abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203048394
Mijn man en ik sporten en dansen samen en ik draag graag strakke modieuze gym kleding in de sportschool en dansschool. Strakke leggings en korte topjes.

Mijn man gaf heel serieus aan dat hij de (vooral gekleurde) sportleggings strak vindt en dat veel van mijn lichaam te zien is (spieren etc). Wanneer ik aangeef dat ik best een vestje om mijn middel wil doen als hij het storend vindt, dan geeft hij aan dat hij het niet “storend” vindt maar dat het opvalt en dat hij mij niet wil beperken. De korte (crop) tops lijkt hij niet zo erg te vinden want soms plaagt hij me met zijn koude vingers over mijn middel.

Ik concludeer zijn reactie toch wel als mijn kleding storend vinden en dat vind ik jammer, want ik vind het mooi.

Nu wil ik een jurkje bestellen met een erg open rug en vraag ik me af of hij dat ook vervelend gaat vinden. Wil namelijk rekening met hem houden, maar weet niet waar dit gevoel bij hem vandaan komt (hij geeft het niet aan want hij wil me niet beperken).

Herkennen jullie mannen/ vrouwen dit en snappen jullie waarom?
pi_203048504
Koop een burka.
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:00:56 #3
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203048505
Je man is onzeker en bang dat andere mannen je lekker vinden
pi_203048595
Mijn vrouw is stylish, en ze vraagt naar mijn mening.

Geen last van, dus.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:08:40 #5
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203048642
Nooit meegemaakt want niet nodig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203048829
Mijn man vind het niet leuk als ik andere mannen bewust opgeil met mijn ronde kont.

waarom draag je dan niet iets normaals?
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:20:24 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203048847
Is dit het ‘kijk mij een een getrouwd geil wijf zijn’-topic?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:26:33 #8
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203048961
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Is dit het ‘kijk mij een een getrouwd geil wijf zijn’-topic?
Ja.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:28:33 #9
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203048998
Ah, met je man dansen in een gym.

Veelal een prelude tot een swingersleven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203049122
Hij is jaloers en wil liever niet dat mannen zich onder de douche aftrekken op jou..moeilijk hey

Mand
Ik zwaai naar dieren.
pi_203049129
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef jigggy het volgende:
Je man is onzeker en bang dat andere mannen je lekker vinden
Of de man is niet wereldvreemd en beseft dat zijn zelfvertrouwen niets zegt over de potentiële sletterigheid van z'n vrouw.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203049138
Mijn vrouw is een hoer.
Zal mij een zorg zijn hoer ze zich kleed
lol
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:40:33 #13
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203049184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Of de man is niet wereldvreemd en beseft dat zijn zelfvertrouwen niets zegt over de potentiële sletterigheid van z'n vrouw.
Hierom jaloers worden :')

Dan ben je wel een behoorlijke beta hoor
pi_203049185
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef Geerd het volgende:
Mand
@TheInnocent

Innocent?

jajaja
afspraak tandarts verzetten
pi_203049189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dit.
pi_203049194
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef TheInnocent het volgende:
Herkennen jullie mannen/ vrouwen dit en snappen jullie waarom?
Je man bakent zijn territorium af, dit kan verschillende redenen hebben:
- hij is onzeker, ziet jou als kern van zijn hele bestaan en wil jou voor hem alleen
- hij ziet anderen naar jou staren en wil zijn wereldje (en dus jou) beschermen tegen de buitenwereld
- hij probeert zich in te leven in jouw situatie om zo nafluiten of andere ergernissen van anderen voor te zijn

Een combinatie is ook goed mogelijk.
Google is your friend, abuse your friends
pi_203049226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef jigggy het volgende:

[..]
Hierom jaloers worden :')

Dan ben je wel een behoorlijke beta hoor
Je vrouw er als een raamwerkster bij laten lopen op het tennisveld getuigd daarentegen inderdaad van 'Alphaness'. Leren de Youtubuguru's de kinderen dat these days?

Geloof het of niet: ook zonder jaloezie is er afdoende reden om dergelijk gedrag af te keuren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203049301
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:41 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Je man bakent zijn territorium af, dit kan verschillende redenen hebben:
- hij is onzeker, ziet jou als kern van zijn hele bestaan en wil jou voor hem alleen
- hij ziet anderen naar jou staren en wil zijn wereldje (en dus jou) beschermen tegen de buitenwereld
- hij probeert zich in te leven in jouw situatie om zo nafluiten of andere ergernissen van anderen voor te zijn

Een combinatie is ook goed mogelijk.
Jezelf met sexy kledij etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent. Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven. Het getuigd van weinig respect voor de man en de relatie, of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
pi_203049348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Jezelf met sexy kledij etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent. Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven. Het getuigt van weinig respect voor de man en de relatie, of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
Jij bent dan ook een wappie doei!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_203049456
Onzekerheid en daaruit vloeiende een controledrang.
pi_203049632
quote:

[..]
Jezelf op zodanige wijze etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent.
Ik kan me best voorstellen dat als je jarenlang dik bent geweest en jezelf moest afschermen om niet uitgelachen te worden, er nu geshowd kan worden met hetgeen je nu voorstelt.
quote:
Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven.
Mwoah, goed uitziende vrouwen (lees: slanke- en atletische vrouwen) zijn het meest opvallend in een situatie waar het mannelijk geslacht zijn spieren wenst te kweken. Men kleedt zich vaak naar gelang de situatie ernaar vraagt. Een driedelig pak tijdens naar een internationale meeting, galakledij naar de opera, en gemakkelijk zittende kleding naar een sport- of danscentrum.
quote:
Het getuigt van weinig respect voor de relatie
Het respect voor de relatie. Aangezien TS goed is voor de helft daarvan, en haar man de andere helft, moet dit dan gelezen worden als 'respect voor haar man' ?
quote:
of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
De eigen rol van een vrouw binnen een huwelijk.
De jaren '50 van de vorige eeuw belde, ze willen hun onderwerp terug.
Google is your friend, abuse your friends
pi_203049743
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Metalfrost het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat als je jarenlang dik bent geweest en jezelf moest afschermen om niet uitgelachen te worden, er nu geshowd kan worden met hetgeen je nu voorstelt.
In dat geval zal de drang best te verklaren vallen, maar het signaal blijft voor de buitenwereld wat het is.

quote:
Mwoah, goed uitziende vrouwen (lees: slanke- en atletische vrouwen) zijn het meest opvallend in een situatie waar het mannelijk geslacht zijn spieren wenst te kweken. Men kleedt zich vaak naar gelang de situatie ernaar vraagt. Een driedelig pak tijdens naar een internationale meeting, galakledij naar de opera, en gemakkelijk zittende kleding naar een sport- of danscentrum.
Mwoa, ik heb in de sportschool vrouwen in zeer wijde kleding van dikke stoffen gezien en bij wie je letterlijk alles kon zien met het squatten. De omschrijving zoals in de OP voldoet niet aan het situationele aspect, en dat doet het meestal niet vanaf een bepaald punt.

quote:
Het respect voor de relatie. Aangezien TS goed is voor de helft daarvan, en haar man de andere helft, moet dit dan gelezen worden als 'respect voor haar man' ?
Ik had 'm al ge-edit; het gaat om respect voor beide.

quote:
De eigen rol van een vrouw binnen een huwelijk.
De jaren '50 van de vorige eeuw belde, ze willen hun onderwerp terug.
Want we zijn tegenwoordig zo goed met het in stand houden van relaties/het huwelijk?
  woensdag 5 januari 2022 @ 17:38:36 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203050222
quote:

[..]
Jezelf met sexy kledij etaleren is simpelweg het signaal geven dat je beschikbaar bent. Het is uitlokking en zet deuren open die anders dicht zouden blijven. Het getuigd van weinig respect voor de man en de relatie, of op zijn minst van weinig begrip van de eigen rol daarin.
@TheInnocent
Best kans dat je man er zo over denkt, al kiest hij ervoor om dit nog niet zo tegen je te zeggen.

Hij is Turks, toch?
The love you take is equal to the love you make.
pi_203050468
quote:

[..]
Dus een vrouw in een relatie zou geen sportlegging moeten willen aantrekken, want dat zou getuigen van weinig respect voor haar partner?

Wat heeft dit in hemelsnaam met respect voor elkaar te maken?

Doet me denken aan die mannen die hun vrouw van alles verbieden en vervolgens naar andere vrouwen kijken.
pi_203050531
ff serieus... wat een onzekere tjap :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')