Zodat er geen andere lul komt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik dan een kleurtje moeten hebben als ik er geen zak mee doe denk ik dan
Uiteindelijk kunnen mods een forum niet tof maken, dat doen users (mods kunnen een forum wel verneuken in principe)
Net zoals hier?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je moet alleen een beetje om de posts van @:klaasweetalles heen lezen
Op VBL heeft ie wat makkelijker beet, daar nemen ze zichzelf wel eens serieusquote:
Dat kleurtje eist respect op en straalt autoriteit uit, mits het van een leuke user is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik dan een kleurtje moeten hebben als ik er geen zak mee doe denk ik dan
Uiteindelijk kunnen mods een forum niet tof maken, dat doen users (mods kunnen een forum wel verneuken in principe)
Heb het idee dat de gemiddelde FA na dit WK een iets ander beeld heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ze zouden toch eerst moeten kijken hoe het hier op DRT gaat. Stukje positivisme en je krijgt eigenlijk amper excessen want users die raar doen worden zelf wel gecorrigeerd. (of krijgen een ban)
Zoals jij dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ze zouden toch eerst moeten kijken hoe het hier op DRT gaat. Stukje positivisme en je krijgt eigenlijk amper excessen want users die raar doen worden zelf wel gecorrigeerd. (of krijgen een ban)
Laat toch zien dat darts hier een zeer intellectueel publiek aantrektquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op VBL heeft ie wat makkelijker beet, daar nemen ze zichzelf wel eens serieus
Mark Ruttequote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kleurtje eist respect op en straalt autoriteit uit, mits het van een leuke user is.
Weet je wie ook autoriteit en respect opeiste?
Dit gaat je vies tegenvallenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kleurtje eist respect op en straalt autoriteit uit, mits het van een leuke user is.
Weet je wie ook autoriteit en respect opeiste?
In de geest van de wedstrijd fluiten genot. Ik vind een user die een grapje wellicht iets te hard maakt 1000x minder erg dan mensen die moedwillig een jaar lang door een subforum kapot maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb het idee dat de gemiddelde FA na dit WK een iets ander beeld heeft
Stijn is de Pieter Zwart van het dartsenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:23 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Laat toch zien dat darts hier een zeer intellectueel publiek aantrekt
Hmm beide is contextquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de geest van de wedstrijd fluiten genot. Ik vind een user die een grapje wellicht iets te hard maakt 1000x minder erg dan mensen die moedwillig een jaar lang door een subforum kapot maken.
Probleem is dat de context vaak niet wordt begrepen. En mensjes zichzelf veel te serieus nemen.quote:
Dat kan ik niet anders dan onderschrijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Probleem is dat de context vaak niet wordt begrepen. En mensjes zichzelf veel te serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |