abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201830008
Ik wist dus nooit hoe je dit noemde, ik wist alleen dat het niet goed voelde als iemand (een man in mijn geval) dit tegen je zegt.

Denk aan dit soort dingen:

‘Je bent best knap voor een chubby persoon’
‘Als je nét iets meer gewicht zou verliezen zou je echt perfect zijn’
‘Ja, maar wat jij doet stelt eigenlijk niks voor. Die pallets die ik sorteer in ploegendienst, dat is pas lastig.’
‘Wat je nu doet is niet vrouwelijk/niet zoals ik wil dat een vrouw doet’
- Een type vrouw noemen die compleet niet op je lijkt en dit ophemelen zodat je aan jezelf gaat twijfelen
*maakt ‘grapjes’ over je gewicht*
*maakt ‘grapjes’ over je manier van dingen doen*
*maakt ‘grapjes’ over hoe ‘dom’ je bent*

Blijkbaar heet dit ‘negging’. Ik wist nooit dat het zo heette totdat ik er iets over las, en opeens realiseerde ik me dat er best wel wat mannen in mijn leven soortgelijke dingen tegen me hadden gezegd.

Kwam ik er ook nog achter dat het blijkbaar een PUA techniek uit een of ander boek genaamd ‘The Game’ is. Dit maakt het nog 10 keer pathetischer.

Klacht: Doe dit aub niet en nooit weer en donderstraal daarbij ook even 110 km op. Triest

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2021 12:17:33 ]
pi_201830087
Ja dat is wel triest. Maar waarschijnlijk ben je ook zo'n type waar het werkt.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 12:24:26 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_201830097
Vaak zit er wel een kern van waarheid in
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_201830126
Dikke badbitches boh
lol
pi_201830136
Je lokt het blijkbaar uit
pi_201830137
Best een leuk topic, voor een vrouw
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2021 @ 12:28:39 #7
88815 The_Emotion
98.3
pi_201830142
Nu noemen ze je 'Gordita' ?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201830201
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:24 schreef Plompzakker het volgende:
Vaak zit er wel een kern van waarheid in
Zal best, dat is niet het punt waar het om gaat.
Ik zeg toch ook niet ja ik hou wel van mannen met een 8 inch dick maar geeft echt niet dat jij er maar een van 2 in je broek hebt hangen hoor, geeft echt niet
pi_201830224
Blijkbaar ben je niet zo slim als dat je zelf dacht.
pi_201830225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:23 schreef dimmak het volgende:
Ja dat is wel triest. Maar waarschijnlijk ben je ook zo'n type waar het werkt.
Kan niet ontkennen :$
pi_201830271
Wat vreemd dat je iets pas opeens gaat erkennen als het een 'naampje' bllijkt te hebben?

Het gaat er verder niet om wat een ander over jou zegt... maar enkel of je dat zelf ook als 'waardevol' wil inschatten en de mening van die ander enige waarde toedicht.

Dat slaat overigens niet enkel op kritiek, maar evengoed op complimenten....
Iemand die je een enorm compliment geeft, dat je 'totaal perfect' bent, kan dat soms ook doen om zelf ook daarvoor iets van jou terug te krijgen:

Het is verder niet erg om daar dan ook zelf te aan toe te geven, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..

... waar het echter om draait is dat dat jouw eigen persoonlijke en individuele keuze is en niet 'afhangt' van de ander.
dat noemen we uiteindelijk 'zelfwaarde' hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201830280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Wat vreemd dat je iets pas opeens gaat erkennen als het een 'naampje' bllijkt te hebben?

Het gaat er verder niet om wat een ander over jou zegt... maar enkel of je dat zelf ook als 'waardevol' wil inschatten en de mening van die ander enige waarde toedicht.

Iemand die je een enorm compliment geeft, dat je 'totaal perfect' bent, kan dat soms ook doen om zelf ook daarvoor iets van jou terug te krijgen:

het is verder niet erg om dat dan ook te doen, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..

... waar het echter om draait is dat dat jouw eigen persoonlijke en individuele keuze is en niet 'afhangt' van de ander.
Zit je nou te mansplainen? :P
pi_201830294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Zit je nou te mansplainen? :P
ik identificeer me graag als intergeslachtelijk als ik dingen uitleg :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201830301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Kan niet ontkennen :$
Heb je ook liever dat ze je sletje noemen in bed?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201830329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:42 schreef dimmak het volgende:

[..]
Heb je ook liever dat ze je sletje noemen in bed?
Ligt aan de context @Sfancta
pi_201830345
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef RM-rf het volgende:

Het is verder niet erg om daar dan ook zelf te aan toe te geven, net zo min als het verkeerd is kritiek van iemand anders ook zelf af te wegen en soms te erkennen dat ze misschien een punt hebben (er zijn soms mensen wiens fysiek idd niet zo goed is en waarvan anderen best kunnen aangeven dat 'ze daar zelf iets aan kunnen doen'... dat is niet altijd gelijk slecht bedoeld)..

Je hebt zeker een fair point, maar als iemand er maar op blijft hameren, op een niet-constructieve manier, en meer om jou een bepaald gevoel te geven en/of een reactie uit te lokken vind ik het wel klachtwaardig en zielig.
pi_201830352
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ligt aan de context @:Sfancta
Soms moet dat gewoon even.
pi_201830363
Je bent gewoon dik?
pi_201830368
Heb TS in bed gekregen nadat ik zei een 8 inch te hebben, maar had gewoon een 8 cm HAHAHA

Te laat voor haar, ze lag al vastgebonden toen met wat snufjes chloroform die in de rondte vlogen.
  Tettenkoning woensdag 20 oktober 2021 @ 12:47:47 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201830372
PUA :')
Loopt ook een reeks van in R&P volgens mij :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201830383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef Sfancta het volgende:
Heb TS in bed gekregen nadat ik zei een 8 inch te hebben, maar had gewoon een 8 cm HAHAHA

Te laat voor haar, ze lag al vastgebonden toen met wat snufjes chloroform die in de rondte vlogen.
Dit was al niet grappig, is niet grappig en wordt nooit grappig.

Stop ermee.
pi_201830416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit was al niet grappig, is niet grappig en wordt nooit grappig.

Stop ermee.
Het is mijn rl vriendin man hou op met me.
pi_201830435
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Het is mijn rl vriendin man hou op met me.
je zal irl nooit wat bereiken, kap met je act.
pi_201830446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef Nine. het volgende:
PUA :')
Loopt ook een reeks van in R&P volgens mij :')
Ja achteraf dacht ik moet dit in R&P maar ik vond het zo ontzettend triest en klachtwaardig dat het hier moest
pi_201830473
Wat een gewichtig topic dit, daar kan best een kilo of 10 vanaf....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')