eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi.
Omikron is de pandemie escape.
Mee eens. Wat echt zou werken is een verplichting tot thuiswerken daar waar het kan (denk ik). Daar is nog nooit actie op ondernomen en ik vraag me serieus af waarom niet..quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Hebben we praktisch al. Ik zie na 8en nauwelijks nog mensen buiten, hoogstens een verdwaalde hardloper of iemand die de hond uitlaat
Dagklok dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Hebben we praktisch al. Ik zie na 8en nauwelijks nog mensen buiten, hoogstens een verdwaalde hardloper of iemand die de hond uitlaat
Mwah de gemiddelde Nederlander gaat denk ik gewoon vooral zo goed en zo kwaad het kan door met z'n leven en kijkt helemaal niet naar de cijfers.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar de gemiddelde Nederlander is te dom om dat te begrijpen en vervalt al heel snel in een angst- en paniekreflex.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog blijven de 60+ers redelijk buiten schot qua besmettingen.. hopelijk blijft dat zo..
scholen open gaan we naar de 100kquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog blijven de 60+ers redelijk buiten schot qua besmettingen.. hopelijk blijft dat zo..
Waarom zou je nog meer beperkingen op willen leggen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens. Wat echt zou werken is een verplichting tot thuiswerken daar waar het kan (denk ik). Daar is nog nooit actie op ondernomen en ik vraag me serieus af waarom niet..
En gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah de gemiddelde Nederlander gaat denk ik gewoon vooral zo goed en zo kwaad het kan door met z'n leven en kijkt helemaal niet naar de cijfers.
Omdat economie en omdat 'kan' niet goed te definiėren valt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens. Wat echt zou werken is een verplichting tot thuiswerken daar waar het kan (denk ik). Daar is nog nooit actie op ondernomen en ik vraag me serieus af waarom niet..
Mai non, c'est lequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schuldig !quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Ah. De groepen die massaal aan de oudejaarsborrel stonden.
Heel mooi.
En het bedrijfsleven heeft natuurlijk een veel machtigere lobby dan wat armoedzaaiers zoals studenten. Die kun je wel genadeloos pakken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat economie en omdat 'kan' niet goed te definiėren valt.
Ik denk dat je een heel eind komt met simpelweg de verplichting op te leggen en de bal bij werkgevers te leggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat economie en omdat 'kan' niet goed te definiėren valt.
Denemarken gaat zoals het ernaar uitziet binnenkort wel de hoogste ziekenhuisbezetting in de gehele pandemie halen:quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Oliver23 het volgende:
Het land wat we moeten volgen van het OMT, Denemarken
Ziekenhuiscijfertjes dalen gewoon![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Alles draait om die grootte van die ziekenhuis piek. Als het echt een klein piekje betreft dan hoop ik dat de overheid gewoon alles opengooit, want dan kunnen we het hoogstwaarschijnlijk wel aan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Dus wat is de verwachting mensen?
- Over 2 weken een nieuwe ziekenhuispiek?
- Over 2 weken een extra verlening van de lockdown + avondklokje?
Wie bied meer?
Het is de grootste dooddoener uit dit hele topic maar, over twee weken weten we echt meer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alles draait om die grootte van die ziekenhuis piek. Als het echt een klein piekje betreft dan hoop ik dat de overheid gewoon alles opengooit, want dan kunnen we het hoogstwaarschijnlijk wel aan.
Op de zolderkamer.quote:
Over 2 weken verlenging en winkels en kappers open tot 5 met QR.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?
over 2 weken lig ik op het strand met een cocktail in de hand !quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?
In dat geval hebben er echt veel meer mensen een dubbele besmetting achter de rug (en dan ook nog eens nog een keer gaan testen, ok).quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
scholen open gaan we naar de 100k
kunnen we vergeten want als het meevalt in de ziekenhuizen gaan ze gewoon op besmettingen sturenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alles draait om die grootte van die ziekenhuis piek. Als het echt een klein piekje betreft dan hoop ik dat de overheid gewoon alles opengooit, want dan kunnen we het hoogstwaarschijnlijk wel aan.
Wellicht, maar denk dat rutte ook zo snel mogelijk uit de lockdown wil, want nog een ronde NOW gaat wat veel worden denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kunnen we vergeten want als het meevalt in de ziekenhuizen gaan ze gewoon op besmettingen sturen
Binnen 7 tot 10 dagen: 300 opnames per dag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?
Reisverbod en werkende QR code alleen voor mensen met boosters.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?
Jep, die kans is inmiddels >95% lijkt me zo. Scholen open is het ruilmiddel, de rest blijft dicht.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef fetX het volgende:
Heel fijn. Nu gaan ze vast die lockdown weer verlengen
Dat doen ze al dus tja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kunnen we vergeten want als het meevalt in de ziekenhuizen gaan ze gewoon op besmettingen sturen
Wel (zinloze) verlenging, geen avondklokquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?
ons concert 11 maart kunnen we wel afschrijven hahaha dat is wel zeker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, die kans is inmiddels >95% lijkt me zo. Scholen open is het ruilmiddel, de rest blijft dicht.
Aankondiging van de volgende variant.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:45 schreef XSbig het volgende:
[..]
Het is de grootste dooddoener uit dit hele topic maar, over twee weken weten we echt meer.
(Goffedomme)
We hebben het allemaal zelf gedaan. Vuile virusbeesten!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef fetX het volgende:
Ernst gooit de scholen weer dichtquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef groenen het volgende:
Ernst Kuipers heeft een GROOT probleem volgende week.
Als ze ook maar een beetje slim zijn dan snappen ze hopelijk dat de lockdown niet werkt. Alles open en zo snel mogelijk iedereen besmet laten raken, en doorrr.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef fetX het volgende:
Peter Pannekoek, ben jij dat!?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
We hebben het allemaal zelf gedaan. Vuile virusbeesten!
Prima idee als je code zwart wilquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze ook maar een beetje slim zijn dan snappen ze hopelijk dat de lockdown niet werkt. Alles open en zo snel mogelijk iedereen besmet laten raken, en doorrr.![]()
En je eigen ongelijk toegeven!?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze ook maar een beetje slim zijn dan snappen ze hopelijk dat de lockdown niet werkt. Alles open en zo snel mogelijk iedereen besmet laten raken, en doorrr.![]()
Kinderen 2 dagen naar school en daarna allemaal weer naar huis?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Wie bied meer?
Ik ga in een hoek liggen om me heel vies en schuldig te voelen, goed?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
We hebben het allemaal zelf gedaan. Vuile virusbeesten!
Gelukkig snappen ze dit in Den Haag inderdaad ook wel. 25k besmettingen, dat gaat onherroepelijk ziekenhuisopnames met zich meebrengen. Maar de kroegen, die moeten open!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Prima idee als je code zwart wil
Supermarktkarretjes aflikken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:
nog even volhouden mensen
samen krijgen we Corona
onder controle
over 2 weken
in kleine groepjes
was je je
ratel
stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |