SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
wel met mondkapje tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zit weer op het strand jongens.
Wie haat mij?![]()
Ik denk: "It giet oan"quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef Oliver23 het volgende:
Welke kop over de besmettingen staat zo dadelijk op AD.nl?![]()
was getekend,quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Maken nog grotere puinhoop dan voorgaand OMT."
Jaap van Dissel![]()
"Minder besmettingen, toch ernstige stijging in aandeel omicron-variant."quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:08 schreef Oliver23 het volgende: Welke kop over de besmettingen staat zo dadelijk op AD.nl? ik gok op: ''Omikron blijkt weinig aan te trekken van harde lockdown''
"Meer besmettingen, aandeel omicron gigantisch toegenomen."![]()
- 24.490 nieuw gemelde positieve testen
- 147 nieuwe ziekenhuisopnames
- 13 nieuwe IC-opnames
- 39 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!!!!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wacht gespannen op de cijfers samen met otter Sakura. (en kat Mochi)
[ afbeelding ]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Koekoekquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 13 nieuwe IC-opnames
- 39 nieuwe overlijdens
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Oepsquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 13 nieuwe IC-opnames
- 39 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!!!!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
ohjoooooooooooooquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 13 nieuwe IC-opnames
- 39 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!!!!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Groeipercentage naar 30%wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Valt mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 13 nieuwe IC-opnames
- 39 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!!!!What can change the nature of a man?![]()
Laatste update: 05-01-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 24590
Gemeentes met +5 besmettingen:
2264 Amsterdam
1267 Rotterdam
882 Utrecht
658 's-Gravenhage
391 Groningen
379 Tilburg
340 Breda
335 Nijmegen
292 Almere
286 Haarlemmermeer
275 Haarlem
258 Leiden
241 's-Hertogenbosch
239 Amersfoort
238 Eindhoven
220 Maastricht
207 Enschede
202 Apeldoorn
201 Zoetermeer
192 Delft
182 Dordrecht
180 Arnhem
173 Emmen
168 Meierijstad
159 ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
2 gemeentes met 2-4 besmettingen
2 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Wedden dat de scholen alsnog sluiten?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Bijna 33% genot.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ach, zolang de ziekenhuiscijfers maar dalen
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Omnimnim.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Jezus Christus, zit de storingen van de afgelopen 2 maanden er vandaag bij?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 13 nieuwe IC-opnames
- 39 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
@Zipportal en ik hebben een pittige mening over Amsterdam.quote:What can change the nature of a man?![]()
Jaaaaa nog maanden in de lockdown! #genot #gezellig
#helpmeOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Oud en nieuw piek.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Groeipercentage nu dik boven de 40% week op week
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gemist dat omikron besmettelijker is?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Christus, zit de storingen van de afgelopen 2 maanden er vandaag bij?![]()
Alleen Amsterdam is al goed voor 10% van de besmettingen, tering
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Erg mooie cijfers. Per direct lockdown opheffen en zo snel mogelijk het hele land aan de Omicron krijgen.
Dan zijn we voor maart KLAAR met corona.![]()
![]()
Neuh, maar dit is wel een bizar grote jump boven het weekgemiddelde.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gemist dat omikron besmettelijker is?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit. Om er toch maar eens lekker zeker van te zijn dat het super super super veilig is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Schuift elke keer een maand op tot april, want dan is het corona-seizoen weer voorbij.
Onbegrijpelijk, want 100% risico uitbannen gaat gewoonweg niet. Maar wel de hele samenleving gijzelen.
Paal en pers stellen aan deze belachelijke situatie ho maar.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Afgrendelen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef _serial_ het volgende:
Alleen Amsterdam is al goed voor 10% van de besmettingen, tering![]()
Nee hoor want 1/3 test positief momenteelquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef groenen het volgende:
Mooi, gelijk de testcapaciteit naar het maximum gejaagd.
Hebben we eindelijk weer een dagrecord te pakken?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Hij bedoeld capaciteit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor want 1/3 test positief momenteelOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Verdomme weer die mediaquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Red_85 het volgende:
Paal en pers stellen aan deze belachelijke situatie ho maar..
In Southern Sun
Ja dat zijn dus 70-80k testen, bij lange na niet de max capaciteit.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Blijkbaar werkt de lockdown gewoonweg niet.quote:
En de opnames blijven laag. Wederom zegt het besmettingscijfer niet zo veel.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Nee morgen al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Wooooow.
Denk volgende week over de 30.000?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
dit zijn allemaal mensen die zijn wezen winkelen in Antwerpenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Mooi, dan kunnen we de lockdown opheffen.![]()
Dat trekt de testcapaciteit niet heur. Maar ik heb goede hoop dat we nog voor het einde van dit weekend de 30K aan gaan tikken zoals mijn glazen bol een tijd terug zei.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Scholen nog even open volgende week en op naar de 40K.
Al zat dat ding er voor vandaag wel heel erg naast
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oei, dit mag je niet zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
. Wederom zegt het besmettingscijfer niet zo veel.What can change the nature of a man?![]()
Jazeker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we eindelijk weer een dagrecord te pakken?
Oude record was:
23.709 (woensdag 24 november 2021)![]()
![]()
En naar het buitenland zijn gegaan op vakantie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit zijn allemaal mensen die zijn wezen winkelen in AntwerpenWhat can change the nature of a man?![]()
Hoeveel besmettingen zouden we hebben zonder lockdown?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt de lockdown gewoonweg niet.
En de opnames blijven laag. Wederom zegt het besmettingscijfer niet zo veel.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In dit tempo voor het weekend alquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Wooooow.
Denk volgende week over de 30.000?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Heeft een lockdown überhaupt nog wel zin? Hoor het ook om mij heen, het gaat hard, heel hard met de besmettingen. Maar niemand heeft er echt last van.![]()
Wel benieuwd hoe de maatschappij gaat reageren als in ze in februari de scholen weer gaan sluiten omdat PANIEK.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Scholen nog even open volgende week en op naar de 40K.![]()
Ik zal jou eens doorstoten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef Oriente het volgende:
Kunnen we nu gewoon DOORSTOTEN naar 60k per dag aub? Dan is het snel voorbij.What can change the nature of a man?![]()
Iedereen gefeliciteerd. We doen dit immers samen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jazeker.
Oude record was:
23.709 (woensdag 24 november 2021)![]()
![]()
Murray Walker![]()
450.000, 2x de helft of 40-45.000quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoeveel besmettingen zouden we hebben zonder lockdown?![]()
Hoeveel kunnen we testen dan op 1 dag?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 70-80k testen, bij lange na niet de max capaciteit.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Op deze manier duurt het geen maanden meerquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jaaaaa nog maanden in de lockdown! #genot #gezellig
#helpme![]()
![]()
![]()
![]()
Zou 't..?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zeker, maar ziekenhuiscijfers zullen extreem achterblijven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Wooooow.
Denk volgende week over de 30.000?![]()
Scholen toch volgende week niet openen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 13 nieuwe IC-opnames
- 39 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!!!!Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
solidariteit is ver te zoekenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Coco het volgende:
[..]
En naar het buitenland zijn gegaan op vakantie.![]()
hmm.. vage typefout...quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Jawel want toegezegd en 'dat risico durven we te nemen' aldus de Jongequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Scholen toch volgende week niet openen?
Al die ongevaccineerde basisschoolkinderen en ongeboosterde middelbare scholieren weer naar school volgende week...
Ik hoop dat de ziekenhuisopnames niet verder mee stijgen, vooralsnog gaan die gelukkig niet zo hard mee.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Het VK begint dat experiment nuquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoeveel besmettingen zouden we hebben zonder lockdown?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik verwacht wel weer allerlei oproepen in de media om dat besluit terug te draaien, ja. Inclusief 1 of 2 verdwaalde OMT-leden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Scholen toch volgende week niet openen?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ze hebben btw even 3000 DPL meldingen van gisteren erbij geknalt, dat is veel.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Da's vakjargon.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
24.591quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon besluit weer terugdraaien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe de maatschappij gaat reageren als in ze in februari de scholen weer gaan sluiten omdat PANIEK.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
net zoveel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind 't helemaal mooi. En dat met een lockdown.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Weet jij het?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoeveel besmettingen zouden we hebben zonder lockdown?
Zie wel dat het keihard stijgt, onder lockdown. In de landen om ons heen doet het precies hetzelfde, welke open zijn.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
gelukkig maarquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jawel want toegezegd en 'dat risico durven we te nemen' aldus de Jonge![]()
Vriendenpeoplequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mensen die 'Tjeempie' zeggen, doen niet meer mee.![]()
Dat verwacht ik ook wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel weer allerlei oproepen in de media om dat besluit terug te draaien, ja. Inclusief 1 of 2 verdwaalde OMT-leden.
Ook al ben ik er niet mee eensFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
![]()
Het AD wordt een stukje realistischer.
Het FOK! OMT heeft hierin uitstekend werk geleverd
@Zipportal
@Lenny_Leonard
@Serial![]()
Één voordeel: alle winkels hoeven binnenkort niet dicht vanwege te weinig beschikbaar personeel.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Maakt allemaal geen verschil, omicron knalt door elke lockdown, en je merkt het nauwelijks want 98% ondervind milde klachten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet jij het?
Zie wel dat het keihard stijgt, onder lockdown. In de landen om ons heen doet het precies hetzelfde, welke open zijn.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:24 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind 't helemaal mooi. En dat met een lockdown.![]()
![]()
Even wat extra vlees nodig voor het advies van het omt om de lockdown te verlengen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef _serial_ het volgende:
Ze hebben btw even 3000 DPL meldingen van gisteren erbij geknalt, dat is veel.
Of wat zit hier voor cynische reden nu weer achter?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het AD heeft goede voornemens?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Het AD wordt een stukje realistischer.
Het FOK! OMT heeft hierin uitstekend werk geleverd
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:serial![]()
Nog wel meer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen verschil, omicron knalt door elke lockdown, en je merkt het nauwelijks want 98% ondervind milde klachten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Tenminste wel overtuigend verslagenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jazeker.
Oude record was:
23.709 (woensdag 24 november 2021)
[ afbeelding ]
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Laten we alsjeblieft ook eens kappen met de massale test-fetish. Zou houd je de crisis- en panieksfeer ook wel lekker in stond terwijl de echt belangrijke cijfers totaal ondergesneeuwd raken.![]()
teveel opzeggingenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het AD heeft goede voornemens?![]()
500.000 per dag. Zeker weten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoeveel besmettingen zouden we hebben zonder lockdown?´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:27 schreef Pistolero het volgende:
Laten we alsjeblieft ook eens kappen met de massale test-fetish. Zou houd je de crisis- en panieksfeer ook wel lekker in stond terwijl de echt belangrijke cijfers totaal ondergesneeuwd raken.wie is er in paniek? Meten is weten, niet zweten
![]()
De carbidschiet-feestjes in Noord-Oost Twente zijn duidelijk zichtbaar
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zo, dit is goed nieuws. Corona is definitief geëvolueerd tot een griepje
Omikron is veel sympathieker dan Delta.Makkelijk eerste![]()
De oudere mensen associeren hoge besmettingen -> ramp in de ziekenhuizen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:27 schreef Pistolero het volgende:
Laten we alsjeblieft ook eens kappen met de massale test-fetish. Zou houd je de crisis- en panieksfeer ook wel lekker in stond terwijl de echt belangrijke cijfers totaal ondergesneeuwd raken.
Dus die zijn als de dood nu voor de tsunami aan opnamens die zich over 2 weken gaat voordoen.![]()
Half Nederland ziet die besmettingscijfers en schreeuwt meteen om strengere maatregelen en lockdowns.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]wie is er in paniek? Meten is weten, niet zweten
![]()
Die test-fetish raakt vanzelf voorbij als we niet meer behapbare aantallen krijgen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:27 schreef Pistolero het volgende:
Laten we alsjeblieft ook eens kappen met de massale test-fetish. Zou houd je de crisis- en panieksfeer ook wel lekker in stond terwijl de echt belangrijke cijfers totaal ondergesneeuwd raken.
De testcapaciteit aanbesteding is nog niet ingericht op 200K maar minder, dus het klapt vanzelf uit elkaar.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dit wordt gezegd in de post:quote:
98% ondervind milde klachten.
Dat was de algemene kennis op basis van de wuhan, A en D type. Nu wordt al 1,5 maand gezegd dat O een milder verloop heeft. Dus die 98% is inmiddels meer.
All out in the open op het moment.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Boeiend.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef Ronzz het volgende:
Tering!
Zonder lockdown zeker 50k aangetikt denk ik.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Die zijn er nu al, want niet iedereen test.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
500.000 per dag. Zeker weten.![]()
Denk eerder tussen de 40-45k.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef Ronzz het volgende:
Tering!
Zonder lockdown zeker 50k aangetikt denk ik.![]()
Heel mooi, maar toch wel weer 35 overlijdensquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, dit is goed nieuws. Corona is definitief geëvolueerd tot een griepje
Omikron is veel sympathieker dan Delta.![]()
Als je daar de post uit je brievenbus haalt heb je het al te pakkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker man positiviteitspercentages van bijna 40 procent in de Randstad
Oh? Waar? Wie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Half Nederland ziet die besmettingscijfers en schreeuwt meteen om strengere maatregelen en lockdowns.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
De volgende 2 weken worden cruciaal
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat is toch dat gehucht wat bij de eerste golf zo de lul was.quote:
Toen dacht men nog dat het aan de vee-industrie lag.![]()
Stadions. Open. Nu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Oliver23 het volgende:
Het land wat we moeten volgen van het OMT, Denemarken
Ziekenhuiscijfertjes dalen gewoon![]()
![]()
![]()
[ twitter ]![]()
Keurigquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Oliver23 het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]. Al maakt ook daar één zwaluw geen zomer natuurlijk.
In Southern Sun
die andere helft schreeuwt precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Half Nederland ziet die besmettingscijfers en schreeuwt meteen om strengere maatregelen en lockdowns.![]()
Jeg elsker dig!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Oliver23 het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]![]()
Hoe komt het dat die dan steeds de primeur zijn bij een nieuwe golf/variant? Wat doen die lui daarquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is tich dat gehucht wat bij de eerste golf zo de lul was.
Toen dacht men nog dat het aan de vee-industrie lag.
Twiddel![]()
TrumpTjerriestylo noemen we dat. Gewoon niet testen, dan is er geen pandemie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:27 schreef Pistolero het volgende:
Laten we alsjeblieft ook eens kappen met de massale test-fetish. Zou houd je de crisis- en panieksfeer ook wel lekker in stond terwijl de echt belangrijke cijfers totaal ondergesneeuwd raken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je gemiste kans dit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef Ronzz het volgende:
Tering!
Zonder lockdown zeker 50k aangetikt denk ik.![]()
Delta is nog steeds niet uitgeraasd. Verder sterven veel mensen met covid in het ziekenhuis zonder daar klachten aan te ondervinden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel mooi, maar toch wel weer 35 overlijdensMakkelijk eerste![]()
Dat is Noors tochquote:?
In Southern Sun
Hey, als je nooit laat kijken naar dat knobbeltje op je borst heb je nooit de diagnose borstkanker gehadquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TrumpTjerriestylo noemen we dat. Gewoon niet testen, dan is er geen pandemie.
Twiddel![]()
Is toch wel het bewijs dat een lockdown geen flikker helpt. Sowieso zoekt iedereen elkaar thuis op nu. Dus gooi de boel maar open, wel zo fijn voor de ondernemers en het geestelijk welzijn van het land.
Murray Walker![]()
Maar de overheid wil dat we testen wanneer we bij iemand op bezoek gaan. Dus doen we dat braaf.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:27 schreef Pistolero het volgende:
Overigens vraag ik me dan af hoeveel mensen er bij een positieve test dan ook daadwerkelijk thuisblijven. Tenslotte neem je zo'n test meestal als automatisme (neem ik aan) en ga je uit van een negatief resultaat. En niet dat je plots een week in quarantaine moet.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
PushberichtgenotWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Wat prima valide is als de ziekenhuizen niet meer risico lopen om te overstromen, en steeds meer begint het daar naar uit te zien. Iig na de Omikron golf.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TrumpTjerriestylo noemen we dat. Gewoon niet testen, dan is er geen pandemie.Makkelijk eerste![]()
Ja eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef 4-elements het volgende:
Is toch wel het bewijs dat een lockdown geen flikker helpt. Sowieso zoekt iedereen elkaar thuis op nu. Dus gooi de boel maar open, wel zo fijn voor de ondernemers en het geestelijk welzijn van het land.
Ik zeg het maar even wat genuanceerd.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat we de eerste van een hele serie records hier samen mee mogen maken.
Heel mooi."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Bijzondere logica dit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef 4-elements het volgende:
Is toch wel het bewijs dat een lockdown geen flikker helpt. Sowieso zoekt iedereen elkaar thuis op nu. Dus gooi de boel maar open, wel zo fijn voor de ondernemers en het geestelijk welzijn van het land.![]()
"Zonder lockdown waren er zeker 100k"quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef 4-elements het volgende:
Is toch wel het bewijs dat een lockdown geen flikker helpt. Sowieso zoekt iedereen elkaar thuis op nu. Dus gooi de boel maar open, wel zo fijn voor de ondernemers en het geestelijk welzijn van het land.![]()
![]()
Stiekem hoop ik nog op dat ze de bibliotheken nu gaan dichtgooien want dan kan ik mijn boek nog wat langer lezen voor ik hem terug moet brengen
Twiddel![]()
Mwah, de paniek zal dan alleen maar toenemen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die test-fetish raakt vanzelf voorbij als we niet meer behapbare aantallen krijgen.
De testcapaciteit aanbesteding is nog niet ingericht op 200K maar minder, dus het klapt vanzelf uit elkaar.
Zie het nu al voor me dat mijn moeder straks (heel lief) gaat verzoeken of ik niet eerst een zelftest kan doen voordat ik langsga![]()
We gaan zien hoe deze voorspelling gaat uitpakken.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Jep, als een vuurpijl!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Oud en nieuw gezien de incubatietijd waarna het als een pijl omhoog gaat.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
duurt toch vaak weken voordat iemand overlijd vaak.....quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Delta is nog steeds niet uitgeraasd. Verder sterven veel mensen met covid in het ziekenhuis zonder daar klachten aan te ondervinden.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
het bewijst iig dat het super besmettelijk isquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef 4-elements het volgende:
Als we 5 jaar terug hadden besloten om iedereen massaal te gaan testen op griep, dan waren daar ook elke winter gigantische cijfers uitgekomen en had ook het halve land geschreeuwd om maatregelen en lockdowns. Hoge cijfers = eng. Ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat prima valide is als de ziekenhuizen niet meer risico lopen om te overstromen, en steeds meer begint het daar naar uit te zien. Iig na de Omikron golf.![]()
Het is de vraag wat een "nog strengere lockdown" in zou moeten houden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef Benny het volgende:
Ach. Na een nog strengere lockdown is het aantal binnen 2 weken gehalveerd. Komt helemaal goed.![]()
Mensen die elkaar wilden opzoeken hebben dat met de feestdagen massaal gedaan. Wat valt daar niet aan te snappen? De lockdown doet alleen ondernemers pijn maar helpt nauwelijks.quote:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Avondklockdownquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is de vraag wat een "nog strengere lockdown" in zou moeten houden.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Mooi.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het bewijst iig dat het super besmettelijk is
Omikron is de pandemie escape.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
In Nederland krijg je dan gewoon een boete voor het te laat terug brengen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef summer2bird het volgende:
Stiekem hoop ik nog op dat ze de bibliotheken nu gaan dichtgooien want dan kan ik mijn boek nog wat langer lezen voor ik hem terug moet brengen
Plus 9 administratiekosten en bezwaar na betaling alleen schriftelijk!![]()
Avondklok erbij dan denk ik, veel strenger kan het volgens mij ook niet. Verplicht binnen blijven doen we niet aan overdag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is de vraag wat een "nog strengere lockdown" in zou moeten houden.![]()
![]()
Vooralsnog blijven de 60+ers redelijk buiten schot qua besmettingen.. hopelijk blijft dat zo..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Heel eerlijk gezegd twijfel ik altijd tussen de Zweedse, Noorse en Deense versie, zijn geloof ik vrij gelijkendquote:
Edit.
Noors is Deg, dit is dus wel Deens![]()
Dat denk ik niet hoor. Griep heeft een andere annotatie dan covid. En terecht, want het is ook niet met elkaar te vergelijken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als we 5 jaar terug hadden besloten om iedereen massaal te gaan testen op griep, dan waren daar ook elke winter gigantische cijfers uitgekomen en had ook het halve land geschreeuwd om maatregelen en lockdowns. Hoge cijfers = eng. Ofzo.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
500.000 per dag is 15 miljoen per maand. Wil je je reactie aanpassenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die zijn er nu al, want niet iedereen test.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
het wordt echt tijd voor 2G toegang dat gaat HeLpUhIk noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Hebben we praktisch al. Ik zie na 8en nauwelijks nog mensen buiten, hoogstens een verdwaalde hardloper of iemand die de hond uitlaatquote:![]()
Ah. De groepen die massaal aan de oudejaarsborrel stonden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog blijven de 60+ers redelijk buiten schot qua besmettingen.. hopelijk blijft dat zo..
Heel mooi."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Iedereen terug de baarmoeder in.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is de vraag wat een "nog strengere lockdown" in zou moeten houden.![]()
Ja maar het breekt zo lekker de week!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Griep heeft een andere annotatie dan covid. En terecht, want het is ook niet met elkaar te vergelijken.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Klopt helemaal, maar de gemiddelde Nederlander is te dom om dat te begrijpen en vervalt al heel snel in een angst- en paniekreflex.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Griep heeft een andere annotatie dan covid. En terecht, want het is ook niet met elkaar te vergelijken.![]()
Ah juist, daar zat het verschil, in dig en degquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd twijfel ik altijd tussen de Zweedse, Noorse en Deense versie, zijn geloof ik vrij gelijkend
Edit.
Noors is Deg, dit is dus wel Deens.
In Southern Sun
Aah dacht 50k. 500k zal wel mooi zijn , paar weekjes en klaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
500.000 per dag is 15 miljoen per maand. Wil je je reactie aanpassen![]()
Ernst laat zich niet zo van de wijs brengen; die doet dit al twee jaar voor Covid...quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef groenen het volgende:
Ernst Kuipers heeft een GROOT probleem volgende week.![]()
eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi.
Omikron is de pandemie escape.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Mee eens. Wat echt zou werken is een verplichting tot thuiswerken daar waar het kan (denk ik). Daar is nog nooit actie op ondernomen en ik vraag me serieus af waarom niet..quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Hebben we praktisch al. Ik zie na 8en nauwelijks nog mensen buiten, hoogstens een verdwaalde hardloper of iemand die de hond uitlaat“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dagklok dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Hebben we praktisch al. Ik zie na 8en nauwelijks nog mensen buiten, hoogstens een verdwaalde hardloper of iemand die de hond uitlaat![]()
Mwah de gemiddelde Nederlander gaat denk ik gewoon vooral zo goed en zo kwaad het kan door met z'n leven en kijkt helemaal niet naar de cijfers.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar de gemiddelde Nederlander is te dom om dat te begrijpen en vervalt al heel snel in een angst- en paniekreflex.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog blijven de 60+ers redelijk buiten schot qua besmettingen.. hopelijk blijft dat zo..scholen open gaan we naar de 100kquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog blijven de 60+ers redelijk buiten schot qua besmettingen.. hopelijk blijft dat zo..woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Waarom zou je nog meer beperkingen op willen leggen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens. Wat echt zou werken is een verplichting tot thuiswerken daar waar het kan (denk ik). Daar is nog nooit actie op ondernomen en ik vraag me serieus af waarom niet..
Hoe meer open, hoe eerder we van de pandemie af zijn.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
En gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah de gemiddelde Nederlander gaat denk ik gewoon vooral zo goed en zo kwaad het kan door met z'n leven en kijkt helemaal niet naar de cijfers.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Omdat economie en omdat 'kan' niet goed te definiëren valt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens. Wat echt zou werken is een verplichting tot thuiswerken daar waar het kan (denk ik). Daar is nog nooit actie op ondernomen en ik vraag me serieus af waarom niet..En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Mai non, c'est lequote:
OMICROnWAVESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schuldig !quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Ah. De groepen die massaal aan de oudejaarsborrel stonden.
Heel mooi.![]()
voor oudjaar iedereen test gedaan....en nu weer.....Tja moeten ook weer eens gaan leven hoorwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
En het bedrijfsleven heeft natuurlijk een veel machtigere lobby dan wat armoedzaaiers zoals studenten. Die kun je wel genadeloos pakken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat economie en omdat 'kan' niet goed te definiëren valt.![]()
Dus wat is de verwachting mensen?
- Over 2 weken een nieuwe ziekenhuispiek?
- Over 2 weken een extra verlening van de lockdown + avondklokje?
Wie bied meer?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik denk dat je een heel eind komt met simpelweg de verplichting op te leggen en de bal bij werkgevers te leggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat economie en omdat 'kan' niet goed te definiëren valt.
Als je daarnaast ook een meldpunt inricht waar werknemers die toch zonder goede reden naar locatie moeten komen dit kunnen melden, zodat de overheid hier vervolgens werkgevers op kan aanspreken, is volgens mij alles wel rond.![]()
Denemarken gaat zoals het ernaar uitziet binnenkort wel de hoogste ziekenhuisbezetting in de gehele pandemie halen:quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Oliver23 het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]
https://ourworldindata.org/grapher/current-covid-patients-hospital?country=~DNK![]()
Alles draait om die grootte van die ziekenhuis piek. Als het echt een klein piekje betreft dan hoop ik dat de overheid gewoon alles opengooit, want dan kunnen we het hoogstwaarschijnlijk wel aan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het is de grootste dooddoener uit dit hele topic maar, over twee weken weten we echt meer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alles draait om die grootte van die ziekenhuis piek. Als het echt een klein piekje betreft dan hoop ik dat de overheid gewoon alles opengooit, want dan kunnen we het hoogstwaarschijnlijk wel aan.
(Goffedomme)![]()
Op de zolderkamer.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Omicronned. Maar we worden dus niet echt ziekOpheffen die lockdown
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Over 2 weken verlenging en winkels en kappers open tot 5 met QR.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?![]()
over 2 weken lig ik op het strand met een cocktail in de hand !quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?
wat dacht daarvan !woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
In dat geval hebben er echt veel meer mensen een dubbele besmetting achter de rug (en dan ook nog eens nog een keer gaan testen, ok).quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
scholen open gaan we naar de 100k
Op een gegeven moment ben je door het aantal mensen heen (die zich laat testen).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
kunnen we vergeten want als het meevalt in de ziekenhuizen gaan ze gewoon op besmettingen sturenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alles draait om die grootte van die ziekenhuis piek. Als het echt een klein piekje betreft dan hoop ik dat de overheid gewoon alles opengooit, want dan kunnen we het hoogstwaarschijnlijk wel aan.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Wellicht, maar denk dat rutte ook zo snel mogelijk uit de lockdown wil, want nog een ronde NOW gaat wat veel worden denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kunnen we vergeten want als het meevalt in de ziekenhuizen gaan ze gewoon op besmettingen sturenOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Binnen 7 tot 10 dagen: 300 opnames per dag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?are we infinite or am I alone![]()
Reisverbod en werkende QR code alleen voor mensen met boosters.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Jep, die kans is inmiddels >95% lijkt me zo. Scholen open is het ruilmiddel, de rest blijft dicht.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef fetX het volgende:
Heel fijn. Nu gaan ze vast die lockdown weer verlengen“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat doen ze al dus tja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kunnen we vergeten want als het meevalt in de ziekenhuizen gaan ze gewoon op besmettingen sturenWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Wel (zinloze) verlenging, geen avondklokquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ons concert 11 maart kunnen we wel afschrijven hahaha dat is wel zeker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, die kans is inmiddels >95% lijkt me zo. Scholen open is het ruilmiddel, de rest blijft dicht.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Het OMT staat wel goed voor lul zo nu lijkt met hun "model" met die achterlijke bandbreedte. Besmettingen stijgen enorm, maar het aantal ziekenhuisopnames nauwelijks.![]()
Aankondiging van de volgende variant.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:45 schreef XSbig het volgende:
[..]
Het is de grootste dooddoener uit dit hele topic maar, over twee weken weten we echt meer.
(Goffedomme)![]()
![]()
Alles opengooien nu, dit is het moment om je slag te slaan. Met dichtgooien gaat het alleen maar langer duren.![]()
We hebben het allemaal zelf gedaan. Vuile virusbeesten!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef fetX het volgende:
Heel fijn. Nu gaan ze vast die lockdown weer verlengen´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ernst gooit de scholen weer dichtquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef groenen het volgende:
Ernst Kuipers heeft een GROOT probleem volgende week.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Als ze ook maar een beetje slim zijn dan snappen ze hopelijk dat de lockdown niet werkt. Alles open en zo snel mogelijk iedereen besmet laten raken, en doorrr.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef fetX het volgende:
Heel fijn. Nu gaan ze vast die lockdown weer verlengen![]()
![]()
Peter Pannekoek, ben jij dat!?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
We hebben het allemaal zelf gedaan. Vuile virusbeesten!![]()
Prima idee als je code zwart wilquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze ook maar een beetje slim zijn dan snappen ze hopelijk dat de lockdown niet werkt. Alles open en zo snel mogelijk iedereen besmet laten raken, en doorrr.![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
En je eigen ongelijk toegeven!?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze ook maar een beetje slim zijn dan snappen ze hopelijk dat de lockdown niet werkt. Alles open en zo snel mogelijk iedereen besmet laten raken, en doorrr.![]()
Kom nou, niet zulk volwassen gedrag van ze verwachten hoor.![]()
Kinderen 2 dagen naar school en daarna allemaal weer naar huis?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
nog even volhouden mensen
samen krijgen we Corona
onder controle
over 2 weken
in kleine groepjes
was je je
ratel
stuk“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ga in een hoek liggen om me heel vies en schuldig te voelen, goed?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
We hebben het allemaal zelf gedaan. Vuile virusbeesten!![]()
Gelukkig snappen ze dit in Den Haag inderdaad ook wel. 25k besmettingen, dat gaat onherroepelijk ziekenhuisopnames met zich meebrengen. Maar de kroegen, die moeten open!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Prima idee als je code zwart wil'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Supermarktkarretjes aflikken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:
nog even volhouden mensen
samen krijgen we Corona
onder controle
over 2 weken
in kleine groepjes
was je je
ratel
stuk![]()
Kijk. En dat is weer goed voor het vooruitzicht voor de zorgbezettingen. Die groep die nu massaal besmet raakt komt niet zo zeer in de ziekenhuizen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog blijven de 60+ers redelijk buiten schot qua besmettingen.. hopelijk blijft dat zo..'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
![]()
Overigens moet ik wel glimlachen om de ‘zonder de lockdown was het nog veel erger geweest’ comments, ik geloof daar niet zo in. Er is gewoon een natuurlijke curve en dan maakt het even niet uit welke maatregelen een land getroffen heeft. Ik snap dat we graag hopen dat een lockdown enorm veel besmettingen scheelt omdat we dan grip kunnen blijven houden op het virus, maar ik denk dat we het effect van die lockdown (of maatregelen in het algemeen) wat overschatten soms.![]()
Lockdown werkt dus niet. Opengooien die handel. Meteen.Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Besmettingen stijgen altijd eerst, de ziekenhuisopnames daarna pas. Je gaat misschien wel gelijk krijgen maar nu is het nog te vroeg om te juichen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Regilio_ het volgende:
Het OMT staat wel goed voor lul zo nu lijkt met hun "model" met die achterlijke bandbreedte. Besmettingen stijgen enorm, maar het aantal ziekenhuisopnames nauwelijks.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Volgens mij was bij Delta dat ongeveer 3% uiteindelijk tot een opname zorgt toch? Laat dat bij Omikron dan voor het gemak even 1% zijn.. reken maar uit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig snappen ze dit in Den Haag inderdaad ook wel. 25k besmettingen, dat gaat onherroepelijk ziekenhuisopnames met zich meebrengen. Maar de kroegen, die moeten open!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Veruit de grootste groep is 20-29. Dus zal wel meevallen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
25k besmettingen, dat gaat onherroepelijk ziekenhuisopnames met zich meebrengen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Vooralsnog, de groep 50-59 stijgt ook - alles daarboven nog niet echt..quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Veruit de grootste groep is 20-29. Dus zal wel meevallen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En dan dit soort posts, waar zijn die users de afgelopen twee jaar geweest dan? Ik ken die percentages die je noemt niet precies, maar op enorm stijgende besmettingscijfers volgen altijd ziekenhuisopnames.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij was bij Delta dat ongeveer 3% uiteindelijk tot een opname zorgt toch? Laat dat bij Omikron dan voor het gemak even 1% zijn.. reken maar uit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Regilio_ het volgende:
OMT staat wel goed voor lul zo nu lijkt met hun "model" met die achterlijke bandbreedte. Besmettingen stijgen enorm, maar het aantal ziekenhuisopnames nauwelijks.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hoeveel opnames hebben we gehad in de 3 weken 20.000+ besmettingen met de Delta eind vorig jaar?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Besmettingen stijgen altijd eerst, de ziekenhuisopnames daarna pas. Je gaat misschien wel gelijk krijgen maar nu is het nog te vroeg om te juichen.
We zijn sinds die periode al aan het dalen met de bezetting.
O is zwakker en neemt het nu over.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Feestdagen, mensen komen toch bij elkaar. Vaak in een klein woonkamertje, niet in een goed geventileerd restaurant, met de hele familie of wat vrienden, raampjes dicht en maximaal covid rondblazen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hahahahahahaha![]()
Overigens moet ik wel glimlachen om de ‘zonder de lockdown was het nog veel erger geweest’ comments, ik geloof daar niet zo in. Er is gewoon een natuurlijke curve en dan maakt het even niet uit welke maatregelen een land getroffen heeft. Ik snap dat we graag hopen dat een lockdown enorm veel besmettingen scheelt omdat we dan grip kunnen blijven houden op het virus, maar ik denk dat we het effect van die lockdown (of maatregelen in het algemeen) wat overschatten soms.![]()
Flink wat besmettingen, nou en ? Schiet het eindelijk eens op met die omicron piek en dat gedoe erover. Scholen gewoon open en het virus eens lekker snel uit laten woeden. Hebben we dat ook weer gehad tenminste.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
fred gaat foetsie als Ernst er is. Niet Freddy.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:02 schreef THEFXR het volgende:
vanaf 17.00 alcoholverbod.
groetjes Fred en Ernst'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Andere sectoren stijgen ook al. Zoals ik gister al zei, in Denemarken was het +43%. Dat kunnen we er hier niet echt bij hebben nu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Veruit de grootste groep is 20-29. Dus zal wel meevallen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Een kleine kerst/oud en nieuw piek lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel weer allerlei oproepen in de media om dat besluit terug te draaien, ja. Inclusief 1 of 2 verdwaalde OMT-leden.
Vorig jaar hadden we toch ook een opleving rond deze tijd ondanks de lockdown? @Serial?![]()
ik kop hem ff in:quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Regilio_ het volgende:
Het OMT staat wel goed voor lul zo nu lijkt met hun "model" met die achterlijke bandbreedte. Besmettingen stijgen enorm, maar het aantal ziekenhuisopnames nauwelijks.
was allang bekend met de Omicron variant maar de experts in NL altijd het wiel opnieuw uitvinden.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:03 schreef deedeetee het volgende:
Flink wat besmettingen, nou en ? Schiet het eindelijk eens op met die omicron piek en dat gedoe erover. Scholen gewoon open en het virus eens lekker snel uit laten woeden. Hebben we dat ook weer gehad tenminste.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Had jij je raampjes niet tegenover elkaar openstaan dan met de gourmet op 25 dec? Gevoelstemperatuur buiten was slechts -10 joh.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Feestdagen, mensen komen toch bij elkaar. Vaak in een klein woonkamertje, niet in een goed geventileerd restaurant, met de hele familie of wat vrienden, raampjes dicht en maximaal covid rondblazen.Zonder wrijving geen glans![]()
overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik kop hem ff in:
was allang bekend met de Omicron variant maar de experts in NL altijd het wiel opnieuw uitvinden.![]()
gelukkig net op tijd weg maar de scholen open word nog wel een dingetjequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kinderen 2 dagen naar school en daarna allemaal weer naar huis?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mensen die elkaar wilden opzoeken hebben dat met de feestdagen massaal gedaan. Wat valt daar niet aan te snappen? De lockdown doet alleen ondernemers pijn maar helpt nauwelijks.![]()
niet?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Andere sectoren stijgen ook al. Zoals ik gister al zei, in Denemarken was het +43%. Dat kunnen we er hier niet echt bij hebben nu.![]()
Daydrinkingquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:02 schreef THEFXR het volgende:
vanaf 17.00 alcoholverbod.
groetjes Fred en Ernst
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het lijkt me dus juist een signaal dat de lockdown wel werkt als mensen zich aan de regels houden.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Uitstekende vraag, nemen we mee naar achteren.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
klopt helemaal.....onze zorg is helemaaaaaaaal naar de klote, dat kan niks meer hebben nuquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Andere sectoren stijgen ook al. Zoals ik gister al zei, in Denemarken was het +43%. Dat kunnen we er hier niet echt bij hebben nu.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Het is niet zwart-wit. Het heeft waarschijnlijk een dempend effect gehad. Veel ouderen/kwetsbaren zullen het zekere voor het onzekere hebben genomen terwijl ze dat zonder lockdown wellicht niet hadden gedaan. Daarnaast natuurlijk het effect van kleine (illegale) oudejaarsfeesten en horeca gesloten i.p.v. grote oudejaarsfeesten en horeca open.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hahahahahahaha![]()
Overigens moet ik wel glimlachen om de ‘zonder de lockdown was het nog veel erger geweest’ comments, ik geloof daar niet zo in. Er is gewoon een natuurlijke curve en dan maakt het even niet uit welke maatregelen een land getroffen heeft. Ik snap dat we graag hopen dat een lockdown enorm veel besmettingen scheelt omdat we dan grip kunnen blijven houden op het virus, maar ik denk dat we het effect van die lockdown (of maatregelen in het algemeen) wat overschatten soms.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
het is toch wel een verschil of je alleen je kennissenkring ontmoet of dat je zoals bijvoorbeeld in de kroeg een reeks aan mensen tegenkomt die je anders nooit zou zienquote:![]()
Waarom u een wagentje dus wel moet desinfecteren bij de supermarkthttps://www.geenstijl.nl/(...)n-bij-de-supermarkt/quote:Genoeg redenen om ieder winkelwagentje een flinke poetsbeurt te geven: vooral vanwege de zwetende stinkhanden van de klant voor u die met zijn opengescheurde blaren dat handvat eens flink bepotelde. Of die koter die door een gestresste moeder in die metalen kindergevangenis werd georigamiëd en daar uitgebreid die stang onder lebberde. Over kwijlen gesproken: van die schuifelbejaarden die het wagentje als rollator gebruiken en hun neus nog snuiten in van die linnen zakdoeken en dus met hun poten eerst in die lap vol verzamelsnot graaien en vervolgens hun karretje verder duwen. Of dat jonge stelletje dat pas net samen is en niet van elkaar af kan blijven, dat voor het bezoekje aan de supermarkt hun hitsigheid de ruimte gaven waarbij hij haar drie vingers diep naar een plezierige plek gebarentolkte, sindsdien uiteraard zijn handen niet waste en nu haar opgedroogde geilheidssappen over de duwstang smeert. Of die vrouw die haar compacte keffer weliswaar achterlaat bij de ingang, maar eerder nog met haar vingers haar vermiste haarelastiek uit de bek van de onopgevoede teef stond te peuteren en nu dus met het K9-kwijl aan haar tengels aan die boodschappenslee staat te trekken. Zo zijn er meer dan genoeg argumenten om winkelwagens te ontsmetten, maar zelfs de staatsmedia weet dat corona er niet één van is![]()
Twintigers en hun ouders dus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vooralsnog, de groep 50-59 stijgt ook - alles daarboven nog niet echt..
Binnenkort de kinderen en tieners en hun 30+, 40+ ouders.
Dan de geboosterde bejaarden door de molen en we zijn er.![]()
Ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Twintigers en hun ouders dus.
Binnenkort de kinderen en tieners en hun 30+, 40+ ouders.
Dan de geboosterde bejaarden door de molen en we zijn er.
Zo, lekker, we gaan de goede kant op. Vergeet ik even de tijd en zie ik dat ik het dagrecord gewoon heb gemistquote:![]()
![]()
Tenzij er een averechts effect optreedt waarbij mensen elkaar meer thuis/binnen opzoeken itt buiten in de dierentuin lopen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het lijkt me dus juist een signaal dat de lockdown wel werkt als mensen zich aan de regels houden.![]()
Vergeet ook niet om even te rouwen voor de dagelijkse doden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:10 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zo, lekker, we gaan de goede kant op. Vergeet ik even de tijd en zie ik dat ik het dagrecord gewoon heb gemist![]()
De komende weken heb je nog genoeg kansen... Tot we de maximale testcapaciteit gaan benutten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:10 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zo, lekker, we gaan de goede kant op. Vergeet ik even de tijd en zie ik dat ik het dagrecord gewoon heb gemist![]()
Mooie cijfers vandaag, tijd voor verdere versoepelingen.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Er was toch ook ergens info dat de incubatietijd van Omikron maar 1-2 dagen was ipv de 4-5 dagen van eerdere varianten? Dan zou je dus ook verwachten dat dit uiteindelijk gunstig is, omdat de klachten eerder opspelen heb je als besmette persoon ook 2-3 dagen minder de kans om iemand te besmetten, mits je je bij klachten ook meteen aan de quarantaine houdt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vergeet ook niet om even te rouwen voor de dagelijkse doden.
Sowieso hier dagelijks een minuutje naar kijken.![]()
Eens, maar er zijn veel zaken die nu ook onder de lockdown vallen terwijl die "minder besmettelijk" zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is toch wel een verschil of je alleen je kennissenkring ontmoet of dat je zoals bijvoorbeeld in de kroeg een reeks aan mensen tegenkomt die je anders nooit zou zien
Funshoppen, buiten activiteiten, doorstroom locaties.![]()
Het lijkt me juist slecht nieuws omdat mensen dus uitgaan van 4-5 dagen en na 2 dagen denken "zal wel een verkoudheidje zijn" en dan dus al besmettelijk zijn zonder dat ze het zelf weten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Er was toch ook ergens info dat de incubatietijd van Omikron maar 1-2 dagen was ipv de 4-5 dagen van eerdere varianten? Dan zou je dus ook verwachten dat dit uiteindelijk gunstig is, omdat de klachten eerder opspelen heb je als besmette persoon ook 2-3 dagen minder de kans om iemand te besmetten, mits je je bij klachten ook meteen aan de quarantaine houdt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nee ik heb beloofd dat niet meer (al te vaak) te doen...quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vergeet ook niet om even te rouwen voor de dagelijkse doden.![]()
Moet je nagaan hoe besmettelijk het wel niet is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Er was toch ook ergens info dat de incubatietijd van Omikron maar 1-2 dagen was ipv de 4-5 dagen van eerdere varianten? Dan zou je dus ook verwachten dat dit uiteindelijk gunstig is, omdat de klachten eerder opspelen heb je als besmette persoon ook 2-3 dagen minder de kans om iemand te besmetten, mits je je bij klachten ook meteen aan de quarantaine houdt.
Denk dat als je in de randstad naar de supermarkt gaat je al grote kans hebt besmet te raken.![]()
https://coronadashboard.r(...)3/ziekenhuis-opnames
Misschien is dit een analyse van de koude grond, maar in Amsterdam loopt het aantal ziekenhuisopnames niet echt de spuigaten uit, dat lijkt me wel een mooie indicatie.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
bets are on, wanneer gaat het RIVM dit communiceren?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het lijkt me juist slecht nieuws omdat mensen dus uitgaan van 4-5 dagen en na 2 dagen denken "zal wel een verkoudheidje zijn" en dan dus al besmettelijk zijn zonder dat ze het zelf weten.![]()
Ja. Lekker alle kinderen weer op elkaar proppen volgende week, maar de dierentuinen blijven dicht."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wel fijn deze stijging. Eindelijk eens een variant waartegen een lockdown ook niet is opgewassen en onze politieke vrienden eens naar iets anders moeten kijken dan "sluiten".![]()
@Lenny_Leonard is pislink.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef capricia het volgende:
Ja. Lekker alle kinderen weer op elkaar proppen volgende week, maar de dierentuinen blijven dicht.![]()
Aan de andere kant, als het als een verkoudheidje voelt en blijft voelen is dat het utieme bewijs dat we gewoon met het virus kunnen leven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het lijkt me juist slecht nieuws omdat mensen dus uitgaan van 4-5 dagen en na 2 dagen denken "zal wel een verkoudheidje zijn" en dan dus al besmettelijk zijn zonder dat ze het zelf weten.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
met de ramen open en de jassen aan!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef capricia het volgende:
Ja. Lekker alle kinderen weer op elkaar proppen volgende week, maar de dierentuinen blijven dicht.![]()
Careful what you wish for, die mannen hebben een 227-delige Makita in de meterkast staan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
Wel fijn deze stijging. Eindelijk eens een variant waartegen een lockdown ook niet is opgewassen en onze politieke vrienden eens naar iets anders moeten kijken dan "sluiten".When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Ik denk dat het eerder de werknemers zijn die naar de locatie willen komen dan dat de werkgevers dat persee willen. Dus dan werkt een meldpunt niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je een heel eind komt met simpelweg de verplichting op te leggen en de bal bij werkgevers te leggen.
Als je daarnaast ook een meldpunt inricht waar werknemers die toch zonder goede reden naar locatie moeten komen dit kunnen melden, zodat de overheid hier vervolgens werkgevers op kan aanspreken, is volgens mij alles wel rond.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties Forumhop: Hop naar: