abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203048796
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
Wel fijn deze stijging. Eindelijk eens een variant waartegen een lockdown ook niet is opgewassen en onze politieke vrienden eens naar iets anders moeten kijken dan "sluiten".
Careful what you wish for, die mannen hebben een 227-delige Makita in de meterkast staan.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 17:08:35 #302
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203049687
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik denk dat je een heel eind komt met simpelweg de verplichting op te leggen en de bal bij werkgevers te leggen.

Als je daarnaast ook een meldpunt inricht waar werknemers die toch zonder goede reden naar locatie moeten komen dit kunnen melden, zodat de overheid hier vervolgens werkgevers op kan aanspreken, is volgens mij alles wel rond.
Ik denk dat het eerder de werknemers zijn die naar de locatie willen komen dan dat de werkgevers dat persee willen. Dus dan werkt een meldpunt niet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')