Gaat alleen maar om geldquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:el-stinho is het hier absoluut niet mee eens
Pics?quote:
Goed puntquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een marge in willen bouwen voor het niet ondenkbare geval dat er spelers weg gaan vallen.
Ik zou een komma plaatsenquote:
Of Barney vs Taylor kopstootgatequote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik vond plexiglasgate ook wel een hoogtepunt van Arjan
Achter de decodert zul je bedoelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:05 schreef svann het volgende:
[..]
Gaat dat door?
Darts voortaan achter streams?
Zacht persoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zoek naar aardige woorden voor Arjan.
Ik word gewoon een dagje ouder.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog steeds geen #200.
Je bent middelmoat.
Heel bijzonder einde ditquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Niet eens nog even naar Zjak en Frank.
We missen Bert Maalderink hier.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
Marcel komop waar zijn die tranen nou godverdomme
Ze hebben een contract getekend maar het gaat niet doorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:05 schreef svann het volgende:
[..]
Gaat dat door?
Darts voortaan achter streams?
Hij heeft hem anders zelf al 20 jaar niet meer gezien.quote:
Linkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:07 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn favoriete Arjanmoment is toen hij moest huilen toen Van Gerwen boos op hem werd.
Is daar beeldmateriaal van?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:07 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn favoriete Arjanmoment is toen hij moest huilen toen Van Gerwen boos op hem werd.
https://www.last.fm/user/ajacied422quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schenk nog een drankje in en ga een muziekje opzetten.
Is hier een filmpje van?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:07 schreef maxi-mus het volgende:
Moet je @GGMM vragenquote:
Ok boomerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/ajacied422
Hier kan je inspiratie halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |