abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201830008
Ik wist dus nooit hoe je dit noemde, ik wist alleen dat het niet goed voelde als iemand (een man in mijn geval) dit tegen je zegt.

Denk aan dit soort dingen:

‘Je bent best knap voor een chubby persoon’
‘Als je nét iets meer gewicht zou verliezen zou je echt perfect zijn’
‘Ja, maar wat jij doet stelt eigenlijk niks voor. Die pallets die ik sorteer in ploegendienst, dat is pas lastig.’
‘Wat je nu doet is niet vrouwelijk/niet zoals ik wil dat een vrouw doet’
- Een type vrouw noemen die compleet niet op je lijkt en dit ophemelen zodat je aan jezelf gaat twijfelen
*maakt ‘grapjes’ over je gewicht*
*maakt ‘grapjes’ over je manier van dingen doen*
*maakt ‘grapjes’ over hoe ‘dom’ je bent*

Blijkbaar heet dit ‘negging’. Ik wist nooit dat het zo heette totdat ik er iets over las, en opeens realiseerde ik me dat er best wel wat mannen in mijn leven soortgelijke dingen tegen me hadden gezegd.

Kwam ik er ook nog achter dat het blijkbaar een PUA techniek uit een of ander boek genaamd ‘The Game’ is. Dit maakt het nog 10 keer pathetischer.

Klacht: Doe dit aub niet en nooit weer en donderstraal daarbij ook even 110 km op. Triest

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2021 12:17:33 ]
pi_201830087
Ja dat is wel triest. Maar waarschijnlijk ben je ook zo'n type waar het werkt.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 12:24:26 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_201830097
Vaak zit er wel een kern van waarheid in
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_201830126
Dikke badbitches boh
lol
pi_201830136
Je lokt het blijkbaar uit
pi_201830137
Best een leuk topic, voor een vrouw
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2021 @ 12:28:39 #7
88815 The_Emotion
98.3
pi_201830142
Nu noemen ze je 'Gordita' ?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201830201
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:24 schreef Plompzakker het volgende:
Vaak zit er wel een kern van waarheid in
Zal best, dat is niet het punt waar het om gaat.
Ik zeg toch ook niet ja ik hou wel van mannen met een 8 inch dick maar geeft echt niet dat jij er maar een van 2 in je broek hebt hangen hoor, geeft echt niet
pi_201830224
Blijkbaar ben je niet zo slim als dat je zelf dacht.
pi_201830225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:23 schreef dimmak het volgende:
Ja dat is wel triest. Maar waarschijnlijk ben je ook zo'n type waar het werkt.
Kan niet ontkennen :$
pi_201830271
Wat vreemd dat je iets pas opeens gaat erkennen als het een 'naampje' bllijkt te hebben?

Het gaat er verder niet om wat een ander over jou zegt... maar enkel of je dat zelf ook als 'waardevol' wil inschatten en de mening van die ander enige waarde toedicht.

Dat slaat overigens niet enkel op kritiek, maar evengoed op complimenten....
Iemand die je een enorm compliment geeft, dat je 'totaal perfect' bent, kan dat soms ook doen om zelf ook daarvoor iets van jou terug te krijgen:

Het is verder niet erg om daar dan ook zelf te aan toe te geven, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..

... waar het echter om draait is dat dat jouw eigen persoonlijke en individuele keuze is en niet 'afhangt' van de ander.
dat noemen we uiteindelijk 'zelfwaarde' hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201830280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Wat vreemd dat je iets pas opeens gaat erkennen als het een 'naampje' bllijkt te hebben?

Het gaat er verder niet om wat een ander over jou zegt... maar enkel of je dat zelf ook als 'waardevol' wil inschatten en de mening van die ander enige waarde toedicht.

Iemand die je een enorm compliment geeft, dat je 'totaal perfect' bent, kan dat soms ook doen om zelf ook daarvoor iets van jou terug te krijgen:

het is verder niet erg om dat dan ook te doen, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..

... waar het echter om draait is dat dat jouw eigen persoonlijke en individuele keuze is en niet 'afhangt' van de ander.
Zit je nou te mansplainen? :P
pi_201830294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Zit je nou te mansplainen? :P
ik identificeer me graag als intergeslachtelijk als ik dingen uitleg :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201830301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Kan niet ontkennen :$
Heb je ook liever dat ze je sletje noemen in bed?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201830329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:42 schreef dimmak het volgende:

[..]
Heb je ook liever dat ze je sletje noemen in bed?
Ligt aan de context @Sfancta
pi_201830345
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef RM-rf het volgende:

Het is verder niet erg om daar dan ook zelf te aan toe te geven, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..

Je hebt zeker een fair point, maar als iemand er maar op blijft hameren, op een niet-constructieve manier, en meer om jou een bepaald gevoel te geven en/of een reactie uit te lokken vind ik het wel klachtwaardig en zielig.
pi_201830352
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ligt aan de context @:Sfancta
Soms moet dat gewoon even.
pi_201830363
Je bent gewoon dik?
pi_201830368
Heb TS in bed gekregen nadat ik zei een 8 inch te hebben, maar had gewoon een 8 cm HAHAHA

Te laat voor haar, ze lag al vastgebonden toen met wat snufjes chloroform die in de rondte vlogen.
  Tettenkoning woensdag 20 oktober 2021 @ 12:47:47 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201830372
PUA :')
Loopt ook een reeks van in R&P volgens mij :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201830383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef Sfancta het volgende:
Heb TS in bed gekregen nadat ik zei een 8 inch te hebben, maar had gewoon een 8 cm HAHAHA

Te laat voor haar, ze lag al vastgebonden toen met wat snufjes chloroform die in de rondte vlogen.
Dit was al niet grappig, is niet grappig en wordt nooit grappig.

Stop ermee.
pi_201830416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit was al niet grappig, is niet grappig en wordt nooit grappig.

Stop ermee.
Het is mijn rl vriendin man hou op met me.
pi_201830435
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Het is mijn rl vriendin man hou op met me.
je zal irl nooit wat bereiken, kap met je act.
pi_201830446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef Nine. het volgende:
PUA :')
Loopt ook een reeks van in R&P volgens mij :')
Ja achteraf dacht ik moet dit in R&P maar ik vond het zo ontzettend triest en klachtwaardig dat het hier moest
pi_201830473
Wat een gewichtig topic dit, daar kan best een kilo of 10 vanaf....
pi_201830478
‘The Game’ You just lost it
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:00:07 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201830570
Voor zo'n dik wijf ben je op zich niet heel lelijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:08:49 #28
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201830695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Zal best, dat is niet het punt waar het om gaat.
Ik zeg toch ook niet ja ik hou wel van mannen met een 8 inch dick maar geeft echt niet dat jij er maar een van 2 in je broek hebt hangen hoor, geeft echt niet
Inch? We leven niet in de VS.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_201830759
Gewoon negeren. Doen alsof je het niet gehoord/gelezen hebt. Ze willen zo graag een rractie en dit verwachten ze niet. Kijk hoe ze het evt herhalen en zichzelf voor lul zetten.
pi_201830761
Goed topic, maar typt het niet net wat lekkerder als je wat minder weegt, TS?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_201830841
TS verbrandt calorieën door een pizza te laten aanbranden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_201830853
Als je op aarde 100 kilo weegt dan weeg je op Mars een stuk minder.

TS is niet vet, ze is gewoon op de verkeerde planeet.
pi_201830863
De favoriete oefening van TS is kauwen.
pi_201830887
De hond van TS heet 10 kilometer zodat ze kan zeggen dat ze elke dag 10 kilometer doet.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:29:19 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201830954
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik wist dus nooit hoe je dit noemde, ik wist alleen dat het niet goed voelde als iemand (een man in mijn geval) dit tegen je zegt.

Denk aan dit soort dingen:

‘Je bent best knap voor een chubby persoon’
‘Als je nét iets meer gewicht zou verliezen zou je echt perfect zijn’
‘Ja, maar wat jij doet stelt eigenlijk niks voor. Die pallets die ik sorteer in ploegendienst, dat is pas lastig.’
‘Wat je nu doet is niet vrouwelijk/niet zoals ik wil dat een vrouw doet’
- Een type vrouw noemen die compleet niet op je lijkt en dit ophemelen zodat je aan jezelf gaat twijfelen
*maakt ‘grapjes’ over je gewicht*
*maakt ‘grapjes’ over je manier van dingen doen*
*maakt ‘grapjes’ over hoe ‘dom’ je bent*

Blijkbaar heet dit ‘negging’. Ik wist nooit dat het zo heette totdat ik er iets over las, en opeens realiseerde ik me dat er best wel wat mannen in mijn leven soortgelijke dingen tegen me hadden gezegd.

Kwam ik er ook nog achter dat het blijkbaar een PUA techniek uit een of ander boek genaamd ‘The Game’ is. Dit maakt het nog 10 keer pathetischer.

Klacht: Doe dit aub niet en nooit weer en donderstraal daarbij ook even 110 km op. Triest
Niet accepteren. Dit soort mannen gaat nog veel verder als de relatie vordert. Als hij jou niet aantrekkelijk vindt dan zoekt hij maar een ander. Wat is het probleem?

Ik heb wel ooit er uit geflapt: “ je ziet er heel anders uit als op e foto.” Dat was een behoorlijk geflatteerde foto, dus ze wist wel wat ik bedoelde. Maar goed. Dan moet je maar geen foto van een ‘acht’ plaatsen als je een ‘vijf’ bent. De date werd niks..
The End Times are wild
pi_201831081
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Niet accepteren. Dit soort mannen gaat nog veel verder als de relatie vordert. Als hij jou niet aantrekkelijk vindt dan zoekt hij maar een ander. Wat is het probleem?
Maar omgekeerd moet een man haar wel accepteren?
pi_201831188
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Wat doet zij verkeerd dan?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:47:04 #38
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_201831205
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
en donderstraal daarbij ook even 110 kilo op
Typo hersteld.
Geen dank!
pi_201831664
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Hoeft niet perse maar als je me niet accepteert ga dan ook geen moeite steken in bij me blijven maar wel elke keer opmerkingen maken waaruit blijkt dat je me niet accepteert. Lijkt me vrij inefficiënt.
pi_201831850
Ik denk dat dit echt per bubbel verschillend is. Ik heb dit in mijn vriendengroep nog nooit gehoord. Net aan m'n vriendin gevraagd of iemand dat wel eens zo tegen haar gezegd heeft, ook nooit.

Dus het zal idd bestaan, en ook zeker terechte klacht, maar niet overal denk ik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_201832379
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Je hebt zeker een fair point, maar als iemand er maar op blijft hameren, op een niet-constructieve manier, en meer om jou een bepaald gevoel te geven en/of een reactie uit te lokken vind ik het wel klachtwaardig en zielig.
Maar wat is dan je klacht precies?

Vind je het vervolgens wel belangrijk wat die persoon vind en kan je deze persoon verder niet negeren?

wat mij betrfeft zou iemand die op een erg toxische wijze op mij of mijn uiterlijk of gedrag reageert en dingen zegt die ik als kwetsend ervaar, ikzelf snel terzijde schuiven als iemand waarmee je niet mee wil omgaan..

als echter bv m'n partner dingen van mij bekritiseert, (wat ze overigens nog best vaak doet) is dat ofwel iets waar ikzelf misschien eens wat beter aandacht aan kan besteden omdat het een verkeerde eigenschap van mijzelf is... of het is juist iets waarvan ik tegen haar moet aangeven dat ik haar kritiek onjuist vind.
pi_201832561
TS is dus dik.
pi_201832611
Ha pop fijne vakantie, we spreken je volgende maand weer hiero.

Joe!
pi_201832700
Mickeytt kappen nu.
pi_201832874
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:46 schreef JustinK het volgende:

[..]
Wat doet zij verkeerd dan?
Als je er chubby uitziet mag iemand daar best wat van vinden.
pi_201832914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Hoeft niet perse maar als je me niet accepteert ga dan ook geen moeite steken in bij me blijven maar wel elke keer opmerkingen maken waaruit blijkt dat je me niet accepteert. Lijkt me vrij inefficiënt.
Misschien bestaat 'bij iemand blijven' wel uit een aantal aspecten. Er als een luie big bij lopen is een van die aspecten. Je kunt prima bij iemand blijven om allerlei andere redenen, maar je tocht storen aan een ding. Wees liever blij dat hij het aangeeft zodat je er wat aan kan doen in plaats van je aangevallen te voelen.
pi_201833367
TS is dus eigenlijk een chubby
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201833844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Misschien bestaat 'bij iemand blijven' wel uit een aantal aspecten. Er als een luie big bij lopen is een van die aspecten. Je kunt prima bij iemand blijven om allerlei andere redenen, maar je tocht storen aan een ding. Wees liever blij dat hij het aangeeft zodat je er wat aan kan doen in plaats van je aangevallen te voelen.
Oja oeps was even vergeten dat ik besta zodat ik me aan kan passen zoals dat iemand anders wil dat ik eruit zie.
De deur staat open voor dit soort mensen die mij niet kunnen waarderen op welk gebied dan ook, dan hoef je niet te blijven en opmerkingen te maken, want dan vind je het blijkbaar dus ergens wel geil.
pi_201833871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Maar wat is dan je klacht precies?

Vind je het vervolgens wel belangrijk wat die persoon vind en kan je deze persoon verder niet negeren?

wat mij betrfeft zou iemand die op een erg toxische wijze op mij of mijn uiterlijk of gedrag reageert en dingen zegt die ik als kwetsend ervaar, ikzelf snel terzijde schuiven als iemand waarmee je niet mee wil omgaan..

als echter bv m'n partner dingen van mij bekritiseert, (wat ze overigens nog best vaak doet) is dat ofwel iets waar ikzelf misschien eens wat beter aandacht aan kan besteden omdat het een verkeerde eigenschap van mijzelf is... of het is juist iets waarvan ik tegen haar moet aangeven dat ik haar kritiek onjuist vind.
Mijn klacht is niet zozeer de dingen die mannen zeggen (als je een vrouw bent die sterk in haar schoenen staat zal het je niks doen), maar meer waarom sommige mensen de behoefte voelen om dit te doen.

Ik heb het dan ook niet over 1 opmerking, maar over systematisch ‘neggen’.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:35:06 #50
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_201833874
PUA? particuliere uranium afhaalbalie
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')