ook ik zie liever moderators zoals bijvoorbeeld mijzelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn stijl inderdaad nee.
Ja qua sport denk ik wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Qua sport had ik ook moeten zeggen. Ik ben nergens anders echt actief dus geen idee wat dat betreft.
Dat geloof ik niet zo, dat iedereen de beste intenties heeft. Althans niet de beste intenties voor de community.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook ik zie liever moderators zoals bijvoorbeeld mijzelf
maar zoals ik al zei iedereen doet altijd zijn best en heeft de beste intenties hoor
sommige hebben nu eenmaal meer talent, maar het blijft vrijwilligerswerk maat
Klopt. Plaatst iemand wat debiels in een live topic, laat gewoon gaan. In het DRT live topic verdwijnt zo’n post bijvoorbeeld toch in de massa gezien de x posts per minuut. Verzuipt zichzelf wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Live topics midden is vrij nutteloos. Zolang er geen TR's worden gemaakt zou ik er niks mee doen.
Dus mensen posten hier 11 jaar zonder dat het hun iets boeitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo, dat iedereen de beste intenties heeft. Althans niet de beste intenties voor de community.
Die topics in POL en NWS modden is het lastigst. Allemaal lui met gekke kronkels, die een fatsoenlijk topic (onbewust) verkloten. Veel vaste users zijn echt een ramp.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Qua sport had ik ook moeten zeggen. Ik ben nergens anders echt actief dus geen idee wat dat betreft.
Een post waar iedereen schande van spreekt werkt ook veel beter dan iets meteen weghalen. Dat soort users verdwijnen dan wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt. Plaatst iemand wat debiels in een live topic, laat gewoon gaan. In het DRT live topic verdwijnt zo’n post bijvoorbeeld toch in de massa gezien de x posts per minuut. Verzuipt zichzelf wel.
Echte kutcontent moet wel weg hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Live topics midden is vrij nutteloos. Zolang er geen TR's worden gemaakt zou ik er niks mee doen.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus mensen posten hier 11 jaar zonder dat het hun iets boeit
Iets met sociale controle inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een post waar iedereen schande van spreekt werkt ook veel beter dan iets meteen weghalen. Dat soort users verdwijnen dan wel.
Eerst mensen er schande van laten spreken en dan wegmodden als dat deel dicht isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een post waar iedereen schande van spreekt werkt ook veel beter dan iets meteen weghalen. Dat soort users verdwijnen dan wel.
Uiteindelijk is dit het ja. De users bepalen de sfeer en dus ook de mate van strengheid van de mods. WLR loopt volgens mij altijd op rolletjes (let ook op de geniale woordgrap) door leuke user groep.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef maxi-mus het volgende:
WLR gaat ook altijd perfect want normale users en losse mods, waar mensen respect voor hebben.
Nou ja behalve @:slobeend dan.
Je ziet users hier toch ook al een jaar of 10 een act ophangen? Denk je dat ze iets geven om FOK!?quote:
doe al 12 jaar een actquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je ziet users hier toch ook al een jaar of 10 een act ophangen? Denk je dat ze iets geven om FOK!?
Ik betwijfel het.
wlr is ook een andere tak van sportquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dit het ja. De users bepalen de sfeer en dus ook de mate van strengheid van de mods. WLR loopt volgens mij altijd op rolletjes (let ook op de geniale woordgrap) door leuke user groep.
Ik heet geen Bob.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je ziet users hier toch ook al een jaar of 10 een act ophangen? Denk je dat ze iets geven om FOK!?
Ik betwijfel het.
Dat is ook wel een van de beste mods aller tijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef Bolasie het volgende:
Verder hoef je als mod natuurlijk niet actief te zijn
Kijk maar naar @:DonRaja die twee keer per jaar post genot
We vragen het @dutchsuoomifan1992 of iets in die trantquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef maxi-mus het volgende:
Nu werd het ook wel een gimmick maar iedereen heeft hier toch enorm plezier gehad aan DRT? Ik kan me ook niet voorstellen dat er veel users beledigd zijn.
Ja dat was wel jammer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We vragen het @:dutchsuoomifan1992 of iets in die trant
DRT is bij uitstek makkelijk om gezellig te houden omdat het niemand uiteindelijk heel veel boeit of de ene dikke clown of de andere wintquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:46 schreef Tjacka het volgende:
Gebeurt bijna niks in 90% van de ritten
dan is het makkelijker om gezelliger te doen dan in vbl bijvoorbeeld
Met de Tour weer de grote Clash tussen incrowd en dagjesvolkquote:
In 90% van de wedstrijden gebeurt er ook niets.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:46 schreef Tjacka het volgende:
Gebeurt bijna niks in 90% van de ritten
dan is het makkelijker om gezelliger te doen dan in vbl bijvoorbeeld
Dit is wel zo ja. Ik word wat bozer als Ajax niet goed gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT is bij uitstek makkelijk om gezellig te houden omdat het niemand uiteindelijk heel veel boeit of de ene dikke clown of de andere wint
Dan is VBL weer lastiger
Precies maar ligt volgens mini-mus aan de modsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT is bij uitstek makkelijk om gezellig te houden omdat het niemand uiteindelijk heel veel boeit of de ene dikke clown of de andere wint
Dan is VBL weer lastiger
Nee ik beaam zijn punt. (een post boven die van jou)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies maar ligt volgens mini-mus aan de mods
ik word dan woedend (dat is geen act)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is wel zo ja. Ik word wat bozer als Ajax niet goed gaat.
Mwoh gedeeltelijk, zei al dat mods geen forum kunnen maken maar wel kunnen slopen als ze dat willen (of per ongeluk doen)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies maar ligt volgens mini-mus aan de mods
Nee maar om even advocaat van de duivel te spelen zijn er in DRT ook ongetwijfeld mensen die niet zo voor NEDERLANDERS juichen als ze normaal hadden gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou er één iemand woedend zijn geweest over de uitschakeling van Wattimenaof Meulenkamp?
Er was niet veel meer over van mijn woonkamer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou er één iemand woedend zijn geweest over de uitschakeling van Wattimenaof Meulenkamp?
niemand kan er wat aan doen man. deze vorm van communicatie is gewoon niet meer interessant voor het grotere publiekquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh gedeeltelijk, zei al dat mods geen forum kunnen maken maar wel kunnen slopen als ze dat willen (of per ongeluk doen)
Ik zeg niet dat dat gebeurt maar wel dat mods wat invloed kunnen hebben in dat opzicht
Slaap lekker Tagliano.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:50 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed hoe dan ook ga ik mijn nest eens opzoeken
Tot morgen voor de verdere nabeschouwing (ik doe maar even zo omdat ik het zwarte gat wil ontkennen)
De groetjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |