Nu welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet echt een naamtopic op deze manier.
Ja ik ben het hier ook niet mee eensquote:
Sorry Luc en ESF1gamer, @Momo heeft jullie moment VERWOESTquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef Meke het volgende:
voor @:nailqueen @:esf1gamer @:luctor.et.emergo
En voor iedereen die het nodig heeft![]()
Maar niet voor @:billdauterive want dat komt later nog
quote:
Er zit vast een naamtopic erin de komende tijdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry Luc en ESF1gamer, @:momo heeft jullie moment VERWOEST
Ik geef haar groot gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
'Nee dat mag niet mijn eerste TT worden' was eigenlijk ook wel mooi geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee dat mag niet mijn eerste TT worden hoor. Veel te zielig
Nee uiteindelijk is niemand gecanceld, maar uit protest ben ik vandaag wel (tot nu) weggebleven uit deze SC.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nog steeds de TT van gisteren. Is Meke nou al gecanceld? Of toch Strani?
Was jij weg dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk is niemand gecanceld, maar uit protest ben ik vandaag wel (tot nu) weggebleven uit deze SC.
Ik heb m'n statement hiermee gemaakt, nu kan alles weer normaal zijn.
"Dit mag niet Neelkwiens eerste TT worden" had ik ook goed gerekendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Nee dat mag niet mijn eerste TT worden' was eigenlijk ook wel mooi geweest
@Momo kom er maar in.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Dit mag niet Neelkwiens eerste TT worden" had ik ook goed gerekend
Er zijn mensen die jou DM'enquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar na acht DM's van jou met de strekking 'waar ben je??' kom ik toch maar even kijken.
Okquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:58 schreef Redefine het volgende:
Dit mag niet Neelkwiens eerste TT worden
Ik weet niet of het telt als je me op andere mogelijke kanalen wel blijft berichten? Weet niet of ik m'n les hieruit wel kan trekken zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk is niemand gecanceld, maar uit protest ben ik vandaag wel (tot nu) weggebleven uit deze SC.
Ik heb m'n statement hiermee gemaakt, nu kan alles weer normaal zijn.
Beterquote:
Ja maar ons gesprek op Tinder staat hier toch helemaal los van?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet of het telt als je me op andere mogelijke kanalen wel blijft berichten? Weet niet of ik m'n les hieruit wel kan trekken zo
Ik had jou nog getagd bij een (ijzersterke) grap herinner ik me nuquote:
Oh ja! Iets over een wereldreis?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had jou nog getagd bij een (ijzersterke) grap herinner ik me nu
Ja daar wel, maar daarnaast ook via Whatsapp en Facetime en Telegram en Slack en DM en PM en Insta is misschien wel een beetje veel?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ons gesprek op Tinder staat hier toch helemaal los van?
Het was meer om Cyan even aan te pakken. Die deed zo geheimzinnig.quote:
Oké dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar wel, maar daarnaast ook via Whatsapp en Facetime en Telegram en Slack en DM en PM en Insta is misschien wel een beetje veel?
Vergeet het vliegtuigje met tekst niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar wel, maar daarnaast ook via Whatsapp en Facetime en Telegram en Slack en DM en PM en Insta is misschien wel een beetje veel?
Dat kwam hier nog langs inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergeet het vliegtuigje met tekst niet.
Was dat die met: @Strani, je kan het niet slechter doen dan Frank de Boer?quote:
Ja dat moet 'ie ook niet doen. We hebben hier geen geheimen voor elkaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was meer om Cyan even aan te pakken. Die deed zo geheimzinnig.
Is het verstandig om te Googlen wat Cam4 is?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat wist ik nietIk beperk me verder tot Tinder dan!
Oké en tot Cam4.
Ik moet ook gewoon geld verdienen.
Ach, zolang je vervolgens niet op het resultaat klinkt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het verstandig om te Googlen wat Cam4 is?
Ja bij jou wist ik het soms nietquote:
Ja die dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was dat die met: @:Strani, je kan het niet slechter doen dan Frank de Boer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |