Ik ben benieuwd naar de danspasjes van Stijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijn is de Pieter Zwart van het dartsen
Dat kan je ook opvatten als compliment.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:25 schreef Caland het volgende:
DRT is gewoon een zelfregulerend hoogstaand subforum waar moderators van buitenaf weleens met nazikopstukken worden vergeleken
Nou en, laat gaan joh. He ouwe reus
Tagliano ging in gesprek met zijn users, net als ggmm. Daar bereik je veel meer mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:26 schreef Tjacka het volgende:
gelukkig is die tagliano geen fa meer
fok had sowieso niet beste tijd onder zijn bewind
Inderdaad. Wat er allemaal gebeurde was natuurlijk stuitend maar niets vergeleken bij Nattekatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan je ook opvatten als compliment.
Er wordt met enige regelmaat geprobeerd dit er bij ieder crewlid in te rammenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tagliano ging in gesprek met zijn users, net als ggmm. Daar bereik je veel meer mee.
Nou nou nou, niks mis met schrikbewind van onze zeer gewaardeerde Tagliano. DRT floreerde.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:26 schreef Tjacka het volgende:
gelukkig is die tagliano geen fa meer
fok had sowieso niet beste tijd onder zijn bewind
Ik ga regelmatig de grens over (weet je wie dat ook deed?) maar als een FA of mod op een normale toon daar melding van maakt kap ik meteen. Als ze vervelend doen word ik kinderachtig.quote:
Hoe moeilijk is het om even een DM te sturen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er wordt met enige regelmaat geprobeerd dit er bij ieder crewlid in te rammen
Blijft lastig
oh nouja ik moet iets stoms over hem zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tagliano ging in gesprek met zijn users, net als ggmm. Daar bereik je veel meer mee.
Niet zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om even een DM te sturen?
Ik zie heywoodu echt overal postenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
@:heywoodu doet dit ook prima trouwens, de beste mods zie je amper.
Stuur je hem nu ook dm's dat je stoer aan het doen bent? Dat doe je bij mij namelijk altijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nouja ik moet iets stoms over hem zeggen
Eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
dit ben ik helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
maximus probeert te zeggen dat ie niet opvaltquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie heywoodu echt overal posten
Het type manager die je niet wil hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo
Een deel van de crew ziet er alleen bij voorbaat geen nut in want kutuser en dat is het werk van de FA's en zoek het maar uit allemaal
Zelfs op de FPquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie heywoodu echt overal posten
je moet wat voor een beetje aandachtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stuur je hem nu ook dm's dat je stoer aan het doen bent? Dat doe je bij mij namelijk altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |