niet ordinair oid.

De maatschappij heeft onzekere vrouwen wijsgemaakt dat hun meerwaarde in seksappeal zit, de zelfverzekerde vrouwen denken er anders over..

[ Bericht 7% gewijzigd door TheInnocent op 15-01-2022 15:35:14 ]
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 17:21:47 #238
441859 crew  Lenny77
pi_203205506
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:57 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad hoor, maar ik ben het hier ook niet helemaal mee eens. Aan de ene kant snap ik je punt, maar ik zou dit denk ik wel echt een probleem vinden. Ik voel me gewoon goed als ik me sexy, vrouwelijk en soms een klein beetje uitdagend kleed. Misschien is kledingkeuze voor sommigen maar een klein iets, maar bij mij heeft dat gewoon ook met vrijheid en in zekere zin ook met identiteit te maken.
Eens met deze post.
Ik kleed me niet uitdagend of sexy, ik heb daar geen zin in. Ik kleed me meer als een halve jongen :P Maar de man die bij mij wil zijn zal mij zo ook leren kennen. Dus niet in een leuk jurkje met schattige schoentjes op de eerste date, maar met mijn bootcut-jeans, sneakers, raar shirt over een longsleeve. Mocht iemand achteraf beginnen zeuren dat ik jurkjes moet gaan aandoen.. ja jammer, zo ben ik niet, zo heb je mij niet leren kennen en zo wil ik ook niet worden.
Achteraf mensen willen veranderen vind ik maar mwčh...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_203206006
Precies. De andere kant op werkt het natuurlijk net zo goed.
pi_203206058
Vrouwen zijn vrije mensen. Niemand mag zich daarmee bemoeien.

Het is intriest dat sommige culturen primitief denken en hun wil opleggen aan vrouwen, omdat de mannen die dit doen zelf enorme mislukkelingen zijn.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:16:00 #241
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203206129
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:10 schreef -Sigaartje het volgende:
Vrouwen zijn vrije mensen. Niemand mag zich daarmee bemoeien.

Het is intriest dat sommige culturen primitief denken en hun wil opleggen aan vrouwen, omdat de mannen die dit doen zelf enorme mislukkelingen zijn.
Plaatsvervangende schaamte bij dat soort holbewoners. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_203206181
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:16 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Plaatsvervangende schaamte bij dat soort holbewoners. :')
Kijk eens naar Marokkaanse jongeren en mannen. Er is een kleine groep die gestudeerd heeft en ontwikkeld is, maar de meesten hebben niks. Ze hangen op straat en doen er niets aan om hun situatie te verbeteren met opleiding en werk zoeken. Ze luisteren naar hun grijze vader die alleen Berbers spreekt uit de bergen. Vrouwen moeten luisteren. Daar begint de ellende.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:22:33 #243
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203206218
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:20 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Kijk eens naar Marokkaanse jongeren en mannen. Er is een kleine groep die gestudeerd heeft en ontwikkeld is, maar de meesten hebben niks. Ze hangen op straat en doen er niets aan om hun situatie te verbeteren met opleiding en werk zoeken. Ze luisteren naar hun grijze vader die alleen Berbers spreekt uit de bergen. Vrouwen moeten luisteren. Daar begint de ellende.
Ik kom het anders meer tegen onder autochtonen. Het afschuiven op een bevolkingsgroep is niet nodig, het komt overal voor, zowel onder laag- en hoogopgeleiden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_203206284
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:22 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Ik kom het anders meer tegen onder autochtonen. Het afschuiven op een bevolkingsgroep is niet nodig, het komt overal voor, zowel onder laag- en hoogopgeleiden.
Dat wist ik niet. Sorry. Ik ken ze ook niet.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:30:36 #245
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203206349
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:26 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Sorry. Ik ken ze ook niet.
Dat wil ook niet zeggen dat vrouwen onder elkaar ook vulgair als een zeeman kunnen zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_203206457
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
Dozen die denken dat er maar twee smaken in mannen alle mannen over een kam te scheren zijn door hun eigen issues. :')
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203206590
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Dat wil ook niet zeggen dat vrouwen onder elkaar ook vulgair als een zeeman kunnen zijn.
oh ok. In mijn omgeving heb ik totaal niet te maken mer dit soort situaties. Laat ik het zo zeggen: het leven is goed voor mij.
Ik hoor alleen wel uitlatingen op mijn werk door andere mannen over vrouwen, waarvan ik denk, nou nou nou nou....

Ik lees ze ook op dit forum. Ik vind dat primitief.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:48:33 #248
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203206680
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
oh ok. In mijn omgeving heb ik totaal niet te maken mer dit soort situaties. Laat ik het zo zeggen: het leven is goed voor mij.
Ik hoor alleen wel uitlatingen op mijn werk door andere mannen over vrouwen, waarvan ik denk, nou nou nou nou....

Ik lees ze ook op dit forum. Ik vind dat primitief.
Ja, ik doel ook op die primitieve denkbeelden die een stel mensen tentoonstellen hier. De meeste 'buitenlanders' die ik bij ze thuis ontmoet heb hoeven maar 1 dingetje verkeerd te doen en krijgen ze de slipper van moeders vol in hun nek. Vaak heeft de moeder meer te vertellen dan de vader merkte ik.

Maar ja, pauze in een juristenkantoor met alleen vrouwen, je weet niet wat voor smeerlapperij je hoort. Allemaal keurige, blanke, vlotte dames hoor, ik weet het inmiddels wel beter. In dat soort situaties is vaak juist de ene Turkse meid juist verbaasd over hoe vulgair ze kunnen zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:56:01 #249
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203206814
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eens met deze post.
Ik kleed me niet uitdagend of sexy, ik heb daar geen zin in. Ik kleed me meer als een halve jongen :P Maar de man die bij mij wil zijn zal mij zo ook leren kennen. Dus niet in een leuk jurkje met schattige schoentjes op de eerste date, maar met mijn bootcut-jeans, sneakers, raar shirt over een longsleeve. Mocht iemand achteraf beginnen zeuren dat ik jurkjes moet gaan aandoen.. ja jammer, zo ben ik niet, zo heb je mij niet leren kennen en zo wil ik ook niet worden.
Achteraf mensen willen veranderen vind ik maar mwčh...
Maar dat is dan ook een hele andere kant op ineens, erg ver weg van wat je zelf zou kiezen.

Mijn vriend bv houdt meer van lange jurken dan van kortere (boven de knie) jurkjes. Ik hou van beiden, maar heb ook graag dat hij waarderend is over wat ik aan heb. Dus heb ik mijn collectie lange jurken uitgebreid.

Nu ben ik vrij tweeledig. Ik draag geen jurken als ik naar de paarden ga of met de honden het bos in ga. En huppel ook niet in mijn Anky outfit rond bij de paarden. Heb niet eens rij laarzen of een rij broek. Mijn heerlijk zittende Meindels, spijkerbroek en shirt/trui/blouse passen veel beter bij me op die momenten. Afhankelijk van wat ik doe en hoe ik me voel kleed ik me.
Zelfde met make up, dikke lagen plamuur e.d. zijn niet mijn ding, ik hou van licht en een beetje.

Maar ik ben niet te beroerd om rekening te houden met wat mijn liefde graag ziet. Mits dat valt binnen wie ik ben en wat ik ook echt leuk vind.
Zo vind ik het ook fijn dat hij binnen wie hij is zijn best doet om mij te plezieren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203206821
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:
oh ok. In mijn omgeving heb ik totaal niet te maken mer dit soort situaties.
N=1
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203207154
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:48 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Ja, ik doel ook op die primitieve denkbeelden die een stel mensen tentoonstellen hier. De meeste 'buitenlanders' die ik bij ze thuis ontmoet heb hoeven maar 1 dingetje verkeerd te doen en krijgen ze de slipper van moeders vol in hun nek. Vaak heeft de moeder meer te vertellen dan de vader merkte ik.

Maar ja, pauze in een juristenkantoor met alleen vrouwen, je weet niet wat voor smeerlapperij je hoort. Allemaal keurige, blanke, vlotte dames hoor, ik weet het inmiddels wel beter. In dat soort situaties is vaak juist de ene Turkse meid juist verbaasd over hoe vulgair ze kunnen zijn.
Oh, ik heb er eerlijk gezegd nooit van gemerkt op mijn werk. Maar ja, dat verschilt natuurlijk per locatie.
pi_203207398
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Maar ik ben niet te beroerd om rekening te houden met wat mijn liefde graag ziet. Mits dat valt binnen wie ik ben en wat ik ook echt leuk vind.
Dat vind ik ook een heel ander verhaal en heel begrijpelijk. Maar dat is ook niet perse een compromis toch? Dat is meer win-win.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 19:32:29 #253
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203207400
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 19:18 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Oh, ik heb er eerlijk gezegd nooit van gemerkt op mijn werk. Maar ja, dat verschilt natuurlijk per locatie.
Waar het vooral van afhangt is de balans die scheef is, en wat dan ook weer zo gaar is dat de stoere automonteurs opeens makke lammetjes zijn als er een mooie vrouw de betonvloer op komt huppelen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_203207672
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 19:32 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Waar het vooral van afhangt is de balans die scheef is, en wat dan ook weer zo gaar is dat de stoere automonteurs opeens makke lammetjes zijn als er een mooie vrouw de betonvloer op komt huppelen.
In de eerste plaats: je nick-name vind ik niet erg positief.
In de tweede plaats: ik heb het sterke vermoeden dat ik in een veel betere sociale omgeving verkeer dan jij.

Ik maak nooit dit soort dingen mee. Bij ons wordt gewoon normaal gewerkt, zonder onderscheid in geslacht. Alleen medewerkers van Turkse en Marokkaanse afkomst hebben soms opmerkingen over vrouwen, waarvan ik denk, wauw, dat je daar ongestraft mee wegkomt (zoals: Alle vrouwen zijn hoeren)
  zaterdag 15 januari 2022 @ 19:55:04 #255
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203207835
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 19:47 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
In de eerste plaats: je nick-name vind ik niet erg positief.
In de tweede plaats: ik heb het sterke vermoeden dat ik in een veel betere sociale omgeving verkeer dan jij.

Ik maak nooit dit soort dingen mee. Bij ons wordt gewoon normaal gewerkt, zonder onderscheid in geslacht. Alleen medewerkers van Turkse en Marokkaanse afkomst hebben soms opmerkingen over vrouwen, waarvan ik denk, wauw, dat je daar ongestraft mee wegkomt (zoals: Alle vrouwen zijn hoeren)
Klopt, die heb ik gemaakt in 2009 of zo, en toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn.

Dan vraag ik me wel af wat voor soort werk je doet, aangezien je van voor de babyboomgeneratie bent, naar wat ik meen me te herinneren. Maar ja, ik heb in vele branches gewerkt, neem bijvoorbeeld de tandtechniek, er zou een meidje van 19 op zaterdag als bijbaantje komen helpen als poetshulp. Behandelaar: "Ja ok, ze kan eerst al onze lullen poetsen met haar mond en daarna zien we wel verder."
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 20:00:35 #256
441859 crew  Lenny77
pi_203207953
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 19:55 schreef Id_do_her het volgende:
Behandelaar: "Ja ok, ze kan eerst al onze lullen poetsen met haar mond en daarna zien we wel verder."
Triest :{
Ook al zal het vast een flauw mopje zijn geweest om een beetje stoer over te komen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 20:03:01 #257
441859 crew  Lenny77
pi_203208018
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Zelfde met make up, dikke lagen plamuur e.d. zijn niet mijn ding, ik hou van licht en een beetje.

Maar ik ben niet te beroerd om rekening te houden met wat mijn liefde graag ziet. Mits dat valt binnen wie ik ben en wat ik ook echt leuk vind.
Zo vind ik het ook fijn dat hij binnen wie hij is zijn best doet om mij te plezieren.
Make up heb ik dan wel weer op (beetje) plus mijn haar is lang en blond en verzorg ik goed.

Tweede natuurlijk ook mee eens, er kan wel wat geschoven worden op het spectrum :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 15 januari 2022 @ 20:03:15 #258
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203208024
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 20:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Triest :{
Ook al zal het vast een flauw mopje zijn geweest om een beetje stoer over te komen...
Ja, dat komt men tegen in een laboratorium.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 20:04:51 #259
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203208055
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 20:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Make up heb ik dan wel weer op (beetje) plus mijn haar is lang en blond en verzorg ik goed.

Tweede natuurlijk ook mee eens, er kan wel wat geschoven worden op het spectrum :P
"Ik zal jouw spectrum eens hard verschuiven."
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 20:06:17 #260
441859 crew  Lenny77
pi_203208088
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 20:04 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
"Ik zal jouw spectrum eens hard verschuiven."
Ongepast in R&P, maar na jouw vorige posts: moest lachen :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 15 januari 2022 @ 20:07:20 #261
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203208112
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 20:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ongepast in R&P, maar na jouw vorige posts: moest lachen :D
Ik kan er ook niks aan doen dat ik afgestompt ben door die hooggeëerde laboranten. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_203208656
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:57 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad hoor, maar ik ben het hier ook niet helemaal mee eens. Aan de ene kant snap ik je punt, maar ik zou dit denk ik wel echt een probleem vinden. Ik voel me gewoon goed als ik me sexy, vrouwelijk en soms een klein beetje uitdagend kleed. Misschien is kledingkeuze voor sommigen maar een klein iets, maar bij mij heeft dat gewoon ook met vrijheid en in zekere zin ook met identiteit te maken.
Het heeft gewoon te maken met hoe ik zelf ben.
Ik voel me ook goed in gewoon een spijkerbroek en een trui. :P
Ik draag ook korte jurkjes en rokjes en soms is er decolleté. Maar te sexy of uitdagend zou ik me juist ongemakkelijk in voelen.
Maar áls mijn partner iets zou zeggen zou ik dat niet als vrijheidsbeperking zien. "Nou, oké. Ik draag wel iets anders". No big deal :)
  zondag 16 januari 2022 @ 10:25:10 #263
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_203216638
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wat bedoel je met uitdagend?

Ik kleed me niet uitdagend vind ik. Mijn borsten en billen zijn altijd bedekt, maar met strakke kleding omdat ik dat mooi vind staan. Mijn string zie je ook niet door mijn kleding heen. Ik kleed me niet ordinair oid.

De maatschappij heeft onzekere vrouwen wijsgemaakt dat hun meerwaarde in seksappeal zit, de zelfverzekerde vrouwen denken er anders over..
Ach, voor mannen zit het hem vaak in de vormen. Als je die goed kunt zien, dan is dat voor ons sexy genoeg. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin strakke kleding draagt. Als andere mannen naar haar kijken en ze zich niet ronduit ordinair kleed, vind ik dat alleen maar een compliment.

Als TS zijn vriendin echter aan het squatten is en de hele gym kan van haar string genieten. Tsja, dan snap ik het wel.
Ignorance is bliss
pi_203217994
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 20:28 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Het heeft gewoon te maken met hoe ik zelf ben.
Ik voel me ook goed in gewoon een spijkerbroek en een trui. :P
Ik draag ook korte jurkjes en rokjes en soms is er decolleté. Maar te sexy of uitdagend zou ik me juist ongemakkelijk in voelen.
Maar áls mijn partner iets zou zeggen zou ik dat niet als vrijheidsbeperking zien. "Nou, oké. Ik draag wel iets anders". No big deal :)
Nouja, dat verschilt misschien gewoon ook per persoon :)
  zondag 16 januari 2022 @ 13:02:08 #265
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203218905
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 01:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ja!

Het is een soort van in je eigen kracht staan.

Heb soms het idee dat sommige mannen (zoals in deze discussie) een stukje kracht af willen nemen. Willen doen alsof dat fout is, enkel voor anderen is.
Maar als ik compleet ben voel ik me ook sexy als ik dans. Meestal tijdens het stofzuigen ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:00 schreef hoechst het volgende:
Omdat vrouwen niet verantwoordelijk genoeg zijn
Inderdaad; ONVERANTWOORDELIJK !! Niets gevaarlijker dan (sexy) dansen tijdens het stofzuigen. Met die dikke buis in je handen en struikelen over dat ding met die zak.
Had van jou toch echt anders verwacht Cause :N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203219223
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
[..]
Inderdaad; ONVERANTWOORDELIJK !! Niets gevaarlijker dan (sexy) dansen tijdens het stofzuigen. Met die dikke buis in je handen en struikelen over dat ding met die zak.
Had van jou toch echt anders verwacht Cause :N :N :N
Gister (toen was het nog winter ja geen zomer) liep ik door de winkelstraten en zag ik vrouwen met korte rokjes....
waar slaat dat op dan?
  zondag 16 januari 2022 @ 13:24:12 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203219388
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:16 schreef hoechst het volgende:

[..]
Gister (toen was het nog winter ja geen zomer) liep ik door de winkelstraten en zag ik vrouwen met korte rokjes....
waar slaat dat op dan?
Dus onverantwoordelijk want zo krijgen ze kou op de blaas?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 16 januari 2022 @ 13:39:30 #268
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203219694
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
[..]
Inderdaad; ONVERANTWOORDELIJK !! Niets gevaarlijker dan (sexy) dansen tijdens het stofzuigen. Met die dikke buis in je handen en struikelen over dat ding met die zak.
Had van jou toch echt anders verwacht Cause :N :N :N
Ik weet het, ik weet het.
Dat soort dingen krijg je als er geen man des huizes meer is, compleet onverantwoordelijk gedrag.
Mijn vriend doet zijn best, maar ja, ben een vrouw hč, die kan je niet zomaar alleen laten, dan gaat het mis.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 16 januari 2022 @ 13:49:52 #269
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203219864
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik weet het, ik weet het.
Dat soort dingen krijg je als er geen man des huizes meer is, compleet onverantwoordelijk gedrag.
Mijn vriend doet zijn best, maar ja, ben een vrouw hč, die kan je niet zomaar alleen laten, dan gaat het mis.
Absoluut !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 16 januari 2022 @ 13:58:06 #270
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203219988
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dus onverantwoordelijk want zo krijgen ze kou op de blaas?
Nou, mijn idee is dat vrouwen in de winter leuke korte rokjes dragen en daaronder meestal heel dunne kleine slipjes (en gelijksoortige lingerie = heel koud in de winter) is omdat ze denken, je weet nooit wat er gebeurt. Misschien val ik, knie kapot, en brengen ze me naar het ziekenhuis en is er een leuk-rijke arts en ... je weet maar nooit hoe een vrouw een arts vangt (oorspronkelijk is het .... een koe een haas vangt, aangepast aan de situatie die ik hier schilder).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 16 januari 2022 @ 14:07:36 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203220207
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Nou, mijn idee is dat vrouwen in de winter leuke korte rokjes dragen en daaronder meestal heel dunne kleine slipjes (en gelijksoortige lingerie = heel koud in de winter) is omdat ze denken, je weet nooit wat er gebeurt. Misschien val ik, knie kapot, en brengen ze me naar het ziekenhuis en is er een leuk-rijke arts en ... je weet maar nooit hoe een vrouw een arts vangt (oorspronkelijk is het .... een koe een haas vangt, aangepast aan de situatie die ik hier schilder).
FFS.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:09:40 #272
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203220244
FFS ????
Géén idee waar dat voor staat ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 16 januari 2022 @ 14:10:50 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203220269
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:09 schreef LeesFoknl het volgende:
FFS ????
Géén idee waar dat voor staat ....
Je bent geen ouwe gek. Je bent een ouwe viespeuk.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:14:46 #274
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203220347
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je bent geen ouwe gek. Je bent een ouwe viespeuk.
A dirty mind is a joy forever :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203220557
Is er niet een mod die een wederkerend voornaamwoord in de titel kan gooien?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:01:28 #276
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203221220
Ik herken er helemaal niks in maar als ik zou moeten gokken denk ik dat je man een jaloersig type is.

Hopenlijk voor jou krijg je hier in de loop der tijd geen last van.
To BG or not to BG!
pi_203221508
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Nou, mijn idee is dat vrouwen in de winter leuke korte rokjes dragen en daaronder meestal heel dunne kleine slipjes (en gelijksoortige lingerie = heel koud in de winter) is omdat ze denken, je weet nooit wat er gebeurt. Misschien val ik, knie kapot, en brengen ze me naar het ziekenhuis en is er een leuk-rijke arts en ... je weet maar nooit hoe een vrouw een arts vangt (oorspronkelijk is het .... een koe een haas vangt, aangepast aan de situatie die ik hier schilder).
Wat ouderwets zeg. :') Mijn man is arts en heeft mij gevangen. Ik zat helemaal niet op een rijke vent te wachten.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:18:52 #278
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203221591
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:15 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wat ouderwets zeg. :') Mijn man is arts en heeft mij gevangen. Ik zat helemaal niet op een rijke vent te wachten.
Gevangen? Dat is pas ouderwets, dat is al niet meer "done" sinds 1908.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203223035
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Nou, mijn idee is dat vrouwen in de winter leuke korte rokjes dragen en daaronder meestal heel dunne kleine slipjes (en gelijksoortige lingerie = heel koud in de winter) is omdat ze denken, je weet nooit wat er gebeurt. Misschien val ik, knie kapot, en brengen ze me naar het ziekenhuis en is er een leuk-rijke arts en ... je weet maar nooit hoe een vrouw een arts vangt (oorspronkelijk is het .... een koe een haas vangt, aangepast aan de situatie die ik hier schilder).
Ik heb inderdaad vriendinnen die dit doen. Ik vind dat echt zooooooo dom. Ik laat me juist bewust vallen of ren head first tegen een muur, dan weet je in ieder geval zeker dat je in het ziekenhuis komt. Dan is het alleen nog afwachten of de arts ook daadwerkelijk leuk is.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:39:08 #280
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203223934
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:33 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad vriendinnen die dit doen. Ik vind dat echt zooooooo dom. Ik laat me juist bewust vallen of ren head first tegen een muur, dan weet je in ieder geval zeker dat je in het ziekenhuis komt. Dan is het alleen nog afwachten of de arts ook daadwerkelijk leuk is.
Ik zoek gewoon een lekkere arts uit, kijk wat het specialisme is en laat me doorverwijzen.
Google is my friend, daardoor weet ik precies welke symptomen ik moet faken. Bij voorkeur heerlijke vage klachten waardoor ik langere tijd en vaker met die lekkere arts door kan brengen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:51:40 #281
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203224063
Oh.
En terwijl ik dat typte wapperde ik nog wat met mijn haar en liet even heel subtiel mijn hand tussen mijn dijen glijden. Natuurlijk in die lange jurk die wel goed gevonden werd, want hč, ik ben geen slet. Deed alleen even mijn jurk goed.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203224270
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik zoek gewoon een lekkere arts uit, kijk wat het specialisme is en laat me doorverwijzen.
Google is my friend, daardoor weet ik precies welke symptomen ik moet faken. Bij voorkeur heerlijke vage klachten waardoor ik langere tijd en vaker met die lekkere arts door kan brengen.
Ooooooowh, jij bent goed! En wat doe je dan als de klachten niet vanuit de basisverzekering vergoed worden? Want dat vind ik dus zelf het voordeel van vallen en dergelijke. Mijn werkgever is niet zo blij dat ik met enige regelmaat niet kan werken, maar de kosten blijven zo wel een beetje binnen de perken.
pi_203230164
:')
pi_203230520
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Oh.
En terwijl ik dat typte wapperde ik nog wat met mijn haar en liet even heel subtiel mijn hand tussen mijn dijen glijden. Natuurlijk in die lange jurk die wel goed gevonden werd, want hč, ik ben geen slet. Deed alleen even mijn jurk goed.
Het begon sterk. Maar eindigt wat in mineur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203230534
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef oppiedoppie het volgende:

Hopenlijk voor jou krijg je hier in de loop der tijd geen last van.
Over 10 jaar is er een nieuw topic van TS dat ze klaagt dat der man geen opmerkingen meer maakt over der outfits.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203252468
Ik herken het in de zin van dat mijn vaste (lat) vriend zich ook vaak met mijn kleding bemoeid en me het liefst in uitdagende kleding ziet. In begin zelfs zo erg dat hij als ik ging douchen kleding voor me klaar had gelegd,
Maar heb even haarfijn duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben, hij mag uiteraard zijn voorkeur uitspreken en soms als ik daar zin in heb geef ik daar wel gehoor aan, maar om nou op hoge hakken in een kort tijgerprint jurkje mee te gaan naar de bouwmarkt vind ik je reinste onzin. Maar snap het op zich wel.

Omgekeerd snap ik het eerlijk gezegd helemaal niet, waarom sommige mannen vinden dat hun vrouw of vriendin te schaars gekleed is. (religieuze achtergrond even buiten beschouwing gelaten dan) ja waarschijnlijk dan gewoon onzekerheid gok ik zo.

Maar wat het ook is, ik draag waar ik mezelf het prettigst bij voel, soms stijlvol, soms uitdagend, soms gewoon praktisch. adviezen zijn welkom, kledingvoorschriften en dresscodes niet.
  woensdag 19 januari 2022 @ 05:39:41 #287
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203264609
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:33 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad vriendinnen die dit doen. Ik vind dat echt zooooooo dom. Ik laat me juist bewust vallen of ren head first tegen een muur, dan weet je in ieder geval zeker dat je in het ziekenhuis komt. Dan is het alleen nog afwachten of de arts ook daadwerkelijk leuk is.
Ja, DAT had ik al gemerkt, aan je bijdrages hier. Vrees dat je toch een paar keer teveel en te hard met je kop tegen een muur geknald bent..

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_204583593
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik ben vrouw, en conservatief opgevoed, en hier zou ik ook niet in lopen. En als ik andere vrouwen hierin zie lopen, dan denk ik : waar ben je op uit? Ben je mannen aan her (uit)lokken? Had je niet een iets minder opzichtige legging kunnen kiezen, eentje die meer sport en minder sexy uitstraalt? (die bestaan ook).
Gelukkig lig ik in bed en hoef ik niet te schaterlachen. Hoe kom je erbij dat dit sexy kledij is?

Ik vraag me af wat jij denkt als iemand in de gym een frogpose o.i.d. doet.
pi_204596010
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Jezelf met sexy kledij etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent. Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven. Het getuigd van weinig respect voor de man en de relatie, of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
Wat een onzin.
  maandag 2 mei 2022 @ 08:56:21 #290
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_204605038
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 00:14 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Gelukkig lig ik in bed en hoef ik niet te schaterlachen. Hoe kom je erbij dat dit sexy kledij is?

Ik vraag me af wat jij denkt als iemand in de gym een frogpose o.i.d. doet.
"Ouch, m'n heupen ;( "
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_204606153
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Jezelf met sexy kledij etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent. Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven. Het getuigd van weinig respect voor de man en de relatie, of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
Wat de hahahahaa. En mannen mogen zeker alles van jou? Dus zich sexy kleden en vrouwen lastigvallen?

En de interseksen dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2022 11:43:02 ]
  maandag 2 mei 2022 @ 11:46:49 #292
495375 KroketBroodje
Oblivion NPC
pi_204606182
Tuurlijk bemoei ik me wat mijn vrouw draagt. Als ze halfnaakt over straat wilt gaan dan moet ze een man zoeken die dat wel accepteert. Veel mannen durven al bijna niks te zeggen maar het is goed om een beetje jaloers/beschermend te zijn over je vrouw. Het moet natuurlijk niet doorslaan.

[ Bericht 36% gewijzigd door KroketBroodje op 02-05-2022 11:52:47 ]
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  maandag 2 mei 2022 @ 12:02:48 #293
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_204606314
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:46 schreef KroketBroodje het volgende:
Tuurlijk bemoei ik me wat mijn vrouw draagt. Als ze halfnaakt over straat wilt gaan dan moet ze een man zoeken die dat wel accepteert. Veel mannen durven al bijna niks te zeggen maar het is goed om een beetje jaloers/beschermend te zijn over je vrouw. Het moet natuurlijk niet doorslaan.
Wat moet je beschermen dan, je ego?

Goddank allemaal geen last van dat soort geneuzel, vent mag z'n mening geven over dingen en dan ziet 'ie vanzelf wel of ik er wat mee doe. En andersom hetzelfde.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 2 mei 2022 @ 12:18:36 #294
495375 KroketBroodje
Oblivion NPC
pi_204606483
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Wat moet je beschermen dan, je ego?

Goddank allemaal geen last van dat soort geneuzel, vent mag z'n mening geven over dingen en dan ziet 'ie vanzelf wel of ik er wat mee doe. En andersom hetzelfde.
Ik bescherm mijn huwelijk en gezin vanuit een Katholiek perspectief. Mijn vrouw is ook Katholiek (opgevoed) en ze deelt dezelfde mening. Niet voor niets hebben we zo'n hoog vreemdgaan gehalte en mislukte huwelijken. Als alles maar mag waarom zou je dan een monogame relatie willen, dan is polygaam toch veel interessanter? En waar ligt de grens, heeft de man ook al een ego/onzekerheids probleem als de vrouw met een andere man wilt netflixen en chille? Als het alleen bij knuffelen blijft?

Ik respecteer ieder zijn manier van leven maar ik hoef geen losbandige vrouw, ik stel wel grenzen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  maandag 2 mei 2022 @ 12:23:39 #295
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_204606525
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:18 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik bescherm mijn huwelijk en gezin vanuit een Katholiek perspectief. Niet voor niets hebben we zo'n hoog vreemdgaan gehalte en mislukte huwelijken. Als alles maar mag waarom zou je dan een monogame relatie willen, dan is polygaam toch veel interessanter? En waar ligt de grens, heeft de man ook al een ego/onzekerheids probleem als de vrouw met een andere man wilt netflixen en chille? Als het alleen bij knuffelen blijft?

Ik respecteer ieder zijn manier van leven maar ik hoef geen losbandige vrouw, ik stel wel grenzen
Aha, dus een kort rokje = neukt met iedereen. Goed om te weten, deze non-discussie weiger ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 2 mei 2022 @ 12:24:38 #296
495375 KroketBroodje
Oblivion NPC
pi_204606537
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Aha, dus een kort rokje = neukt met iedereen. Goed om te weten, deze non-discussie weiger ik.
Dat zeg ik niet. Ik geef mijn mening en beantwoord je vraag, je hoeft er verder niet op te reageren inderdaad
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204606594
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:46 schreef KroketBroodje het volgende:
Tuurlijk bemoei ik me wat mijn vrouw draagt. Als ze halfnaakt over straat wilt gaan dan moet ze een man zoeken die dat wel accepteert. Veel mannen durven al bijna niks te zeggen maar het is goed om een beetje jaloers/beschermend te zijn over je vrouw. Het moet natuurlijk niet doorslaan.
Anfisa Nava
  maandag 2 mei 2022 @ 12:30:15 #298
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_204606596
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:24 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet. Ik geef mijn mening en beantwoord je vraag, je hoeft er verder niet op te reageren inderdaad
Het topic gaat over kleding? Ik kan alleen voor m'n eigen situatie spreken, maar of ik een lange broek en saaie sweater aan heb of dat ik rondhups in wat meer onthullends, maakt niet dat ik ineens vergeet dat ik in een relatie zit? Dus waarom ineens dat gebazel over monogaam of niet vandaan komt, leg maar uit dan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Miss 200.000.000! maandag 2 mei 2022 @ 12:32:32 #299
367000 roos94
pi_204606618
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:15 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wat ouderwets zeg. :') Mijn man is arts en heeft mij gevangen. Ik zat helemaal niet op een rijke vent te wachten.
Wat toevallig zeg
  maandag 2 mei 2022 @ 12:47:14 #300
495375 KroketBroodje
Oblivion NPC
pi_204606761
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het topic gaat over kleding? Ik kan alleen voor m'n eigen situatie spreken, maar of ik een lange broek en saaie sweater aan heb of dat ik rondhups in wat meer onthullends, maakt niet dat ik ineens vergeet dat ik in een relatie zit? Dus waarom ineens dat gebazel over monogaam of niet vandaan komt, leg maar uit dan.
Een polygame relatie is ook gewoon een relatie hoor, is geen gebazel. Het gaat erom dat iedereen zijn/haar grenzen anders heeft, en als je dat blijft verleggen met de voorbeelden die ik geef dan zou een polygame relatie veel passender zijn.

En ik zeg niet dat iets wat meer onthullends dragen je al meteen een slet maakt, dat maak je er zelf van
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  maandag 2 mei 2022 @ 13:08:51 #301
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_204606930
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:47 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Een polygame relatie is ook gewoon een relatie hoor, is geen gebazel. Het gaat erom dat iedereen zijn/haar grenzen anders heeft, en als je dat blijft verleggen met de voorbeelden die ik geef dan zou een polygame relatie veel passender zijn.
Ik snap prima wat het is, maar ik snap niet waarom het relevant is in een discussie over kleding.
quote:
En ik zeg niet dat iets wat meer onthullends dragen je al meteen een slet maakt, dat maak je er zelf van
Oh nee?
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:18 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik respecteer ieder zijn manier van leven maar ik hoef geen losbandige vrouw, ik stel wel grenzen
Dit riekt naar misogynie.

Edit: ik ga geen nieuw topic openen, ik denk niet dat hier nog een interessante discussie uit gaat komen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')