abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203179937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef DjVero het volgende:

[..]
Betrek het eens op jezelf. Kam jij nooit je haar ook al ga je de deur niet uit? Trek jij geen goede kleren aan ook al ga je deur niet uit? Dat doe je toch ook voor jezelf?

Wat ben jij een vreselijk conservatieve vrouwen-onderdrukkende man, zeg! Niet veel anders dan de man van TS, eigenlijk.
Als het gaat om hygiëne dan veranderd er niks zoals tandenpoetsen of douchen.

Als het gaat om bepaalde uiterlijke zaken zoals hoe me haar zit of bepaalde kledij, dan is dat wel afhankelijk of ik mensen ontmoet of niet. Toen ik lang geleden nog alleen woonde en er bv een regenachtige dag was waar ik niemanr zou gaan ontmoeten, waarom zou ik mn haar dan speciaal doen of kleren dragen die ik alleen buiten draag? Ik zoek gwn t meest comfortabele kledij voor thuis uit en laat mn haar wild zoals hij is na de douche. En zo is iedereen.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 07:53:51 #227
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203180505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 01:48 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Als het gaat om bepaalde uiterlijke zaken zoals hoe me haar zit of bepaalde kledij, dan is dat wel afhankelijk of ik mensen ontmoet of niet. Toen ik lang geleden nog alleen woonde en er bv een regenachtige dag was waar ik niemanr zou gaan ontmoeten, waarom zou ik mn haar dan speciaal doen of kleren dragen die ik alleen buiten draag? Ik zoek gwn t meest comfortabele kledij voor thuis uit en laat mn haar wild zoals hij is na de douche. En zo is iedereen.
Als ik mijn haar niet doe wordt het een puinhoop. Leuk met kort haar om niks te doen eraan, maar met lang haar werkt dat toch wat minder.
Zal het toch echt moeten kammen anders wordt het een warboel waar je amper meer doorheen komt. En ik ben zuinig op mijn haar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203180534
quote:

[..]

Nee, zo is niet iedereen. Dat jij diep van binnen graag een zwerver wil zijn betekent niet dat iedereen dat wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door NightDancert op 14-01-2022 08:13:20 ]
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:33:35 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203180773
quote:

[..]

M'n haar niet kammen na de douche, dan heb ik één grote knoop. :')

En nee, zo is niet iedereen. Veel mensen voelen zich mentaal beter als ze een beetje moeite hebben gedaan voor hun uiterlijk, of dat nou zo simpel is als een kam door je haren halen, een klein beetje mascara of iets anders aantrekken dan een bankhangtenue.

Niks mis met een dagje bankhangtenue (waarin ik overigens ook naar buiten ga als het zo uitkomt), maar een leuke outfit maakt me vrolijk en helpt me met m'n dag-avondritme. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203188619
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hier geheel mee eens.
Natuurlijk kleed ik me ook wel naar de gelegenheid. Maar ik kijk in de eerste instantie naar mezelf. Ik wil me goed voelen met mezelf, in elke situatie bij voorkeur.
Hoe ik me kleed en uit gaat veel minder over die ander of de omgeving, maar verteld wat over mijzelf, over hoe ik me voel.

Dat strakke mantelpak, haar strak naar achteren, koele make up. Het is een harnas. Ik wil me sterk voelen.
Dat leuke jurkje, misschien heel aan net iets te bloot, haar losser, make up zachter. Ik voel me vrij, op mijn plek.
Die sportkleding. Sluit goed aan, geen losse fladders, ik ben gedreven.

Mannen denken soms teveel aan hoe anderen het misschien zouden kunnen zien. Maar als ik me kleed en/of opmaak denk ik vooral aan hoe ik me voel en wil voelen. En dat kan mijlenver uit elkaar liggen.
Daarom is het soms goed dat iemand anders zegt goh, wil je dit wel uitstralen? Klopt dit wel met wat je voelt, zien anderen dat ook zo?
Dit inderdaad. En soms, misschien zelfs vaak, heb ik gewoon zin om me te sexy te voelen. Ik kleed me verder niet ordinair ofzo, maar ik hou er wel van de focus op m'n billen te leggen. Andere vrouwen doen misschien een beetje meer deco, maar daar heb ik dan weer vrij weinig van. En ook dat heeft in essentie weinig met op zoek zijn naar seks/mannen/vreemdgaan te maken. Ik doe het ook niet omdat ik enorm hunker naar aandacht. Als ik wel daadwerkelijk zin in seks heb draag ik misschien wel iets vergelijkbaars, maar er is een verschil tussen het fijn voelen als je je zo kleedt en uit zijn op seks. Het is een stukje vrijheid, een stukje ondeugendheid, een stukje speelsheid, een stukje rebelsheid, het is alles, maar het draait gewoon niet per definitie om seks.

En ik voel me sexy als dans ;)
  vrijdag 14 januari 2022 @ 17:42:15 #231
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203188665
De crux zal wel zijn dat de "alles is voor seks!" roepers het gewoon niet in hun botte kop krijgen dat niet alles om hen draait. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 15 januari 2022 @ 01:16:46 #232
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203197705
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 17:37 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Dit inderdaad. En soms, misschien zelfs vaak, heb ik gewoon zin om me te sexy te voelen. Ik kleed me verder niet ordinair ofzo, maar ik hou er wel van de focus op m'n billen te leggen. Andere vrouwen doen misschien een beetje meer deco, maar daar heb ik dan weer vrij weinig van. En ook dat heeft in essentie weinig met op zoek zijn naar seks/mannen/vreemdgaan te maken. Ik doe het ook niet omdat ik enorm hunker naar aandacht. Als ik wel daadwerkelijk zin in seks heb draag ik misschien wel iets vergelijkbaars, maar er is een verschil tussen het fijn voelen als je je zo kleedt en uit zijn op seks. Het is een stukje vrijheid, een stukje ondeugendheid, een stukje speelsheid, een stukje rebelsheid, het is alles, maar het draait gewoon niet per definitie om seks.

En ik voel me sexy als dans ;)
Ja!

Het is een soort van in je eigen kracht staan.

Heb soms het idee dat sommige mannen (zoals in deze discussie) een stukje kracht af willen nemen. Willen doen alsof dat fout is, enkel voor anderen is. Maar als ik compleet ben voel ik me ook sexy als ik dans.
Meestal tijdens het stofzuigen ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203198502
Omdat vrouwen niet verantwoordelijk genoeg zijn
pi_203201915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:50 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Maar in een relatie zit je niet alleen, dus IK zou wel een beetje rekening houden met de wensen of gevoelens van mijn partner als ik de relatie wil laten slagen. Niet dat je helemaal niet meer jezelf kan zijn. Een relatie is altijd van beide kanten compromissen sluiten.
Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad hoor, maar ik ben het hier ook niet helemaal mee eens. Aan de ene kant snap ik je punt, maar ik zou dit denk ik wel echt een probleem vinden. Ik voel me gewoon goed als ik me sexy, vrouwelijk en soms een klein beetje uitdagend kleed. Misschien is kledingkeuze voor sommigen maar een klein iets, maar bij mij heeft dat gewoon ook met vrijheid en in zekere zin ook met identiteit te maken.
pi_203203192
Mannen die denken dat vrouwen minderwaardige wezens zijn die je moet behandelen als kleuters en daarom ook moet beperken in hun kledingkeuze vind ik nogal triest.

Het is zielig en letterlijk gedrag uit tribale tijden. De tijd van 8000 jaar geleden waar vrouwen ineens handelswaar werden en sterke zonen handig waren in de landbouw. Vrouwen moesten kinderen baren en hun bek houden.

We weten dat er zat mensen graag terug zouden willen naar een tijd van ongeveer 1000 jaar geleden. Zogenaamd makkelijk. Tegelijk zitten de vluchtelingenkampen vol met mensen die dat middeleeuwse gedrag proberen te ontvluchten.
Whatever...
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:25:25 #236
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_203203306
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:57 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad hoor, maar ik ben het hier ook niet helemaal mee eens. Aan de ene kant snap ik je punt, maar ik zou dit denk ik wel echt een probleem vinden. Ik voel me gewoon goed als ik me sexy, vrouwelijk en soms een klein beetje uitdagend kleed. Misschien is kledingkeuze voor sommigen maar een klein iets, maar bij mij heeft dat gewoon ook met vrijheid en in zekere zin ook met identiteit te maken.
Ik denk dat het hem voor TS vooral in het woord uitdagend zit. Ik vond het bij vriendinnen niet erg als ze zich een beetje sexy gingen kleden, maar als haar tieten er voor 2/3 uit hingen was het ook wel klaar.

Sportmode is sowieso compleet oversekst (net als de samenleving in zijn geheel). Mannen met XS shirtjes aan, vrouwen bij wie de string door de legging heen te zien is (mijn zegen hebben ze). Leuk om naar te kijken, maar zie het wel voor wat het is. We leven in een maatschappij die ons heeft wijsgemaakt dat onze seks appeal het ALLER belangrijkste aspect van ons is. Sportmode vloeit daar denk ik uit voort.
Ignorance is bliss
pi_203204162
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:25 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]
Ik denk dat het hem voor TS vooral in het woord uitdagend zit. Ik vond het bij vriendinnen niet erg als ze zich een beetje sexy gingen kleden, maar als haar tieten er voor 2/3 uit hingen was het ook wel klaar.

Sportmode is sowieso compleet oversekst (net als de samenleving in zijn geheel). Mannen met XS shirtjes aan, vrouwen bij wie de string door de legging heen te zien is (mijn zegen hebben ze). Leuk om naar te kijken, maar zie het wel voor wat het is. We leven in een maatschappij die ons heeft wijsgemaakt dat onze seks appeal het ALLER belangrijkste aspect van ons is. Sportmode vloeit daar denk ik uit voort.
Wat bedoel je met uitdagend?

Ik kleed me niet uitdagend vind ik. Mijn borsten en billen zijn altijd bedekt, maar met strakke kleding omdat ik dat mooi vind staan. Mijn string zie je ook niet door mijn kleding heen. Ik kleed me niet ordinair oid.

De maatschappij heeft onzekere vrouwen wijsgemaakt dat hun meerwaarde in seksappeal zit, de zelfverzekerde vrouwen denken er anders over..

[ Bericht 7% gewijzigd door TheInnocent op 15-01-2022 15:35:14 ]
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 17:21:47 #238
441859 crew  Lenny77
pi_203205506
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:57 schreef -Momo- het volgende:

[..]
Eens met deze post.
Ik kleed me niet uitdagend of sexy, ik heb daar geen zin in. Ik kleed me meer als een halve jongen :P Maar de man die bij mij wil zijn zal mij zo ook leren kennen. Dus niet in een leuk jurkje met schattige schoentjes op de eerste date, maar met mijn bootcut-jeans, sneakers, raar shirt over een longsleeve. Mocht iemand achteraf beginnen zeuren dat ik jurkjes moet gaan aandoen.. ja jammer, zo ben ik niet, zo heb je mij niet leren kennen en zo wil ik ook niet worden.
Achteraf mensen willen veranderen vind ik maar mwčh...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_203206006
Precies. De andere kant op werkt het natuurlijk net zo goed.
pi_203206058
Vrouwen zijn vrije mensen. Niemand mag zich daarmee bemoeien.

Het is intriest dat sommige culturen primitief denken en hun wil opleggen aan vrouwen, omdat de mannen die dit doen zelf enorme mislukkelingen zijn.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:16:00 #241
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203206129
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:10 schreef -Sigaartje het volgende:
Vrouwen zijn vrije mensen. Niemand mag zich daarmee bemoeien.

Het is intriest dat sommige culturen primitief denken en hun wil opleggen aan vrouwen, omdat de mannen die dit doen zelf enorme mislukkelingen zijn.
Plaatsvervangende schaamte bij dat soort holbewoners. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_203206181
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:16 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Plaatsvervangende schaamte bij dat soort holbewoners. :')
Kijk eens naar Marokkaanse jongeren en mannen. Er is een kleine groep die gestudeerd heeft en ontwikkeld is, maar de meesten hebben niks. Ze hangen op straat en doen er niets aan om hun situatie te verbeteren met opleiding en werk zoeken. Ze luisteren naar hun grijze vader die alleen Berbers spreekt uit de bergen. Vrouwen moeten luisteren. Daar begint de ellende.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:22:33 #243
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203206218
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:20 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Kijk eens naar Marokkaanse jongeren en mannen. Er is een kleine groep die gestudeerd heeft en ontwikkeld is, maar de meesten hebben niks. Ze hangen op straat en doen er niets aan om hun situatie te verbeteren met opleiding en werk zoeken. Ze luisteren naar hun grijze vader die alleen Berbers spreekt uit de bergen. Vrouwen moeten luisteren. Daar begint de ellende.
Ik kom het anders meer tegen onder autochtonen. Het afschuiven op een bevolkingsgroep is niet nodig, het komt overal voor, zowel onder laag- en hoogopgeleiden.
pi_203206284
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:22 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Ik kom het anders meer tegen onder autochtonen. Het afschuiven op een bevolkingsgroep is niet nodig, het komt overal voor, zowel onder laag- en hoogopgeleiden.
Dat wist ik niet. Sorry. Ik ken ze ook niet.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:30:36 #245
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203206349
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:26 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Sorry. Ik ken ze ook niet.
Dat wil ook niet zeggen dat vrouwen onder elkaar ook vulgair als een zeeman kunnen zijn.
pi_203206457
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
Dozen die denken dat er maar twee smaken in mannen alle mannen over een kam te scheren zijn door hun eigen issues. :')
pi_203206590
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Dat wil ook niet zeggen dat vrouwen onder elkaar ook vulgair als een zeeman kunnen zijn.
oh ok. In mijn omgeving heb ik totaal niet te maken mer dit soort situaties. Laat ik het zo zeggen: het leven is goed voor mij.
Ik hoor alleen wel uitlatingen op mijn werk door andere mannen over vrouwen, waarvan ik denk, nou nou nou nou....

