Nu welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet echt een naamtopic op deze manier.
Ja ik ben het hier ook niet mee eensquote:
Sorry Luc en ESF1gamer, @Momo heeft jullie moment VERWOESTquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef Meke het volgende:
voor @:nailqueen @:esf1gamer @:luctor.et.emergo
En voor iedereen die het nodig heeft![]()
Maar niet voor @:billdauterive want dat komt later nog
quote:
Er zit vast een naamtopic erin de komende tijdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry Luc en ESF1gamer, @:momo heeft jullie moment VERWOEST
Ik geef haar groot gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
'Nee dat mag niet mijn eerste TT worden' was eigenlijk ook wel mooi geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee dat mag niet mijn eerste TT worden hoor. Veel te zielig
Nee uiteindelijk is niemand gecanceld, maar uit protest ben ik vandaag wel (tot nu) weggebleven uit deze SC.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nog steeds de TT van gisteren. Is Meke nou al gecanceld? Of toch Strani?
Was jij weg dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk is niemand gecanceld, maar uit protest ben ik vandaag wel (tot nu) weggebleven uit deze SC.
Ik heb m'n statement hiermee gemaakt, nu kan alles weer normaal zijn.
"Dit mag niet Neelkwiens eerste TT worden" had ik ook goed gerekendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Nee dat mag niet mijn eerste TT worden' was eigenlijk ook wel mooi geweest
@Momo kom er maar in.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Dit mag niet Neelkwiens eerste TT worden" had ik ook goed gerekend
Er zijn mensen die jou DM'enquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar na acht DM's van jou met de strekking 'waar ben je??' kom ik toch maar even kijken.
Okquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:58 schreef Redefine het volgende:
Dit mag niet Neelkwiens eerste TT worden
Ik weet niet of het telt als je me op andere mogelijke kanalen wel blijft berichten? Weet niet of ik m'n les hieruit wel kan trekken zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk is niemand gecanceld, maar uit protest ben ik vandaag wel (tot nu) weggebleven uit deze SC.
Ik heb m'n statement hiermee gemaakt, nu kan alles weer normaal zijn.
Beterquote:
Ja maar ons gesprek op Tinder staat hier toch helemaal los van?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet of het telt als je me op andere mogelijke kanalen wel blijft berichten? Weet niet of ik m'n les hieruit wel kan trekken zo
Ik had jou nog getagd bij een (ijzersterke) grap herinner ik me nuquote:
Oh ja! Iets over een wereldreis?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had jou nog getagd bij een (ijzersterke) grap herinner ik me nu
Ja daar wel, maar daarnaast ook via Whatsapp en Facetime en Telegram en Slack en DM en PM en Insta is misschien wel een beetje veel?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ons gesprek op Tinder staat hier toch helemaal los van?
Het was meer om Cyan even aan te pakken. Die deed zo geheimzinnig.quote:
Oké dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar wel, maar daarnaast ook via Whatsapp en Facetime en Telegram en Slack en DM en PM en Insta is misschien wel een beetje veel?
Vergeet het vliegtuigje met tekst niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar wel, maar daarnaast ook via Whatsapp en Facetime en Telegram en Slack en DM en PM en Insta is misschien wel een beetje veel?
Dat kwam hier nog langs inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergeet het vliegtuigje met tekst niet.
Was dat die met: @Strani, je kan het niet slechter doen dan Frank de Boer?quote:
Ja dat moet 'ie ook niet doen. We hebben hier geen geheimen voor elkaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was meer om Cyan even aan te pakken. Die deed zo geheimzinnig.
Is het verstandig om te Googlen wat Cam4 is?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat wist ik nietIk beperk me verder tot Tinder dan!
Oké en tot Cam4.
Ik moet ook gewoon geld verdienen.
Ach, zolang je vervolgens niet op het resultaat klinkt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het verstandig om te Googlen wat Cam4 is?
Ja bij jou wist ik het soms nietquote:
Ja die dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was dat die met: @:Strani, je kan het niet slechter doen dan Frank de Boer?
Toch wel een beetje zijn mantra inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja die dan.![]()
Alleen dat stukje “dan Frank de Boer” was eraf gewaaid.
Ik weet niet zo goed of ik blij word hiervanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, zolang je vervolgens niet op het resultaat klinkt wel.
ZIT JIJ NOU TROUWENS TE INSINUEREN DAT IK JOU HIERVOOR BETAAL?!?!?quote:Webcam mannen, camjongens neuken en zuigen live ... - CAM4
Hé jij krijgt een heel ander resultaat dan ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik blij word hiervan
[..]
Misschien kan je Strani dan zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hé jij krijgt een heel ander resultaat dan ik.
Jullie waren nog voor m'n editquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan je Strani dan zien.
Hoezo misschienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan je Strani dan zien.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
ZIT JIJ NOU TROUWENS TE INSINUEREN DAT IK JOU HIERVOOR BETAAL?!?!?
Wil iedereen even heel gauw die inisinuatie wegdenken aub![]()
Ik denk niet dat ik er heel goed in zou zijn. Ik zou waarschijnlijk gewoon FIFA gaan twitchen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb de tijd van je leven met @:Strani op cam.
Misschien.
Hmm en op hoeveel graden staat die oven dan? Want kan zijn dat 'ie dan gewoon te hoog staat?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pijn in mijn arm wordt wel erger trouwens. Eerst enkel bij het naar oven bewegen, maar nu ook in rust.
In een hoek van 90 graden denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm en op hoeveel graden staat die oven dan? Want kan zijn dat 'ie dan gewoon te hoog staat?
Het heeft zelfs effect op mijn typevaardigheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm en op hoeveel graden staat die oven dan? Want kan zijn dat 'ie dan gewoon te hoog staat?
Nou ja, je had ook kunnen zeggen dat die dan beter niets had kunnen bakken als die alleen dan last kreeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja bij jou wist ik het soms nietWant dan was er een Top2000 topic met "ELO en Sjors", ik weet ook niet of die er nu bij het gezet
![]()
En @:Cyan9 en Sjaan wist ik ook niet of het nou Cyan was of één van de vriendinnen van Anja.
Misschien heeft Anja trouwens wel de meeste naamtopics in deze reeks
Ook daar betalen mensen goud geld voor. Misschien kun je een dartsstream opzetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er heel goed in zou zijn. Ik zou waarschijnlijk gewoon FIFA gaan twitchen.
Nee dat laat ik aan jou overquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, je had ook kunnen zeggen dat die dan beter niets had kunnen bakken als die alleen dan last kreeg.
quote:
Het klinkt zo lullig om te zeggen dat ik je eerder daarvoor zou betalenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er heel goed in zou zijn. Ik zou waarschijnlijk gewoon FIFA gaan twitchen.
Dat klinkt inderdaad vrij lulligquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Het klinkt zo lullig om te zeggen dat ik je eerder daarvoor zou betalen![]()
Maar het is wel zo
quote:
Ja als we dat gaan doen houdt Jobi ook niks overquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Die met Sjors heb ik zelf gemaakt, dus eigenlijk heb ik er maar één
Ja sorryquote:
Nee ik dacht ook al dat er zo'n grap in zat, maar ik dacht ik zal hem maar niet makenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:21 schreef Strani het volgende:
Nee maar even heel serieus @:Meke, ik zou jou natuurlijk nooit laten betalen
Dat is wel een briljante term. Snel patent aanvragen voordat Apple het doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel van Netflix is dat ie automagisch de volgende aflevering start.
quote:De verwachting is dat er dan eind januari, begin februari tussen de 100 en 620 coronapatiënten op de IC liggen en tussen de 400 en 2400 op de verpleegafdelingen van ziekenhuizen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel van Netflix is dat ie automagisch de volgende aflevering start.
Beter dan op verwachtingen van Lange Frans.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:29 schreef sportfreak het volgende:
Altijd handig, als je beleid moet maken op verwachtingen van het OMT:
[..]
Ken je die nog nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een briljante term. Snel patent aanvragen voordat Apple het doet
Automagic
Geen sorryquote:
“Het wordt morgen tussen de -5 en +31 graden en het is windstil tot stormachtig”quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:29 schreef sportfreak het volgende:
Altijd handig, als je beleid moet maken op verwachtingen van het OMT:
[..]
-5 in Friesland, voor de Elfstedentocht. en +31 bij @Strani.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
“Het wordt morgen tussen de -5 en +31 graden en het is windstil tot stormachtig”
Ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
"Weersverwachting; er worden middagtemperaturen verwacht van één uur ’s middags tot zes uur ’s avonds."
- Finkers
Oh ik ook! Zo … blij… om nietsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:47 schreef AgnesGru het volgende:
Ik krijg net een melding van LinkedIn:
Personen zoals u volgen Bas Smit. Bekijk de nieuwste bijdragen van Bas.
Als ik aan een (semi) BN-er een hekel heb, is het die Bas Smit wel met zijn irritante bakkes
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik geen idee heb wie Bas Smit is?
Is dat de broer van?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:56 schreef Strani het volgende:
"En tot slot het weer: Met 22 graden wordt het een aangename dag, met 36 graden wordt het een hete dag en met 2 graden wordt het een frisse dag."
- Tevens Finkers
Hou dat zo. Ik wou dat ik het ook niet wist.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik geen idee heb wie Bas Smit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |