SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Wel vaker, ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
Luister jij altijd muziek onder het dartsen? @:el-stinho
Eigenlijk baal ik er als een stekker van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef Tagliano het volgende:
Nooit meer darten op RTL7 moet wel even wennen
Het ging door met een liveverslag op Twitter van Arjan over beide kampen die niks wilden zeggen geloof ik, tot aan z’n privégesprek met Barney aan de ontbijttafel aan toequote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was Taylor daarna mad en wilde die geen interview geven? Dat weet ik ook nog wel ja
Ik moet het nog laten bezinken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk baal ik er als een stekker van.
Stiekem gewoon waardeloos, maar dat zal ik nooit toegeven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef Tagliano het volgende:
Nooit meer darten op RTL7 moet wel even wennen
Dat zijn altijd vreselijke topics.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet het nog laten bezinken.
Maar laten we alles op alles zetten dat we vanaf nu een WARM bad ter ere van DRT historie in het volgende VBL WK topic gaan houden.
Nee want ik ga dat modden. (met nog iemand)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn altijd vreselijke topics.
WK is eigenlijk alleen leuk op FOK! als je Kameroen-Colombia kijkt ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet het nog laten bezinken.
Maar laten we alles op alles zetten dat we vanaf nu een WARM bad ter ere van DRT historie in het volgende VBL WK topic gaan houden.
Ik heb een gerucht gehoord en geen contract gelezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:07 schreef Tjacka het volgende:
Ze hebben een contract getekend maar het gaat niet door
ben je een mongool
@onlogisch ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want ik ga dat modden. (met nog iemand)
Je moet voor de gein eens kijken hoe schraal Viaplay darts in beeld brengt voor Scandinavië (namelijk gewoon het doorzetten van een Sky/ITV stream)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:12 schreef Wertha het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat alles wat niet F1-gerelateerd is extreem schraal wordt bij Viaplay i.v.m. kosten. Ze hebben daar veel te veel betaald voor de F1-rechten.
Middagsessies soms. Maar 's avonds nooit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kijkt niet met vaders en moeders?
Je weet dat het geen Nederlands bedrijfje is hopelijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:12 schreef Wertha het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat alles wat niet F1-gerelateerd is extreem schraal wordt bij Viaplay i.v.m. kosten. Ze hebben daar veel te veel betaald voor de F1-rechten.
Zullen we dat samen doen maatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want ik ga dat modden. (met nog iemand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |