Nog niets over gehoord. Sowieso zouden analyses aan desk verdwijnen geloof ik. Dat zouden de commentatoren ook gaan doen, Zjak is daar natuurlijk prima voor geschikt. Alleen nog afwachten wie tweede wordt naast hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:13 schreef heywoodu het volgende:
Feather gaat zeker niet mee naar Vaajaplee? Dat zou ik op zich wel jammer vinden, hoort er toch een beetje bij
Straks hebben we helemaal geen interviews rondom de wedstrijden
Ja bij al die toernooitjes tijdens het jaar heb je niet per se mensen aan een desk nodig, maar je kunt toch niet het hele WK alleen in handen van Zjak, Frank en een presentator laten?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog niets over gehoord. Sowieso zouden analyses aan desk verdwijnen geloof ik. Dat zouden de commentatoren ook gaan doen, Zjak is daar natuurlijk prima voor geschikt. Alleen nog afwachten wie tweede wordt naast hem.
Rondom WK lijkt me dat je wel meer mensen nodig hebt. Daar zullen ze later wel naar kijken.
Olav Mol naast Zjakquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog niets over gehoord. Sowieso zouden analyses aan desk verdwijnen geloof ik. Dat zouden de commentatoren ook gaan doen, Zjak is daar natuurlijk prima voor geschikt. Alleen nog afwachten wie tweede wordt naast hem.
Rondom WK lijkt me dat je wel meer mensen nodig hebt. Daar zullen ze later wel naar kijken.
Nou nee.quote:
Viaplay gaat via YouTube stream aanbieden daarvoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou nee.
Zolang Viaplay niet beschikbaar is blijft RTL7 volgens mij uitzenden.
Mogelijk nog te zien:
The Masters (28-30 januari)
Premier League (vanaf 3 februari)
UK Open (4-6 maart)
quote:"Tot maart is het darten gratis live te zien op het Youtube-kanaal van Viaplay. Met Nederlands commentaar", belooft hij.
"Ik kan vast 1 tipje van de sluier oplichten en dat is dat er tijdens het darten géén reclameblokken meer komen. Er is dus meer tijd voor analyses en andere dartsitem voor- tijdens en na de wedstrijden. Het team met analisten en commentatoren is nog niet compleet, maar we werken er hard aan om er begin maart meteen te staan."
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, nabeschouwen. Heb ik nog wat gemist?
Rip kutschimmelzalfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Viaplay gaat via YouTube stream aanbieden daarvoor.
RTL7 is definitief klaar.
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik twijfel tussen flagante zelfspot en aandachtshoererij. Ik bedoel, als hij serieus meent dat HIJ de reden is dat ze wachten met die beslissing dan heeft ie wel een heel bijzondere kijk op de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:36 schreef Szura het volgende:
Een tweetje over de PRUMMELIEK dan:
[ twitter ]
DRT is klaar met Tiahoofd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:36 schreef Szura het volgende:
Een tweetje over de PRUMMELIEK dan:
[ twitter ]
Waar was jij danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Arme, arme Smis
En Pieter is een lieve man.
Dan heeft Sjak helemaal geen pauze meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@monkyyyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:19 schreef Zipportal het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)stedentocht-van-1997
IT GIET OAN. @:monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |