abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201830008
Ik wist dus nooit hoe je dit noemde, ik wist alleen dat het niet goed voelde als iemand (een man in mijn geval) dit tegen je zegt.

Denk aan dit soort dingen:

‘Je bent best knap voor een chubby persoon’
‘Als je nét iets meer gewicht zou verliezen zou je echt perfect zijn’
‘Ja, maar wat jij doet stelt eigenlijk niks voor. Die pallets die ik sorteer in ploegendienst, dat is pas lastig.’
‘Wat je nu doet is niet vrouwelijk/niet zoals ik wil dat een vrouw doet’
- Een type vrouw noemen die compleet niet op je lijkt en dit ophemelen zodat je aan jezelf gaat twijfelen
*maakt ‘grapjes’ over je gewicht*
*maakt ‘grapjes’ over je manier van dingen doen*
*maakt ‘grapjes’ over hoe ‘dom’ je bent*

Blijkbaar heet dit ‘negging’. Ik wist nooit dat het zo heette totdat ik er iets over las, en opeens realiseerde ik me dat er best wel wat mannen in mijn leven soortgelijke dingen tegen me hadden gezegd.

Kwam ik er ook nog achter dat het blijkbaar een PUA techniek uit een of ander boek genaamd ‘The Game’ is. Dit maakt het nog 10 keer pathetischer.

Klacht: Doe dit aub niet en nooit weer en donderstraal daarbij ook even 110 km op. Triest

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2021 12:17:33 ]
pi_201830087
Ja dat is wel triest. Maar waarschijnlijk ben je ook zo'n type waar het werkt.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 12:24:26 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_201830097
Vaak zit er wel een kern van waarheid in
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_201830126
Dikke badbitches boh
lol
pi_201830136
Je lokt het blijkbaar uit
pi_201830137
Best een leuk topic, voor een vrouw
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2021 @ 12:28:39 #7
88815 The_Emotion
98.3
pi_201830142
Nu noemen ze je 'Gordita' ?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201830201
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:24 schreef Plompzakker het volgende:
Zal best, dat is niet het punt waar het om gaat.
Ik zeg toch ook niet ja ik hou wel van mannen met een 8 inch dick maar geeft echt niet dat jij er maar een van 2 in je broek hebt hangen hoor, geeft echt niet
pi_201830224
Blijkbaar ben je niet zo slim als dat je zelf dacht.
pi_201830225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:23 schreef dimmak het volgende:
Ja dat is wel triest. Maar waarschijnlijk ben je ook zo'n type waar het werkt.
Kan niet ontkennen :$
pi_201830271
Wat vreemd dat je iets pas opeens gaat erkennen als het een 'naampje' bllijkt te hebben?

Het gaat er verder niet om wat een ander over jou zegt... maar enkel of je dat zelf ook als 'waardevol' wil inschatten en de mening van die ander enige waarde toedicht.

Dat slaat overigens niet enkel op kritiek, maar evengoed op complimenten....
Iemand die je een enorm compliment geeft, dat je 'totaal perfect' bent, kan dat soms ook doen om zelf ook daarvoor iets van jou terug te krijgen:

Het is verder niet erg om daar dan ook zelf te aan toe te geven, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..

... waar het echter om draait is dat dat jouw eigen persoonlijke en individuele keuze is en niet 'afhangt' van de ander.
dat noemen we uiteindelijk 'zelfwaarde' hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201830280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Wat vreemd dat je iets pas opeens gaat erkennen als het een 'naampje' bllijkt te hebben?

Het gaat er verder niet om wat een ander over jou zegt... maar enkel of je dat zelf ook als 'waardevol' wil inschatten en de mening van die ander enige waarde toedicht.

Iemand die je een enorm compliment geeft, dat je 'totaal perfect' bent, kan dat soms ook doen om zelf ook daarvoor iets van jou terug te krijgen:

het is verder niet erg om dat dan ook te doen, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..

... waar het echter om draait is dat dat jouw eigen persoonlijke en individuele keuze is en niet 'afhangt' van de ander.
Zit je nou te mansplainen? :P
pi_201830294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Zit je nou te mansplainen? :P
ik identificeer me graag als intergeslachtelijk als ik dingen uitleg :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201830301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Kan niet ontkennen :$
Heb je ook liever dat ze je sletje noemen in bed?
pi_201830329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:42 schreef dimmak het volgende:

[..]
Heb je ook liever dat ze je sletje noemen in bed?
Ligt aan de context @Sfancta
pi_201830345
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef RM-rf het volgende:

Het is verder niet erg om daar dan ook zelf te aan toe te geven, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..

Je hebt zeker een fair point, maar als iemand er maar op blijft hameren, op een niet-constructieve manier, en meer om jou een bepaald gevoel te geven en/of een reactie uit te lokken vind ik het wel klachtwaardig en zielig.
pi_201830352
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ligt aan de context @:Sfancta
Soms moet dat gewoon even.
pi_201830363
Je bent gewoon dik?
pi_201830368
Heb TS in bed gekregen nadat ik zei een 8 inch te hebben, maar had gewoon een 8 cm HAHAHA

Te laat voor haar, ze lag al vastgebonden toen met wat snufjes chloroform die in de rondte vlogen.
  Tettenkoning woensdag 20 oktober 2021 @ 12:47:47 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201830372
PUA :')
Loopt ook een reeks van in R&P volgens mij :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201830383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef Sfancta het volgende:
Heb TS in bed gekregen nadat ik zei een 8 inch te hebben, maar had gewoon een 8 cm HAHAHA

Te laat voor haar, ze lag al vastgebonden toen met wat snufjes chloroform die in de rondte vlogen.
Dit was al niet grappig, is niet grappig en wordt nooit grappig.

Stop ermee.
pi_201830416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit was al niet grappig, is niet grappig en wordt nooit grappig.

Stop ermee.
Het is mijn rl vriendin man hou op met me.
pi_201830435
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Het is mijn rl vriendin man hou op met me.
je zal irl nooit wat bereiken, kap met je act.
pi_201830446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef Nine. het volgende:
PUA :')
Loopt ook een reeks van in R&P volgens mij :')
Ja achteraf dacht ik moet dit in R&P maar ik vond het zo ontzettend triest en klachtwaardig dat het hier moest
pi_201830473
Wat een gewichtig topic dit, daar kan best een kilo of 10 vanaf....
pi_201830478
‘The Game’ You just lost it
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:00:07 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201830570
Voor zo'n dik wijf ben je op zich niet heel lelijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:08:49 #28
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201830695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Zal best, dat is niet het punt waar het om gaat.
Ik zeg toch ook niet ja ik hou wel van mannen met een 8 inch dick maar geeft echt niet dat jij er maar een van 2 in je broek hebt hangen hoor, geeft echt niet
Inch? We leven niet in de VS.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_201830759
Gewoon negeren. Doen alsof je het niet gehoord/gelezen hebt. Ze willen zo graag een rractie en dit verwachten ze niet. Kijk hoe ze het evt herhalen en zichzelf voor lul zetten.
pi_201830761
Goed topic, maar typt het niet net wat lekkerder als je wat minder weegt, TS?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_201830841
TS verbrandt calorieën door een pizza te laten aanbranden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_201830853
Als je op aarde 100 kilo weegt dan weeg je op Mars een stuk minder.

TS is niet vet, ze is gewoon op de verkeerde planeet.
pi_201830863
De favoriete oefening van TS is kauwen.
pi_201830887
De hond van TS heet 10 kilometer zodat ze kan zeggen dat ze elke dag 10 kilometer doet.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:29:19 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201830954
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik wist dus nooit hoe je dit noemde, ik wist alleen dat het niet goed voelde als iemand (een man in mijn geval) dit tegen je zegt.

‘Ja, maar wat jij doet stelt eigenlijk niks voor. Die pallets die ik sorteer in ploegendienst, dat is pas lastig.’
- Een type vrouw noemen die compleet niet op je lijkt en dit ophemelen zodat je aan jezelf gaat twijfelen

Blijkbaar heet dit ‘negging’. Ik wist nooit dat het zo heette totdat ik er iets over las, en opeens realiseerde ik me dat er best wel wat mannen in mijn leven soortgelijke dingen tegen me hadden gezegd.

Kwam ik er ook nog achter dat het blijkbaar een PUA techniek uit een of ander boek genaamd ‘The Game’ is. Dit maakt het nog 10 keer pathetischer.

Klacht: Doe dit aub niet en nooit weer en donderstraal daarbij ook even 110 km op. Triest
Niet accepteren. Dit soort mannen gaat nog veel verder als de relatie vordert. Als hij jou niet aantrekkelijk vindt dan zoekt hij maar een ander. Wat is het probleem?

Ik heb wel ooit er uit geflapt: “ je ziet er heel anders uit als op e foto.” Dat was een behoorlijk geflatteerde foto, dus ze wist wel wat ik bedoelde. Maar goed. Dan moet je maar geen foto van een ‘acht’ plaatsen als je een ‘vijf’ bent. De date werd niks..
The End Times are wild
pi_201831081
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Niet accepteren. Dit soort mannen gaat nog veel verder als de relatie vordert. Als hij jou niet aantrekkelijk vindt dan zoekt hij maar een ander. Wat is het probleem?
Maar omgekeerd moet een man haar wel accepteren?
pi_201831188
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Wat doet zij verkeerd dan?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:47:04 #38
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_201831205
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
en donderstraal daarbij ook even 110 kilo op
Typo hersteld.
Geen dank!
pi_201831664
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Hoeft niet perse maar als je me niet accepteert ga dan ook geen moeite steken in bij me blijven maar wel elke keer opmerkingen maken waaruit blijkt dat je me niet accepteert. Lijkt me vrij inefficiënt.
pi_201831850
Ik denk dat dit echt per bubbel verschillend is. Ik heb dit in mijn vriendengroep nog nooit gehoord. Net aan m'n vriendin gevraagd of iemand dat wel eens zo tegen haar gezegd heeft, ook nooit.

Dus het zal idd bestaan, en ook zeker terechte klacht, maar niet overal denk ik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_201832379
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Je hebt zeker een fair point, maar als iemand er maar op blijft hameren, op een niet-constructieve manier, en meer om jou een bepaald gevoel te geven en/of een reactie uit te lokken vind ik het wel klachtwaardig en zielig.
Maar wat is dan je klacht precies?

Vind je het vervolgens wel belangrijk wat die persoon vind en kan je deze persoon verder niet negeren?

wat mij betrfeft zou iemand die op een erg toxische wijze op mij of mijn uiterlijk of gedrag reageert en dingen zegt die ik als kwetsend ervaar, ikzelf snel terzijde schuiven als iemand waarmee je niet mee wil omgaan..

als echter bv m'n partner dingen van mij bekritiseert, (wat ze overigens nog best vaak doet) is dat ofwel iets waar ikzelf misschien eens wat beter aandacht aan kan besteden omdat het een verkeerde eigenschap van mijzelf is... of het is juist iets waarvan ik tegen haar moet aangeven dat ik haar kritiek onjuist vind.
pi_201832561
TS is dus dik.
pi_201832611
Ha pop fijne vakantie, we spreken je volgende maand weer hiero.

Joe!
pi_201832700
Mickeytt kappen nu.
pi_201832874
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:46 schreef JustinK het volgende:

[..]
Wat doet zij verkeerd dan?
Als je er chubby uitziet mag iemand daar best wat van vinden.
pi_201832914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Hoeft niet perse maar als je me niet accepteert ga dan ook geen moeite steken in bij me blijven maar wel elke keer opmerkingen maken waaruit blijkt dat je me niet accepteert. Lijkt me vrij inefficiënt.
Misschien bestaat 'bij iemand blijven' wel uit een aantal aspecten. Er als een luie big bij lopen is een van die aspecten. Je kunt prima bij iemand blijven om allerlei andere redenen, maar je tocht storen aan een ding. Wees liever blij dat hij het aangeeft zodat je er wat aan kan doen in plaats van je aangevallen te voelen.
pi_201833367
TS is dus eigenlijk een chubby
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201833844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Misschien bestaat 'bij iemand blijven' wel uit een aantal aspecten. Er als een luie big bij lopen is een van die aspecten. Je kunt prima bij iemand blijven om allerlei andere redenen, maar je tocht storen aan een ding. Wees liever blij dat hij het aangeeft zodat je er wat aan kan doen in plaats van je aangevallen te voelen.
Oja oeps was even vergeten dat ik besta zodat ik me aan kan passen zoals dat iemand anders wil dat ik eruit zie.
De deur staat open voor dit soort mensen die mij niet kunnen waarderen op welk gebied dan ook, dan hoef je niet te blijven en opmerkingen te maken, want dan vind je het blijkbaar dus ergens wel geil.
pi_201833871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Maar wat is dan je klacht precies?

Vind je het vervolgens wel belangrijk wat die persoon vind en kan je deze persoon verder niet negeren?

wat mij betrfeft zou iemand die op een erg toxische wijze op mij of mijn uiterlijk of gedrag reageert en dingen zegt die ik als kwetsend ervaar, ikzelf snel terzijde schuiven als iemand waarmee je niet mee wil omgaan..

als echter bv m'n partner dingen van mij bekritiseert, (wat ze overigens nog best vaak doet) is dat ofwel iets waar ikzelf misschien eens wat beter aandacht aan kan besteden omdat het een verkeerde eigenschap van mijzelf is... of het is juist iets waarvan ik tegen haar moet aangeven dat ik haar kritiek onjuist vind.
Mijn klacht is niet zozeer de dingen die mannen zeggen (als je een vrouw bent die sterk in haar schoenen staat zal het je niks doen), maar meer waarom sommige mensen de behoefte voelen om dit te doen.

Ik heb het dan ook niet over 1 opmerking, maar over systematisch ‘neggen’.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:35:06 #50
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_201833874
PUA? particuliere uranium afhaalbalie
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_201834063
quote:

&#
Hoeveel ben je al verloren?
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201834145
TS gaat om met palletsorteerders. :')
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:17:28 #53
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201834360
Dat tegen vrouwen zeggen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201834374
Graag niet alle mannen over één kam scheren. Alvast bedankt, kusjehoiiiii.
pi_201834662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Oja oeps was even vergeten dat ik besta zodat ik me aan kan passen zoals dat iemand anders wil dat ik eruit zie.
De deur staat open voor dit soort mensen die mij niet kunnen waarderen op welk gebied dan ook, dan hoef je niet te blijven en opmerkingen te maken, want dan vind je het blijkbaar dus ergens wel geil.
Je snapt het niet. Iemand kan prima bij je zijn om X, maar zich toch storen aan een enkel aspect Y. De afweging daartussen bepaalt die persoon inderdaad zelf, maar jij bent niet de maatstaf waarlangs zijn mening over jou gelegd mag worden.

Ik stoor me bv enorm aan iemand die rookt. Het is ronduit ranzig en smerig. Dan kan ik nog prima de positieve punten van die persoon zien. Maar als ik dagelijks in andermans stank moet zitten en daar ongevraagd een half pakje van mee rook, dan zeg ik daar wat van en dat mag ik prima doen.
pi_201835856
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Je snapt het niet. Iemand kan prima bij je zijn om X, maar zich toch storen aan een enkel aspect Y. De afweging daartussen bepaalt die persoon inderdaad zelf, maar jij bent niet de maatstaf waarlangs zijn mening over jou gelegd mag worden.

Ik stoor me bv enorm aan iemand die rookt. Het is ronduit ranzig en smerig. Dan kan ik nog prima de positieve punten van die persoon zien. Maar als ik dagelijks in andermans stank moet zitten en daar ongevraagd een half pakje van mee rook, dan zeg ik daar wat van en dat mag ik prima doen.
Ga je daar dan 1 keer wat van zeggen of 10 keer per dag passief agressieve opmerkingen over maken terwijl je dan ook gewoon kan kappen omdat het een dealbreaker is?

Volgens mij snap je mijn punt juist niet.
pi_201836284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ga je daar dan 1 keer wat van zeggen of 10 keer per dag passief agressieve opmerkingen over maken terwijl je dan ook gewoon kan kappen omdat het een dealbreaker is?

Lieve schat ga genieten van je vakantie, we zien je volgende maand.
pi_201836692
quote:
18s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
In Mexico genieten :')
lol
pi_201836845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Hangt een beetje van de persoon af. De een kan de ene aanpak beter handelen dan de andere. Veel mensen slikken directe kritiek niet. Meestal zit de bedoeling er tussenin en is het helemaal niet verkeerd bedoeld, maar wordt dat wel zo opgevat.
pi_201836851
quote:
18s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Eerst tieten posten.
pi_201836934
Mensen die denken dat als ze een woord horen, dat iets 'bestaat' :')
Er is alleen maar iemand die iets iets genoemd heeft en wat anderen vervolgens navolgen.
Eens kijken
pi_201836973
Een wijs man zei ooit: Het moet niet rammelen, het moet schudden
pi_201837809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:43 schreef Maharski het volgende:
Mensen die denken dat als ze een woord horen, dat iets 'bestaat' :')
Er is alleen maar iemand die iets iets genoemd heeft en wat anderen vervolgens navolgen.
Met corona bedoel je hè?
  Forum Admin woensdag 20 oktober 2021 @ 21:34:23 #64
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_201838087
Och wij mannen hebben nog veel meer achterlijkheden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_201838193
TS is een lekkerdikkerdje.
pi_201838206
Ik houd niet van lekkerdikkerdjes want meestal zijn ze namelijk helemaal niet lekker.
pi_201839122
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:34 schreef Pharkus het volgende:
Jij bent een kenner? B-)
  woensdag 20 oktober 2021 @ 22:20:46 #68
459912 FlippingCoin
pi_201839153
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:34 schreef Pharkus het volgende:
Niet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_201840143
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Hangt een beetje van de persoon af. De een kan de ene aanpak beter handelen dan de andere. Veel mensen slikken directe kritiek niet. Meestal zit de bedoeling er tussenin en is het helemaal niet verkeerd bedoeld, maar wordt dat wel zo opgevat.
En dan heb je ook nog die speciale groep mensen die heel veel saus om een punt heen lullen omdat ze anders hun gelijk niet krijgen.

Negging is totaal wat anders dan directe kritiek of een goedbedoeld advies. Misschien had je de term eerst moeten googlen voordat je hier aan kwam kachelen met een totaal ander punt dan ik bedoelde.
pi_201840170
Je mag mij peggen in je legging.
pi_201840249
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:54 schreef Galvez het volgende:

[..]
Hoeveel ben je al verloren?
Gaat je geen fuck aan eigenlijk, maar ik sport wekelijks, eet gezond en zit huidig op een gezond gewicht. Echter val ik nog wel in de categorie ‘chubby’, maar ik vind mezelf (als dat mag) mooi genoeg zoals ik ben.

Daarnaast ben ik nooit ziek, heb een goede bloeddruk, goede bloedsuikerwaarden, geen hypercholesterolemie, en word ik gewoon netjes elke maand ongesteld. Mijn lichaam is blij met de voedingsstoffen die het krijgt. Veel gratenpakhuizen die ik ken worden niet meer ongesteld, liggen bij elk griepje ziek op bed en hebben een obsessie met wat vetrolletjes.

Enige waar ik last van heb is dat sommige smerig puisterige ectomannetjes die geen spiermassa op kunnen bouwen in de sportschool mij alhier fatshamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2021 23:33:39 ]
  woensdag 20 oktober 2021 @ 23:34:15 #72
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_201840273
Best een aardig topic, als TS wat sprekendere voorbeelden had gebruikt.
pi_201840314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:23 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
En dan heb je ook nog die speciale groep mensen die heel veel saus om een punt heen lullen omdat ze anders hun gelijk niet krijgen.

Negging is totaal wat anders dan directe kritiek of een goedbedoeld advies. Misschien had je de term eerst moeten googlen voordat je hier aan kwam kachelen met een totaal ander punt dan ik bedoelde.
Jij hebt het over negging als een negatief iets, maar misschien is het helemaal niet zo bedoeld. Ik heb het boek van Neil Strauss een paar keer gelezen. Dus ik weet wel wat ermee bedoeld wordt. Het wordt gebruikt in de initiele contactfase, om interesse te wekken in een bepaalde scene.

Verder loop ik al wat langer mee en denk ik wel wat over menselijke gedragingen en beweegredenen te weten. En wat van gelijk halen betreft, daar kan jij ook wat van.
pi_201840322
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Gaat je geen fuck aan eigenlijk, maar ik sport wekelijks, eet gezond en zit huidig op een gezond gewicht. Echter val ik nog wel in de categorie ‘chubby’, maar ik vind mezelf (als dat mag) mooi genoeg zoals ik ben.

Daarnaast ben ik nooit ziek, heb een goede bloeddruk, goede bloedsuikerwaarden, geen hypercholesterolemie, en word ik gewoon netjes elke maand ongesteld. Mijn lichaam is blij met de voedingsstoffen die het krijgt. Veel gratenpakhuizen die ik ken worden niet meer ongesteld, liggen bij elk griepje ziek op bed en hebben een obsessie met wat vetrolletjes.

Enige waar ik last van heb is dat sommige smerig puisterige ectomannetjes die geen spiermassa op kunnen bouwen in de sportschool mij alhier fatshamen.
Pics van je tieten.
pi_201840326
Meloewa dagboek verhaal niet gelezen, denk wel dat ze lekkere tieten heeft
pi_201840331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Jij hebt het over negging als een negatief iets, maar misschien is het helemaal niet zo bedoeld. Ik heb het boek van Neil Strauss een paar keer gelezen. Dus ik weet wel wat ermee bedoeld wordt. Het wordt gebruikt in de initiele contactfase, om interesse te wekken in een bepaalde scene.

Verder loop ik al wat langer mee en denk ik wel wat over menselijke gedragingen en beweegredenen te weten. En wat van gelijk halen betreft, daar kan jij ook wat van.
Hoe de fuck is in jouw ogen een denigrerende manipulatietechniek uit een fucking PUA boek goedbedoeld?
Versier vrouwen op een normale manier.
pi_201840336
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Maak je niet druk meid, met dat gefatshame. Ik hou van een goede reet. Denk 3/4 van alle kerels.

Benieuwd wat de shamers op de bank hebben zitten thuis. Of misschien te druk met komkommers en sla vreten.
pi_201840376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:39 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Hoe de fuck is in jouw ogen een denigrerende manipulatietechniek uit een fucking PUA boek goedbedoeld?
Boeie mannen willen gewoon neuken, vrouwen ook.
pi_201840381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:39 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Maak je niet druk meid, met dat gefatshame. Ik hou van een goede reet. Denk 3/4 van alle kerels.

Benieuwd wat de shamers op de bank hebben zitten thuis. Of misschien te druk met komkommers en sla vreten.
Mis jou papa Sfancta
pi_201840398
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:43 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Boeie mannen willen gewoon neuken, vrouwen ook.
Waarom zou ik iemand neuken die zo onzeker is over zichzelf dat hij eerst mij naar beneden moet halen voordat hij een beetje kan functioneren
  woensdag 20 oktober 2021 @ 23:47:03 #81
459912 FlippingCoin
pi_201840401
Pharkus doet altijd pua tegen mij :{
pi_201840402
quote:
smerig puisterige ectomannetjes die geen spiermassa op kunnen bouwen
hjb domwijf met deze kenserdomme topic
  woensdag 20 oktober 2021 @ 23:47:57 #83
459912 FlippingCoin
pi_201840409
Oh dit loopt vreselijk uit de hand ik ben weg hier
pi_201840416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Mis jou papa Sfancta
Noem me El Sfancta :@
pi_201840439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:48 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Noem me El Sfancta :@
Te extraño papi tengo muchas ganas de sentarme en tu cara con mi culo gordo :@
pi_201840449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Te extraño papi tengo muchas ganas de sentarme en tu cara con mi culo gordo
Vamos bebé, estoy listo. Besos de tu holandés el chapo con una gran polla :9~
  woensdag 20 oktober 2021 @ 23:57:44 #87
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201840480
Dat is toch Dove reclame, TS is een spammert
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2021 @ 23:58:21 #88
88815 The_Emotion
98.3
pi_201840489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Waarom zou ik iemand neuken die zo onzeker is over zichzelf dat hij eerst mij naar beneden moet halen voordat hij een beetje kan functioneren
Zie het maar zo, die Mexicanen hebben sws een machocultuur die scheppen op over hun 35cm en hebben maar 3,5cm in hun broek hangen. Een beetje FOK!er schept over 30cm maar heeft 29,5 hangen.
Ik weet niet of je daar beter af bent.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201840635
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:39 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ik zeg dat jij dat zo opvat, niet dat het perse goed of slecht bedoeld is. Het is bovendien enkel bedoeld voor in de initiële contactfase. Niet voor daarna. En om elkaars interesse te wekken. Dus blijkbaar verkeer je sociaal nog steeds in een soort van beginfase.

Wat vind je trouwens van 'leuke jurk, staat je goed! Met een rode halsketting zou je schouderlijn nóg beter uitkomen"? Is ook een vorm van negging. Het is een scala van uitdrukkingen en niks is helemaal zwart of wit, noch is dat zo bedoeld.

Ik vind je best een leuke user. Als je je alleen maar wat minder aangevallen voelde, zou je nog leuker zijn.
pi_201840651
Hoor deze man over schouderlijnen terwijl hij zijn halve hand afzaagt bij het snoeien van een paar knotwilgjes in de tuin van het koophuis van zijn vriendin.
pi_201840668
Sorry @vogeltjesdans ik ga weer verder met presenteren van mijn piratenzender.
pi_201840679
Radio ijsbeer
pi_201840681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:16 schreef Sfancta het volgende:
Hoor deze man over schouderlijnen terwijl hij zijn halve hand afzaagt bij het snoeien van een paar knotwilgjes in de tuin van het koophuis van zijn vriendin.
Cool hè? Ik werk tenminste als een echte kerel. Wanneer heb jij nog een boom klein gemaakt?

Waar gehakt wordt vallen spaanders, en daar ben ik helemaal niet bang voor. Overigens is het mijn tuin, niet die van haar. De enige knotwilg die zij heeft is die in mijn broek O-)
pi_201840684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:19 schreef Sfancta het volgende:
Sorry @:vogeltjesdans ik ga weer verder met presenteren van mijn piratenzender.
Kan je het misschien over bomen omzagen hebben.
pi_201840688
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Cool hè? Ik werk tenminste als een echte kerel. Wanneer heb jij nog een boom klein gemaakt?

Waar gehakt wordt vallen spaanders, en daar ben ik helemaal niet bang voor. Overigens is het mijn tuin, niet die van haar. De enige knotwilg die zij heeft is die in mijn broek O-)
Afgelopen zomer ;( En niet gewond geraakt.

Telt roundup in de tuin van de buren gooien ook als bomen klein maken? :@ :@ :@
pi_201840699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:22 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Afgelopen zomer ;( En niet gewond geraakt.
Met een handzaag of pussy motorzaag? O-)

quote:
Telt roundup in de tuin van de buren gooien ook als bomen klein maken? :@ :@ :@
Nee. Als ik dat iemand hier zie doen maak ik hem kleiner.
pi_201840714
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Met een handzaag of pussy motorzaag? O-)
[..]
Nee. Als ik dat iemand hier zie doen maak ik hem kleiner.
Handzaag :@ Heb geen motorzaag :@

Dan was ik hier al een keer of 5 kleiner geworden :@ Laatst nog mee staan vertellen, en nog erover gehad dat alles kapot ging in hun tuin.
pi_201840724
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ik zeg dat jij dat zo opvat, niet dat het perse goed bedoeld is. Het is bovendien enkel bedoeld voor in de initiële contactfase. Niet voor daarna. Dus blijkbaar verkeer je daar nog steeds in.

Wat vind je trouwens van 'leuke jurk, staat je goed! Met een rode halsketting zou je schouderlijn nóg beter uitkomen"? Is ook een vorm van negging. Het is een scala van uitdrukkingen en niks is helemaal zwart of wit, noch is dat zo bedoeld.

Ik vind je best een leuke user. Als je je alleen maar wat minder aangevallen voelde, zou je nog leuker zijn.
Ik verkeer met niemand in een of andere contactfase gelukkig.

Elke ezel kan goed begrijpen dat jouw opmerking nog prima kan, maar die in mijn OP dan weer niet. Die is ronduit gemeen. Iets met common sense, niet expres opmerkingen maken of erover doorgaan.
pi_201840839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ik verkeer met niemand in een of andere contactfase gelukkig.
Dan is het ook geen negging.

quote:
Elke ezel kan goed begrijpen dat jouw opmerking nog prima kan
Sterker nog, die is gewoon goed bedoeld.

quote:
maar die in mijn OP dan weer niet. Die is ronduit gemeen. Iets met common sense, niet expres opmerkingen maken of erover doorgaan.
Misschien bedoelt ie dat helemaal niet zo. Of had je hem gewoon rustig kunnen uitleggen dat je daar niet van gediend bent en vragen waar hij dat voor deed. Dat het balletje niet bij die persoon valt kan net zo goed aan de ballengooier liggen.
pi_201841409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
N**** just fucking around n****

Who cares dat iemand onzeker is. Dat is pure projectie.
pi_201841748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Dan is het ook geen negging.
[..]
Sterker nog, die is gewoon goed bedoeld.
[..]
Misschien bedoelt ie dat helemaal niet zo. Of had je hem gewoon rustig kunnen uitleggen dat je daar niet van gediend bent en vragen waar hij dat voor deed. Dat het balletje niet bij die persoon valt kan net zo goed aan de ballengooier liggen.
Nogmaals, het gaat niet om mij persoonlijk. Het is alleen dat ik slechts ineens een ‘naampje’ kan geven aan iets dat vaker voor schijnt te komen en wat ik ook wel eens meegemaakt heb.

Lijkt me sterk dat iemand zo’n smerige backhanded opmerking als in de OP goed zal bedoelen, maargoed waarschijnlijk ben ik gek. Wat je nu eigenlijk doet is de schuld bij de ontvanger leggen (‘dat is hoe jij het interpreteert’) terwijl je compleet buiten beschouwing laat dat het in de eerste instantie al totaal niet nodig is om zulke opmerkingen over iemand te maken, laat staan meerdere keren.
pi_201841933
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 05:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Nogmaals, het gaat niet om mij persoonlijk. Het is alleen dat ik slechts ineens een ‘naampje’ kan geven aan iets dat vaker voor schijnt te komen en wat ik ook wel eens meegemaakt heb.
Negging is ook een techniek die altijd in combinatie met iets positiefs wordt gebracht, of vlak daarna.

quote:
Lijkt me sterk dat iemand zo’n smerige backhanded opmerking als in de OP goed zal bedoelen, maargoed waarschijnlijk ben ik gek. Wat je nu eigenlijk doet is de schuld bij de ontvanger leggen (‘dat is hoe jij het interpreteert’) terwijl je compleet buiten beschouwing laat dat het in de eerste instantie al totaal niet nodig is om zulke opmerkingen over iemand te maken, laat staan meerdere keren.
Dan breng het ook anders. Je geeft het beestje een naam die totaal niet van toepassing is en vervolgens vind je het raar als er commentaar op komt.

Los van dat iedereen een bepaald iets op een bepaalde manier brengt of opvat. Ik leg nergens schuld neer, ik zeg alleen dat iedereen daar anders in is.

Jij kunt kiezen hoe je het opvat, of het je iets doet, en hoe je erop reageert. Pick your battles, and know when to fight them.
pi_201841962
quote:

[..]

Good for you. :) ^O^
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:25:26 #104
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201843398
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:20 schreef Sfancta het volgende:
Radio ijsbeer
Geen smeerbeer?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_201848462
quote:

Oke, neuken?
Eens kijken
pi_201854516
quote:
Wat doe je nou moeilijk? Ze benoemen toch feiten?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201854916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:54 schreef Maharski het volgende:

[..]
Oke, neuken?
Vind je vader niet goed
pi_201854918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 23:30 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat doe je nou moeilijk? Ze benoemen toch feiten?
Leukste is als mannen gewoon hun bek houden en hun taken uitvoeren
pi_201855000
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 00:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Oke, neuken?
pi_201855441
quote:

[..]
Oke, neuken?
pi_201855556
TS voelt zich vast als vis in het water in het team van BuzzFeed.

[ Bericht 5% gewijzigd door PabstBlueRibbon op 22-10-2021 07:34:12 ]
pi_201856268
quote:

[..]
Welke taken? in niet eerlijk zijn? Bij jullie vrouwen is het ook nooit goed he?
pi_201857389
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 02:41 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
TS voelt zich vast als vis in het water in het team van BuzzFeed.

[ afbeelding ]

Nou, nee. Heb over het algemeen een afkeer van dit soort types
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:01:06 #114
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201857573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 07:59 schreef HSG het volgende:

[..]
Welke taken? in niet eerlijk zijn? Bij jullie vrouwen is het ook nooit goed he?
- de kids verzorgen als ik aan het werk ben
- eten koken
- dingen repareren
- schoonmaken
- minstens 10 keer op een dag zeggen ‘Ja Naardegallemiezen dat klopt, dat mens is ook gewoon een vreselijk figuur, het ligt niet aan jou’
- beseffen dat ik het altijd erg zwaar heb en derhalve zo veel mogelijk verzorgd en ontzien moet worden
- ten alle tijden mijn voeten warm houden
- mij elke dag ‘s avonds in bed om stipt 22:30 (en dan zorgen dat de kids hun bek houden en slapen) hoofd geven
- beseffen en handelen naar het feit dat ik meestal gelijk heb over alles, al kun je dat in het begin soms moeilijk geloven
pi_201857605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
- eten koken
- dingen repareren
- schoonmaken
- minstens 10 keer op een dag zeggen ‘Ja Naardegallemiezen dat klopt, dat mens is ook gewoon een vreselijk figuur, het ligt niet aan jou’
- beseffen dat ik het altijd erg zwaar heb en derhalve zo veel mogelijk verzorgd en ontzien moet worden
- mij elke dag ‘s avonds in bed om stipt 22:30 (en dan zorgen dat de kids hun bek houden en slapen) hoofd geven
- beseffen en handelen naar het feit dat ik meestal gelijk heb over alles, al kun je dat in het begin soms moeilijk geloven
Jij hebt kinderen?
pi_201857629
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:18 schreef HansCojona het volgende:

[..]
Jij hebt kinderen?
Nog niet dit is een hypothethische situatie, kan je abstract denken?
pi_201857918
quote:

[..]
- eten koken
- dingen repareren
- schoonmaken
gek wijf :')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:17:36 #119
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_201858382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:54 schreef Stoorzendert het volgende:
‘The Game’ You just lost it
Leuke film wel :Y
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_201858571
quote:

[..]
- eten koken
- dingen repareren
- schoonmaken
Je kunt ook gewoon naar een psycholoog gaan waar je je verhaal kwijt kunt.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:34:44 #121
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201858597
quote:

[..]
- eten koken
- dingen repareren
- schoonmaken
Jemig Stimo. Heb je in die jaren nog niet je eisen bijgesteld?...
pi_201858682
quote:

Als je dit tegenover de shit zet die mannen dagelijks van vrouwen te horen krijgen staat het nog steeds met 100000000000 achter hoor.

Het begint met een keer vergeten te scheren tot kritiek als je staat te klussen waarbij je het in je zak kan steken van iemand die toe zit te kijken met gekruisde benen en een bak thee op de bank. ;)

(Niet die van mij, die helpt mee. :7 )
pi_201859062
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:42 schreef Werkman het volgende:

[..]
Als je dit tegenover de shit zet die mannen dagelijks van vrouwen te horen krijgen staat het nog steeds met 100000000000 achter hoor.

Het begint met een keer vergeten te scheren tot kritiek als je staat te klussen waarbij je het in je zak kan steken van iemand die toe zit te kijken met gekruisde benen en een bak thee op de bank. ;)

(Niet die van mij, die helpt mee. :7 )

Vanaf 8:00
pi_201859195
quote:

[..]
- eten koken
- dingen repareren
- schoonmaken
User @Sfancta wil wel graag je voeten warm houden.
pi_201859254
quote:

[..]
- eten koken
- dingen repareren
- schoonmaken
Kan wel voldoen aan meer dan de helft. Als je mij stukje trampling geeft en potje cbt.
pi_201859428
Dat ik zei dat ik je lekkere dikke reet wilde volpompen, was ook niet goed. Make up your mind.
pi_201859476
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:33 schreef HSG het volgende:

[..]
Je kunt ook gewoon naar een psycholoog gaan waar je je verhaal kwijt kunt.
Vertel dat maar aan al die neggende mannen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:21:27 #128
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201859821
Dat heb ik dus ook een keer gehad in een kroeg 20 jaar geleden. Een vriendin van mij wilde perse naar een kroeg en daar had ik niet heel veel zin in maar om haar een plezier te doen ben ik gewoon meegegaan. Spijkerbroek aan en gaan. Toen kwam er een of andere vent naast mij staan die begon er over dat ik er best leuk uit kon zien als ik wat make-up op zou doen en even langs de kapper zou gaan en andere kleertjes aan zou doen. Ik: WTF. Toen wou hij wel even met mij naar buiten. Ik: WTF! Dacht dat mijn uitstraling duidelijk genoeg was dat ik geen behoefte had aan een vent. Maar wat hij allemaal zei was achteraf uitermate grappig maar op dat moment stond ik perplex. Niet vaker meegemaakt verder. Dus wel gek dat jij dat vaker hebt meegemaakt. Best respectloos.
To BG or not to BG!
pi_201860696
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Vertel dat maar aan al die neggende mannen.
Doe het zelf.
pi_201860719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:21 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat heb ik dus ook een keer gehad in een kroeg 20 jaar geleden. Een vriendin van mij wilde perse naar een kroeg en daar had ik niet heel veel zin in maar om haar een plezier te doen ben ik gewoon meegegaan. Spijkerbroek aan en gaan. Toen kwam er een of andere vent naast mij staan die begon er over dat ik er best leuk uit kon zien als ik wat make-up op zou doen en even langs de kapper zou gaan en andere kleertjes aan zou doen. Ik: WTF. Toen wou hij wel even met mij naar buiten. Ik: WTF! Dacht dat mijn uitstraling duidelijk genoeg was dat ik geen behoefte had aan een vent. Maar wat hij allemaal zei was achteraf uitermate grappig maar op dat moment stond ik perplex. Niet vaker meegemaakt verder. Dus wel gek dat jij dat vaker hebt meegemaakt. Best respectloos.
Veel mannen zijn dan ook taktloos en horkerig.
pi_201860915
Macho is een façade. Eigenlijk zijn ze onzeker. Een vrouw prikt daar direct doorheen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Makrelis op 22-10-2021 14:27:45 (typfout) ]
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:28:16 #132
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_201861205
quote:

Met wat voor mannen ga jij in hemelsnaam om joh :D ?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_201861478
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Met wat voor mannen ga jij in hemelsnaam om joh :D ?
Ja geen idee man de lieve willen mij meestal niet omdat ik zelf ook een klootzak ben
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:54:53 #134
64831 2NutZ
pi_201861515
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ja geen idee man de lieve willen mij meestal niet omdat ik zelf ook een klootzak ben
Ah de zelfbenoemde badgirl. All hope is lost.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_201861538
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ah de zelfbenoemde badgirl. All hope is lost.
Nee ik ben alles behalve een badgirl. Ik ben lief, chubby, zacht (zoals zo’n jelly cake uit Japan) maar ik heb gewoon de bek van een bouwvakker op een steiger in de Jordaan.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:59:30 #136
64831 2NutZ
pi_201861581
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Nee ik ben alles behalve een badgirl. Ik ben lief, chubby, zacht (zoals zo’n jelly cake uit Japan) maar ik heb gewoon de bek van een bouwvakker op een steiger in de Jordaan.
Ik krijg nu het beeld van een vrouwelijke werkman _O_
pi_201861639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik krijg nu het beeld van een vrouwelijke werkman _O_
Het is altijd leuk als je met mannen gaat daten en dan eerst heel lief bent, en je ze als popje behandelen (vooral die turku’s) en dan ineens belt je zusje je in de auto en komen ze erachter dat ze te maken hebben met een vrouwelijke Werkman inderdaad. Of een vrouwelijke de_boswachter. Maar dan volledig in de makeup, met gefohnd haar, hakken en jurkje aan en een LV handtas.
pi_201862237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
chubby, zacht (zoals zo’n jelly cake uit Japan)
Je komt uit Japan?
afspraak tandarts verzetten
pi_201862299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 14:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Kortom, je trekt ze aan. Derhalve onterechte klacht.
  Tettenkoning vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:07:10 #140
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201862820
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:33 schreef Gehrman het volgende:
User @:sfancta wil wel graag je voeten warm houden.
Zo'n slaafse pleaser is het wel ja :Y)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201862943
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 15:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Het is altijd leuk als je met mannen gaat daten en dan eerst heel lief bent, en je ze als popje behandelen (vooral die turku’s) en dan ineens belt je zusje je in de auto en komen ze erachter dat ze te maken hebben met een vrouwelijke Werkman inderdaad. Of een vrouwelijke de_boswachter. Maar dan volledig in de makeup, met gefohnd haar, hakken en jurkje aan en een LV handtas.
Wil je alsjeblieft @Werkman erbuitenlaten? Ik heb hem nooit ontmoet. Denk wel dat ik Werkman respectvol vind in tegenstelling tot jou.
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:30:43 #142
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_201863013
Soort van. In een echte neg zit geen compliment verstopt (als in, als je X doet, dan zou je perfect zijn). Das meer iets van, hey er zit wat shit in je haar. En dan aandacht geven aan haar vrienden, met name de iets minder knappere vriendin. Daardoor gaat de target zich onderhevig voelen. Dan op het dieptepunt van de onzekerheid ga je aardig (doch Alpha) zijn en dan neuk en dump je d'r diezelfde avond.

Er zijn nog tig tactieken in het PUA draaiboek.
:')
pi_201863032
Nationalistsche, harige stinkturken en niet weten met zijn allen hoe een strijkbout werkt.

Ongeschoren pummels in een verkreukt douanejasje. Je verdient ook niet beter.
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:36:40 #144
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_201863060
Moest denken aan deze video

:')
pi_201863946
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:22 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Wil je alsjeblieft @:Werkman erbuitenlaten? Ik heb hem nooit ontmoet. Denk wel dat ik Werkman respectvol vind in tegenstelling tot jou.
Ze mag me wel noemen hoor.
Achter de schermen (per DM) heb ik het altijd goed met @Naardegallemiezen kunnen vinden.
pi_201866686
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:51 schreef Werkman het volgende:

[..]
Ze mag me wel noemen hoor.
Achter de schermen (per DM) heb ik het altijd goed met @:naardegallemiezen kunnen vinden.
Zeker. :)
  zondag 24 oktober 2021 @ 18:14:20 #147
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_201887278
211005_1_funsat74_06.jpg

TS :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_201887296
quote:
10s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:14 schreef Puntenjager het volgende:
[ afbeelding ]

Haha dit topic gaat over jou!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201887564
quote:

Great, weer een tientonner met het IQ van een pistachenoot. Kom eens met een spannend topiqué en geen jankverhaal :{w oO< . NEXT.

maargoed, even een vraag, waarom 110 km? c_/

[ Bericht 1% gewijzigd door DR898 op 24-10-2021 19:06:58 ]
and no
  zondag 24 oktober 2021 @ 18:31:08 #150
459912 FlippingCoin
pi_201887594
quote:
10s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:14 schreef Puntenjager het volgende:
[ afbeelding ]

Arme kat :'(
pi_201888405
Ts is een kerel deal with it
Hallo
  zondag 24 oktober 2021 @ 20:09:02 #152
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201888891
quote:

Liet je de hele dag scheten in zijn gezicht of zo?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201893978
quote:
10s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Liet je de hele dag scheten in zijn gezicht of zo?
Nee als ik bij een man slaap schijt ik altijd om stipt 1:32 in zijn bed ‘s nachts
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 05:41:45 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201894013
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 05:09 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Nee als ik bij een man slaap schijt ik altijd om stipt 1:32 in zijn bed ‘s nachts
Ja dan gaan ze vervelend doen idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 oktober 2021 @ 08:33:47 #155
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_201894363
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:24 schreef Plompzakker het volgende:
Wil je tot de kern van TS komen moet je eerst door een paar lagen vet bij die dikke vetklep ja toch hahahahaha

BIEM!!!!

:B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201894453
Wéér een vrouw die op foute types valt en dat doortrekt naar alle mannen in zijn algemeenheid. :') :r
pi_201895878
quote:
13s.gif Op maandag 25 oktober 2021 08:50 schreef Stepperoller het volgende:
Wéér een vrouw die op foute types valt en dat doortrekt naar alle mannen in zijn algemeenheid. :') :r
Dus wacht ff... al die neggende mannen hier in het topic zijn foute types? Ik dacht altijd dat het rukkende zolderkamerautisten waren maar nu blijkt dat ik toch op het juiste forum ben beland
pi_201908899
Weet niet wat ik triester vind dat soort opmerkingen maken tegen een vrouw of wie dan ook of er een topic over maken :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_201908983
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Dus wacht ff... al die neggende mannen hier in het topic zijn foute types? Ik dacht altijd dat het rukkende zolderkamerautisten waren maar nu blijkt dat ik toch op het juiste forum ben beland
Ik kan deze scherpe opmerking wel waarderen. Ik zou als ik jou was alleen de verwijzing naar autisme wat zachter formuleren.

Negging is gewoon scherpe feedback. Als je dat niet kan handelen moet je maar naar de Noordpool, daar overleven sneeuwvlokjes wat langer.
pi_201909026
Hoe heet het dan als je je wifey steeds dikker wil hebben? En aanmoedigd met eten etc, een soort feeden.

Dus complimentjes geven heet "neggen", hoe heet dit dan?
Peggen is je als man in de kont laten pakken door een vrouwtje met strap-on, dat weet ik wel.
pi_201909112
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 11:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
mooi dat je er voor uitkomt dat je toch een badgirl bent
pi_201909586
Het wachten is op de Naardegallemiezen.rar
pi_201909643
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als je op aarde 100 kilo weegt dan weeg je op Mars een stuk minder.

TS is niet vet, ze is gewoon op de verkeerde planeet.
Hahaha deze is leuk
pi_201909988
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:24 schreef dimmak het volgende:
Die is te groot voor je pc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201910245
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:24 schreef dimmak het volgende:
Nee ik houd niet zo van piemels en balzakken.
pi_201911437
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:23 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Nee ik houd niet zo van piemels en balzakken.
Begint echt een beweging op gang te komen die zien dat TS een vieze man is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sebbeszweet op 26-10-2021 18:39:42 ]
Hallo
pi_201911611
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:29 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Dat, en tevens een tegenbeweging die koste wat kost wil blijven vasthouden aan de gedachte dat het misschien toch een lekker wijf is. In de hoop dat ze misschien ooit eens hun zak in haar kunnen legen.
pi_201911804
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Dat, en tevens een tegenbeweging die koste wat kost wil blijven vasthouden aan de gedachte dat het misschien toch een lekker wijf is. In de hoop dat ze misschien ooit eens hun zak in haar kunnen legen.
Dat zijn types die tot hun laatste snik blijven volhouden. Zelfs al staat naardegallemiezen met een fallus en patronentas voor hun neus te helicopteren.
Hallo
pi_201912476
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:29 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ik roep het vanaf dag 1 al. Zo praten vrouwen niet.
pi_201912579
Dozen die denken dat er maar twee smaken in mannen zijn door hun eigen issues. :')

En dan ook nog denken scherp te zijn terwijl die valse tegenstelling vooral iets over hunzelf zegt. Maar ja, hun verlies dat ze alleen een natte kut kunnen krijgen van neggers of vrouwenmeppers.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:13:46 #171
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201945087
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
Dozen die denken dat er maar twee smaken in mannen zijn door hun eigen issues. :')

En dan ook nog denken scherp te zijn terwijl die valse tegenstelling vooral iets over hunzelf zegt. Maar ja, hun verlies dat ze alleen een natte kut kunnen krijgen van neggers of vrouwenmeppers.
Zelfreflectie komt er totaal niet bij kijken inderdaad.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')