Ik lees ze ook op dit forum. Ik vind dat primitief.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:48:33 #248
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_203206680
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
oh ok. In mijn omgeving heb ik totaal niet te maken mer dit soort situaties. Laat ik het zo zeggen: het leven is goed voor mij.
Ik hoor alleen wel uitlatingen op mijn werk door andere mannen over vrouwen, waarvan ik denk, nou nou nou nou....

Ik lees ze ook op dit forum. Ik vind dat primitief.
Ja, ik doel ook op die primitieve denkbeelden die een stel mensen tentoonstellen hier. De meeste 'buitenlanders' die ik bij ze thuis ontmoet heb hoeven maar 1 dingetje verkeerd te doen en krijgen ze de slipper van moeders vol in hun nek. Vaak heeft de moeder meer te vertellen dan de vader merkte ik.

Maar ja, pauze in een juristenkantoor met alleen vrouwen, je weet niet wat voor smeerlapperij je hoort. Allemaal keurige, blanke, vlotte dames hoor, ik weet het inmiddels wel beter. In dat soort situaties is vaak juist de ene Turkse meid juist verbaasd over hoe vulgair ze kunnen zijn.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:56:01 #249
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203206814
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eens met deze post.
Ik kleed me niet uitdagend of sexy, ik heb daar geen zin in. Ik kleed me meer als een halve jongen :P Maar de man die bij mij wil zijn zal mij zo ook leren kennen. Dus niet in een leuk jurkje met schattige schoentjes op de eerste date, maar met mijn bootcut-jeans, sneakers, raar shirt over een longsleeve. Mocht iemand achteraf beginnen zeuren dat ik jurkjes moet gaan aandoen.. ja jammer, zo ben ik niet, zo heb je mij niet leren kennen en zo wil ik ook niet worden.
Achteraf mensen willen veranderen vind ik maar mwčh...
Maar dat is dan ook een hele andere kant op ineens, erg ver weg van wat je zelf zou kiezen.

Mijn vriend bv houdt meer van lange jurken dan van kortere (boven de knie) jurkjes. Ik hou van beiden, maar heb ook graag dat hij waarderend is over wat ik aan heb. Dus heb ik mijn collectie lange jurken uitgebreid.

Nu ben ik vrij tweeledig. Ik draag geen jurken als ik naar de paarden ga of met de honden het bos in ga. En huppel ook niet in mijn Anky outfit rond bij de paarden. Heb niet eens rij laarzen of een rij broek. Mijn heerlijk zittende Meindels, spijkerbroek en shirt/trui/blouse passen veel beter bij me op die momenten. Afhankelijk van wat ik doe en hoe ik me voel kleed ik me.
Zelfde met make up, dikke lagen plamuur e.d. zijn niet mijn ding, ik hou van licht en een beetje.

Maar ik ben niet te beroerd om rekening te houden met wat mijn liefde graag ziet. Mits dat valt binnen wie ik ben en wat ik ook echt leuk vind.
Zo vind ik het ook fijn dat hij binnen wie hij is zijn best doet om mij te plezieren.
pi_203206821
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:
oh ok. In mijn omgeving heb ik totaal niet te maken mer dit soort situaties.
N=1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')