SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Wel vaker, ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
Luister jij altijd muziek onder het dartsen? @:el-stinho
Eigenlijk baal ik er als een stekker van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef Tagliano het volgende:
Nooit meer darten op RTL7 moet wel even wennen
Het ging door met een liveverslag op Twitter van Arjan over beide kampen die niks wilden zeggen geloof ik, tot aan z’n privégesprek met Barney aan de ontbijttafel aan toequote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was Taylor daarna mad en wilde die geen interview geven? Dat weet ik ook nog wel ja
Ik moet het nog laten bezinken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk baal ik er als een stekker van.
Stiekem gewoon waardeloos, maar dat zal ik nooit toegeven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef Tagliano het volgende:
Nooit meer darten op RTL7 moet wel even wennen
Dat zijn altijd vreselijke topics.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet het nog laten bezinken.
Maar laten we alles op alles zetten dat we vanaf nu een WARM bad ter ere van DRT historie in het volgende VBL WK topic gaan houden.
Nee want ik ga dat modden. (met nog iemand)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn altijd vreselijke topics.
WK is eigenlijk alleen leuk op FOK! als je Kameroen-Colombia kijkt ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar laten we alles op alles zetten dat we vanaf nu een WARM bad ter ere van DRT historie in het volgende VBL WK topic gaan houden.
Ik heb een gerucht gehoord en geen contract gelezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:07 schreef Tjacka het volgende:
Ze hebben een contract getekend maar het gaat niet door
ben je een mongool
@onlogisch ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want ik ga dat modden. (met nog iemand)
Je moet voor de gein eens kijken hoe schraal Viaplay darts in beeld brengt voor Scandinavië (namelijk gewoon het doorzetten van een Sky/ITV stream)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:12 schreef Wertha het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat alles wat niet F1-gerelateerd is extreem schraal wordt bij Viaplay i.v.m. kosten. Ze hebben daar veel te veel betaald voor de F1-rechten.
Middagsessies soms. Maar 's avonds nooit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kijkt niet met vaders en moeders?
Je weet dat het geen Nederlands bedrijfje is hopelijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:12 schreef Wertha het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat alles wat niet F1-gerelateerd is extreem schraal wordt bij Viaplay i.v.m. kosten. Ze hebben daar veel te veel betaald voor de F1-rechten.
Zullen we dat samen doen maatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want ik ga dat modden. (met nog iemand)
22 aanvallers op een veld en voetballen zonder keepersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:14 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat de Afrika Cup bijna begint
ERG MOOI
Was het maar Nederlands. Nu krijg je een bedrijf uit een regio wat vrijwel niets met darts heeft. Darts is er ook maar bijgetrokken omdat ze toevallig de rechten konden plukken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat het geen Nederlands bedrijfje is hopelijk?
Minstens vier doodschoppen per wedstrijd…dat wordt weer genietenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:14 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:14 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
Als er weer een COR golf is heeft hij helaas geen tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik weet niet of ik Tjacka op WK een heel erg goed idee vind
Doe maar @:lenny_leonard ofzo als hij tijd heeft
Dat was de vorige keer ook geen groot succes.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef Tagliano het volgende:
Alles op alles zetten om Kelly terug te halenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Krabbie loopt weer achter de feiten aan.
Afrikaanse keepersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minstens vier doodschoppen per wedstrijd…dat wordt weer genieten
Al mijn vorige opdrachten waren toch ook een groot succes?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef Tagliano het volgende:
Tjacka of Lenny?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook geen groot succes.
Lenny is wel okequote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je een inhoudelijke reactiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Al mijn vorige opdrachten waren toch ook een groot succes?
@Taglianoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lenny is wel oke
Noem een betere die het zou willen doen
Jij?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lenny is wel oke
Het Feyenoord topic heeft uitstekende users, qua top 3 zit je daar veruit het beste.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef K_uit_h het volgende:
Is hier op Fok! ook een warm Feyenoordbad?
Misschien dat ik er tegen die tijd zin in hebquote:
Klaasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lenny is wel oke
Dit fragment begint met Johan die het pretentieus vindt een boek over jezelf te hebbenquote:
Helemaal prima.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat ik er tegen die tijd zin in heb
Punt is alleen dat ik als mod echt niet zoveel anders doe dan als user
Ja, je moet alleen een beetje om de posts van @klaasweetalles heen lezenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef K_uit_h het volgende:
Is hier op Fok! ook een warm Feyenoordbad?
Noem jouw top 3 Feyenoord users.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic heeft uitstekende users, qua top 3 zit je daar veruit het beste.
Dat is extreem veel dagjesvolkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik dan een kleurtje moeten hebben als ik er geen zak mee doe denk ik danquote:
Zodat er geen andere lul komt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik dan een kleurtje moeten hebben als ik er geen zak mee doe denk ik dan
Uiteindelijk kunnen mods een forum niet tof maken, dat doen users (mods kunnen een forum wel verneuken in principe)
Net zoals hier?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je moet alleen een beetje om de posts van @:klaasweetalles heen lezen
Op VBL heeft ie wat makkelijker beet, daar nemen ze zichzelf wel eens serieusquote:
Dat kleurtje eist respect op en straalt autoriteit uit, mits het van een leuke user is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik dan een kleurtje moeten hebben als ik er geen zak mee doe denk ik dan
Uiteindelijk kunnen mods een forum niet tof maken, dat doen users (mods kunnen een forum wel verneuken in principe)
Heb het idee dat de gemiddelde FA na dit WK een iets ander beeld heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ze zouden toch eerst moeten kijken hoe het hier op DRT gaat. Stukje positivisme en je krijgt eigenlijk amper excessen want users die raar doen worden zelf wel gecorrigeerd. (of krijgen een ban)
Zoals jij dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ze zouden toch eerst moeten kijken hoe het hier op DRT gaat. Stukje positivisme en je krijgt eigenlijk amper excessen want users die raar doen worden zelf wel gecorrigeerd. (of krijgen een ban)
Laat toch zien dat darts hier een zeer intellectueel publiek aantrektquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op VBL heeft ie wat makkelijker beet, daar nemen ze zichzelf wel eens serieus
Mark Ruttequote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kleurtje eist respect op en straalt autoriteit uit, mits het van een leuke user is.
Weet je wie ook autoriteit en respect opeiste?
Dit gaat je vies tegenvallenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kleurtje eist respect op en straalt autoriteit uit, mits het van een leuke user is.
Weet je wie ook autoriteit en respect opeiste?
In de geest van de wedstrijd fluiten genot. Ik vind een user die een grapje wellicht iets te hard maakt 1000x minder erg dan mensen die moedwillig een jaar lang door een subforum kapot maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb het idee dat de gemiddelde FA na dit WK een iets ander beeld heeft
Stijn is de Pieter Zwart van het dartsenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:23 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Laat toch zien dat darts hier een zeer intellectueel publiek aantrekt
Hmm beide is contextquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de geest van de wedstrijd fluiten genot. Ik vind een user die een grapje wellicht iets te hard maakt 1000x minder erg dan mensen die moedwillig een jaar lang door een subforum kapot maken.
Probleem is dat de context vaak niet wordt begrepen. En mensjes zichzelf veel te serieus nemen.quote:
Dat kan ik niet anders dan onderschrijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Probleem is dat de context vaak niet wordt begrepen. En mensjes zichzelf veel te serieus nemen.
Ik ben benieuwd naar de danspasjes van Stijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijn is de Pieter Zwart van het dartsen
Dat kan je ook opvatten als compliment.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:25 schreef Caland het volgende:
DRT is gewoon een zelfregulerend hoogstaand subforum waar moderators van buitenaf weleens met nazikopstukken worden vergeleken
Nou en, laat gaan joh. He ouwe reus
Tagliano ging in gesprek met zijn users, net als ggmm. Daar bereik je veel meer mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:26 schreef Tjacka het volgende:
gelukkig is die tagliano geen fa meer
fok had sowieso niet beste tijd onder zijn bewind
Inderdaad. Wat er allemaal gebeurde was natuurlijk stuitend maar niets vergeleken bij Nattekatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan je ook opvatten als compliment.
Er wordt met enige regelmaat geprobeerd dit er bij ieder crewlid in te rammenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tagliano ging in gesprek met zijn users, net als ggmm. Daar bereik je veel meer mee.
Nou nou nou, niks mis met schrikbewind van onze zeer gewaardeerde Tagliano. DRT floreerde.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:26 schreef Tjacka het volgende:
gelukkig is die tagliano geen fa meer
fok had sowieso niet beste tijd onder zijn bewind
Ik ga regelmatig de grens over (weet je wie dat ook deed?) maar als een FA of mod op een normale toon daar melding van maakt kap ik meteen. Als ze vervelend doen word ik kinderachtig.quote:
Hoe moeilijk is het om even een DM te sturen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er wordt met enige regelmaat geprobeerd dit er bij ieder crewlid in te rammen
Blijft lastig
oh nouja ik moet iets stoms over hem zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tagliano ging in gesprek met zijn users, net als ggmm. Daar bereik je veel meer mee.
Niet zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om even een DM te sturen?
Ik zie heywoodu echt overal postenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
@:heywoodu doet dit ook prima trouwens, de beste mods zie je amper.
Stuur je hem nu ook dm's dat je stoer aan het doen bent? Dat doe je bij mij namelijk altijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nouja ik moet iets stoms over hem zeggen
Eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
dit ben ik helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
maximus probeert te zeggen dat ie niet opvaltquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie heywoodu echt overal posten
Het type manager die je niet wil hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo
Een deel van de crew ziet er alleen bij voorbaat geen nut in want kutuser en dat is het werk van de FA's en zoek het maar uit allemaal
Zelfs op de FPquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
je moet wat voor een beetje aandachtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stuur je hem nu ook dm's dat je stoer aan het doen bent? Dat doe je bij mij namelijk altijd.
Ik weet zeker dat genoeg mods mij een kutuser vinden als ze mij voorbij zien komen. In het forum van Songfestival gingen we ook aardig los. Een paar simpele dm's en we werden grote vrienden.. Zo lastig is het niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo
Een deel van de crew ziet er alleen bij voorbaat geen nut in want kutuser en dat is het werk van de FA's en zoek het maar uit allemaal
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef Szura het volgende:
Jongens dit is allemaal crew bashing = ban
Ja het valt niet op dat hij mod, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij uitstek zo'n gelegenheid ja waarbij je de banhamer kan pakken of 1 DM kan sturen en indien nodig alsnog gewoon de banhamer paktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat genoeg mods mij een kutuser vinden als ze mij voorbij zien komen. In het forum van Songfestival gingen we ook aardig los. Een paar simpele dm's en we werden grote vrienden.. Zo lastig is het niet.
Ja als users dan niet willen luisteren begrijp ik ook wel dat het klaar is, maar greys lost het op met humor en dan krijg je een hoop users gewoon ook mee, daar geloof ik heilig in.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij uitstek zo'n gelegenheid ja waarbij je de banhamer kan pakken of 1 DM kan sturen en indien nodig alsnog gewoon de banhamer pakt
@Greys heeft eigenhandig het VBL volk tolerabel gemaakt in afgelopen ESF (naja ook met inzet van ons)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat genoeg mods mij een kutuser vinden als ze mij voorbij zien komen. In het forum van Songfestival gingen we ook aardig los. Een paar simpele dm's en we werden grote vrienden.. Zo lastig is het niet.
Ja dat vind ik niet. Leuk dat je vrijwilligerswerk doet maar als je dat doet ten ere en glorie van jezelf ga ik daar niet voor klappen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:32 schreef Tjacka het volgende:
iedereen heeft liefde voor dit forum dus iedereen heeft goede bedoelingen op zijn eigen manier. dus ik vind elk crewlid fantastisch en ben dan ook dol op hun allemaal.fok is de beste
Eigenlijk kunnen ze beter jou dan mij mod maken voor WKquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als users dan niet willen luisteren begrijp ik ook wel dat het klaar is, maar greys lost het op met humor en dan krijg je een hoop users gewoon ook mee, daar geloof ik heilig in.
ik geloof niet dat iemand daar dan ook zo in staat lolquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet. Leuk dat je vrijwilligerswerk doet maar als je dat doet ten ere en glorie van jezelf ga ik daar niet voor klappen.
Nee ik ben iets te subjectief daar voor helaas. Ik zou @El-Stinho uitbarstingen krijgen als mod.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen ze beter jou dan mij mod maken voor WK
Jij denkt dat een @onlogisch het voor 'het goede doel' doet?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand daar dan ook zo in staat lol
Met Stinho als mod kon ik ook best levenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ben iets te subjectief daar voor helaas. Ik zou @:el-stinho uitbarstingen krijgen als mod.
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat een @:onlogisch het voor 'het goede doel' doet?
Ja, ik niet.
Oh die zeker wel hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat een @:onlogisch het voor 'het goede doel' doet?
Ja, ik niet.
Het zou mij waarschijnlijk ook meer energie kosten dan opleveren en daar heb ik niet zo'n zin in.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Stinho als mod kon ik ook best leven
Maar hij doet niets, hij reageert niet op FB, niet op dm's en meld in serieuze VBL topics dat hij hier is om te trollen?quote:
Als je kan modden in DRT stijl maakt het echt geen zak uit welk kleurtje je hebtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou mij waarschijnlijk ook meer energie kosten dan opleveren en daar heb ik niet zo'n zin in.
We zijn hier geloof ik niemand tot last.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heren, deze onderwerpen mogen worden besproken in FB of in een apart topic.
Grgr
Er mag toch wel iets tegenover staan, namens fok allerlei trollen en gekkies te woord staan in je vrije tijd krijgen maar weinig mensen een stijfje van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet. Leuk dat je vrijwilligerswerk doet maar als je dat doet ten ere en glorie van jezelf ga ik daar niet voor klappen.
Qua energie lijkt VBL en EK/WK sowieso wel de lastigste om te modden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou mij waarschijnlijk ook meer energie kosten dan opleveren en daar heb ik niet zo'n zin in.
In VBL zou ik zaken verwijderen die waarschijnlijk wel kunnen, zo eerlijk ben ik wel nu.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je kan modden in DRT stijl maakt het echt geen zak uit welk kleurtje je hebt
Totaal andere belevingswereld dan de mijne maar ik denk toch dat ie het met de beste intenties doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij doet niets, hij reageert niet op FB, niet op dm's en meld in serieuze VBL topics dat hij hier is om te trollen?
Is hij een Feyenoorder?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef Tjacka het volgende:
hij is gewoon niet helemaal goed in zijn koppie, maar hij doet wel echt gewoon zijn best voor elke user hoor
Ja moeten we nou tot topic 200 of nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heren, deze onderwerpen mogen worden besproken in FB of in een apart topic.
Grgr
Het kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Totaal andere belevingswereld dan de mijne maar ik denk toch dat ie het met de beste intenties doet
Wat los staat van de af en toe vrij bijzondere dingen die gebeuren om het zo te zeggen
blijkbaar niet jouw stijlquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij doet niets, hij reageert niet op FB, niet op dm's en meld in serieuze VBL topics dat hij hier is om te trollen?
Neuh absoluut nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Qua energie lijkt VBL en EK/WK sowieso wel de lastigste om te modden.
Absoluut niet mijn stijl inderdaad nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijkbaar niet jouw stijl
ik vind onlogisch wel vermakelijk eigenlijk
Je hoeft toch nauwelijks wat te doen? Types als klaas een ban wegjagen en that’s it.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Live topics midden is vrij nutteloos. Zolang er geen TR's worden gemaakt zou ik er niks mee doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Qua sport had ik ook moeten zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh absoluut niet
Ik geef de mensen het in NWS te doen om maar eens wat te noemen, dat is veel meer en kan bovendien de hele dag door exploderen
ook ik zie liever moderators zoals bijvoorbeeld mijzelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn stijl inderdaad nee.
Ja qua sport denk ik wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Qua sport had ik ook moeten zeggen. Ik ben nergens anders echt actief dus geen idee wat dat betreft.
Dat geloof ik niet zo, dat iedereen de beste intenties heeft. Althans niet de beste intenties voor de community.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook ik zie liever moderators zoals bijvoorbeeld mijzelf
maar zoals ik al zei iedereen doet altijd zijn best en heeft de beste intenties hoor
sommige hebben nu eenmaal meer talent, maar het blijft vrijwilligerswerk maat
Klopt. Plaatst iemand wat debiels in een live topic, laat gewoon gaan. In het DRT live topic verdwijnt zo’n post bijvoorbeeld toch in de massa gezien de x posts per minuut. Verzuipt zichzelf wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Live topics midden is vrij nutteloos. Zolang er geen TR's worden gemaakt zou ik er niks mee doen.
Dus mensen posten hier 11 jaar zonder dat het hun iets boeitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo, dat iedereen de beste intenties heeft. Althans niet de beste intenties voor de community.
Die topics in POL en NWS modden is het lastigst. Allemaal lui met gekke kronkels, die een fatsoenlijk topic (onbewust) verkloten. Veel vaste users zijn echt een ramp.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Qua sport had ik ook moeten zeggen. Ik ben nergens anders echt actief dus geen idee wat dat betreft.
Een post waar iedereen schande van spreekt werkt ook veel beter dan iets meteen weghalen. Dat soort users verdwijnen dan wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt. Plaatst iemand wat debiels in een live topic, laat gewoon gaan. In het DRT live topic verdwijnt zo’n post bijvoorbeeld toch in de massa gezien de x posts per minuut. Verzuipt zichzelf wel.
Echte kutcontent moet wel weg hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Live topics midden is vrij nutteloos. Zolang er geen TR's worden gemaakt zou ik er niks mee doen.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus mensen posten hier 11 jaar zonder dat het hun iets boeit
Iets met sociale controle inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een post waar iedereen schande van spreekt werkt ook veel beter dan iets meteen weghalen. Dat soort users verdwijnen dan wel.
Eerst mensen er schande van laten spreken en dan wegmodden als dat deel dicht isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een post waar iedereen schande van spreekt werkt ook veel beter dan iets meteen weghalen. Dat soort users verdwijnen dan wel.
Uiteindelijk is dit het ja. De users bepalen de sfeer en dus ook de mate van strengheid van de mods. WLR loopt volgens mij altijd op rolletjes (let ook op de geniale woordgrap) door leuke user groep.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef maxi-mus het volgende:
WLR gaat ook altijd perfect want normale users en losse mods, waar mensen respect voor hebben.
Nou ja behalve @:slobeend dan.
Je ziet users hier toch ook al een jaar of 10 een act ophangen? Denk je dat ze iets geven om FOK!?quote:
doe al 12 jaar een actquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je ziet users hier toch ook al een jaar of 10 een act ophangen? Denk je dat ze iets geven om FOK!?
Ik betwijfel het.
wlr is ook een andere tak van sportquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dit het ja. De users bepalen de sfeer en dus ook de mate van strengheid van de mods. WLR loopt volgens mij altijd op rolletjes (let ook op de geniale woordgrap) door leuke user groep.
Ik heet geen Bob.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je ziet users hier toch ook al een jaar of 10 een act ophangen? Denk je dat ze iets geven om FOK!?
Ik betwijfel het.
Dat is ook wel een van de beste mods aller tijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef Bolasie het volgende:
Verder hoef je als mod natuurlijk niet actief te zijn
Kijk maar naar @:DonRaja die twee keer per jaar post genot
We vragen het @dutchsuoomifan1992 of iets in die trantquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef maxi-mus het volgende:
Nu werd het ook wel een gimmick maar iedereen heeft hier toch enorm plezier gehad aan DRT? Ik kan me ook niet voorstellen dat er veel users beledigd zijn.
Ja dat was wel jammer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We vragen het @:dutchsuoomifan1992 of iets in die trant
DRT is bij uitstek makkelijk om gezellig te houden omdat het niemand uiteindelijk heel veel boeit of de ene dikke clown of de andere wintquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:46 schreef Tjacka het volgende:
Gebeurt bijna niks in 90% van de ritten
dan is het makkelijker om gezelliger te doen dan in vbl bijvoorbeeld
Met de Tour weer de grote Clash tussen incrowd en dagjesvolkquote:
In 90% van de wedstrijden gebeurt er ook niets.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:46 schreef Tjacka het volgende:
Gebeurt bijna niks in 90% van de ritten
dan is het makkelijker om gezelliger te doen dan in vbl bijvoorbeeld
Dit is wel zo ja. Ik word wat bozer als Ajax niet goed gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT is bij uitstek makkelijk om gezellig te houden omdat het niemand uiteindelijk heel veel boeit of de ene dikke clown of de andere wint
Dan is VBL weer lastiger
Precies maar ligt volgens mini-mus aan de modsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT is bij uitstek makkelijk om gezellig te houden omdat het niemand uiteindelijk heel veel boeit of de ene dikke clown of de andere wint
Dan is VBL weer lastiger
Nee ik beaam zijn punt. (een post boven die van jou)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies maar ligt volgens mini-mus aan de mods
ik word dan woedend (dat is geen act)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is wel zo ja. Ik word wat bozer als Ajax niet goed gaat.
Mwoh gedeeltelijk, zei al dat mods geen forum kunnen maken maar wel kunnen slopen als ze dat willen (of per ongeluk doen)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies maar ligt volgens mini-mus aan de mods
Nee maar om even advocaat van de duivel te spelen zijn er in DRT ook ongetwijfeld mensen die niet zo voor NEDERLANDERS juichen als ze normaal hadden gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou er één iemand woedend zijn geweest over de uitschakeling van Wattimenaof Meulenkamp?
Er was niet veel meer over van mijn woonkamer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou er één iemand woedend zijn geweest over de uitschakeling van Wattimenaof Meulenkamp?
niemand kan er wat aan doen man. deze vorm van communicatie is gewoon niet meer interessant voor het grotere publiekquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh gedeeltelijk, zei al dat mods geen forum kunnen maken maar wel kunnen slopen als ze dat willen (of per ongeluk doen)
Ik zeg niet dat dat gebeurt maar wel dat mods wat invloed kunnen hebben in dat opzicht
Slaap lekker Tagliano.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed hoe dan ook ga ik mijn nest eens opzoeken
Tot morgen voor de verdere nabeschouwing (ik doe maar even zo omdat ik het zwarte gat wil ontkennen)
De groetjes!
Slaap lekker ouwe reus.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed hoe dan ook ga ik mijn nest eens opzoeken
Tot morgen voor de verdere nabeschouwing (ik doe maar even zo omdat ik het zwarte gat wil ontkennen)
De groetjes!
Landentopics in VBL zijn eigenlijk altijd prima te doen en behoeven geen moderatie. Clubtopics kunnen wel eens escaleren, maar dat hoort er op z’n tijd bij. Livetopics lopen ook vrij aardig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is VBL weer lastiger
tong kan best een lieverd zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Landentopics in VBL zijn eigenlijk altijd prima te doen en behoeven geen moderatie. Clubtopics kunnen wel eens escaleren, maar dat hoort er op z’n tijd bij. Livetopics lopen ook vrij aardig.
Het enige waar je rekening moet houden zijn types zoals Tong en Klaas, maar die hebben om de x weken toch al een ban te pakken.
Relatief gezien is het lastiger, maar valt verder ook reuze mee allemaal.
Ik vind livetopics eigenlijk altijd vreselijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Landentopics in VBL zijn eigenlijk altijd prima te doen en behoeven geen moderatie. Clubtopics kunnen wel eens escaleren, maar dat hoort er op z’n tijd bij. Livetopics lopen ook vrij aardig.
Het enige waar je rekening moet houden zijn types zoals Tong en Klaas, maar die hebben om de x weken toch al een ban te pakken.
Relatief gezien is het lastiger, maar valt verder ook reuze mee allemaal.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk baal ik er als een stekker van.
Gesprek met Van Gerwen om de plooien glad te strijken. Met Vincent erbij als mediatorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Het ging door met een liveverslag op Twitter van Arjan over beide kampen die niks wilden zeggen geloof ik, tot aan z’n privégesprek met Barney aan de ontbijttafel aan toe
Beste mods in informele fora flikkeren alleen de typetjes eruit en doen verder gewoon de zakelijke dingen (topics reeksen enzo).quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
Die jongen is natuurlijk heel autistisch en vat af en toe dingen nogal verkeerd op. Jammer want hij bedoelt het goed en dat kan je van veel autisten op het internet niet zeggen, maar misschien is het wat teveel gevraagd dat ie hier goed mee kan doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We vragen het @:dutchsuoomifan1992 of iets in die trant
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op de virtuele Matchplay-ranking staat Pieter momenteel als #1-seed!
https://www.dartsrankings.com/wmp
Oh. Jammer dat je dat vindt. Ik vond het WK wel erg leuk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De banter is nog on point.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:36 schreef Szura het volgende:
Een tweetje over de PRUMMELIEK dan:
[ twitter ]
Alsof ik mijn ontbijt ga vernaggelen door hier iets mee te doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens
(al had je met de bovenstaande posts even geen mod hoeven mentionen)
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef maxi-mus het volgende:
WLR gaat ook altijd perfect want normale users en losse mods, waar mensen respect voor hebben.
Nou ja behalve @:slobeend dan.
Nog niets over gehoord. Sowieso zouden analyses aan desk verdwijnen geloof ik. Dat zouden de commentatoren ook gaan doen, Zjak is daar natuurlijk prima voor geschikt. Alleen nog afwachten wie tweede wordt naast hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:13 schreef heywoodu het volgende:
Feather gaat zeker niet mee naar Vaajaplee? Dat zou ik op zich wel jammer vinden, hoort er toch een beetje bij
Straks hebben we helemaal geen interviews rondom de wedstrijden
Ja bij al die toernooitjes tijdens het jaar heb je niet per se mensen aan een desk nodig, maar je kunt toch niet het hele WK alleen in handen van Zjak, Frank en een presentator laten?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog niets over gehoord. Sowieso zouden analyses aan desk verdwijnen geloof ik. Dat zouden de commentatoren ook gaan doen, Zjak is daar natuurlijk prima voor geschikt. Alleen nog afwachten wie tweede wordt naast hem.
Rondom WK lijkt me dat je wel meer mensen nodig hebt. Daar zullen ze later wel naar kijken.
Olav Mol naast Zjakquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog niets over gehoord. Sowieso zouden analyses aan desk verdwijnen geloof ik. Dat zouden de commentatoren ook gaan doen, Zjak is daar natuurlijk prima voor geschikt. Alleen nog afwachten wie tweede wordt naast hem.
Rondom WK lijkt me dat je wel meer mensen nodig hebt. Daar zullen ze later wel naar kijken.
Nou nee.quote:
Viaplay gaat via YouTube stream aanbieden daarvoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou nee.
Zolang Viaplay niet beschikbaar is blijft RTL7 volgens mij uitzenden.
Mogelijk nog te zien:
The Masters (28-30 januari)
Premier League (vanaf 3 februari)
UK Open (4-6 maart)
quote:"Tot maart is het darten gratis live te zien op het Youtube-kanaal van Viaplay. Met Nederlands commentaar", belooft hij.
"Ik kan vast 1 tipje van de sluier oplichten en dat is dat er tijdens het darten géén reclameblokken meer komen. Er is dus meer tijd voor analyses en andere dartsitem voor- tijdens en na de wedstrijden. Het team met analisten en commentatoren is nog niet compleet, maar we werken er hard aan om er begin maart meteen te staan."
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, nabeschouwen. Heb ik nog wat gemist?
Rip kutschimmelzalfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Viaplay gaat via YouTube stream aanbieden daarvoor.
RTL7 is definitief klaar.
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik twijfel tussen flagante zelfspot en aandachtshoererij. Ik bedoel, als hij serieus meent dat HIJ de reden is dat ze wachten met die beslissing dan heeft ie wel een heel bijzondere kijk op de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:36 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
DRT is klaar met Tiahoofd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:36 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Waar was jij danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Arme, arme Smis
En Pieter is een lieve man.
Dan heeft Sjak helemaal geen pauze meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@monkyyyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:19 schreef Zipportal het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)stedentocht-van-1997
IT GIET OAN. @:monkyyy
Ongewoon.quote:
Ik tel er vijf.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:19 schreef Zipportal het volgende:
V-vv-v-v-v-v-vvier op een rij!!! @:lange_lans
Zo ver weg. Dat halen weg noooooit!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo ver weg. Dat halen weg noooooit!
Eerste de linker schaats, dan de rechter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet volgens de wetten van @:Lange_Lans
Het leven van Wapz0r is één grote leugen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Strontz0r moet nog twee topics gaan vollullen. Niet meer gezien
Dagjesvolk
Erg teleurstellend.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Strontz0r moet nog twee topics gaan vollullen. Niet meer gezien
Dagjesvolk
Drank voor Anonieme Alcoholisten.quote:
HermandeschermmanMAD!quote:
Dat kunnen de servers niet aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
Is er niet eens een Elfstendentochttopic. Erg matig.
Smirnoff?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |