Zal best, dat is niet het punt waar het om gaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:24 schreef Plompzakker het volgende:
Vaak zit er wel een kern van waarheid in
Kan niet ontkennen :$quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:23 schreef dimmak het volgende:
Ja dat is wel triest. Maar waarschijnlijk ben je ook zo'n type waar het werkt.
Zit je nou te mansplainen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Wat vreemd dat je iets pas opeens gaat erkennen als het een 'naampje' bllijkt te hebben?
Het gaat er verder niet om wat een ander over jou zegt... maar enkel of je dat zelf ook als 'waardevol' wil inschatten en de mening van die ander enige waarde toedicht.
Dat slaat overigens niet enkel op kritiek, maar evengoed op complimenten....
Iemand die je een enorm compliment geeft, dat je 'totaal perfect' bent, kan dat soms ook doen om zelf ook daarvoor iets van jou terug te krijgen:
het is verder niet erg om dat dan ook te doen, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..
... waar het echter om draait is dat dat jouw eigen persoonlijke en individuele keuze is en niet 'afhangt' van de ander.
dat noemen we uiteindelijk 'zelfwaarde' hebben.
ik identificeer me graag als intergeslachtelijk als ik dingen uitlegquote:
Ligt aan de context @Sfanctaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heb je ook liever dat ze je sletje noemen in bed?
Je hebt zeker een fair point, maar als iemand er maar op blijft hameren, op een niet-constructieve manier, en meer om jou een bepaald gevoel te geven en/of een reactie uit te lokken vind ik het wel klachtwaardig en zielig.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Wat vreemd dat je iets pas opeens gaat erkennen als het een 'naampje' bllijkt te hebben?
Het gaat er verder niet om wat een ander over jou zegt... maar enkel of je dat zelf ook als 'waardevol' wil inschatten en de mening van die ander enige waarde toedicht.
Dat slaat overigens niet enkel op kritiek, maar evengoed op complimenten....
Iemand die je een enorm compliment geeft, dat je 'totaal perfect' bent, kan dat soms ook doen om zelf ook daarvoor iets van jou terug te krijgen:
Het is verder niet erg om daar dan ook zelf te aan toe te geven, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..
... waar het echter om draait is dat dat jouw eigen persoonlijke en individuele keuze is en niet 'afhangt' van de ander.
dat noemen we uiteindelijk 'zelfwaarde' hebben.
Soms moet dat gewoon even.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ligt aan de context @:Sfancta
Dit was al niet grappig, is niet grappig en wordt nooit grappig.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef Sfancta het volgende:
Heb TS in bed gekregen nadat ik zei een 8 inch te hebben, maar had gewoon een 8 cm HAHAHA
Te laat voor haar, ze lag al vastgebonden toen met wat snufjes chloroform die in de rondte vlogen.
Het is mijn rl vriendin man hou op met me.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was al niet grappig, is niet grappig en wordt nooit grappig.
Stop ermee.
je zal irl nooit wat bereiken, kap met je act.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het is mijn rl vriendin man hou op met me.
Ja achteraf dacht ik moet dit in R&P maar ik vond het zo ontzettend triest en klachtwaardig dat het hier moestquote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef Nine. het volgende:
PUA
Loopt ook een reeks van in R&P volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |