abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203048615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]
niet?
Uitstekende vraag, nemen we mee naar achteren.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203048621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Andere sectoren stijgen ook al. Zoals ik gister al zei, in Denemarken was het +43%. Dat kunnen we er hier niet echt bij hebben nu.
klopt helemaal.....onze zorg is helemaaaaaaaal naar de klote, dat kan niks meer hebben nu
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_203048623
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Hahahahahahaha :D

Overigens moet ik wel glimlachen om de ‘zonder de lockdown was het nog veel erger geweest’ comments, ik geloof daar niet zo in. Er is gewoon een natuurlijke curve en dan maakt het even niet uit welke maatregelen een land getroffen heeft. Ik snap dat we graag hopen dat een lockdown enorm veel besmettingen scheelt omdat we dan grip kunnen blijven houden op het virus, maar ik denk dat we het effect van die lockdown (of maatregelen in het algemeen) wat overschatten soms.
Het is niet zwart-wit. Het heeft waarschijnlijk een dempend effect gehad. Veel ouderen/kwetsbaren zullen het zekere voor het onzekere hebben genomen terwijl ze dat zonder lockdown wellicht niet hadden gedaan. Daarnaast natuurlijk het effect van kleine (illegale) oudejaarsfeesten en horeca gesloten i.p.v. grote oudejaarsfeesten en horeca open.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:07:50 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203048626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:05 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Lijkt mij ook.
het is toch wel een verschil of je alleen je kennissenkring ontmoet of dat je zoals bijvoorbeeld in de kroeg een reeks aan mensen tegenkomt die je anders nooit zou zien
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:09:07 #280
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203048653
Waarom u een wagentje dus wel moet desinfecteren bij de supermarkt

quote:
Genoeg redenen om ieder winkelwagentje een flinke poetsbeurt te geven: vooral vanwege de zwetende stinkhanden van de klant voor u die met zijn opengescheurde blaren dat handvat eens flink bepotelde. Of die koter die door een gestresste moeder in die metalen kindergevangenis werd georigamiëd en daar uitgebreid die stang onder lebberde. Over kwijlen gesproken: van die schuifelbejaarden die het wagentje als rollator gebruiken en hun neus nog snuiten in van die linnen zakdoeken en dus met hun poten eerst in die lap vol verzamelsnot graaien en vervolgens hun karretje verder duwen. Of dat jonge stelletje dat pas net samen is en niet van elkaar af kan blijven, dat voor het bezoekje aan de supermarkt hun hitsigheid de ruimte gaven waarbij hij haar drie vingers diep naar een plezierige plek gebarentolkte, sindsdien uiteraard zijn handen niet waste en nu haar opgedroogde geilheidssappen over de duwstang smeert. Of die vrouw die haar compacte keffer weliswaar achterlaat bij de ingang, maar eerder nog met haar vingers haar vermiste haarelastiek uit de bek van de onopgevoede teef stond te peuteren en nu dus met het K9-kwijl aan haar tengels aan die boodschappenslee staat te trekken. Zo zijn er meer dan genoeg argumenten om winkelwagens te ontsmetten, maar zelfs de staatsmedia weet dat corona er niet één van is
https://www.geenstijl.nl/(...)n-bij-de-supermarkt/
pi_203048663
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vooralsnog, de groep 50-59 stijgt ook - alles daarboven nog niet echt..
Twintigers en hun ouders dus.
Binnenkort de kinderen en tieners en hun 30+, 40+ ouders.
Dan de geboosterde bejaarden door de molen en we zijn er.
pi_203048672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Twintigers en hun ouders dus.
Binnenkort de kinderen en tieners en hun 30+, 40+ ouders.
Dan de geboosterde bejaarden door de molen en we zijn er.
Ik hoop met je mee! :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203048674
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Zo, lekker, we gaan de goede kant op. Vergeet ik even de tijd en zie ik dat ik het dagrecord gewoon heb gemist ^O^
pi_203048686
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het lijkt me dus juist een signaal dat de lockdown wel werkt als mensen zich aan de regels houden.
Tenzij er een averechts effect optreedt waarbij mensen elkaar meer thuis/binnen opzoeken itt buiten in de dierentuin lopen.
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 16:11:28 #285
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203048690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:10 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Zo, lekker, we gaan de goede kant op. Vergeet ik even de tijd en zie ik dat ik het dagrecord gewoon heb gemist ^O^
Vergeet ook niet om even te rouwen voor de dagelijkse doden.
pi_203048697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:10 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
De komende weken heb je nog genoeg kansen... Tot we de maximale testcapaciteit gaan benutten.
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:12:36 #287
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203048708
Mooie cijfers vandaag, tijd voor verdere versoepelingen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203048709
Er was toch ook ergens info dat de incubatietijd van Omikron maar 1-2 dagen was ipv de 4-5 dagen van eerdere varianten? Dan zou je dus ook verwachten dat dit uiteindelijk gunstig is, omdat de klachten eerder opspelen heb je als besmette persoon ook 2-3 dagen minder de kans om iemand te besmetten, mits je je bij klachten ook meteen aan de quarantaine houdt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203048722
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Sowieso hier dagelijks een minuutje naar kijken.
pi_203048724
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
het is toch wel een verschil of je alleen je kennissenkring ontmoet of dat je zoals bijvoorbeeld in de kroeg een reeks aan mensen tegenkomt die je anders nooit zou zien
Eens, maar er zijn veel zaken die nu ook onder de lockdown vallen terwijl die "minder besmettelijk" zijn.
Funshoppen, buiten activiteiten, doorstroom locaties.
pi_203048740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Er was toch ook ergens info dat de incubatietijd van Omikron maar 1-2 dagen was ipv de 4-5 dagen van eerdere varianten? Dan zou je dus ook verwachten dat dit uiteindelijk gunstig is, omdat de klachten eerder opspelen heb je als besmette persoon ook 2-3 dagen minder de kans om iemand te besmetten, mits je je bij klachten ook meteen aan de quarantaine houdt.
Het lijkt me juist slecht nieuws omdat mensen dus uitgaan van 4-5 dagen en na 2 dagen denken "zal wel een verkoudheidje zijn" en dan dus al besmettelijk zijn zonder dat ze het zelf weten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203048744
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nee ik heb beloofd dat niet meer (al te vaak) te doen...
pi_203048745
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Moet je nagaan hoe besmettelijk het wel niet is.
Denk dat als je in de randstad naar de supermarkt gaat je al grote kans hebt besmet te raken.
pi_203048754
https://coronadashboard.r(...)3/ziekenhuis-opnames

Misschien is dit een analyse van de koude grond, maar in Amsterdam loopt het aantal ziekenhuisopnames niet echt de spuigaten uit, dat lijkt me wel een mooie indicatie.
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:15:40 #295
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203048760
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het lijkt me juist slecht nieuws omdat mensen dus uitgaan van 4-5 dagen en na 2 dagen denken "zal wel een verkoudheidje zijn" en dan dus al besmettelijk zijn zonder dat ze het zelf weten.
bets are on, wanneer gaat het RIVM dit communiceren?
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 16:16:00 #296
236264 crew  capricia
pi_203048767
Ja. Lekker alle kinderen weer op elkaar proppen volgende week, maar de dierentuinen blijven dicht.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203048773
Wel fijn deze stijging. Eindelijk eens een variant waartegen een lockdown ook niet is opgewassen en onze politieke vrienden eens naar iets anders moeten kijken dan "sluiten".
pi_203048781
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef capricia het volgende:
Ja. Lekker alle kinderen weer op elkaar proppen volgende week, maar de dierentuinen blijven dicht.
@Lenny_Leonard is pislink.
pi_203048783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Aan de andere kant, als het als een verkoudheidje voelt en blijft voelen is dat het utieme bewijs dat we gewoon met het virus kunnen leven.
  woensdag 5 januari 2022 @ 16:17:13 #300
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203048794
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef capricia het volgende:
met de ramen open en de jassen aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')