Alles op alles zetten om Kelly terug te halenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Krabbie loopt weer achter de feiten aan.
Afrikaanse keepersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minstens vier doodschoppen per wedstrijd…dat wordt weer genieten
Al mijn vorige opdrachten waren toch ook een groot succes?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik weet niet of ik Tjacka op WK een heel erg goed idee vind
Doe maar @:lenny_leonard ofzo als hij tijd heeft
Tjacka of Lenny?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook geen groot succes.
Lenny is wel okequote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook geen groot succes.
Wil je een inhoudelijke reactiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Al mijn vorige opdrachten waren toch ook een groot succes?
@Taglianoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lenny is wel oke
Noem een betere die het zou willen doen
Jij?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lenny is wel oke
Het Feyenoord topic heeft uitstekende users, qua top 3 zit je daar veruit het beste.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef K_uit_h het volgende:
Is hier op Fok! ook een warm Feyenoordbad?
Misschien dat ik er tegen die tijd zin in hebquote:
Klaasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lenny is wel oke
Dit fragment begint met Johan die het pretentieus vindt een boek over jezelf te hebbenquote:
Helemaal prima.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat ik er tegen die tijd zin in heb
Punt is alleen dat ik als mod echt niet zoveel anders doe dan als user
Ja, je moet alleen een beetje om de posts van @klaasweetalles heen lezenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef K_uit_h het volgende:
Is hier op Fok! ook een warm Feyenoordbad?
Noem jouw top 3 Feyenoord users.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic heeft uitstekende users, qua top 3 zit je daar veruit het beste.
Dat is extreem veel dagjesvolkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet het nog laten bezinken.
Maar laten we alles op alles zetten dat we vanaf nu een WARM bad ter ere van DRT historie in het volgende VBL WK topic gaan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |